Peter’s Arts 2 – Peter vs Suzumiya – The final fight!

Tegnap késő délután épp Mugeneztem, mikor egyszer csak ihletet kaptam és úgy döntöttem, ezt most csak azért is megcsinálom, ha hülyeség, ha nem. =P

Aki régebb óta járogat a blogra, annak nyilván nem kell magyaráznom, az újaknak pedig legyen elég annyi, hogy anno egy régebbi bejegyzésben már téma volt Haruhi Suzumiya “legendás humora” egy kis Family Guy-os, Peter-ös előadással fűszerezve. =)

A jelenbe visszatérve, Haruhi még mindig nem a szívem csücske, ellenben a Family Guy még mindig epic, így hát gondoltam ideje lezárni azt amit anno elkezdtem… =)

Peter Griffin vs Haruhi Suzumiya – The final fight!

Prológus: Peter mit sem sejtve megtekintette Haruhi Menstruációjának egyik epizódját, amitől átmeneti agyhalált kapott, a “minőségi” Japán humor egy teljes délutánra kiütötte.
“Húh basszus… hát én ilyen istenverte szart még az életben nem láttam!” – mondta miután magához tért és a videóból kitépve szétverte a kazit…

A dolog azonban nem maradhatott ennyiben, Peter elhatározta, hogy elmegy Japánba és a szart is kiveri abból aki ezt a hányadékot csinálta, de előtte még elbúcsúzott a szeretteitől…

Japánba érkezve Peter észrevette, hogy Japán némiképp megváltozott mostanság, a sok debilség lyukatütött a Japán felett lévő maroknyi nooszférán, így jött létre a Jzóna, telis-tele otakuzombik hordáival, akik fanservicera éheztek és azt ismételgették, hogy “Kawaii!”. Peter azonban tudta, hogy mivel Amerikai, ezért az otakuk számára érdektelen, így útra kelt, hogy megtalálja és helyre tegye a Kyoto Ani-t, az összes szar sorozatukkal együtt. Peter a KyoAni stúdiót végül nem találta meg (feltehetően felszippantotta a helyet a saját debilsége, ami meg megmaradt, azt meg az otakuk széthordták) ellenben összefutott Suzumiyával, akit nem tudni miért, de megsajnált… ez azonban hiba volt, így hát küzdelemre került sor:

Round 1 – Destroyed Tokyo (aka Jzone)

Hősünk tehát győzedelmeskedett, ám nem számított Haruhi utolsó trükkjére, aki előrántva tamponját, filler vihart idézett…

Ez nagyjából annyit takart, hogy ugyan az a faszság fog majd lejátszódni, csak épp kicsit máshogy:

Round 2 – Pagoda Yard

Peter tehát tanult a hibájából, és újra győzött, majd visszatért szerető családjához in dö USA. Hogy mi lett Quagmire-el? Nos ő hazavitt pár Haruhihoz hasonló kaliberű szuvenírt. Igaz Peter aztán akaratán kívül kiszabadította őket, de Quagmire nem aggódott, hiszen addigra már meg voltak chipeltetve… =)

Nos ennyi lett volna a mese mára, zárul Peter bácsi mókatára. =)

Ugye tudod, hogy ennek most semmi értelme nem volt? – Ja, tudom, hogy szar, és? Ne fikázd a kreativitásomat! ;P

22 hozzászólás to “Peter’s Arts 2 – Peter vs Suzumiya – The final fight!”

  1. Magdolna néni Says:

    Nem is szar.

  2. Annak mindenképp örülök, ha valakinek tetszik, de őszintén szólva, ennek most tényleg úgy álltam neki, hogy csak egy random hülyeség legyen. 🙂

  3. Randomnak random, de az FG szellemiségét remekül visszaadja, szó se róla. 🙂

  4. Kösz, nagyjából ez is volt a célom. 🙂 Bírom a Family Guy humorát, főleg Peter és Brian kettősét. Tényleg, ma lesz is 3-tól a Comedy Centralon. 🙂

  5. Tudtam én, hogy nem való nekem az angolszász humor! 😛

    • Hát ha tudsz mutatni nekem az FLCL-en és Excel-en kívül más animét, aminek a humor faktora nem a szögesdróttal segget törlés szintjén van, akkor nagyon szívesen megnézem. Ám amíg ilyen nincs, addig maradok azon nemzetek alkotásainál, akik értenek is a humorhoz. 🙂

  6. Argus Solotov Says:

    “Japánba érkezve Peter észrevette, hogy Japán némiképp megváltozott mostanság, a sok debilség lyukatütött a Japán felett lévő maroknyi nooszférán, így jött létre a Jzóna, telis-tele otakuzombik hordáival, akik fanservicera éheztek és azt ismételgették, hogy ”Kawaii!”.”

    Ezen a részen röhögtem fél órán át, aztán még meg is ihletett XD.

    • Ha már Destroyed Tokyo volt a háttér, akkor muszáj volt valami magyarázattal is szolgálni. 🙂 Egyébként tényleg kíváncsi lennék, ha Japánba kerülne át a zóna, akkor vajon hogy nézne ki? 😀 Igaz, némelyik animénél éreztem már úgy, mint ha a Brain Scorcher közelében lennék.

      • Argus Solotov Says:

        Hogyan, hogyan, át ugyanúgy XD. Japánnal még a Zóna se bírna el. MSN-en leszel ma?

  7. TE printelted mugen-ből a képeket vagy mi? 🙂
    Poén poszt lett minden esetre. Haruhi rohadt idegesítő ellenfél amúgy.

    Péter, ha FLCL-en kívül keresel vicces animét akkor a következőket tudom ajánlani: (persze úgy sem fogod megnézni őket)
    -Cromartie High School (nagyon, NAGYON üt)

    -School Rumble (egész jó)

  8. Majdnem, MCM-el megnyitogattam az sff fájlokat, a megfelelő képkockákat átkopiztam PS-be, aztán összeraktam az egészet. A Health Bar amúgy 100% saját, lehetett volna jobb is, de már nem akartam nagyon cifrázni. 🙂

    “persze úgy sem fogod megnézni őket” -> Ne bocsátkozzunk feltételezésekbe, ha kérhetném! 😛

    School Rumble-el próbálkoztam, de nálam nem ütötte meg a mércét.

    Cromartie High School… ez viszont egész jónak tűnik, és csak 26 rész, szóval ha más nem a nyár folyamán, de szerintem megejtem. Kösz a tippet amúgy. 🙂

  9. Haruhi amúgy tényleg egy köcsög cheater, de esnipson találtam egy lámább verziót, azt nem túl nehéz elkenni. 🙂

  10. Cromartie bőven meg fogja ütni a mércét ugyanis semmi olyan nincs benne ami tipikus lenne mint a Haruhi és társai.
    School Rumble-t tizen 1-2 részíg néztem anno és elég is volt. Csak hirtelen ezeket tudtam felhozni.

  11. Jó azért Haruhi és társai már a legalja, annál azért jobb volt a School Rumble. 🙂

  12. Persze, hogy jobb volt.
    Amúgy ja cheater, aki folyamatosan nyomatja a striker-eket meg üti a baseball labdát megállás nélkül.
    Az meg egyből feltűnt, hogy a lifebar elég home-made : )

  13. Jól van az, legalább nem pixeles. 😀

    Haruhi ellen már Hyper Broli-val mentem, na azt nem tudta lenyomni, meg Shredder és a két Hanzou is elbírt vele, de például az alap Gokut, Piccolot simán hazavágta, meg Fat Albertet, és Popeyet is.

    Na akkor úgy kicsit elegem lett, és esnipsen túrtam egy gyengébb verziót, ami ugyan úgy csal mondjuk, de már lassabban mozog és kevesebbet bír.

  14. Soa Mark Says:

    Kick Ass Punch: Falcon Punch amerikai változata 😀

  15. Nagyon pihent vagy, de azért gratula, poén lett. 😀

  16. Tudom, de kell néha ilyen is. 🙂 Majd írok pár értelmesebb postot is, csak ne lennék hétvégenként ilyen rohadt lusta. 😀

  17. Ah, ez a poszt most jól esett. :3

    Egyrészt Suzumiya = FAIL, másrészt Family Guy = WIN!

    (Ezt a MUGENt meg ki kéne végre nekem is próbálnom egyszer…)

  18. Kösz, bár kicsit olcsó lett szerintem. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

