Caleb vs Alucard

Lehet ezrek nemtetszését fogom most kivívni, de hogy ebben a badass(less) vámpírban sincs semmi eredetiség, az is biztos… ;P

Mint tudjuk, a Badass-ség mint olyan, megkíván némi eredetiséget, mind a külső, mind a stílus, mind a humor tekintetében. Ezt a három fő kritériumot a legtöbb lúzer-bishi/animeguy már az elején elbukja, lásd: Duke Nukem vs Danci esete. Szóval igen, ahogy a Debil May Cry (a debil májusban sír) hős(lúzer)e úgy Alucard is, mint a többi hozzá hasonló anyimés “keménylegény”, már a legelején megbukik a badassség vizsgáján… elve sokan azt se tudják, mekorra közhely is valójában ez az Alucard név, nos kábé ennyire:

Szóval ja, lehet vitatkozni melyik volt előbb, de haladjunk csak szépen tovább, folytassuk a külsővel:

Nos igggen, “őőő isss nagggyon kemmmény” de az arányokkal már baj van… mondjuk kapásból ott, hogy az a pisztoly Alucard kinyújtott karfesztávolságának legalább a 60%-át kiteszi, és eredetileg egy Colt.45 lenne, aminek “valamiért” (mert szar) 3-szor hosszabb a csöve, mint az eredetinek, de hogy “miért?” (mert szar) arra persze nincs értelmes válasz. Igaz így mondjuk pont a kis méret nyújtotta előny vész el… de ugye ez már csak afféle “mellékes” dolog… igaz desuk? ^^
Ám nem csak a fegyver érdekes ám itt, mi is van azzal a fehér kesztyűvel? (Semmi! – by random otaku) Hmm… fehér szövetkesztyűk… vajon melyik rajzfilmhős is hordott ilyet… hmmm… Áh! Meg van! Hát Bugs Bunny! Nézzétek csak…

Jaj bocsánat! Elfelejtettem hogy Alu-Card kesztyűjén ilyen biszbaszok is vannak ám…

Na… így már ismerősebb igaz?

De… valahogy a körül a szemüveg, meg a hosszú fekete haj körül se stimmel ám minden, nézzétek csak meg:

Kire is emlékeztet ez? Hmmm… kerek lencsés napszemüveg és hosszú fekete haj…  ki is volt az a rockzenész? Ja tényleg… hát Ozzy bácsi:

De hékás… álljunk csak meg! Van ám amikor ilyen böszme nagy lesz Alucard szemüvege kalapban:

Na ez vajon honnét ismerős… gondoljuk csak végig: fekete haj, kalap, és böszme szemüveg… ki is volt az a csoki gyáros ipse? Bizony… Mr. Wonka:

Na akkor összegezzük csak:

Ahha… hmmm… hát nagyon sántít már ez a vámpír, de van itt még valami… Emlékeztek még mi volt a post címe? Caleb vs Alucard, vagyis itt következik majd az igazi fizimiskalopás… Természetesen azt egyetlen otakutól sem várom el, hogy tudja, ki is az a Caleb, így elég ha annyit mondok, egy Blood című játék főhőse. (Ez a Blood nem az anime! – az is mekkora szar…) De nézzétek csak meg Alucardról ezt a képet:

Mi a három legjellegzetesebb dolog rajta?
1. Kalap
2. Fénylő szemek
3. Fénylő kaján vigyor

Most pedig nézzétek csak meg ezt:

Nem látjátok mi? Ott lent, a HUD közepén… jó mi?
Nem is hasonlít! – by random otaku
Nem e? Akkor most figyelj desu… – by Peter

Tehát, színtelenítsük, hogy ne zavarjanak be a színek, vágjuk körbe mindkét fejet, hogy ne zavarjon a háttér se, forgassuk be és méretezzük mindkettőt, hogy összhangban legyenek, végül tegyük egymás mellé őket és voálá:

Kalap, fénylő szemek, fénylő kaján vigyor… persze mindez biztos csak “véletlenségből” van ám így, és nyilván én csaltam (egy faszt) úgy hogy mindenfajta manipuláció nélkül ismét bizonyítani fogok… Tehát ha ránézünk Alucardra, mi az a 3 dolog, ami a legjellegzetesebb rajta?

1. Fekete a haja.
2. Kalapot és ballonkabátot visel.
3. A sötétben vörösesen fénylik a szeme.

Hmm…  igen, akkor biztos “teljesenvéletlen”, hogy Calebnél ugyan ezek a külső jellegzetességek:


Továbbá a külsőségeken kívül:
– Mindketten élőhalottak.
– Mindketten egy titkos társaságnak dolgoznak.
– Mindketten cinikus, szarkasztikus beszólásokat ejtenek el.

Utóbbinál nem is kérdéses, hogy Caleb mérföldekkel jobbakat nyom, és még DOS alól is fél kézzel megalázza azt a nyomi vámpírt, akinek még a nyakkendője is here alakú…

Persze nyilvánvalóan most is (mint mindig) bennem van a hiba, és agresszív náczifasiszta vagyok, amiért Caleb-et hitelesebbnek látom, mondjuk olyan apróságok miatt, mint arányosság, meg mert nem egy műmájer, bababarcú kancsó, hanem látszik rajta, hogy a történtek megviselték és kihatottak rá:

Tehát hihetetlen nyomozókészségemnek hála ismét felfedtem egy japán összeesküvést, és végleg lerántottam a leplet eme Badass(less) vámpírról. Die bloodsucker! Die! ;P

Reklámok

86 hozzászólás to “Caleb vs Alucard”

  1. Wow, gratulálok a nagy felfedezéshez! Ilyen dizájn “lopást” én is találtam egyszer.

    Nem olvastam a Hellsing mangát, vagy nem néztem a két sorozatot, szóval nem tudom kommentálni.

  2. Én sajnos egyre többet… így mostanra már az eredetiséget mint olyat, nem is keresem egy-egy cuccban, mert annyira relatív… inkább megelégszem a hangulattal. 🙂

    Hellsingel amúgy nem vesztettél semmit, az egész lényege annyi, hogy Alucard jól szétlő mindenkit két iszonyatos méretű pisztollyal, aztán kábé úgy ennyi.

  3. cheatergs Says:

    Meglepő, hogy elővetted a Hellsinget, mivel anno azt ajánlottad az animék közül (vagy mit csináltál 🙂 ).

    Úgy tűnik mostanában átmentél anime anti-ajánlóba (AAA, örülsz a besorolásodnak? 😀 ). Nem mintha csatlakozni akarnék, mivel a véleményem az a sajátom, én nem teszem közzé, hogy mások csámcsogjanak rajta, meg lehet, hogy mégis tévedek, így könnyebb lesz visszakozni. 🙂

    Az utolsó bekezdésre meg Alucard szokta mondani, miszerint “Shoot me again, I’m a dead yet!” 😀

    Smiley-khoz hogy lehet hozzáférni a wordpressen? Tudom ezt a kettőt, aztán kifújt.

  4. Caleb és Alucard rulez! Anno hetedikben minden Calebeket rajzoltam a füzeteimbe 😀
    De Elbasztad, mert a Hellsing manga 1998-ban jött ki és a karaktert már jóval előtte tervezgette Hirano. Egyébként Alucard félig Vash koppintás akar lenni, de ezt elfelejtetted említeni. Vili Vonka meg nem’tom hogy jön ide XD Azt is emlithetted volna, hogy a neve sem eredeti, mert a Castlevania-ból lopták, meg a kabátja sem, mert azt meg az 1922-es Nosferatu filmből lopták. hoppá
    A stukkerről meg annyit, hogy Hirano külön írt róla az egyik fejezet végén, hogy ebben “űrpisztolyok” vannak és ne szójjjatok be ha nem hasonlít valós fegyverekre.
    A posztod alapján úgy vettem észre, hogy a TV sorozatot láttad csak, tehát nem láttál semmit.
    AMúgy nem akarsz írni cikket az rpgtardokról már? Vagy arról, hogy a Hellsing -ben miért szemüveges mindenki? Szivesen elolvasnám.

  5. Hehe… tudtam én hogy sokaknak fog tetszeni… 😀

    cheatergs: Biztos hogy nem ajánlottam, max említettem, hogy láttam.

    Wagner: Csak poén, de ha már így belementél… Mivel a képek az animéből vannak, azért van 2001, mangát nem olvastam, de még az is 98 ha már az éveken lovagolunk. 🙂 Anno megnéztem azt ami a torrentel lejött, és ennyi elég is volt belőle. Lehet egyeseknek ez a csucs… szerintem meg 12 pont egy tucat. =P

  6. Ha már téma, hogy melyik manga karakternek a legnagyobb a fasza, akkor tuti Zouchi viszi a pálmát.
    http://www.onemanga.com/Biomega/10/08/
    Legnagyobb jelenet a mangatörténelemben : )

  7. LOL! 😀 BTW so typical…

  8. Azért annyira nem tipikus, mert durván overkill. Már az is overkill volt, mikor Killy a graviton beam emitter pisztolyával 60km hosszúságokban lyukasztgatta a megastruktúrákat a Blame!ben, de ez az overkill overkillje, ilyet nem lát minden mangában az ember. Nem véletlen dőltem rajta vagy fél órát anno : ))) Mondjuk itt meg van magyarázva, hogy azért mert ez a JÖVŐ! De a hellsingben nincs logikus magyarázat, hogy miért akkora az a pisztoly, mint egy ágyú, méretre meg tűzerőre is : )

  9. Magára az eltúlzott fegyverméretekre gondoltam, mint tipikus anime klisé.

    A jövő meg realitás szempontjából nem feltétlenül magyarázat, 350m-ig egy félig szétrohadt AK-val is ellősz, irányzékállítás nélkül. 2.5km-től meg már szerepet játszik a gravitáción kívül a bolygógörbület is pontosság szempontjából.

  10. Alucard pisztolyán vagytok kiadakva?
    Akkor Serasszal mi van?

  11. Én nem vagyok rajta kiakadva, már immunis lettem az ilyenekre, tipikus anime klisé, olyan mint az összes többi, részben ezért is nem tudom már egy jó ideje az animéket komolyan venni… 🙂

  12. Mekkora már, légvédelmi puska, lol! Ráadásul valami dum-dum töltényel ven megtömve, mert nagyokat robban : )))

  13. Valszeg valami robbanó lövedék lehet, de legalább .50cal-os. Egyébként egy keresztkérdés… hogy az istenbe lehet az ilyet komolyan venni? Mármint csak én érzem úgy, hogy ez az egész túlgiccsezett nagyzás röhejes? Az ilyen oké egy paródiánál, de komoly storyként… na ne. Az ilyenektől szerintem nem badass lesz egy karakter, hanem csak szimplán szar.

  14. Áh, a hellsing a zászlóshajója a vérgiccs műfajnak. Nem lehet komolyan venni, csöpög a hatásvadász dolgoktól. Minden karakter elmebeteg módjára vigyorog, nincs olyan kamerabeállítás és monológ, ami nem a kúlság jegyében készült volna. A túlzások ölik meg az egészet. 14 év alatt talán még elmegy, amúgy meg csak a poén kedvéért érdemes megnézni.
    Ezért bírom a régi animéket. Volt olyan, hogy az antihős megbotlott és kiesett a mechájából : ) Érted, senki sem tökéletes és ezt jól visszaadja.

  15. Én az ilyen Hellsing szerű cuccokon max kínomban tudnék röhögni… 😀

  16. Van akinek ez jön be, ne kérdezd miért : ) Egyik ismerősöm is nagyon komálja.

  17. Elég sokan komálják, főleg a 13-18 közötti otakuk, engem valahogy sohasem tudott megfogni, bár azt hozzáteszem, hogy inkább ez, mint a Blood anime, vagy ne adj isten Suzumiya… =P

  18. Csak azt tudom elképzelni, hogy azok még nem láttak jó mesét. Szerintem főleg arra vezethető vissza, hogy sokan már elvből sem néznek meg olyan cuccot ami nem cgi. És egy kezemen meg tudom számolni hány jó új anime van.

  19. Senki nem mondta hogy a Hellsinget komolyan kell venni. Amúgy nekem már ezer éve a favoritok között van. Kövezzetek meg.
    Péter Légyszi nyomjál már egy listát, hogy milyen animéket tartasz nézhetőnek. Akkor én is nyomok egyet.
    Amúgy meg Mickey egérnek is ilyen kesztyűje volt és az mintha előbb lett volna mint a Looney Toones, tehát ezt is elbasztad 🙂

  20. Nem basztam el, még egyszer mondom: poén, gagyi érvelés, hányavetin megfogalmazva, jó sok képpel, hogy ráugorjanak a fanok. És ahogy látom, a célját el is éri… 🙂

    Az ízlés pedig mindenkinek a sajátja, felőlem azt néz és tart jónak mindenki, amit akar, én nem az alapján ítélem meg az embert hogy szerinte mi a jó anime és mi nem az, ez nem mérvadó. Mindenkinél meg van, hogy mit szeret, és mitől megy a falnak. Van akinek Akira az egy isten, van aki meg a Pokemon-al is tök jól el van.

  21. Oké, oké ezt vágom :).
    Na de írnál egy listát, csak kiváncsi vagyok…

  22. Mindenevő voltam, mert 2008 nyara óta nem animézek, de ha érdekel:

    Én az ilyenekkel, hogy NGE, Berserk, FLCL, Grave of the Fireflies , Vampire Hunter D, SoulTaker ugyan úgy elvoltam, mint az olyanokkal, hogy: Sailor Moon, Tenchi Muyo, Slayers, Fushigi Yuugi. Soha nem voltam csak Shounene, vagy csak Josei fan… ami jött, amihez kedvem volt, azt megnéztem, aztán vagy tetszett, vagy nem. És akkor most lehet anyázni… 🙂

  23. Zseni vagy Péter!

  24. Köszi, ha őszinte, és ha ironikus értelemben érted is. 🙂

  25. Nem, komolyan mondtam. 🙂

  26. Akkor jó… már azt hittem meguntad azt a sok okoskodást, amit a blogodon összehordtam. Persze ha így lenne… azon se csodálkoznék, ritka idegesítő tudok ám lenni, amikor rákezdem, tudom magamról, rossz szokás, de ember nincs hiba nélkül… 🙂 Na… ez is jó közhelyes lett… mindenesetre kösz az elismerést. 🙂

  27. Látod, a seggfejből is lehet zseni.

  28. Köszönöm szépen a címert nagymester… 😀

  29. Na most kezdjük elölről?

  30. A Mátrixosat biztos nem, az Alucardos meg a fanboyokon múlik. 🙂

  31. Jah, lemaradtam…

  32. Kicsit én is, de amúgy Wagner sráccal sincs bajom, felőlem fanolja a Hellsinget, én nem fanolom, és szerintem nem ettől a blog bejegyzéstől fog összeomlani a Hellsing fandom.

  33. Mit kell elölről kezdeni? Lemaradtam én is… 🙂

  34. Szerintem semmit… a lényeg hogy a bejegyzés poén, de amúgy arra kíváncsi lennék, hogy a felsorolt animék alapján milyen következtetést vontál le? 🙂

  35. Jah hogy Wagner fanolja… vágom. Ontopic leszek most… a Hellsing nem jó rajzfilm, kifejezetten unalmas is. A magát olvastam, az poén.

  36. És hogy egy picit védjem, közel sem jó, de vannak ennél sokkal rosszabbak is, lásd : Blood anime, a last vampire.

  37. Ja télleg, mer’ ugye az volt a kérdés. : ) De ezeket még mindig komálod amúgy?
    NGE, Berserk, FLCL, Fireflies: Ezeket bármikor meg tudnám nézni mégegyszer. Meg még talán a D elmegy, a többi nem. A Fushigit meg nem ismerem. Amit én még hozzátennék ehez a listához: (de csak a legjobbakat)
    Cromartie High School, Samurai Champloo, Great Teacher Onizuka, Ghost In The Shell, Akira, Perfect Blue, Haibane Renmei, Cowboy Bebop, Lain, Paranoia Agent, Tokyo Godfathers, Basilisk, Kemonozume, Noein, Peace Maker, TTGL.
    És a legjobb shounen-ek: Hunter X Hunter, One Piece.

  38. Természetsen amit egyszer szerettem, azt mindig szeretni fogom, nem védem őket, például a Sailor Moon-t is parodizáltam jonna blogján, egyszerűen csak tetszettek ‘oszt cső. =)

    Samurai 7, Samurai Champloo, Samurai DeeperKyo megvolt, Ghost In The Shell, Akira szintén, One Piece nem rossz. Amúgy a mechás dolgokat nem nagyon komálom, Gundam, Macross például sohasem tetszettek, inkább a nyugati franchise.

  39. Végül is van benne valami, de azért nekem tetszett. Bár az én ízlésem eléggé a két szélsőség között tud ingadozni. =P

  40. Samurai Deeper Kyo az elsők között volt, most már azt mondom, hogy nem valami jó. 😛 A Samurai 7 kimaradt valahogy, a filmet kéne előbb megnézni.
    Amúgy meg mivel semmi nézhetőt nem találtam mostanában elkezdtem ezer éves Gundam sorozatokat szedni, régen nem jöttek be nekem se, de most elég jól elvagyok velük.

  41. Hát figyelj… anno a Dragon Ball-tól is meg voltam hülyülve (szerintem nem csak én) hazaértem a suliból és az volt a nap fénypontja, hogy “úristen ma legyőzik e a gaz Dermesztőt?” aztán amikor 2005-ben újranéztem Japánul, már nem volt akkora fun, amikor még X rész múlva sem történt semmi és egyhelyben toporzékolt a cselekmény. 🙂

    Én a Queen Millenia movie óta leraktam a lantot (nem azért, tetszett) a meló amúgy is elveszi sok szabadidőmet, de ha itthon gép előtt ülök, akkor inkább gamerkedem (Dragon Age).

  42. Hát nekem a napi 6 órás meló mellett sok hülyeségre jut idő 🙂
    DBZ? Szarrányújtott rétestészta, ezért is jó, hogy elkezdték a Kai-t. Legalább az új generáció láthatja normális verzióban.

  43. Persze hogy az, bár nem tudom, biztos csak az emlékek miatt van, de nekem az eredeti jobban tetszik, mint a Kai. Oké, szép a grafika, meg tényleg halad is a story, nem a semmit adják le 30szor, de na… már nem ugyan az, persze nem is lehet ugyan az. Elvileg a Sailor Moon-t is megcseszteteik majd, nem biztos, de mint ha a körül is lett volna valami pletyka, bár jó kérdés ott miből lehetne lefaragni… 😕

    Egyébként meglepő, hogy manapság mindent feldolgoznak, meg felújítanak, újra kiadnak, ennyire nincs már új a nap alatt? :S

  44. Shoujo-t sose néztem. Najó 1 kivétel volt az: X.

    Hát lehet, hogy ennyire nincs már új a nap alatt. mostanában semmi olyan eget rengetőt nem csináltak mint pl anno az EVA vagy Bebop.

    Na Későre Jár Elhúzom a Belemet, nem akartam ma egész este hülyeségeket irogatni a neten, de hát így jött ki 😀

  45. Shoujo pedig jó cucc. Marimite, strawberry panic, kimi ni todoke… ezeket nyugtató helyett szedtem : )

  46. Nekem azokból is inkább a régebbiek jöttek be, Fushigi Yuugi, meg amik így a TV-ből régről megmaradtak, hogy Sailor Moon, KKJ, Ranma 1/2 de az újabbakat, például a Tokyo Mew Mew-ot már nem bírtam megnézni. Valahogy már ezek sem olyanok, túlságosan loli-moe felé ment el már ez is. Oké, régen is 14-15 évesek voltak, de testileg 20-25nek is kinéztek.

  47. Ranma shoujo? : ) Azt bírtam nagyon.

  48. Franc tudja, régen volt már, anno tetszett. 🙂 Na… lépek aludni.

  49. Nevettem ^^ Am egy picit tényleg hasonlítanak.

  50. Én a Baccano! c. sorozatot tudnám megjelölni, mint egy számomra all-time favourite animét, mert szerintem kurva jó, stílusos és nincsenek benne picsogó nagymellú lolik, az OST-ja meg egy nagy NYAMM zeneileg.

  51. Öhm… ez most hogy jött ide? 🙂 Amúgy a picsogó loliktól engem is a hideg ráz… :S

  52. Úgy jött ide, hogy azt hittem, még mindig OFF van és a jó sorozatok felsorolása. Ezek szerint annak a korszaknak már vége. Régi szép idők! : /

  53. Lehet offolni, de én úgy értettem az offot, hogy ha a téma kapcsán másra terelődik a szó… 🙂

  54. Na mindegy. Akkor visszatérek Alucard-ra. Annyira sosem volt szimpatikus, de alapvetően tudom ignorálni a hosszú, fekete hajú “szexieh” (na jó, ő talán pont nem?…)vámpírcsávókat, a nagy lőfegyvereikkel, amikkel tudvalevőleg a saját kis 9 mm-esüket takarják.

  55. Na ez viszont tetszett… 😀

  56. Basszus, nekem ez kell 😀

  57. Nem rossz, 1000xer inkább mint a Bleach. 🙂

  58. Na látod, mondom én. 🙂 Ráadásul még a videó is elég jól össze lett dobva.

  59. Az elején kicsit olyan Dead Snow után érzetem volt. 🙂 Videóval kapcsolatban, emlékeztetett arra, anno miért untam meg piszkosul a 2. világháborús FPS-eket. Kíváncsi vagyok mikor lesz már egyszer egy olyan, hogy egy karszalagos action hero alázza széjjel a szövetségeseket?

  60. Dead Snow utánérzet?
    Karszalagos alázás:

  61. Ja, abban voltak ilyen náczi zombik. 🙂

  62. Egyébként lehet normálisan neki kéne ülnöm egyszer az ováknak, mert jobbnak tűnik mint a TV anime.

  63. Egyszer mindenképpen érdemes megnézni. Mérföldekkel jobb mint a TV sorozat.

  64. Még1 érdekesség 😀

  65. Elég fura volt, nem rossz, olyan szo-szo.

Vélemény, hozzászólás?

