Searching thingz -1

Az ötlet Sjonna blogjáról származik, puszta érdekesség képpen gondoltam én is megnézem már mi mindent írtak be az idejáró népek, nos akadt egy-két érdekes…

sailor moon party 12 -> Vajon milyen lehet az előtte lévő 11? Oo

japán lecek -> Már abból se jó a magyar?

nitro family klón -> Nitro Family maga a klón

mazsino vonal -> Ott még megfelelő irányba haladt a háború…

náci zombik – dead snow d ->Download

a japán emberek -> Betegek

sznob -> Hitomi

sailor moon -> Hentai

postal hasonlo fps -> A postalhoz nincs hasonló, a postal, postal. =)

nitro family -> El lehet vele baromkodni…

internet seggnyaló -> Sasuke

japan szex kultura -> Az bizony minden, csak nem kultúra… ;P

Nitro Family mexikói disznó -> Érdekes…

dobtáras géppisztoly -> Jó is az!

verem a faszom blog -> Egészségedre…

dobtáras géppisztoly játék -> CoD 2

japánok felsőbbrendűek -> Nem csak pedofilok (by Ren/Sjonna)

nitro family madnum -> Lusta voltam összeszedni…

fps mérő jÁtÉkokhoz -> Fraps

family jatekok lövö -> Öhm… oké

sm hungary péter -> =)

oblivion gamepad -> Ahhoz minek gamepad? :$

japanok -> Felsőbbrendűek

will rock játék megoldása -> Will rockban hogy lehet elakadni? :$

verekedő pc-re -> M.U.G.E.N.

will rock 2 -> Abból sajna nem lesz 2… =(

háttérképek 2009 imagesize:1280×1024 ->?

will rock játék -> Ha kell, szólj, egy iso =)

a legjobb pc hardware összeállítások árlistával -> ipon.hu

japánnak lehet hadserege? -> Van de szart sem ér…

“az emberiség legnagyobb problémája” -> Anime

6 hozzászólás to “Searching thingz -1”

  1. Könyörgöm a Ren-t vedd ki! Rég volt már az és még buzisabb mint a mostani.

  2. Öhm… oké. Nem tudtam, hogy ez ekkora tragédia, mi a baj a Ren-el? Miért lenne buzis?

  3. “japán lecek” NEM japán lécek, hanem “japán leSZek” (MSN nyelvezet) 😀

  4. Direkt volt (a cejetem óta ismerem az ilyeneket) mert egyes megyékben lec-nek mondják a léc-et. 🙂

    Plusz már azt is tudom, jonna miért nem szereti, ha ren-nek szólítják… őszintén szólva a fasz se tudta, hogy már azt is lenyúlták a japók, én még az eredeti Ren-re gondoltam, Stimpy haverjára, nem arra a… na szóval értem már. 🙂

  5. LOL 😀 Vajon nekem ez miért nem esett le? Talán “túl” rég óta ismerem jonnát hogy ne arra asszociáljak a Ren-ből!XD

  6. Én eddig csak egy Ren-ről tudtam, ami a Ren & Stimpy showban van, de sima nicknévként is sokszor láttam már, kutyanévként, sőt ilyen néven van egy jávorszarvas is. Persze gondolhattam volna, hogy ennek is van már Japán megfelelője, csak azt nem tudtam, hogy jonna az alapján választotta az egykori nickjét, meg azt sem, hogy mára ennyire zavarja, ha felemlítik.

    Gondolom nem szívesen emlékszik vissza arra az időszakra, de ha megkért rá, hát rajtam ne múljon, a kérésének eleget tettem. Úgy vettem amúgy észre, mint ha kissé mereven fogná föl, talán szégyelli, vagy valami hasonló, persze szíve joga, nem vagyunk egyformák. Én mondjuk a myvip profilomon kívül semmit sem töröltettem, az oldalamat is meghagytam úgy, ahogy van, mert miért ne? Nincs benne semmi szégyellnivaló, vannak ott is látogatók, akad köztük értelmes is, meg amennyi időt/energiát belefektettem, sajnálnám kitörölni, ártani meg nem árt senkinek sem. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

