Searching thingz – 2

Unatkoztam, úgy hogy gondoltam megnézem mikre keresnek rá emberek a blogon, hát akadt pár érdekes…

mi az az amw? -> Röviden összefoglalva, fos zenét vágsz igénytelenül vágott gagyi minőségű random animerészek alá… először tanuld már meg rendesen leírni, hogy V és NEM W!

hogyan japánban költözni? -> Gyönyörű megfogalmazás, de az odaköltözéssel bajok lesznek… tudod csak addig szeretnek igazán amíg túrista vagy és van pénzed. ;]

lezbi yki suzumiya -> Mi azaz yki? :/

anime pokemon girls heniti -> FAIL.

loli fail? -> Pontosan az.

Luggi a RAJ -> Hát a nickneve elég cigányos… =D

maffiózó ruha -> Ez is valami próbanéger lehetett…

voodoo hentai -> A tűs babavál vagy a 150 kilós ragyásképű boszorkánnyal gondoltad?

öregaszonyok szex -> Te bizony már Dunaérett vagy. 

elfen lied 6. rész: mély érzések -> Az… idióta desu.

pecsé gyűrű cannabis mintával -> Köcsög hippy…

cigÁnyok fÜrdenek -> Na az nem történhet meg.

lucy. hentai? -> Eddig is tudtuk.

náci haj -> Kicsit el vagy tévedve. =)

“megérett egy tarkólövésre” -> Kétségkívül. =)

rajman -> Gondolom rezet kell benne fölszedni.

lolicon hentai mangákkal -> Fogsz égni… ;P

xvid codec amv miért? -> Miért ne? Ja bocs, azt még véletlenül fel is ismerné valami…

sasuke in tox -> Detox?

maia shiranuni -> Az meg ki? :/

akane tedo pokemon hentai -> Te szerencsétlen… az Tendo és a Ranma 1/2-ben van.

emos mangák -> Gyönyörű mutáns lenne… nem elég nektek L és Sasuke?

dzsapán -> Már alakul…

blaech felvarró -> EPIC FAIL

keratív anime -> Neked is FAIL.

hentai gore game -> Anyád…

bunkós játékok -> Prehistoric.

cosplay slayer -> Vállalom! ;P

elfen lied boobs win ->Max Fail.

naruto vs cawboy bebop -> FAIL… amúgy ez kérdés? Egyértelmű, hogy Cowboy Bebop.

menstruator -> No comment.

skinhead erőszak -> Ezt se tudom mire vélni…

emos macska -> :/

hentai tette -> tönkre az életed. =P

lehet raj a politika -> Már az egy ideje.

gay hentai yaoik -> Remélem egyszer téged is hasonló élmény fog érni… =P

vermin sluts -> Anyád.

verekedös jatekok 92 személynek -> WTF? Max 2 haver.

doujinshi naruto hentai -> Anyád.

anime boobs.gif ->Neked is…

a cashfiesta megéri? -> NEM.

ki a hentai? -> Aki annak érzi magát.

ff versus xiii hentai -> Na bazd…

hentai otaku -> Gyönyörű lehet, kábé mint a bálna szex.

jiff hentai ->Dögölj meg.

myvip faszságok -> Televan vele.

atverések a neten -> Abszolút NO LIFE.

idióta szöke suha 18+ -> Ezért a suna szóért ölni tudnék…

csajozás myvipen -> EPIC LIFE FAIL!

zsidó cigány -> és kínai néger.

japan demotivation -> Jól gondolod.

anime szubkult fejlődése magyarorszáfgon -> Gratulálok… ország neve nagybetűvel, helyesen leírva luxus. Fejlődés pedig nincs, stagnálás van.

cosplay failok -> 90%

miről nevezetes japán -> Debilségekről.

prehistorik mail -> prehistoric@caveman.club

szexma, csernus doktor és norris -> Erre tessék.

eldeformálodott lények -> Legalább nem anime.

dragon age origins fekete kép -> Szívás.

feketetini szexel nagypapával -> Tarkólövés.

mynip -> =D

peter’s blog elfen lied része -> Nagyon helyes.

otaku jelentés -> Élettelen lúzer, szerencsétlen balfasz, begyepesedett függő, asszem ennyi elég. =)

góth cigány -> Szép lehet az is…

merchandising jelentése -> Japán gyártmányú hulladék, ami sok pénzbe kerül neked.

Reklámok

15 hozzászólás to “Searching thingz – 2”

  1. Melisande Says:

    Ez az, még a könnyem is kicsordult…XD

  2. Yuriko-chan Says:

    Nekem is szerzett pár kellemes percet.

    “maia shiranuni -> Az meg ki? :/”
    XD Szerintem ez Shiranui Mai akart lenni.

  3. Örülök hogy tetszett… 🙂 Nekem is élmény olvasni, mikre nem képesek rákeresni. 😀

    “Szerintem ez Shiranui Mai akart lenni” -> Tényleg… basszus úgy elírta, hogy fel sem ismertem. 🙂 Igaz, nem szoktam megjegyezni az ilyen japcsi neveket.

  4. “lezbi yki suzumiya -> Mi azaz yki? :/”

    yki = YUKI (egyik női karakter a Haruhi Suzumiya c. animéből) 😀

  5. Fantasztikus… de meg nézném annak a fejét aki ezt beírta így ahogy van a keresőbe. Most őszintén, mit várt? Mármint szétnéz a blogon rájöhet hogy csöppet rossz helyen jár ha ilyet keres. 🙂

  6. rajman – sztem az ubisoftos játékra gondolt a kereső 😀

  7. Tudom, én is játszottam a Rayman-el, bizonyára véletlenül írta el az illető, de nem bírtam kihagyni. 🙂

  8. Agree A Rayman tök jó volt, csak az első rész.

    Szakadtam én is ezen a bejegyzésen. Ami legjobban üt szerintem:

    “verekedös jatekok 92 személynek” próbáljátok meg elképzelni XD

  9. Argus Solotov Says:

    Én tudok olyan játékot, és ahhoz még PC/konzol sem kell =P.

Vélemény, hozzászólás?

