Hello world!

Nos ennek is eljött az ideje, úgy döntöttem én is nyitok egy blogot… =) A miért szerintem nem érdekes, a tartalmat illetően pedig lesz majd mindenfajta bejegyzés, a többsége új lesz, de akad majd egy-kettő amik egyesek számára ismerősek lehetnek, lévén már más blogokon vagy fórumokon is kifejtettem azokat.

13 hozzászólás to “Hello world!”

  1. Mi a fene? 😀 Kiraklak a linkekhez.

  2. smhungary Says:

    Okés, nyugodtan, még nem sok minden van rajta, de hamarosan lesz… 🙂

  3. Látom, te is nyitottál. Eddig tetszik, remélem, hogy lesz sok post, ami öröm lesz olvasni. Sok sikert!

  4. smhungary Says:

    Igyekszem majd összehozni néhány tartalmas írást, tervezek elég sok mindenről írni, nem csak trollkodás, oltás lesz, hanem lesznek majd sima cikkek is.

  5. OMG Én meg nem vágtam, hogy ki vagy elsőre… 😀 😛

  6. Hajrá Péter!^^

    Tetszik nagyon a fejléc. 🙂 Csak így tovább! 😀

  7. Köszi! (Bocs csak a wordpress engedélyezést kér minden új embernél, a gmail meg spamnak nézte az üzenetet, a technika ördöge… ˘˘)

  8. Megtaláltam a Sailor Moon-os fan oldalat Péter. 😀 De a fan fictionöket nem tudom megnyitni valamiért, pedig kíváncsi voltam. 😀

  9. Nem is baj, mert nagyon szar (még 2006-ban írtam). XD Belefogtam egyszer újraírni, de félbemaradt, és azóta úgy van.

    Az oldalról szintén nem nagyon tudok mit mondani, rohadtul újra kéne fogalmazni mindent rajta, mert a leírások többsége 2-3 éve íródott, és hát aránylag szar. Azaz igazság, hogy azért nem töröltem le az egészet úgy ahogy van, mert anno sokat beleöltem.

  10. Valaki meg tudná mondani, hogy miért ordítozik a wordpress?
    “ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST! ” Beszarock 😀
    Amúgy felteszek neked kedves Péter egy kérdést: hány éves is vagy? Pusztán kíváncsiságból érdeklődöm 🙂

  11. Worpressen manapság össze-vissza állítanak, cserélnek mindent, szóval én már ezen meg sem lepődöm. =) Egyébként 21 éves vagyok jelenleg, miért? =)

    • Pasizok 😀 Amúgy tényleg csak kíváncsiságból kérdeztem, de meglepődtem, idősebbnek gondoltalak az írásaid alapján. Nem igazán vagyok hozzászokva, hogy a velem egykorúak képesek értelmes véleményt kifejteni. És most jól benyaltam, haha! 😀

Vélemény, hozzászólás?

