Ez a ízé… Kreatív Blogger Díj csak nektek, csak most

Na szóval engem is utolért ez a lánclevél szerű játék, tErika néninek köszönhetően, de nézzük a jó oldalát, legalább gondolt rám valaki. =)

Viszont, lenne ezzel kapcsolatban néhány szabály srácok/lányok:

1. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte.
2. A logót ki kell tenni a blogodra.
3. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk.
4. Írni kell magunkról 7 dolgot.
5. Tovább kell adni a díjat másik 7 bloggernek.

Első 3 pont már kilőve, jöhet a 4… 7 dolog rólam. Hmm… hát lássuk csak:

1. Jómunkásember vagyok:

2. A lányokat szeretem, vörösek/szőkék előnyben.

3. Szeretem a videojátékokat, kedvencem máig a Carmageddon: The Death Race.

4. Szeretem a nyugati rajzfilmeket a felnőtt humor kategóriából, kedvencem a Ren & Stimpy Show.

5. Szeretem az RPG-ket, kedvencem a Warhammer 40k univerzum.

6. Utálom az otakukat.

7. Ha nagy leszek… ja nem, bocs, mégsem.

 

Végezetül következzenek a díjazottjaim, némi magyarázattal:

Benyoboy – Jó az ízlése a zene és a játékok terén, politikailag pedig korrekt.

Soa Mark – A következő generációs otaku killer, és Nintendo expert, politikailag szintén korrekt.

Wagner – Gamer, RPG expert, és megmutatta a Hellsing élvezhető felét. =)

Baluzz – Korrekt srác, de mostanság el van havazva… =(

Sjonna – Nagymester J sok mindenre megtanított, és nem mondott el mindet. Plusz Mufurc oltása.

Mariko – Jókat vitáztunk, és egész jól tűri a hülyeségeimet. =)

REV – Kiválóan megfogalmazott bejegyzések a G-portálos desukról, Yaoistákról, és mert ismerte a Z.A.R.-t.

UI: Remélem nincs harag senkivel… =)

Reklámok

4 hozzászólás to “Ez a ízé… Kreatív Blogger Díj csak nektek, csak most”

  1. Nahát mit látok itt, kösz Péter. XD

  2. Retard-e vagy? 😀 Ne nénizzél fiam, mert feláll a hátamon a szőr. 😀
    Különben Rev-nek és J-nek én már odaadtam, de olyan mindegy. 😛

Vélemény, hozzászólás?

