Nitro Family >> kiegészítés

Egy kis kiegészítés az előző bejegyzéshez…

A nemrég közölt Nitro Family post után többen jelezték, főleg MSN-en, hogy a videókból nem sok minden látszik… nos sajnos ez ezzel jár. A videót eredetileg Frapsel rögzítettem, de az 1280×1024-es tömörítetlen kódolás laza 12GB-ot eredményezett csak(!) az első videónál, amit le kellett butítani 100MB alá, mert a legtöbb videomegosztó csak ekkora fájlt enged maximum feltölteni. A tömörítéshez a legújabb DivX codecet használtam bekonfigurálva, így kaptam egy 480×360-as videót 95mb-ban, amit a videomegosztó tovább butít 320×240-es flv fájlokká.

Viszont hogy képet kapjatok, hogy néz ki a játék és az ellenségek eredeti felbontásban, készítettem néhány screenshotot:

Nos remélem ennyi elég volt… =) A képek kapcsán még annyit, hogy amit nem említettem az előző postban, néha előfordul olyan, hogy egy-egy ellenfél gépiesítve, vagy valami komolyabb helyhezkötött fegyver mögül próbál minket jobb belátásra téríteni.

Persze nem csak a screenshotok miatt készítettem a postot, van itt más is, például hogy szétnéztem a game telepítőlemezén, és találtam néhány érdekes dolgot, például egy jó kis leírást a játékhoz, ami a klassikus fekete-fehér PDF fájlok helyett ezúttal rendes, nagyfelbontású, színes képeket mellékel például a fegyver tuningokról, vagy a felszedhető tárgyakról:

A múltkori bejegyzésben amúgy hibásan írtam, mert nem Magnum, hanem Madnum card. (: Plusz találtam még a lemezen egy mellékelt háttérképet is, aminek az érdekessége, hogy a felbontása alapján widescreen monitorokhoz lett optimalizálva, amik még 2004-ben elég ritkák voltak.

Nos ennyi lett volna, két post szerintem bőségesen elég volt ennek a gamenek a bemutatásához, de mivel igény mutatkozott rá, a zenéket innét tölthetitek le. A fájlok .ogg formátumban vannak, ezt a Media Player Classic vagy a Winamp lejátssza.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

