Megaszar 2010

Nem szoktam ilyen trágya műsorokat nézni, de ezt ajánlották hogy nézzem meg, mert a srác reakciója nem semmi… hát az biztos, hogy önbizalomból nincs híján.

Update – 5:40-től a ribi produkciója se kutya…

20 hozzászólás to “Megaszar 2010”

  1. Ezt pont láttam, sok téveszmés lépett fel most is.

  2. A poén, hogy vannak benne tényleg tehetséges emberkék is, de a többi… másra nem tudok gondolni, mint hogy ők csak azért mennek oda, hogy “benne legyenek a TV-ben”.

  3. Dodgers Says:

    Rám lehet fogni a végletességet, de egyszerűen nem tudom elhinni, hogy még mindig igény van az efféle giccses, kamusztár csináló kajáltatásokra. Már hét évvel ezelőtt is kilógott a lóláb az efféle cuccoknál, nemhogy még manapság. Mintha egy giccsfeszten történő “minőségi” szereplés elég lenne a sztársággá váláshoz (elnézést, celebséghez….), holott (szerintem) az igazi sikerhez egyrészt a saját dalok révén nyílik lehetőség. Példának okáért attól még, hogy ébredés után kábé tíz percig kapásból tudom hozni a Motörheades Lemmy-féle majdmegfulladok énekhangot, még nem lesz belőlem énekesfenomén. Ettől függetlenül elhiszem, és valahol tisztelem, hogy ennyi ember képes bevállalni egy egész ország előtti megpróbáltatást a kiugrás érdekében. Csak akkor legalább az önkritika igazán bekukkanthatna az ablakon, ugyanis attól még hogy szándék van, az még nem jelenti azt, hogy csináld is meg.

  4. Van bikicsunáj felirattal

  5. Mi most néztük végig az ÖSSZESET.
    Ebbe nincs semmi különös.
    Csak haver ott volt gyakorlaton. Az ő beszámolója kommentárként… na, az priceless. 😀 😀 😀

  6. Na ez az a fajta videó, amin a rajta szereplők és amit művelnek, már annyira ótvar kategóriásak, hogy konkrétan nekem ég a pofám a monitor előtt. Szó szerint vicsorogtam és fogtam a fejem. Mintha egy világ omlott volna bennem össze. attyaaaauuuuuristen………

    • Nah én pontosan ugyanígy éreztem amikor fellépettt a színpadra az a “rocker anyuka” aki Mansont adott elő. Konkrétan azt éreztem, hogy én égek helyette. :S

      • Annál én úgy éreztem, hogy keményen be volt cseszve. Tuti, hogy fellépés előtt vagy 2dl tömény befigyelt ott.

      • Hát ha nem lett volna becseszve egy csöppet akkor fel se lépett volna a színpadra. De most tuti, hogy az ő feje is ég utólag.

      • Lehet, de szerintem egyszerűen csak “benne akart lenni a TV-ben” hogy a kocsmában majd legyen mivel villogni.

  7. Nem semmi a felhozatal az biztos. 🙂

  8. Igen csak nagy EPIC FAIL emberek lépnek fel. Én megnézem mindig a válogatást, mert az egész megasztárból ez a rész az, ami tényleg érdekes. bikicsunáj.

  9. A suliban most mindekinek a bikicsunáj a csengőhangja és van már belőle póló is. Oo

  10. Nemrég láttam én is bikicsunáj pólót az egyik tagon, ahogy jött velem szembe az utcán… nekem tisztára a “Ne fürgyé le” jut az eszembe erről az egészről, mert annál is szinte pont ez ment.

  11. Ken Lee magyar verziója! 😀

  12. Gyilkosabb, mint az eredeti. 🙂 Mondjuk nem nagy dicsőség olyat kopizni, ami már eleve szar volt.

Vélemény, hozzászólás?

