Sam bácsi aláz

Ezt most csak úgy, kommentár nélkül… ;P

Reklámok

4 hozzászólás to “Sam bácsi aláz”

  1. Serious Sam awesomeness

  2. Bizony, főleg így modolva. A golden revolver valami hihetetlen osztásra képes. 😀 Van amúgy a 2-höz is egy ugyan ilyen mod, de az nekem valamiért nem akart működni:

  3. A videód hatására elkezdtem turkálni a neten és teljesen megdöbbentem, hogy létezik második rész. :S Azt hittem csak 2nd encounter volt. Na mindegy, leszedtem és megnéztem, de lényegesen gyengébbnek tűnik, mint az előző kettő. Le is töröltem a francba egy óra játék után. Persze lehet az is, hogy nem vonz a gémelés már. : )

  4. Igen, a 2 másabb mint az előző részek, sokkal nagyobb hangsúlyt fektettek a poénokra, és ezért mondhatni már túl infantilis lett. Viszont van benne pár kifejezetten jópofa poén is, és a Kínás pálya nagyon hangulatos.

Vélemény, hozzászólás?

