Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod

Egy darabig filóztam, írjak e erről a modról, de hátha valaki még nem ismeri…

 A Postal és a Postal 2 azok közé a játékok közé tartozik, melyeket anno többször is kijátszottam. Emlékszem, mikor anno kijött a Postal 2 első demoja, és egyik haverom áthozta CD-n, már azzal is napokig elvoltam, annak ellenére, hogy csak a home körzet volt elérhető, és egyetlen feladatunk a tej megvásárlása volt, ráadásul az is időre ment (ha jól emlékszem 10 percünk volt rá). Így hát érthető, hogy szinte tűkön ülve vártam a teljes verzió megjelenését, ami végül pár hónapra rá ki is jött.

A Postal 2 egy remekre szabott játék lett, szabad játékmenettel, arcade stílusú harcrendszerrel, és morbid fekete humorral. A játékban az első részből megismert Postal Dude bőrébe bújhattunk, aki bizony közel sem a szerencse fia, még háza sincs, egy lakókocsiban ébreded hétfőn, csörög a vekker, ideje munkába menni, és ha még ez nem lenne elég, az asszony rinyál, a légkondi döglött, a kocsi nem indul, és még a bevásárlás is rámarad. A Postal 2-ben összesen 5 napot (Hétfő-Péntek) kell végigjátszanunk, mindenféle hétköznapi feladatokat végrehajtva (nem véletlenül emlegették “DeathSims” fedőnéven) mint fizetési csekk felvétele, tejvásárlás, könyv visszavitele a könyvtárba, stb, ám amilyen szerencsés Mr. Dude, bárhová megy, a balszerencse mindig utoléri, a templomot arab fanatikusok rohanják meg, a könyvtárat elfuserált természetvédők rágyújtják, még a kinézett karácsonyfáért helyi Redneckek tucatjaival kell megküzdenie, így a játék végére több ellenségre teszünk szert, mint egy kisebb banánköztársaság. A konfliktus oka tehát mindig adva van, amihez a látványt az Unreal Tournament 2003 motorja adta, melyet kiegészítettek az akkori szemmel igencsak részletes folyadék fizikával.

A játék persze korántsem volt tökéletes, a gyakori és meglehetősen sokáig tartó töltögetési idő két városrész között, a multiplayer teljes hiánya, és végül a tény, hogy a játék humora, hangulata Csütörtök tájékára megkopik (azért Dave bácsi bulija Pénteki nap végén még így is epic :P) kemény 20-22%-ot levontak az értékelésekkor.

A fejlesztők azonban meghallgatták a játékosok kéréseit (példát vehetne róluk nem egy játékgyártó) és egy évvel később 2004-ben piacra dobták a játék javított verzióját Postal 2 – Share the Pain címen, mely jelentősen redukálta a töltési időt, tartalmazott egy-két extra grafikai effektet, és ami a legfontosabb, végre volt multiplayer is. Ez a verzió nálunk Magyar szinkronnal is megjelent.

2005-ben aztán kidobtak egy kiegészítőt is Postal 2 – Apocalypse Weekend címen, mely kissé harmatosra sikerült, lévén az alap játéktól eltérően lineáris játékmenettel bírt, rövid volt, és a Vasárnap felétől baromi monotonná vált (Katonai bázis). A kiegészítő tartalmazott három új fegyvert is, melyből kettő (kasza, machete) az új darabolás elemet hivatott bemutatni. Sajnos a kiegészítőt nálunk nem adták ki.

Ezek után jött az ötlet, mi lenne, ha végig lehetne játszani az egész hetet egyben, plusz az Apocalypse Weekend fegyverei az alap játékban is elérhetők lennének? Így született meg a mod első verziója AW7 címen, és a fanok körében hatalmas sikert aratott. A siker után a modot tovább bővítették, új fegyverekkel, tárgyakkal, skinekkel, vérrel, grafikai effektekkel, sőt 4 minigame, egy teljesen új terület (iskola) és egy új melléküldetés is (zombi vadászat) bekerült a modba, amely ezután AWP (A Week in Paradise) néven vált ismerté.

Külön poén, hogy az említett 4 minigamet a játékteremben, MAME masináknál lehet aktiválni, természetesen érmékért:
– Fag Hunter -> Csak a buzikat szabad lelőni, szám szerint 20-at.
– Teen Sniper -> Egyetemi találkozón magaslesről, mesterlövészpuskával az összes ex-osztálytársunkat likvidálni.
– Immortal Kombat -> Aréna, 4 irányból özönlenek a javarészt közelharci fegyverekkel felfegyverzett ellenségek, pálya közepén pedig a klasszikus verem, alján a tüskékkel.
– Coin Gobbler -> Egyfajta ész játéka (pénznyelő).

Plusz maga Dude bácsi skinje is fel lett kicsit turbózva az original Postal 2 óta:

Akinek tetszett a Postal 2, szerintem semmiképp se hagyja ki ezt a Mod-ot, egy kis kedvcsináló:

Alucard 454 Casull

3 way to kill some gay – the classic way with revolver

3 way to kill some gay – the purity way with molotov

3 way to kill some gay – the ultimate way with chaingun

Niggakill with Boxer

Anti-Feminist

Karmagun – Na ez bealázza Gordon gravity gunját is… ;P

Végezetül, ugyan én se szeretek listákért küzdeni, de ez valahogy akkor is tetszik… 😀

Ahogy Dude bácsi mondta: “Guns don’t kill people, I do!”

101 hozzászólás to “Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod”

  1. Hehe na ilyen sose lesz konzolra 😀

  2. Nem bizony, ezért is maradok én PC-s. 😀

  3. Postal 2 alap.
    Legelső játék torrentem ez volt:

    Imádom.

  4. Nálam is best, főleg így AWP mod-al, remélem a 3 is legalább annyira szórakoztató lesz, mint az 1-2 volt, és nem “konzolosítják” el nagyon (gondolok itt irányításra, fegyverslot, stb).

    • PS3-ra tuti jön (már alig várom), engem csak az érdekel, hogy a kettőnél ne legyen visszafogottabb. 🙂

      • Meg elvileg Xbox-ra is, bár nekem ugye a PC-s a lényeg. Az előzetes videók alapján egyébként visszafogottabb biztos nem lesz, meg modok majd biztos érkeznek ehhez is dögivel, 🙂

        Amit tudni lehet, hogy hasonlóan a 2-höz, szabadon mászkálhatunk, bemehetünk minden házba, viszont ezúttal a város nem lesz feldarabolva, hanem egy nagy lesz, és megszakítás nélkül mászkálhatunk. Lesz fedezék mögé bújás, illetve bárkit megragadhatunk és élő pajzsnak használhatunk, úgy mint a Punisherben. Ami még eddig nem tisztázódott le, hogy járművezetés, és forgalom lesz e?

  5. Ezzel még én is játszottam rengeteget. Macskamenta rulez! 😀
    “Yeah baby I am the lizzard king!” XD

  6. Azt én is szerettem, főleg a húzósabb helyzetekben, amikor jöttek a swatosok, meg az ATF. Ha jól emlékszem amit írsz valahogy így fordították le: “Hö! Szétfolynak a falak… király!” 🙂

  7. Pontosan. Vagy: “Hoppáré” 😀

  8. Én csak a demójával játszottam ami természetesen az iskolai gépeken volt rajta… de sajnos ez tavaly volt, most csak valami szar Mario-utánzat van rajtuk.: (

  9. Ha kell, meg tudjuk oldani… 😀

  10. valaki segitene nekem megcsinálni ha letöltöm az awp-t?? mert nem tudom meg csinálni!!!!

  11. Üdv! Az AWP modhoz szükséged lesz a Postal 2 Share the Pain veriójára és az Apocalypse Weekend kiegészítőre. Ha ezeket feltelepítetted, utána érdemes felraknod a patchet is: http://www.filefront.com/3074475/POSTAL-2-Share-The-Pain-v1409-Patch/

    Ha patchet is felraktad, utána telepítsd az AWP Mod-ot.

  12. Illés Zsolt Says:

    Valaki küldjön egy linket hogy le bírjam tölteni

  13. Nem lehet csak úgy letölteni, először is kell hozzá a Postal 2 Share the Pain, az Apocalypse Weekend kiegészítő, aztán fel kell patchelni az alap gamet (fentebbi kommentben ott a link). Utána pedig fel kell telepítened az AWP Mod-ot.

  14. Sziasztok!
    2 kérdésem lenne:
    1:Ha letöltöttem a patchet mivel társítsam vagy mit csináljek vele?
    2: Honnan ajánljátok az awp mod letöltését?
    Aki tud segíteni azt arra kérem,hogy írja meg az andriis@freemail.hu e-mail címre!
    Előre is köszönöm!

  15. A patchet csak le kell futtani, mint egy telepítőt. Nem kell társítani semmihez sem.

    Az AWP mod-ot a legjobb ha innét töltöd le: http://www.moddb.com/mods/awp-a-week-in-paradise/downloads/awp-fudge-pack-version

  16. Az a helyzet,hogy amikor letöltöm a patchet akkor mindig kéri,hogy társítsam mert úgy tudom telepíteni.
    Lehet,hogy nincs fent az a program ami kéne,mert más játékoknál mindig megy a patchealés.

  17. Honnét töltötted le te azt a patchet? A patch egy exe fájl kéne hogy legyen, max RAR-ba vagy ZIP-be lehet tömörítve, de általában nem szokták.

    Töltsd le innét: http://www.filefront.com/3074475/POSTAL-2-Share-The-Pain-v1409-Patch/

  18. Amelyik linket még fentebb írtad azzal próbáltam először utána ezzel de így is amikor letölti és meg akarom nyitni kéri,hogy társítsam valamivel.

  19. Írd utána, hogy .exe

  20. Az a helyzet,hogy egy kb 20 perce felraktam és megy minden oké csak nem találom benne a minigunt és a nagy ollót pedig beírtam a kódot és megadta a többi plusz fegyvert

  21. A helyzet az, hogy ezeket a fegyvereket egyesével kéne beimportálgatni a játékba, én azonban összeszedtem őket egy pack-ba. Csak annyi a dolgod, hogy letöltöd, kicsomagolod, és a játék főkönyvtárában, az Apocalypse Weekend mappán belül megkeresed azokat a mappákat, amiknek azonos a nevük a packban lévőkkel, és oda átmásolod a packban lévő fájlokat. Ha ez megvan, akkor fontos, hogy indíts új játékot! A sövénynyíró ollót szerdán találod majd meg a sufniban, a lakókocsi mellett, a boxert pedig a bevásárlóközpont előtt az üveges irodák valamelyikében egy asztalon.

    A többi fegyvert csak konzolon keresztül lehet beírni úgy, hogy beírod ezt: ModsWeapons

    Még valami, a konzolon keresztül behozott lőfegyverekhez (Alucard pisztoly, Minigun) nem lehet ammot találni a játékban! Tehát ha kifogy, szívtál, mert nem tud újra tölteni még úgy se ha konzolba újra beírod. Így az a megoldás, hogy beírod, aztán eldobod (G), aztán megint beírod, megint eldobod és így tovább.

    http://www.megaupload.com/?d=K89ILGSC

    • A linken amit küldtél abban nem találtam fegyvereket!
      Egyébként nekem pc-n alapból benne van az awp-ben a boxer hangtompítós géppisztoly stb csak az a gond,hogy elvileg 400 fegyver is lehet benne.Szóval az a link kéne nekem ahonnan le lehet tölteni a fegyvereket.

  22. Vicces lenne modot installálni Boxon, PS-en. 😀

  23. Közben megoldottam megvan minden és kóddal is tudok ollót szerezni meg minigun lőszert van egy csomó jó cheatem ha akarod elküldöm az e-mailedre csak add meg

  24. Cheatel én is tudok 999 ammot csinálni, de annyira nem akartam csalni. =)

  25. néha ez a hiba jön ki:

    General protection fault!

    History: KInitSkeletonKarma <- KInitActorKarma <- AActor::setPhysics <- UObject::ProcessEvent <- (AW7PoliceController Save3.AW7PoliceController57, Function Postal2Game.PersonController.PoisonedByAnthrax.EndState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (AW7PoliceController Save3.AW7PoliceController57, Function Postal2Game.PersonController.DoPuking.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

  26. Ahogy nézem az a gond, hogy durván beterheled a fizikai motort, és ettől összeomlik. Erre nem nagyon tudok mit mondani, ha sok hulla, testrész, stb hever szanaszét nagyjából egy helyen, akkor ne rakj rá még egy lapáttal.

  27. Na igen..De van amikor csak úgy járkálok meg tűket dobálok de csak vakon és akkor is kihozza

  28. Mindenkinek más a konfigja, nem látok bele, így táv gyógyítani sem tudok, nálam ilyet sohasem dobott, stabilan futott.

  29. Nekem win7-es van
    A videókártyám baromira jó
    A procim 2,9-es
    a gépet pedig decemberben vettem
    A c meghajtón van fenn ahol 195 gigából 19 szabad giga van

  30. Nem feltétlenül a hardware gyengesége/erőssége okozza azt, hogy a géped érzékenyen reagál bizonyos dolgokra. Ez egy összetett dolog, kismillió dolog befolyásolhatja.

  31. helo én leszeretném tölteni a modot de nem tom hol lehet a weboldalon letölteni segít valaki?

  32. Innét töltheted le: http://www.moddb.com/mods/awp-a-week-in-paradise/downloads/awp-fudge-pack-version

    Még annyit, hogy az Apocalypse Weekend kiegészítő, és a Share the Pain patch nélkül nem fog menni.

  33. cscs nekem is az a bajom mint andrásnak
    General protection fault!

    History: KInitSkeletonKarma <- KInitActorKarma <- AActor::setPhysics <- UObject::ProcessEvent <- (AW7PoliceController Save3.AW7PoliceController57, Function Postal2Game.PersonController.PoisonedByAnthrax.EndState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (AW7PoliceController Save3.AW7PoliceController57, Function Postal2Game.PersonController.DoPuking.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

    ezt írja ki folyton nem lehet csinálni vmit vele?

  34. Ugyan azt tudom rá mondani, azért csinálja, mert durván beterheled a fizikai motort, és ettől összeomlik. Erre nem nagyon tudok mit mondani, vedd figyelembe, hogy egy modot futtatsz ami olyan dolgokat csinál, amire eredetileg nem lett felkészítve a játékmotor. Ha sok hulla, testrész, stb hever szanaszét nagyjából egy helyen, akkor ne rakj rá még egy lapáttal.

  35. horváth martin Says:

    azt szeretném meg kérdezni hogy nekem meg van az awp mod a sok új fegyverrel a sima awp láttam videókat ahol az eternal fegyverei is benn voltak az van meg neked

    úgy akarom véresek a régi fegyverek mert egyszer letöltöttem az awp rart de csak az a metsző olló volt benne a többi sehol de persze a menübe ott volt a nagy hús kloffoló nekem sehol láttam videókat az plussz magyar is volt nekem nincs annyi helyem hogy föl férjen vagy mit tudom én mit kell csinálni ezekhez a még újabb fegyverekhez

    egy kis példa:véresek a régi fegyverek az oké az awp fegyverei:sokkoló,lapát,gumibot,boxer,kés,kalapács,kasza,baseballütő,szögesbot,kard,a kezünk amivel fel lehet emelni dolgokat,vasvilla,balta,pisztoly,hangtompítós pisztoly,patronos pisztoly,sörétes,smeg,sawn off,géppuska,hangtompítós géppisztoly,gyufa,benzines kanna,öngyújtó és a spré,olló,molotov koktél,gránát,dobócsillag,szuri,8-as bomba,lila,gránát,tehénfej,doboz,távcsöves és a hangtompítós távcsöves puska,rakéta vető,gránát vető,láncfűrész,wmd,naoalm szóró,a kurva nagyot robbanó rakéta vető,a rúgás és a sliccem.amit kihagytam még az is benne van.ezek vannak benne a sima awp ben.de a még újabb fegyverek sehol mint például a csúzli a büdös zokni a minigun hát erről beszélek ha tudod írd le

    és azt szeretném megkérdezni hogy mit javított ki a postal 2 share the pain patch

  36. Az AWP mod telepítése, és a rarban lévő cuccok letöltése, bemásolása után a konzolba ennyit kell csak bírnod: EDWeapons

    A Patch tartalmáról itt találsz infot: http://www.filefront.com/3074475/POSTAL-2-Share-The-Pain-v1409-Patch/#

  37. horváth martin Says:

    képzeld be is írtam de egy ilyet talált AW7ServicePack.1.zip akkor ezt letöltöttem szinte szart nem talált

  38. Az az AW7 Modhoz van, ami az AWP elődje.

  39. horváth martin Says:

    vagy pedig máskor meg találtam akkor regisztrálnam kell vagy nem érhető el az oldal ez az en gépem egy nagy fos az awp fegyvereit már unom nek az eternal és a még újabbak kellenének már ilyeneket írtam:postal 2 weapon mods download:postal 2 awp weapon mods download ed weapon download … nem talált

    és még azt akarom meg kérdezni hogy a blogodon ott fent azok a videók azokat te csináltam mert ha igen akkor le a kalappal hogy végre van egy ember akinek meg van az a mod a tovább fejlesztett mod

    mert van egy sima meg egy tovább fejlesztet awp azért külömböznek néztem youtubeon ott csak az aw7hez lehetett hozzá tenni az ed fegyvereit

  40. horváth martin Says:

    mert először undorodtam ezektől a fegyverektől de most már kellenek tudod mert annyira élvezem ahogy az új fegyverekkel lőnek rám nem a régivel

  41. Na akkor az elejéről…

    Először volt az AW7 Mod, aminek az volt a célja, hogy a teljes hetet végigjátszhasd egybe, és hogy az Apocalypse Weekend újdonságai már az alap játékban is elérhetőek legyenek.

    Közben dolgoztak egy Total Conversion modon, ami Eternal Damnation címen futott, és egy horror mod volt, ami az alap játéktól egy teljesen független storyt mesélt el, és persze belepakoltak jó néhány újdonságot, mint új vért, kieső belsőszerveket, vagy 50 új zombie skint, stb.

    Ez után jött az ötlet, hogy az Eternal Damnation adta plusszokból párat belepakoljanak az AW7 Modba, és egyúttal javítsák azok meglévő hibáit, ez lett aztán az AWP. Ezt pedig idővel még tovább modolták, és lett egy pack, ami már az Eternal Damnationös fegyvereket is elérhetővé tette, de csak cheaten keresztül.

    Ahhoz, hogy azt kapd ami nekem van, ahhoz:
    – Meg kell lennie a Postal 2 Share the Pain verziónak, felfrissítve a legújabb verzióra (v1409).
    – Meg kell lennie az Apocalypse Weekendnek, felrakva hozzá a Piss patch.
    – Le kell töltened és telepítened kell ezt az alap AWP Mod-ot: http://www.moddb.com/mods/awp-a-week-in-paradise/downloads/awp-fudge-pack-version
    – Végül ezt a packot kell letöltened és kicsomagolnod: http://www.megaupload.com/?d=K89ILGSC

    Még valami, a Pack-nél csak annyi a dolgod, hogy letöltöd, kicsomagolod, és a játék főkönyvtárában, az Apocalypse Weekend mappán belül megkeresed azokat a mappákat, amiknek azonos a nevük a packban lévőkkel, és oda átmásolod a packban lévő fájlokat (ha felül akar írni valamit, akkor írasd felül). Ha ez megvan, akkor fontos, hogy indíts új játékot.

  42. horváth martin Says:

    szóval azt mondod hogy nem is kell letöltenem az eternál fegyvereit hane cheat-en keresztül oda adja meg is van nekem minden packom már csak meg keresem bennük jól van és melyik mappába mert van ott sysem stb mappa

    te már játszottál a postal 2 have a nice day nevűvel mert az jön a weekend után már annyira kiakarom próbálni meg a közeli 500 ismerősöm is majd te is kiakarod majd ha meglátod majd milyen játék

  43. Már leírtam, az Apocalypse Weekend mappán belül megkeresed azokat a mappákat, amiknek azonos a nevük a packban lévőkkel, és oda átmásolod a packban lévő fájlokat (ha felül akar írni valamit, akkor írasd felül). Tehát azok a fájlok, amik a packnál a system mappában vannak, azokat bemásolod az Apocalypse Weekend system mappájába.

    Have a Nice Day Mod engem is érdekelne, de elvileg abbahagyták már, nem csinálják tovább.

  44. horváth martin Says:

    képzeld hallottam már van egy olyan hogy hogy postal 2 very postal christmas ez tudod mi karácsony van benne meg van egy olyan hogy hogy hogy hogy hogy postal 2 lost island az meg egy szigeten van de elég hamar végig vittem úgy hogy egyet nem lőttem

  45. horváth martin Says:

    rájöttél már arra hogy ha falnál áll az ember legugolsz előtte beférkőzöl közéje elengeded a c betűt és mész hátra és szét loccsan az egész teste én is így játszok amikor a tejért kell elmenni megyek a pénztárhoz c betű beférkőzés kiszabadulás hátra felé annyira jó így loccsantgatni te is próbáld ki c betű férkőzés tolatás

    • Igen azt ismerem, de az úgy is működik, ha közben előrefelé mész. =) Van még egy ilyen, hogy ha előveszed a pisztolyt, vagy shotgunt, aztán elteszed, majd újra előveszed és közben hosszan nyomod a bal egeret, akkor duplán lő, vagyis 2 golyót enged el egyszerre. Ez a sima pisztolynál, a hangtompítósnál, a revolvernél, és még Alucard pisztolyánál is működik. =D

  46. horváth martin Says:

    az az alucard pisztoly az melyik

  47. Legelső videó.

  48. horváth martin Says:

    ja az a fegyver amivel ketté lehet szedni az embereket nem szivatni akarlak de le írod hogy melyik mappákat kell átmásolni hogy ilyen fegyverek legyenek a játékban mint a tiédben a mappa nevét vagy fájlokat az awp rarban keressem mert nekem lekell írni tényleg a fájlok nevét mert nics annyi eszem egyszer volt hogy találtam egy postal 2 week in paradise[awp]500 new weapon by draven nevűt abba megtaláltam az új fegyvereket de csak a mappákban aztán csak a metsző olló mert amit te mutattál ott vannak fájlok az awp rarban

    egyszer találtam egy awp zipet nem kellett fel telepíteni hane egybe kellett illesztenem az awp a másikkal

    és még az a furcsa hogy még a te modod is már annyira tovább van bővítve de még mindig magyar szinkronú

    és van egy remek postál történetem ha akarod leírom

    és ez a megaupload az hogy hogy működik

    és annak az awp-nek nem az a warningos this is gémes szarság hanem a warning eternal x-mas vagy postal 2 awp etenal mod awp zöldkezes képpel indult mer ezzel a 3 közül vala melyikkel indul

  49. Már mondtam kétszer is… az Apocalypse Weekend mappán belül megkeresed azokat a mappákat, amiknek azonos a nevük a packban lévőkkel, és oda átmásolod a packban lévő fájlokat (ha felül akar írni valamit, akkor írasd felül). Tehát azok a fájlok, amik a packnál a system mappában vannak, azokat bemásolod az Apocalypse Weekend system mappájába, és így tovább.

    A megauploadnál megvárod még az idő letelik jobb oldalon, aztán ráböksz a megjelenő Regular Download feliratra, és már indul is.

    A minigunhoz és az Alucardos pisztolyhoz azt írd be a konzolba, hogy: modsweapons

    A storyt leírhatod, csak arra kérnélek, hogy ne 5-6 kommentet írj, szedd össze a gondolataidat, kérdéseidet, és írd le 1-be. Valamint a nagy betűk, vesszők és pontok se ártanának, mert így elég rossz olvasni.

  50. horváth martin Says:

    Egyszer 2.osztályban írtam egy levelet a Jézuskának.Hozott egy csomó CD-t.Amikor még Kaposváron laktam.Aztán jött anyának egy barátja azzal Tamásiba költöztünk.3.osztályos lettem,ő megnézte a CD-ket amikor még a régi számítógépem volt meg elkezdtük nézni a CD-ket flipperes játék azután forma 1 aztán Postal 2.Először az hittük hogy autós játék de mégsem hanem fingom nincs,először azt hittem hogy valami hitman aztán meghallottam hogy magyarul beszélnek fú hát ez tök jó Tamási egy jó hely volt a Postal-ozásnak.Amikor megtudtam hogy van benne fokozott játék össze szartam magam,tűz pisilés,robbanó távcsöves,szét loccsanós gumibot,és előre megjelenő fegyverek fosás.Vissza költöztünk Kaposvárra ott hagytuk Tamásiba,mert annyira hiányoztak a régi haverok mindenki örült nekem csókolgattak stb.Aztán meg kaptam apám hugának férjétől Zsoltitól ezután anya eladta a számítógépet a gépet amikor mondtam neki hogy ne sírtam érte amit persze karácsonyra kaptam!!!a fuck.Régebben rajt volt a postal 2 meg sok jó játék.Helyette a call of duty-t kaptam meg egy új gépen aztán az vissza adtuk annak akinek.4. osztály.Még egy új gép ezen volt rajta az internet rögtön amit be írtam elsőnek az a postal 2 videó galléria és Have A Nice Day így vettem észre hogy van kiegészítője azt mondtam a Kovács Márk nevű haveromnak az mondta a Csabinak ő letöltette az Apocalypse Weekend-et 4.osztályban meg kaptam a postástól a Postal 2-t érted postástól a Postal.5.osztályos koromban meg is kaptam a Weekendet sokat játszottam vele.6.osztályban letöltöttem az Eternal Damnation-t.Itt aludt a Kovács is ketten féltünk főleg az effektektől amik bejöttek játék közben meg a rácsos ajtók mögött a kezekből és végül attól amikor a barátnőnk házában amikor lekapcsolódott ott elmentettük és ezzel este nem játszok csak nappal.Aztán minden hol ez a játék jutott eszembe.7.osztályban letöltöttem az Aw7-et nem akart elindulni akkor kell hozzás az a postal 2 és a Weekend et így elindult nagyonsokszor játszottam végig jól van fel készülök az új fegyverekre letöltöm az Awp-t de csak 5 új fegyver volt benne benne meg a postal a weekend az aw7-es week end a m-f játék a fokozott játék és az aw7 start.vége vagy mégsem

  51. Hány éves vagy ha meg nem sértelek? =)

  52. horváth martin Says:

    13 éves de az nem sértés meg kérdezed

    és te hány éves hány éves vagy remélem több mint én legalább is

    és még azt vettem észre hogy a sima postal 2 share the pain be nem lehet ráállni az ember fejére a kiegészítők meg módokban rálehet állni az ember fejére meg lehet lovagolni elefántokon meg teheneken de még csuda hogy nem dob le minket nem állnak két lábra az elefántok még akkor sem esek le egy ilyen jó j átéknál mint ennél nem tudtam hogy ennyi hiba van de ezek miatt tudom meg csinálni a küldetéseket.

  53. Hűha, akkor elég fiatalon kezdted a Postalt… =) Bár én is 97-ben kezdtem el 8-évesen tolni, igaz én még az 1-et. Egyébként 21 vagyok, nemsokára 22.

    Postalban van bug, de az mind jópofa. A tényleg idegesítő bugok a GTA-ákban vannak, amikor egy egész küldetést kezdhetsz újra, mert az autó nemes egyszerűséggel átesik a hídon keresztül, bele a vízbe, és megfulladsz.

  54. horváth martin Says:

    9évesen kezdtem el a postal 2 azóta már minden módot ismerem már a postal 1 azért különbözik a postal 2 től csak az idegesít hogy a postal 1 az nem tudom hol kezdődik egy házban azt nem tudtam hogy a 2-ben hogy kerültek egy lakókocsiba de leginkább a grafikájuk miatt külöböznek a postalok már annyire akarnák játszani a 3-mal is remélem annak is lesz egy csomó kegészítője meg módjai

    látod egy jézuskának írt levél ennyire sokat adott mert ha hoz cd-ket és éppen nem a postal 2 t akkor nem találom meg a blogodat a kiegészítőket a módokat.

    Tudod csak annyiszor kérdezek meg egy dolgot többször mer tök hülye vagyok az ilyen nem tudom mit jelent az hogy pack azt se tudom mit jelent hogy azonos, fingom nincs mit jelent az hogy rar,zip.

    de tényleg ilyen szó hogy azonos ilyennel soha a büdös életbe nem találkoztam eddig

  55. pack = csomag, egy tömörített fájl, amibe több mappa és fájl lett beletéve. Ha letöltötted megauploadról a fájlt amit linkeltem, az egy rar. Ahhoz, hogy ezt meg tudd nyitni, fel kell raknod egy winrart, ezt google-ből simán kikeresheted.

    azonos = két dolog ami ugyan az, például két fájlnak vagy mappának ugyan az a neve.

  56. Hello!
    Na először is, nagyon tetszik az oldal, úgy látom itt lehet bátran kérdezni nem fogják leszolni érte az embert, ha esetleg nevetséges kérdést tesz fel.
    Nekem is lenne egy kérdésem, nemműködnek a kódok a postal 2 awp-ben pedig mindent úgy csináltam ahogy az ide le van írva, csak a modsweapons kód működik,de semmi más. Miért? Köszönöm előre is a választ.

  57. Igen, mert a modal új cheatek vannak, a régiek nem működnek. Amit letöltesz packot, abban van egy Read Mee!! fájl, ott ahol a 3 kép is van, azon belül van egy cheat lista.

  58. Hali mindenkinek.

    Olyan kérdésem volna,hogy kinek fut a cristmas leszedtem két félét is de eggyik sem működik.

  59. Nekem ment, csak rohadt bugos volt, hagytam a fenébe.

  60. horváth martin Says:

    én egyszer letöltöttem a postal 2 postalchristmas_v1120.exe fajtáját olyan szar te az eternal lövöldözös fegyverei voltak benne és közelebb volt a képernyő máshogy állt nem úgy mint más postal 2 -nél közelítve volt nálam
    modsweapons beírtam adott újabb fegyvereket de nem az összeset mert az ak47 az újabb piros kanna stb. ezek nincsenek nálam ha nálad se akkor sajt

  61. A packban benne van egy Read Me!! fájl, abban van egy cheat lista.

  62. horváth martin Says:

    nekem is a modsweaponsot az edweaponsot meg a herekittykitty az antibullet meg a goodies kódokat fogadta el de vannak a custom mapba szerkeztett pályák ott pedig ott voltak azok a csaló fegyverek
    mi az a minigun mert szerintem a világ legkisebb fegyvere kb akkora lehet mint a kisujjam

  63. Te most ugye szívatsz? =) Írd be a googlebe.

  64. horváth martin Says:

    attól hogy minigun a neve attól még nem tudtam hogy ekkora fegyver
    de én ilyen kicsi fegyverre számítottam vagy tényleg ilyen nagy vagy az internet mutat hülyeséget vagy én vagyok hülye most melyik
    találtam egy teen sniper rar de a fájlokat nem tudom hova kell illeszteni már a systembe mindenhová de sehogy nem próbálhattam ki

  65. A Teen Sniper egy minigame, a játékteremben lévő Mame automatáknál tudod elindítani. Rajta lesz az oldalán, tetején is szépen kiírva, hogy Teen Sniper.

  66. horváth martin Says:

    ja mert én oda mentem és azt mondta hogy rosszul értelmezem de most már biztos jó lesz
    azt nem tudom hogy hol vannak ezek a mame autómaták mert kerestem és nem találtam
    én ebbe a módba azt szeretem hogy vannak szerkeztett pályák elszórakozok velük
    remélem te is birod őket

  67. Hali.
    Engem az érdekelne, hogy win7 ultimate 64bit alatt el lehet-e valahogyan indítani a játékot?

    Így van feltelepítve sorban:
    1. Postal 2 Share the Pain + 1409 patch
    2. Apocalypse Weekend + 1411 patch
    3. AWP Mod & AWPMod.rar
    Ezzel a kombinációval megy win7 ultimate 32bit-en, de öcsém is játszana és neki a fentebb említett oprendzere van.

    64bit alatt kompatibilitásos dolgot már végigzongoráztam azzal nem megy.

    Előre is köszönöm a segítséget.

  68. Nálam is Win7 Ultimate 64bit van, és hiba nélkül fut a játék. Ki ír valami hiba üzenetet?

  69. Péter:
    igen ír hibaüzit, pontosan nem emlékszem de valami olyan gondja van hogy nem kompatibilis a windowssal mert felsorolja win95-től xp-ig az oprendszereket és két gombot ajánl fel a felső gombra kattintva diagnosztikát csinál a gépről az alsó pedig becsukja az ablakot

    viszont én az AMP-vel próbálom indítani akkor csinálja ezt meg amikor csak a kiegészítőt próbálom indítani a sima alap játék fut win7 ultimate 64bit alatt

  70. Állítsd át vistára a kompatibilitást, ha ez se segít, akkor rakd újra az egészet és próbáld ki ezt a cracket az Apocalypse Weekendhez. Fontos, a crackelést hagyd a legvégére!

    http://www.megaupload.com/?d=VBGK2KP6

  71. Péter:
    A crack-el sikerült megoldani.
    Lehet hogy az a crack ami nekem volt hozzá nemvolt valamiért jó 64bit-hez, viszont nem tettük újra a játékot hanem simán csak bemásoltuk a crack-edet és elidult a game.

    Lenne még valami:
    Leszedtem valami portable postal2-őt amiben a kiegészítő is benne van és van benne valamiféle nextgen grafikai cucc ami javít a grafikán erről tudsz valamit, esetleg neked nincsen meg külön?

  72. A nevéből adódóan a portable egy hordozható Postal 2 lenne, amit csak simán el kell indítani telepítés nélkül. Lehet ripelt is, nem tudom, nem próbáltam. Grafika engem nem zavar, maxra állítva alapból jól néz ki, meg az AWP mod rengeteg extra, illetve javított textúrát tartalmaz, szóval lehet ütköznének a dolgok, na meg portable verziókhoz nem igazán lehet/érdemes installeres modot felrakni.

  73. császtok azt szeretném kérdezni hogy mindig mikor sokmindenkit lök ak ez jön ki General protection fault!

    History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

    vagy vmikor hossza nem lehet ezt megszüntetni hogy nejöjjön ki?

  74. Már egyszer válaszoltam rá, de akkor még egyszer:

    Azért kapod ezt a hibaüzenetet, mert durván beterheled a fizikai motort, és ettől összeomlik. Erre nem nagyon tudok mit mondani, vedd figyelembe, hogy egy modot futtatsz ami olyan dolgokat csinál, amire eredetileg nem lett felkészítve a játékmotor. Ha sok hulla, testrész, stb hever szanaszét nagyjából egy helyen, akkor inkább menj el onnét, ne szórakozz a hullákkal, testrészekkel, stb.

  75. horváth martin Says:

    már csak annyit akarok kérdezni te már játszottad végig a postal 1-et ha igen hogy végződött

  76. Kivittem párszor, az a vége hogy kapsz egy ilyen bizarr flashelős, csapongó képsorokból álló animációt, hogy Dude valami elmegyógyintézet szerű helyre került.

  77. jézus istenem! Postal! a kedvenc játékom PC-re! igaz nekem csak a sima 2. széria volt meg. a magyar szinkronnal kapcsolatban meg igazad van, tényleg nagyon eltalálták a szinkronokat! 😀
    Postal Dude angol hangja nagyon nem illik a karakterhez, viszont a magyar odab_sz (Y)
    Régen megvolt au apokalipszis verzió is, de az CD-n volt, a cd pedig eltünt. Tehát letölteni nem tudom. Nehéz volt torrentröl beszerezni a simát is. Eleinte mindig multiplayeres cuccokat dobott ki a google, azt pedig nem szeretem. Tudni kell rólam, hogy kód mániás vagyok XD Régen volt türelmem anélkül végigvinni, mert akkor még nem ismertem a cheat land-et. Tudom, ciki hogy kódot használok, postal dude is beszól amikor beírom a cheat kódot XD
    Egyébként elvileg a Postalnak van egy szigetes verziója is.

    na jó, ami az előbbi kommentemet illeti, hülye voltam. pont az AWP verzió volt meg. ._.
    én meg itt hülyén fejeztem ki magam hogy sima postal 2 XD nah szóval csak ennyi.

    jézi…
    kérlek bocsájtsd meg a gyökér kommentjeimet hogy már harmadszrora írok egymás után…. csak jobban átolvastam hogy eljusson az agyamig, tehát…
    a Share the pain volt meg. csak bekevertek a videók XD
    nem is akarok tovább zavarni, csak muszály volt írnom ehhez a poszthoz mert a kedvenc pc játékom ^^””

  78. horváth martin Says:

    ja tényleg jó ezzel a postal 1 el játszani először rá néztem mondtam mi ez a szar aztán elkezdtem vele játszani azt mondtam hé ez tök jó aztán végig vittem az első pályát single playeren már ott meg akadtam nem tudtam hogy kellett tovább jutni de aztán az F1 volt a kulcs gomb mer mindenkit kinyírtam 100°on volt aztán minden gombot végig próbáltam aztán az F1 a második gomb amit végig próbáltam és könnyű volt a játék eleje de aztán voltak nehéz pályák ahol meg akadtam mert sokan jöttek rám vagy kéves életem volt egy ágyú ellen és tényleg mintha egy megrajzolt intro lenne és végre meg tudtam hogy költöztek a lakókocsiba és miért

    a postal 2 mért kezdődik a lakókocsiban meg tudtam hogy került oda az ember a postal dude fú de boldog vagyok emiatt

  79. milan998 Says:

    valaki meg tudná mondani hogy honnan tudom letölteni az apocalypse weekend et? met már két helyről is próbáltam de amikor felraktam kérte hogy rakjam be a postal 2 apocalypse weekend cd t

  80. Azért mert fel kell crackelni. Ezt szépen letöltöd: http://www.megaupload.com/?d=VBGK2KP6

    Kicsomagolod, aztán a Postal 2/Apocalypse Weekend/System mappába bemásolod a tartalmát. Aminél felülírást kér, ott írasd felül, ennyi.

  81. milan998 Says:

    THX!

    és h nembaj akk. még 1 olyan kérdésem is lenne hogy van e az AWP hez magyarítás? és ha igen hol zudom letölteni? előre is nagyon kösz

  82. Nincs, mivel az AWP egy mod, az AW-t pedig nem adták ki nálunk.

  83. horváth martin Says:

    én is feltelepítettem a magyarosítást de semmi nem lett benn magyar ugy anúgy minden azután azt csináltam ahová telepítette a magyarosítást a postal2 mappába tette onnét kimásoltam a postal2 mappából a systemt a systembe a texturest a texturesbe az a warningos szar figyelmeztető az magyar lett de utána nem indult el a játék sem és ez máma történt

  84. milan998 Says:

    felraktam az AWP T újraindítottam a gépet majd el indítottam a gemet és ezt adta ki:
    Error setting display mode: No acceptable display modes found (D3D_OK). If you just started the game then delete your ‘Postal2.ini’ file and try again. Otherwise check the Tech Support web site.

    History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- FindBestMatchingMode <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

    és nem indította el az AWP t. Ezzel tudok v.mit csináln?

  85. Elnézést Péter’s blog: Tőled szeretnék kérdezni valamit. Azt kérdezném hogy honnan töltötted le az Apocalypse Weekendet.
    Meg azt a Winrart hol lehet letölteni?? Előre is nagyon kösz!!

  86. Torrentről természetesen. Itt mindkettőt megtalálod: http://btjunkie.org/

  87. Nem tudod hogy az EXE. fájlt hogy lehet kibontani??

    Letöltöttem még régebben kb. 4-6 héttel ezelőtt a Postal 2 a week in paradise-t és benne volt az Apocalypse weekend.Elindítottam a játékot, és azt írta ki hogy Critical Error, ilyenkor mi a teendő? pliz előre is kössz!

  88. Az exe egy indítófájl, azt nem lehet kibontani.

    A hibaüzenetre nem tudok mit mondani, számos oka lehet, amit ennyi infoból nem fogok tudni megfejteni.

  89. letöltöttem azon az oldalon a Share the pain-t és kiírta, hogy:Please insert correct CD-ROM, select Ok and restart application

  90. Mert fel kéne crackelni, amit a lemezen minden valószínűség szerint megtalálsz.

  91. Crackeltem és azt írta ki, hogy:Az alkalmazást nem sikerült elindítani, mert Core.dll nem található.Az alkalmazás újratelepítése megoldhatja a problémát.

    Mit kell csinálni akkor ha letöltöttem, a (PATCH-ot1409-et), és végigment.Aztán beleléptem a játékba és ugyanazt írta ki vmi CD-ROM….

  92. Telepítsd fel a Postal 2-őt, aztán patcheld fel, és utána keress hozzá cracket, értelemszerűen a patchelt verzióhoz valót. GameCopyWorld-ön megtalálod ami kell.

  93. Letöltöttem a Weekendet és Winrar, Ott belelépek abba,és oda van írva, úgy köéptől egy kicsit fentebb,hogy tömörített fájl.Azt megnyitom 6-7 percen belül elindúl a játék.Aztán hogyha egy helyen sok halott van,vagy összevissza lövögetek kilép.Aztán amibe beleléptem,kimásolom az asztalra,ott akarom índítani de sajnos, ott nem jön be.Ilyen szerinted mi lehet a baj.

  94. Őszintén szólva egyáltalán nem vágom mit műveltél össze. Ha megy az Apocalypse Weekend, akkor mennie kell az alap Postal 2-nek is. A kidobásnak több oka is lehet:

    1; Régi a géped, ezért a videokártya nem bírja.
    2; Softwaresen nincs rendben a rendszered.

  95. SZiasztok!

    Lenne egy kérdésem nem tudjátok h honnan szedhetném le a Postal 2 AW (Apocalypse Weekend) crack-jét és a AWP nek a crack-jét .

    Válaszotokat előre is köszönöm .

  96. AWP-hez nem kell crack, mert egy mod. Az Apocalypse Weekend crackje: http://www.megaupload.com/?d=VBGK2KP6

Hozzászólások letiltva.

