CashFiesta és hasonló átverések…

Ki ne botlott volna már az interneten szörfölés közben, vagy az e-mail fiókjában olyan hirdetésekbe, melyek látszólag apró csekélységekért cserébe, mint például reklámok beengedése a monitor jobb felső sarkába, gyorsan és sok pénzt ígérnek. Persze mint minden szuper ajánlat, ez is gyanús…

Nemrég kaptam a következő e-mailt, amiben pont egy ilyen kihagyhatatlan ajánlattal kerestek fel:

Hello!

Megtaláltam, és nekem már tényleg számolja a pontokat a kis mexikói, csak néha kell megbökni, ha lustálkodik!

Ez a reklámcég fizet azért, ha beengeded a reklámjait a monitorod felső
vagy alsó 2-3 cm-ére, amit bármelyik pillanatban levehetsz onnan, és csak
akkor van ott, ha azt Te akarod! Ez egy jó kis program, ami keresi neked
a pénzt, ha fönt vagy az Interneten, nincs semmi dolgod vele,egyedül dolgozik. Hogyan? Egy kis manó fog sétálni vagy pihenni a monitorod felső 2-3 cm-én. Ha sétál, akkor gyűjti neked a pontokat, amit egy számláló is jelez. A pontok pedig pénzt érnek. 1000 pont=1.66$.
Ha elérted az 50$-t, csekken megkapod a pénzt. 30 naponként fizet.
Ha eddig nem érted el az 50 USD-t nem veszik el, hanem átviszed a következő hónapra. Mit kell tenned? Regisztráld magad itt:

(töröltem nehogy valaki rábökjön)

—> Itt automatikusan a regisztrációs oldal nyílik meg. —->

Fontos hogy a regisztrációs lapon a referral-nál andrys94 legyen írva.
Ne töröld ki .

Valós adatokat adj meg, mert oda jön a pénz!

Ékezet nélküli betűkkel sikeresebb leszel.

Login: a felhasználói neved
Password: jelszó
Verify passzword: mégegyszer a jelszó
First name: vezetéknév
Last name: keresztnév ( néha nem fogadja el az ékezeteket)
Street address: utca, hsz.
City: városod
Zip/Postal coda: irányítószám
State: hagyd üresen
Province: hagyd üresen
Counrty: Hungary
E-mail: add meg
Személyes adataid: Születési idő, Iskola Nem
Pipáld ki 50$ – ha elérted, akkor küldi a pénzt
Referred by: andrys94 (ez lennék én) Pipáld ki
Submit… -ra klikkelj .

Néhány perc múlva kapsz egy e-mailt, hogy regisztráltak. Ott küldenek egy linket, aminek segítségével lementheted /Download/ a programot a gépedre. Rakj ki egy ikont az asztalra, ami egy zöld dollár lesz. Ha bármi dolgod van az interneten, (tanulsz, e – mailezel, állást keresel. vagyis szörfölsz) közben a kis manó keresi neked a zsebpénzt.
(De előtte kattints a zöld dollárra, hogy elinduljon a program ).

Ha a regisztrációval bármi probléma van akkor vissza kell menni az
elejére és ahol a hiba van ott piros üzenet jelzi hogy mit kell
változtatni vagy kitölteni!!

Fontos: 1 gépről csak egy regisztráció menjen, mert különben ugrik a
pénz (ne kísérletezz más néven vagy címen.) Ha ismerőseidet is
regisztráltatod magad alá, az + pénz, ha a főoldalon a sok emberkére
kattintasz, láthatod mennyit kapsz utánuk.

Az első e-mailben már benne lesz egy hasonló formátumú link, mint,
ami az én levelemben van, amelyiknek a vége nálam bestjuve, nálad
pedig az általad megadott felhasználói név (login) Ezt illesszed be a
leveledbe, amit a barátaidnak küldesz, és, ha erre kattintva
regisztrálnak a rendszer automatikusan hozzád sorolja be a regisztrálót.
Persze a regisztrációkor mindenképpen meg kell adni az ajánló loginját,
így sehogy sem tudod elveszteni azokat, akiket Te hívsz. Lesz egy lapod,
amin nyomon követheted kereseted. (megküldik e- mailben regisztrációkor)
A főoldalon a members linkel nyílik.

Meg kell adnod a felhasználói nevedet és a jelszódat. Máris pontos
képet kapsz, hogy éppen hol tartasz. Ha kéretlen e-mailekben keresel
tagokat magad alá, kitilthatnak.

Egy régebbi fiesztázó-tól kaptam egy e-mailt, amiben megírta, hogy a
csekkek mindig rendesen megjönnek, mindössze 2-3$-t vonnak le. Neki
már több jutalékot termel a hálózata, mint saját maga, pedig csupán 52
direktje van és alattuk csak 32 személy és egyre csökken. Egy
személyes számítgatás: Én szeretném, ha egy idő múlva ezzel a
programmal a közreműködésem nélkül, havonta 1.000 $ keresetem
legyen. Lehetséges ez? Hát persze! Figyelj! Az 1.000 $ – hoz nekem
1.000.000 pontot kell egy hónap alatt gyűjtenem.

ÜDV! Sok Sikert!

A recept tehát látszólag pofonegyszerű, rakd fel a progit, indítsd el, aztán dőlj hátra és várd a pénzt minden hónap után. Könnyű pénz szinte a semmiért, amibe ha kicsit naivabb lennék, bele is vágtam volna, de jó szkeptikusként, ha már pénzről volt szó, akkor feltettem a millió dolláros kérdést: lehet e ezzel ténylegesen keresni, és ha igen, mégis mennyit, egyáltalán megéri e belevágni? A válasz természetesen az, hogy: Nem.

A google a barátom, így hát utána olvastam kicsit a hivatalos oldalon, illetve külföldi és hazai fórumokon is, és három dolog jött le:

1. A program bár bizonyítottam nem tartalmaz vírusokat, illetve spyware és malware kártevőkkel, de az biztos, hogy a megfertőződés esélyét jócskán növeli, így tűzfal és vírusirtó megléte mindenképp ajánlott.

2. Senki és semmilyen formában nem garantálja neked, hogy a generált virtuális dollárok, amiket látsz, azok valaha is a számládon, vagy a kezeid között lesznek. Igen nagy valószínűséggel pénzt csak a monitoron fogsz látni, és nem kapsz egy fiát sem.

3. Történjék bármelyik (rosszabb esetben mindkettő) a keletkezett kárt, legyen az eszményi, vagy anyagi, senkin sem fogod tudni bevasalni. Jogilag nem tudod megfogni őket, mert a program feltelepítésével és a folyamatba való belépéssel belegyezel abba is, hogy a felelősség minden esetben csak a tiéd. Magyarán nem tudsz ellenük mit tenni. Feljelentheted őket, hogy nem fizettek, de ennek az eredménye egy hosszú és drága eljárás lesz, ami több pénzbe fog kerülni, mint amit elméletben kerestél. Ezért is nem fogod őket feljelenteni, amit ők is jól tudnak.

Most pedig nézzük meg, hogy is működik a cashfiesta rendszere:

A cashfiesta pontrendszerben számol, vagyis 1000 pont = 1$

Pontot 2 fajta képen lehet gyűjteni:

– Szörföléssel, miközben a program fut (aktivitástól függ).
– Új tagok toborzásával, akik alánk regisztrálnak (1 új felhasználó = 1000 pont).

Na most ezek alapján tegyük fel, összeszedtünk az adott hónapban 50.000 pontot, amiért nekünk hideg logika szerint 50$ járna, ám most jön a turpisság… ugyanis létezik egy olyan dolog, hogy szorzó, ami alapjáraton mindenkinek 0.001$! Tehát a mi virtuális 50$-kat hónap végén megszorozzák 0.001-el, ami így 0.05$! átszámolva összesen 5¢!

A szorzót tehát valamilyen módon fel kell tornászni, ami a cashfiestánál a következő féle képen működik, diagrammal mellékelve:

“The bar points, as well as the points you earn from your referrals, are converted to cash according to your monthly individual payrate. It is based on the number of Special Offers you sign up for during a month. Thus, the more Special Offers you sign up for each month, the higher you individual payrate for this month will be, and the more money you’ll get for your bar and referral points. You can see what your individual rate for making money for the last month is on your My Statistics page.”

A helyzet tehát az, hogy vannak úgynevezett Special Offer-ök, vagyis különleges ajánlatok, ami annyit takar, hogy neked be kell regisztrálnod magad különféle oldalakra, minden hónapban összesen legalább 6-ra, hogy elérd a maximális szorzót (1.666$) abban a hónapban. Ez persze nem lenne gond, mert egy regisztráció önmagában nem nagy cucc egészen addig, amíg nem kerül pénzbe. Márpedig ezek az oldalak fizetősek, átlag 20$ a regisztráció, amihez MasterCard vagy Visa szükséges. Na most ha csak 10$-al számolunk, és csak 5 oldalra regisztrálunk be, hogy elérjük az 1$-os szorzót, az pont 50$, magyarul hónap végén visszakapjuk azt, amit a hónap elején elköltöttünk, ha egyáltalán kifizetik.

Pontokat elméletben át lehet vinni a következő hónapra, gyakorlatban sokan panaszkodtak, hogy következő hónap elején lenullázódtak. Reklamálni pedig ezzel is mehetsz a legközelebbi téglafalhoz.

Summázva a lényeget, az egyetlen, aki most is nyer az egészen, az a bank, jelen esetben a cashfiesta.

Reklámok

30 hozzászólás to “CashFiesta és hasonló átverések…”

  1. Nagyon örülök, hogy valakinek volt ereje megírni ezt, anno én is megpróbáltam, de persze hamar rájöttem mekkora átb*szás az egész, és sajnos nem ez az egyetlen. Az interneten nem lehet pénzt keresni, munka nélkül sehol sem, csak ezt sokan elfelejtik.

  2. Igen, sajnos kevesen hajlandóak elfogadni azt az egyszerű tényt, hogy semmi sincs ingyen. UI: Remélem nincs harag a múltkori miatt. 🙂

  3. Miért lenne? Benyo-vel ennél sokkal durvábbak mentek régebben, felidegesítettél, de az akkor volt, ennek a bejegyzésnek pedig semmi köze a mátrixhoz. Ilyenekért nem szoktam haragudni…

  4. Én ezzel most találkoztam először, vagy csak most olvastam el először, mert az ilyen netes pénzkeresős ajánlatokat alapból törlöm. ^^

    Nekem így elsőre ilyen piramisjáték féleségnek tűnik, amivel max. akkor lehet keresni, ha másokat is beszervezel a játékba, egyébként meg tök jó ingyenreklám lehetőség a cégnek. Parasztvakítás az egész!

  5. sjonna: Akkor rendben. 🙂

    Mariko: Általában spamként megfogja őket a gmail, de ezt valamilyen jótét lélek szabadította a nyakamra. Piramisjátéknak lehet piramisjáték, annyira nem bonyolódtam bele, de hogy átbasznak az biztos, mert az addig összegyűjtött pénzed (amit sunyi módon addig csak a pontokból számol) minden hónap 30.-án (februárban 27.-én) átáll a szorzód alapján a valódi értékre. Szóval ahogy mondod, parasztvakítás.

  6. Engem alapjáraton idegesítenek a reklámok (weblapomon se vagyok hajlandó megtűrni). Anyám karácsonyra akart meglepni vmi olyan progival, ami netezés közben mindenféle kis mókás figurák szaladgálnak és hangokat adnak a képernyőn. o_O Még épp időben állítottam le, mielőtt ilyenre egyáltalán pénzt ad ki.

    A másik dolog meg, ha keresnél is 50 USD-t, mit gondoltok mennyi lenne annak az átutalási ktg-e főleg ha mondjuk OTP számlára megy? 😀

  7. Petrus: Nekem tavaly augusztusban lett elegem az extra.hu pofátlanságaiból és tárhelyet cseréltem. Eredetileg (mint sokan mások) a reklámmentesség, gyorsaság, stabilitás és a nagy tárhely miatt mentem oda. Több mint egy évig nem is volt baj, ám mióta ezzel a doclerel vannak karöltve, azóta egy rakás szar lett az extra.hu. Eleve csináltak még tavaly nyár közepén egy adatbázis cserét, aminek következtében az olyan oldalak amik php layoutok voltak (menedzselhető sablon, mint a gportálnál) azoknál kapásból elszállt minden, az egész oldal. Akik írott html-t használtak (mint jómagam) azoknak meg a szerveren tárolt legutolsó auto-backup állapot állt vissza, ami nekem majd egy évvel azelőtti állapotot jelentett, szerencsére egy feltöltéssel megoldottam. Aztán folytatták azzal, hogy az eddig reklámmentes tárhelyet telibe verték flash alapú banerokkal, amik először még csak 100×50 pixel szélesek voltak és három volt belőlük, aztán megnövelték őket 150×50 pixelre és már négy lett belőlük. Na most ez vízszintesen már 600 pixel ami azért akár honnan is nézzük súrolja a pofátlanság határát, és se bezárni nem lehet, se reklám mentességet nem lehet igényelni (azt a pár száz forintos SMS-t még meg is érné). De még ezzel is úgy voltam hogy hagyján, ám amikor olyan pár megás mp3-makba kötöttek bele, amik 2-éve a tárhelyen voltak és senkit sem zavartak, és ezért törölték az egész oldalt, na ott lett tele hócipőm.

    Eleve amúgy Magyarországon a tárhely szolgáltatók full hülyének nézik az embereket, ahogy nézegettem 3000ft volt a legolcsóbb és 8000ft körül volt a legdrágább hazai tárhely havonta, átlag 1GB és 5GB között. Persze ez még kevés, mert nálunk a legtöbb fizetős tárhely szolgáltató csak akkor ad tárhelyet, ha már van regisztrált domain címed, ami átlag 1000-3000FT között van havonta. Ez legjobb esetben 4000ft, legrosszabb esetben 11000FT havonta(!). Na most külföldi tárhely szolgáltatók közül, ahol például én is vagyok (000webhost) ott kevesebb mint 5$ vagyis nincs 1000FT(!) egy hónapban, és cserébe korlátlan(!) tárhelyet ad, és lehetőség van free domainre is.

  8. Yuriko-chan Says:

    Itt egy hasonló “kihagyhatatlan” ajánlat, pont az előbb ugrott fel nekem az ablaka: http://www.moneywin24.net/hu/

  9. Péter, hallottál már a “Lockerz” http://www.lockerz.com -röl? Itt az megy, hogy az oldal szerkesztői társadalom kutatást végeznek és kérdésekre kell válaszolni naponta így gyűjtve 4 pontot ( 200-nál meg jön pl egy Wii )
    és vissza jelzések alapján eddig mindenkinek meg jött az a tárgyi dolog amire az illető hajtott, viszont van ez a “hívjál meg 20 embert oszt jön Z listás” dolog ami kissé bűzlik… minden esetre ideiglenes csináltam egy kamu acc-ot és gyüjtök pontokat hátha, veszteni meg nem veszthetek mert országnak vietnámot jelöltem meg : D

  10. Még nem hallottam róla, de ahogy írtál róla, elég nagy átverés az is…

    UI: Bocs, csak a wordpress spamnak nézte az üzeneted és még Gmailre se értesített róla, csak most vettem észre.

  11. Hát én is ki próbáltam ezt a bizonyos ” Cashfiesta”-t) és eléggé hülyeség… már csak abból kifolyólag, hogy mennyi időt kell eltölteni előtte, hogy ne álljon meg alul az a buta mexikói ember…. 2 napja van meg a fiókom, de szerintem most gyalulom magam le onnan… Biztos, hogy törlöm a programot is. Köszi, hogy írtátok ezen a fórumon, hogy valójában mekkora egy gecik ezek… Én meg bedőltem 🙂 Üdv: Gergő

  12. Sokan bedőlnek az ilyeneknek sajnos, de legalább tanul belőle az ember.

  13. Kezdjük is akkor el. Először az a jó pár emberke aki azt állítja hogy nem fizet, csak csupán azért teszi, mert lusták, 1-2 hónap után várják a nagy pénzt stb. Könyörgöm akkor menjetek el dolgozni! Nekem is fut a program egy ideje, csupán azért csinálom mert láttam több csekk másolatot is hogy valóban fizetnek. A cég is létezik, tehát nem kamu. Többször magyar reklámok is vannak. Igen a szorzó egy érdekes dolog, a lényeg hogy minél több oldalra regizz be , erre jó egy gyorsan regizett email cím is. A másik dolog meg hogy minél többen regizzenek alád.
    Vírusoktól meg nem nagyon kell aggódni, egyébként is , én nállam az origorol és az sg-huról már nem egy trójai jött be, azoktól jobban paráznék. A manó elfér nekem a monitoron, nem zavar, főleg hogy sokat netezem, sok pontom is lesz.

  14. Csak egy kérdésem lenne hozzád, mégis mennyi ideje csinálod, és ehhez képest mennyi pénz került már hozzád ténylegesen?

  15. Akkor ebbe én is belenyultam rendesen kb egy hónapja csinálom most van 60 ember 1szinten 40 2szinten és kidobhatom az egésszet? Mióta szivatják ezek az embereket,csak megvárom a nagy elszámolást,de addig is várom a tanácsotokat.

  16. Az én tanácsom, hogy hagyd a francba. =)

  17. engem viszont még nem baztak át viszont azt hogy nem tartalmaz virust azt én nem mondanám ezért ajánlom az AVGt az mindig törli a virust mikor befejezed, de igazán akkor tudod törölni,ha le törlöd a programot, de az avg mindig törli a virust

  18. Na és pénzt küldtek már?

  19. Surányi Márk Says:

    elméletileg 4 kapom meg majd szolok ha meg kaptam oké?^^

  20. Részemről oké. =)

  21. Beleszaladtam ebbe a fórumba… Pár apróságot szeretnék megjegyezni:

    Leírásban:
    “Pontokat elméletben át lehet vinni a következő hónapra, gyakorlatban sokan panaszkodtak, hogy következő hónap elején lenullázódtak. ”
    Sosem lehet átvinni a pontok gyűjtésére egy hónapod van. Ha 1 hónapban elérsz 30.000 pontot és NEM regisztráltál sehová,akkor 1000pont * .01$ Már van is 30 cented, amit a FiestaBar HOME gombjára katintva tudsz ellenőrízni. De ez is 30 napos átfutási idővel,mert megvárják az OFFEREKT (reklámozókat), hogy nem-e regeltél valahová. Ha mondjuk Januárban van 30.000 pontod Február1 igaz nullázák ,de a januári pontjaidat majd márciusban írják $ban jóvá,mikor kiderül számukra,hogy regeltél-e valahová. Regisztráció lehetőségek ingyenesek régebben voltak amivel tudtam 0.03 szorzót elérni,de ma már nincsennek.

    Informatikus vagyok nekem elfér a képernyőn régebben csináltam,de már hanyagolom,arra figyelek, hogy belépjek néha mert 6hónap aktivitás nélkül ténylegesen nulláznak.

    Jelenleg így állok: Oct, 2003 – Apr, 2011 37$

    Tehát,ha nem regelsz minden hülye reklámra -azok már tényleg veszélyesek lehetnek,míg a FiestaBár nem akkor ugye a 1000pontonként 0.01x azaz minden 1000pont után 1 cent rohadt soká lesz meg az 50$!

    Az hogy 1 hónapban Te ebből pénzt láss az 0%!

    Nem csalás,csak sokan nem olvassák el az összes szabályt,aminek tudatába kiderül nem sok esélyed van pénzt látni belőle,de van.

    Ha nem regelsz offerekre és napi 6 órát megy akkor mikor lesz ebből pénz?

    1 óra 600 pont
    1 nap 3600 pont
    15 napot max kihozva -mert többet kár gép előtt lenni – 54000 pont (ez már soknak számít 30000pont areális)
    Nem regelsz sehová akkor 0.54Cent
    50$ hoz kell (50/0.54) 92 hónap ami 8 év!!!!! Tehát szabályokat figyelembe véve,ha nem regelsz reklámokra csak sétáltatod akkor 8 év! És nem 1 hónap után nem fizetnek.

    Szóval ebből nem fogsz meggazdagodni,de nyugdíjig meglesz az 50$ és kiderül fizetnek-e :D:D

    Sokat tudnék még írni róla,csak gondoltam ezt megosztom veletek…
    I

  22. nekem ki tudna abban segiteni hogy lepjek ki a cashfiestabol hogy nekuldozgetjék tobbé E-mail-jeiket ? ??? 😀
    koszi

  23. Attól függ, hol van e-mail fiókod.

  24. windowslive.com 🙂

  25. Olyanom nincs, passz.

  26. es ha Hotmail.com 🙂

  27. Most ellent kell mondanom… én eddig 230 dollár kaptam a program futtatásáért! Igaz, hogy nem egy két-hónap alatt, de azt hiszem, ha már a munkám a net elé köt, ez alapjaiban megérte!

  28. Aki 10-12 órákat internetezik naponta, annak munka mellett biztos jelent némi mellékest, kis szerencsével persze. Egy átlag felhasználónak azonban, aki naponta maximum 2-3 órát tölt a gép előtt, abból aktívan 1-1.5 órát internetezik, annak viszont baromira nem éri meg.

Vélemény, hozzászólás?

