Prototype vs inFamous

Tudvalévő, hogy amint megjelenik egy jó és sikeres alkotás, akkor annak hamar kijön egy fő a riválisa is, ami általában két táborra osztja az embereket. Az egyik tábor az eredeti, még a másik a rivális cím mellett tör majd lándzsát, és ebből aztán rosszab esetben hosszú és semmitmondo flamewarok születnek.

Duke Nukem 3D vs Serious Sam
GTA 3 vs Mafia
Postal 2 vs Manhunt
Suffering vs Condemned
Quake 4 vs Prey
Assassins Creed vs Prince of Persia
Leaft for Dead vs Dead Space

Csak egy pár azok közül, amiket az utóbbi években láttam, olvastam, hallottam. Persze nem azt mondom, hogy a listában szereplő mindegyik VS értelmetlen, vagy hogy némelyik esetében én magam se foglalnék állást, viszont szvsz mindegyik fentebb felsorolt cím van annyira jó, hogy megérdemelje a sikert és a hírnevet, és ez miatt egymást anyázni baromság. A kérdés azonban felmerül, mégis mit lehet tenni?
Belemenni a személyeskedő vitába? Áh… fölösleges.
Úgy tenni, mint ha nem is látnánk? Nos az se feltétlen jó.
Akkor mégis mit lehet tenni? Egyszerű, használjuk a humor fegyverét…

 

[Prototype] vs inFamous

Epic WIN! =D Tessék játszani mindkettővel! =)

16 hozzászólás to “Prototype vs inFamous”

  1. És már be is jelentették az inFAMOUS 2-t. 😀

  2. Kíváncsi vagyok rá, mit tudnak majd/még kihozni a témából. Remélem a Prototype is kap majd egy folytatást, vagy valami értelmesebb mod kijön hozzá.

    Tényleg, Prototype-ot kipróbáltad már azóta?

    • Semmi zsém nincs, nyár végéig szerintem semmilyen játékot nem veszek.

      • Ja tényleg, bocs csak PC-sként hajlamos vagyok megfeledkezni arról, hogy a nextgen konzolokon egyenlőre még nem megoldott a warez.

      • Minden next gen konzolon megoldott a warez, kivétel a PS3-nál.

      • Úgy tudtam Box360-nál is van valami, meg Wii-nél, de akkor tévedtem. Annyira nem foglalkozom a témával, mint PC-s, nem érint. 😛 Igaz a Steames faszságokra néha várni kell, még normálisan felnyomják őket.

      • Box-nak csak hűtési problémái vannak, kell szereltetni bele mégegy ventillátort, Microsoft jól megépítette azért. : )

      • Azt hallottam, meg azt is, hogy bizonyos gameknél szaggatni is szokott, ami konzolnál elég nagy optimalizálási fail.

  3. Nem tudom én a sok negatív hozzászólás és a felmérések miatt nem 360nál döntöttem ( plusz a játék választék sem volt akkora cucc számomra ) PS3 meg elég drága volt meg nincs warez így wii-t vettem.
    Wii-n méág a letölthető játékokra is van emu 😀 ( azaz vannak ezek a kiegészitők amiket pontokért lehet beszerezni na azokat se kell már fizetni hehehe )

  4. edit: Plusz a 360 választékának a fele pc-re is megjelent ami még fölöslegesebbé teszi mert a Gépem erősebb ( és jobb ) a Boxnál 😛

  5. Pont ezért nem vennék Boxot, mert a gépem nekem is sokkal jobb, meg mert főleg FPS-ekkel nyomom, amiket ugye PC-n lehet normálisan játszani.

    PS3-mat elsősorban én is a Warez hiánya miatt nem vennék, na meg viszonylag kevés game van rá, ami miatt megérné nekem.

    Wii… hát nem tudom, anyagiaktól függne, esetleg Gamecube.

    • A Gamecube jó ötlet, főleg a Super Mario Sunshine, Resident Evil remake és Resident Evil 0, Starfox, Eternal Darkness, Legend Of Zelda The Wind Waker és más game-ek miatt.

      Azért biztos vagyok benne, hogy lenne pár játék PS3-on, ami miatt legalább egy jól leárazottat beszereznél… Itt van egy pár jó ajánlat:
      – Uncharted: Drake’s Fortune
      – Uncharted 2: Among Thieves
      – Killzone 2
      – Gran Turismo 5
      – Little Big Planet
      – Motorstorm sorozat
      – Resistance sorozat
      – InFamous
      – InFamous 2

      Mondjuk nem értem, miért hasonlítják az InFamous-t a Prototype-al, amikor:
      1.Mindkettőben más a főhősök képességei
      2.Az egyikben a túlélés a lényeg, a másikban pedig a döntéseken van a hangsúly (hős vagy gonosz)
      3.Az InFamous 1-2 hónappal hamarabb jelent meg, és exkluzív cím, a Prototype nem exkluzív cím, hanem “mindenes”.
      4.Az ellenfelek is abszolút mások (a rendőröket leszámítva)

      És még sorolhatnám a különbségeket, de én szerintem felesleges összehasonlítani őket, mert akkor már összehasonlíthatnánk a Crash-t a Spyro-val.

      Szerintem mindkét játék jó a maga nevében, és ha lenne esszük a két fejlesztő stábnak, készítenének egy “InFamous X Prototype” crossover game-t (bika lenne)…

      • Killzone… őszintén szólva én sose értettem mitől olyan nagy szám, mármint azon túl, hogy PS3 exkluzív. Igaz én az olyanok sikerét se értem mint a Halo, a Portal, a Mirros Edge, a 66. CoD, stb.

  6. Argus Solotov Says:

    Háhá, k*rvajó képsorozat XD. Péter, leszel valamikor MSN-en?

  7. A Portal, Halo és CoD sikerét én sem értem, főleg a CoD-ét nem, és egy kicsit kárörvendően boldog vagyok, hogy lassan “leáldozik” a csillaga, mint a MoH-nak (Medal Of Honor).

    Bár ahogyan pár csak PC-és ismerősöm mondta, nagyon sok PC-és azért gyűlöli és akarja, hogy tűnjön el végre az Xbox, mert a Microsoft a legtöbb “cool FPS-t” és “PC-re szánt játékát” az Xbox-okon adják ki először, és talán 1-2 évvel később PC-én (vagy meg már soha), mint pl a Halo.

    A Halo-t sem nagyon vágom, főleg a “Halo REACH”-et. Láttam belőle egy paródia videót, és én szerintem nem messze üt el a valóságtól.

Vélemény, hozzászólás?

