Egy akatsukis élete… WTF?

Nemrég fedeztem fel ezt a “paródia sorozatot”, ami Narutos desu körökben igencsak hódít, és úgy istenigazából egy kérdés fogalmazódott meg bennem: Elnézést… de ez most humoros akarna lenni? :/

Megmondom őszintén ebben a nagyjából 20 percben össz-vissz egyetlen viszonylag megmosolygtató poén volt, a Bubbles paródia. A rajzolás pocsék, az animációk szegényesek, a szájmozgást lecsalták, a srác/srácok TÚL KÖZEL tartják a szép kis szájukat a májkrofónhoz, és nem ártott volna valami zajszűrést használni (Nero Wave editor, és Audacity is képes rá). A koncepció silány, a kivitelezés gyenge, feleslegesen sok benne a szleng és a színészi játék közel áll a 0-hoz.

Nem tudom ki ismeri a Foamy The Squirrel című webtoont, de egy kiváló példa arra, hogy kéne egy ilyennek kinéznie:

De találni még annyi más pozitív példát, például ott a klasszikus Kill Frog vagy két kedvencem az Albino Black Sheep-ről:

Reklámok

60 hozzászólás to “Egy akatsukis élete… WTF?”

  1. Vártam már, hogy valaki előveszi ezeket is.
    Én a nem rég véget ért tanévemben találkoztam először velük mert persze most már új társaság stb. és egyik mutatta, hogy neki fent van minden rész a mobilján erre elkezdte nekem mutogatni de én akkor nem vágtam mi ezen akkora cucc mert nekem az ha egyáltalán nem mozog egy száj egy elég hosszú mondatnál az már tökön szúrás lelkileg.
    Plusz a humor se az én műfajom, persze mondhatom én, mert nem vagyok a túlságosan igényes humor kedvelője mindig ( youtube poop ) de azokat mégis többre tudom tartani mint egy naruto doujint paintben.
    Lehet ennyi maradt meg bennem amv-s korszakomból de emlékszem amikor paródiát csináltam super mario bros.-bol casshernel aztán rögtön valaki megdobott, hogy AKATSUKIS ÉLETE is MEGVALÓSÍTOTTA EZT “maybe in here the pain started” ( Max Payne félre mondva ) 😀

  2. Én úgy vagyok vele, hogy a grafika fölött még el is tudnék nézni, de először is nem értem miért kell szinte “leszopni a mikrofont” (nagyon irritál a recsegő, torzuló hang) másodszor pedig, hogy miért nem lehet öncélú szleng helyett jópofa párbeszédeket kitalálni a szituációkhoz, amiknek csattanója van? Szerintem a humor akkor jó, ha kreatív, illik a helyzethez, és van csattanója.

    • Ehhez Én még hozzátenném, hogy felesleges és kicsit sok az erőltetett káromkodás és sértegetés. Amúgy nem lenne vele semmi gond. =D
      A mókusos meg nagyon király. 😀

  3. Magdolna néni Says:

    Hallottam már erről, valahol. Nem ismerem a narutot, szóval esély sincs rá, hogy megértsem. A paint grafika miatt viszont kíváncsi voltam rá!
    Áúristen! Ezeknek hiányzik az agykoponyájuk! A homlokuk után rögtön a nyakuk következik!

  4. Grafika lenne a legkevesebb, csak sajnos az egész pocsék.

  5. Skydragon Says:

    Noh, azért (egy klasszikust,) a Foamy the sqirrel-t még véletlenül sem hasonlítanám össze ilyen szarral.O_o”
    Egyébként nem fikázódni akarok, de a magyar rajongói (vagy éppen nem rajongói) tagok egyébként is elég silány paródiákat szoktak összehozni (tisztelet a kivételnek).
    Hol van ez egy Happy Harry produkciótól? ;}
    [http://www.youtube.com/watch?v=YDDHHrt6l4w]

  6. Én se hasonlítottam, pozitív példának hoztam fel. 🙂

  7. Argus Solotov Says:

    Szerintem alapvetően az a baj, hogy amit a japánok “humornak” neveznek, az egy átlag európai számára k*rvára nem vicces, legjobb esetben is erőltetett. Ne várjunk hát mást a rajongóktól, sőt, hatványozzuk meg, mennyire gáz…
    Amúgy ezt nekem is mutatta haverom még anno. Mivel én se nézek narutardot, nem tudtam valami nagyra értékelni =P.

  8. Skydragon Says:

    Szerintem ez így nem igaz, a változatosság gyönyörködtet.
    A ma huszon -esetleg harminc- x éves generáció egyébként is az “új” amcsi rajzfilmeken nőtt fel, mivel akkoriban jelent meg a CN, a sok (Kelet-európai unalmas rajzfilmhez képest) mondhatni “beteg” rajzfilmjeivel, azokra sem mondanám, hogy tipikusan európai humoruk van (Ren és Stimpy, 2 stupid dogs, Dexter’s laboratory, etcetc).
    Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy mi pont hogy beleszoktunk abba, hogy ha jön valami totálisan sokkoló és új, azt nem tartjuk furcsának/nézhetetlennek az idősebb generációval ellentétben.
    Ugyan ez igaz az anime mániára is, eleinte furcsa volt, de hamar megértettük a viselkedések/jelenetek/történetek mögötti poénokat.

    Például nekem nagy kedvencem mai napig a Midori no Hibi című anime/manga. Eleinte mikor meghallottam miről szól (sztori lényege annyi, hogy egy középiskolás bunyós srác kezére egyik nap “ránő” egy lány, bizony :D) csak kínomban tudtam röhögni, de mondom ebbe muszáj lesz belenéznem és lám, az első rész annyira de annyira megtetszett, hogy onnantól instant love lett. :}

    Nah, akkor most a narutos témához. Én például szeretem a narutot, szerintem a története zseniális és elég komplex is és engem leköt az, hogy látom hogy a kedvenc béna, eleinte nem nindzsának való, karakter(ek), hogyan fejlődnek. Aki szereti a Dragon ball-t az igazán tekintettel lehetne erre, mivel a mangaka nem egy interjúban kijelentette, hogy gyerekkorában az volt a kedvence és ennek tiszteletére akart valami hasonlót megalkotni.
    (Egyébként szeretem a Dragon ball-t és a Z-t is [mondjuk a Z az néhol nekem már túlságosan tesztoszteronnal teli ;D.])
    Viszont azt mindenképp szeretném leszögezni, hogy én nem vagyok az a tipikus nyálfröcsögős narutard, tisztelettel vagyok más véleménye iránt és ha nem tetszik neki és nem akar beszélni róla, akkor ejtem a témát. Továbbá nem cosplayelek, nincs 600csillió gagyi fejpántom, poszterem, cipőm és nem istenítem egyik karaktert sem, egyszerűen _csak_ szeretem a sztorija miatt. 🙂

    Jaj igen és végül, ez a videó akkor is gagyi és szvsz az akatsukiban nincs semmi szexi. -_-”
    Végül pedig annyit, hogy nem szeretem a fanmade poénosnak szánt képeket, videókat (ismét tisztelet az igényes kivételnek), azt pedig pláne nem, hogy ha összeboronálnak két olyan karaktert, akiknek semmi közük egymáshoz (ez más animére is vonatkozik).

    Huh, levegőt kifúj, vége. 🙂

  9. Ren & Stimpy az epic win, nem tudom az “társ” rajzfilmét, a Ripping Friends-et ismered e? Ugyan az a stúdió csinálta, csak a Nickelodeon helyett a Fox Kids-en akarták adni, ahol le is nyomták az első részt, aztán a Fox Kids-esek rájöttek arra, hogy hát hoppáré ez nem feltétlen gyerekeknek való. 😀

    Anime humor témához annyit, hogy én eddig össz-vissz 2 igazán humoros animét láttam, aminek tényleg jó humora volt, az egyik az FLCL, a másik pedig az Excel Saga (na jó, talán még a Gintama is belefér). Ám a legtöbb animében sajnos az amit poénnak szánnak, az egyáltalán nem vicces. Chibihead, superdeformed, na és persze a kawaii póz, amiket az esetek döntő többségében valamilyen retardált (és egyben szándékos) bénázás, vagy meztelenség vált ki.

    Narutot meg én (bármi is volt a készítő szándéka) nem hasonlítanám a Dragon Ball-hoz, mert kábé ég és föld a különbség. Oké, klisé, filler, fanservice, eyecandy ugyan úgy meg van mindkettőben, mint minden mainstream hype-ban, viszont ha megnézzük mondjuk a karaktereket és azt a hangulatot amit teremtenek, akkor azért érezni mi az, ami megvolt a DB-ben, de a Narutoban már nincs meg. Példának okáért, múltkor láttam egy videót Naruto vs Orochimaru fightról, és nem azt mondom, hogy totálisan rossz volt, de meg sem közelítette azt a feelinget, amit mondjuk egy Broly-nál anno lehetett érezni:

  10. Skydragon Says:

    Nem láttam még, de utána nézek.
    Noh, akkor még anime humorhoz annyit, hogy ha még nem láttad, akkor Full Metal Panic? Fumoffu kötelező! :}
    Én szeretem az igényes ecchiket, csak az a baj, hogy egyre kevesebb van belőlük és igen sok helyen már-már túlzás az, hogy minden jelenetben az a poénos ahol meglibben egy szoknya és jön az orrvérzés.
    Akkor már inkább a poénos hentaikat részesítem előnyben( Viper GTS, Words worth, Buttobi CPU). ;P

    DB-t nem rég néztem végig újra és jót szórakoztam rajta, de a DBZ-ben nekem a harcok néhol már nagyon elvannak nyújtva, a hiperszuper, over nine thousand, kiszőkülök, farkam nő dologról nem is beszélve, de mint mondtam, nekem nincs himbilimbim, én ezt nem érthetem. 😀
    A Naruto Orochimaru harc tényleg elég gyengus volt, akkor már inkább Gaara vs Naruto vagy Sakura vs Sasori jobban odabasz. 🙂

  11. FMP-t láttam még régen eredeti nyelven, elmegy, de humor szempontjából semmi extra. Ecchikel egy nagy bajom van: unalmasak, főleg hosszútávon. A kivillanó pixelbutyik és melltartók töménytelen fillerezése nem izgat (pláne, hogy sok cuccban az összes ugyanolyan) és a retard reakciók se nevettetnek meg. Agent Aika, Kiddy Grade, Papillon Rose ova, nagyjából ezek azok, amik nézhetők.

    Hentai… mivel első élményem a Bible Black egyik része volt, amit egyébként nem néztem végig, mert az első oltáros bondage résznél majd elhánytam magam (sajnos én már csak ilyen maradi vagyok) ezért utána hosszú idáig abszolút elzárkóztam a stílus elől. Csak a kis noname ovákat tudom megnézni.

  12. Skydragon Says:

    Nah igen mindenki oda van a Blible Blackért, hogy milyen fasza történet és látványvilág, nem, nem az. Gusztustalan, indokolatlanul brutális, és fölöslegesen felkapott. Nekem is ajánlgatták, beletekertem, majd töröltem is és nem is kérek belőle többet. :úgyszintmaradi: -_-“

  13. Én eddig leginkább a Mail Order Maident találtam szimpatikusnak, hihetetlenül abszurd az egész, és szerencsére nincs benne semmi gusztustalan. Egyébként nagyon gagyi kis ova, budget kategória, de grafikailag pont az a stílus, ami tetszik. 🙂

  14. “Nah igen mindenki oda van a Blible Blackért, hogy milyen fasza történet és látványvilág”

    Ezen már négy évvel ezelőtt is szénné röhögtem magam, mikor fórumokon olvastam/először láttam, hát még manapság. Ha a “fasza történet” alatt a siralmas műsátánista-szerű katyvaszt értik, a “látványvilágon” meg az abberációk széles tárházának megpendítését és az oversized csöcsöket, akkor az EL-hez hasonlóan biztosan elvarázsolta őket a történet mélyenszántó komolysága. /sarcasm

  15. Maga a grafika tényleg nem csúnya, csak épp ahogy írod Dodgers, ez a harmatos, fake sátánista marhaság nem kéne bele, meg pöcsöscsaj, bondage, stb. Történet? Az volt egyáltalán benne? 😀

  16. Skydragon Says:

    “Történet? Az volt egyáltalán benne?”
    Persze, van benne blood orgy, meg faszkinövető spellek csajoknak ez nem elég? ROFL 😀

  17. Egyre jobb, de tényleg… 🙂

  18. Azt se felejtsd ki Skydragon, hogy ezeken lényegében egyetlen szereplő sem lepődik meg túlzottan: ahelyett, hogy fejvesztve menekülnének rendőrért, ahogy az elvárható lenne, még élvezik is, de érdemi oka ennek persze ez esetben sincs.

    “Történet? Az volt egyáltalán benne?”
    Persze hogy volt. Varázslatos bizbasz meghintve egy rakás semmivel. A szokásos. 😀

    • Azt én sem értettem már anno sem, hogy az animék döntő többségében miért van az, hogy olyan eseményeket, amik a valóságban komoly figyelmet és hírverést kapnának világszinten, azokat egyszerűen csak ignorálja a nép, mint ha semmi se történt volna… :/

      Emlékszem még fiatal tacskó koromban, amikor 9-éves fejjel néztem az SM-et, és az egyik széria végén (úgy emlékszem a 3.) felrobbant egy bazinagy felhőkarcoló szerű elit tudományos iskola, aminek a helyén kilométeres kráter keletkezett, és erre az elkövetkezendő 2-3 epizódban minden kis japcsi totálisan tett rá. 😀 Aztán jött a 4. széria, ahol már hipp-hopp eltűnt a kráter és kertes házak teremtek a helyére. 😀

      • Argus Solotov Says:

        Ez általánosan jellemző az animékre (tisztelet a rohadt kevés kivételnek): a szereplők reakciója általában teljesen illogikus, vagy egyáltalán nem is reagálnak bizonyos dolgokra, amikre egy normális, egészséges ember igen, mintha szociopaták lennének =P. A másik meg maga a reakcióidő: ok, értem, van sokk is a világon, de ezeknek mintha kékhalált kapna a winfos az agyukban, és újra kéne bootolniuk…

  19. Ez a Foamy the Squirrel valami nagyon komoly. 😀 Utánanéztem a többi videójának és néha szétröhögtem magam, igaz sokszor nem lehet érteni, vagy hadar de fergeteges. 😀
    Hentai meg…fujjj. :/

  20. Csak annyit tudok mondani a kortárs blogjegyzőnek, hogy nem ártana utánanézni, mielőtt nekiáll indok nélkül szapulni valamit, kösz!

    • Nem szapultam indok nélkül, megnéztem a tisztelt alkotó munkájából pár részt, amiről lett egy véleményem, ilyen egyszerű az egész. =)

  21. Mascamaru Says:

    Ez az Egy Akatsukis élete pedig igen is vicces paródia, csak pont két olyan részt fogtál ki amik nem sikerültek úgy mint a korábbiak.

    -Dani a Narutót figurázza ki. Amennyiben nem nézed a Narutót, nem is nagyon értheted a paródiaelemeket amik a sztorira utalnak.
    -A rajzolás szándékosan ilyen gagyi. Az alkotó már mutatott képeket más munkáiról, és hidd el, zseniálisan rajzol, nagyon kreatív figura. 🙂
    -A káromkodás és a szlengezés paródiaelem. Ugyanis Dant-C a magyarokat is kifigurázza benne. Nyilván te is tudod miről beszélek, ha azt írom hogy káromkodás nélkül két magyar elég ritkán tud jól elbeszélgetni, feszültségek nélkül.
    -A lányokon kívül szinte minden szereplőnek Dant-C kölcsönzi a hangját. Egymaga képes sok hangot utánozni. Akik beküldték a felvételt (pl. a cica meg a Sasukina nevű karakter) azoknak viszont rossz volt a mikrofonja. Dant-C a saját hangjához mindig az általad is említett Audacity programot használja.
    -A színészi játék pedig anime paródiaelem. Az animékben gyakran eltúlzott színészi játékot figurázza ki az alkotó. Az egyik részben egy sor erejéig a japánok angoltudására is kitér.

    Amiket én most leírtam, azokat Dant-C “személyesen” írta le mindenkinek a fórumra ahol ezt szokták elemezni. Az EAÉ pont az a fajta alkotás amit nem lehet 1-2 részből megítélni. Én is csak az 5. rész megnézése után lettem a sorozat kedvelője, addig én sem tartottam sokra.

  22. Ez mind nagyon szép, és lehet az a baj, hogy nem vagyok Narutard, és lehet rohadt sok munkája van benne a srácnak, de ettől még szerintem egyáltalán nem vicces, és gyenge.

  23. Mascamaru Says:

    Dant-C fejlődő ember. Szereti a kritikát, de azt nem szereti ha valaki sárdobálásként adja elő a véleményét. Ha viszont valaki normálisan indokolja, az tetszik neki és próbál javítani rajta. Végül is neki is érdeke hogy sokaknak tetsszen amit csinál, és mindig nyitott mások véleményére. Nem az a sértődős fajta figura. 😉

  24. Sztem Peti értelmesen leírta h mi a baj ezzel, nem csak azt mondta h szar. -_-

  25. Mascamaru Says:

    Látszott rajta hogy nem nézett utána a dolgoknak kellőképpen, inkább úgy fogalmaznék. Nyilván csak ezt a két részt nézte meg, ez a két rész pedig tényleg nem épp a humoráról lett híres. Ebben a két részben Dant-C megpróbált a sztorira összpontosítani, több-kevesebb sikerrel. Egyszerűen csak Peti szerint nem vicces, de ez nem jelenti azt hogy a vidi ettől még rossz lenne. Ez azt jelenti hogy más a humorérzéke. Mást tart viccesnek. Ízlések és pofonok, ahogy azt mondani szokás.

  26. Sárdobálás? Az lett volna a sárdobálás, ha azt írom, hogy ez egy rakás igénytelen szar Narutosoknak, pedig egyáltalán nem erről van szó. Az a helyzet, hogy megnéztem pár részt, ami alapján lett egy véleményem, és leírtam szerintem mi vele a baj, és felhoztam pár példát, hogy mi az, ami szerintem jó. Ha ez sárdobálásnak minősül, akkor én kérek elnézést.

  27. – Dant-C iz dö ultimate ass PONT
    – Dant-C-z robot bitch iz me PONT
    – I can’t speak without PONT, PONT, PONT

    Már bocs de Ki a faszom ez a DANT-C? ( azon kívül, hogy kiejtve a nevét kissé hasonlít Danci-ra ) nem egy Istenről van szó hanem egy emberről…
    És minek kell ilyen sok mondatban kifejteni, hogy szerinted milyen istencsászárkirály ő? Majd elmondja ő mennyi melója van egy frame megcsinálásán 😛

    De ha tényleg ilyen “nem sértődős figura” akkor miért akad ki egy egész korrekt kritikán azokon a részeken?

    Messze nem azt mondta, hogy SZAR 1/5
    A véleményt meg el kell fogadni, mivel mindig lesznek negatív vélemények a sok pozitív mellett.

  28. Pontosan… én se tartom magam istennek a 2 Zelfenes videóm miatt, és ha valaki kritizája, nem dörgölöm az orra alá, mennyi munka volt vele, pedig elárulom, abban is volt munka. Nincs bajom Dan-C-vel emberileg, és azzal sincs bajom, hogy csinálja ezt az Akatsukis cuccot. Tudom jól, hogy az ember hülyeségből, poénból csinál ilyeneket a saját és a mások szórakoztatására, viszont ettől még ha fanmade a cucc, ha nem, ha poén, ha nem, vannak vele problémák, amik engem speciel zavartak.

  29. Mascamaru Says:

    Jó, én kérek elnézést azért amit mondtam… csak tudod néhányan betámadták már azzal hogy “Nyehehe… szarul rajzolsz! Ennél én is jobbat tudnék!” és az a gond hogy senki sem fogta fel, de még eszébe sem jutott az hogy Dant-C szándékosan rajzol így. Azért használ Paintet, mert tiszteleg egy másik “kolléga”, OmniStrife előtt aki a világszerte ismert Fun With Akatsukit rajzolta. Igazából az egész EAÉ azért is érdekes, mert családi munka. A projektben benne van Dan húga, apja, anyukája, néha a barátnője és az unokatestvére is. Szóval ha nem egy flash animációhoz hasonlítod, hanem egy paint-el készített filmként tekintesz rá, már más az egész. Paint-el nehezebb animálni és korlátoltabbak a képességei.

  30. A technikai rész egy dolog, és ott se a grafika zavar elsősorban, hanem a torzuló hang. A flash videókat pedig azért szúrtam be, mert azoknak a humor faktorára akartam felhívni a figyelmet, illetve a koncepcióra.

  31. Mascamaru Says:

    Hát hogy őszinte legyek nekem nem tetszettek. Egy mókus aki perverzkedik, valamint egy néma nagymellű lány… nekem ez nem tűnik túl eredeti koncepciónak. Ez simán belefér egy animébe. De ez nem jelenti azt hogy a vidi rossz lenne, csak más a humorunk. A torzuló hang pedig szerintem el fog múlni. Talán az volt a baj hogy a bejegyzésedben nem igazán láttam a “szerintem” szót. Nincs jogom beleszólni abba hogyan írsz, meg úgy alapból semmi bajom veled, de ha valaki nem használja a szerintem-et és a rokonértelmű kifejezéseit, akkor előfordulhat hogy hülyeségeket állít be tényként. Például olvastam olyan blogot ami azt állította hogy “ez meg az a film ilyen szar.” Ugyan megindokolta hogy miért gondolta így, de de nem használt szerintem-et és a saját véleményét végig meghamisíthatatlan tényként állította be (részeg volt a rendező aki ezt kitalálta, stb.). És mikor valaki ezt megjegyezte, akkor le lett szólva hogy “Én csak a véleményem írtam le.”

    Sokan élnek vissza egyébként a véleménynyilvánítás szabadságával. Van aki köcsögöl a másikkal, és irónia mögé rejti a kötekedését. Mufurctól láttunk már hasonlót korábban. Én tudom hogy te értelmesebb vagy ennél meg minden, de néha van egy olyan érzésem hogy túlságosan is elfogult vagy és mintha nem is a saját véleményed írnád le, hanem a tipikus “menjünk szembe a mainstreammel mert én egyedi vagyok” felfogás szerint írnád a bejegyzéseidet.

  32. Argus Solotov Says:

    Mascamaru, már elnézést, de ez egy szubjektív, egy ember által szerkesztett blog. Mégis kinek a véleményét írná le, ha nem az övét? Nekem speciel már agygörcsöm van attól, ha egy bejegyzés fele mentegetőzésből, magyarázkodásból, “szerintemezésből” és “…nincs bajom/gondom, csak/de…” áll. Teljesen nyilvánvaló, nekem legalábbis, hogy itt az ő gondolatait közli.

  33. A saját portáján szerintem mindenki azt ír, mond, és gondol, amit akar. Egyrészt ez az én blogom, tehát az én véleményem, amivel lehet egyetérteni, vagy egyet nem érteni. Ennyi és nem több. Másrészt én nem megyek szembe a mainstream-el, mert nem tartom magam undergroundosnak, meg semmilyen egyébnek. Én, én vagyok. Van Mainstreamből is nagyon jó, úgy ahogy undergroundból is nagyon szar, és fordítva. Ha kötekedni akartam volna, teljesen máshogy teszem, olvasd el az Anime Sucks című bejegyzésem, na ott ironizálok és kötekedek eleget. =)

    Az ominózus Foamys résznek pedig nem az a lényege, hanem a másik lány reakciója arra, amikor a mókus jobb nőnek tartja a barátnőjét, mint őt. Egy tipikus női reakciót mutat be, és figuráz ki. Ez a lényege annak az epizódnak.

  34. Mascamaru, valószínű, hogy én teszek rossz lóra veled kapcsolatban, de úgy tűnik mintha paranoiásan ragaszkodnál ehhez a “biztos azért írt így, hogy menőzzön” mentalitáshoz. Először érthető volt, hiszen olyasvalamit védtél ennyire, amit szeretsz, és ezt értelmesen ki is fejezted, de ennek is megvan az egészséges határa, amit egy kissé túlléptél. Mintha szándékosan csak azért is belekötnél abba, hogy megnézett egy pár részt, és korrekt módon leírta a véleményét. Az, hogy nem egészen pozitív, az mellékes, de legalább ki is fejtette, hogy miért. Az, hogy Dant-C sokat beleölt ezekbe a cuccokba, és fejlődőképes (ha tényleg az), az egy dolog, attól még nem mentesíthető az őszinte véleménynyilvánítástól. Valahol ez az alkotók “sorsa”, már ha lehet ilyen magasztos módon nevezni: a véleményt általában nem érdekli, mennyit dolgozott vele, sokkalta inkább a végeredmény. Ilyen alapon ne keresd a bajt még ennél is tovább.

  35. Mascamaru Says:

    “Az ominózus Foamys résznek pedig nem az a lényege, hanem a másik lány reakciója arra, amikor a mókus jobb nőnek tartja a barátnőjét, mint őt. Egy tipikus női reakciót mutat be, és figuráz ki. Ez a lényege annak az epizódnak.”

    Én aszittem’ hogy az, hogy a laposabb mellű nő túl sokat beszél, a néma meg nem, és ezért kell jobban a mókusnak. 😀 Mindegy, ebből is látszik hogy mások a nézeteink.

    Elolvastam a bejegyzésedet, meg még sok mást is. Nekem nagyon az jött le hogy negatív ember vagy aki előbb mindenben a rosszat látja meg, hisz a blogodon nagyrészt olyan dolgokról írsz amik nem tetszenek neked, mintha mazochista lennél, vagy mi. 😀

    Argus:

    Igen igazad van, bocs ha valami rosszat mondtam, csak már találkoztam olyanokkal akik úgy állították be a másik véleményét mintha a sajátjuk lenne. A szerintem-el nyomatékosítod hogy a te véleményedről van szó, és hogy te feltételezel valamit. Ennek a kihagyásával olyan mintha egyértelmű és meghamisíthatatlan tényként állítanád be a véleményedet. Erre próbáltam rávilágítani. (Erre példaként hozhatom fel azt, mikor láttam hogy valaki a Buldur’s Gate-et ócsárolta ami szerintem zseniális játék, és tényként közölte hogy nem szól másról csak átvezetőkből és szövegekből, csak időhúzás, nem éri meg játszani vele. Erre jogosan felháborodott pár ember akik szerették ezt a játékot. Noha a vélemény megindokolt volt, a szerintem hiánya váltotta ki a veszekedést.)

  36. Azt, és az ahhoz hasonló bejegyzéseket elsősorban poénból írtam, saját magam, és mások szórakoztatására. Szándékosan lettek olyan provokatívak, ironikusak, szatirikusak, bár ez még nem jelenti azt, hogy nem volt némi valóság alapjuk is. =)

    “Negatív ember vagy aki előbb mindenben a rosszat látja meg…” – Nos lehet, bár relatív, mert alapvetően mindenben a jót keresem, csak épp a zavaró dolgokat hamarébb észreveszem. =)

  37. Mascamaru Says:

    Dodgers:

    Nem, nem a bajt jöttem keresni hisz akkor nem olvasnám Péter bejegyzéseit heti rendszerességgel. Túlléptem volna a határt? Akkor elnézést kérek ezért is, mert nem akartam Narutard módon szentül védelmezni valamit. Hogy őszinte legyek, jobban idegesített a “szerintem” hiánya. Még pedig azért mert már torkig vagyok azokkal az emberekkel akik mást sem tudnak valami hogy ez a valami “rossz, szar, élvezhetetlen” stb. Nyilván Péternek nem ez volt a szándéka, de már a haverjaim, az ismerőseim is állandóan szaroznak a másik véleményére, ízlésére. Szerintem ez a szint már nagyon gyerekes, és idegesít hogy egyszerűen nem képesek más szemszögből megközelíteni a dolgot, csak a sajátjukból. Tudom hogy Péter nem ez a kategória, de sajnos itt robbant a bomba. Elnézést kérek ha felhúztam magam.

  38. Mascamaru Says:

    *amiért felhúztam magam.

    Péter: azért az sem jó ha valaki túl optimista. Egyik ismerősöm annyira liberális hogy hiába magyaráztam neki arról hogy a Grotesque egy beteg, szadista film, ő csak magyarázta hogy biztosan mondani akart valamit ezzel a rendező. Ezt a hozzáállást is utálom.

    Mondjuk az tetszett mikor arról a ronda lányról írtál aki rád akart nyomulni, mert így több bepillantást kaptam a blog szerzőjének életébe, és röhögtem egy nagyot. =D Sjonnát is akkor kezdtem emberinek érezni, mikor írt a líbiai esetről, a szórólapozásról, tehát jobban bepillanthattunk a blog szerzőjének életébe. nyilván megvan rá a kellő okod amiért nem osztod meg velünk miért nem írsz magadról, de én a magam részéről szeretem ha egy blogger néha saját magáról is ír és nem csak más dolgokról. 🙂

  39. Részemről semmi probléma, amíg nem produkál valaki Draco, meg Ricsi szintű reakciókat, addig nincs probléma. =)

  40. Ja Arankára gondolsz? Na azt muszáj volt postolni, mert annyira kiakadtam tőle. =) Írjak személyes dolgokról (is)? Hmm… lehet postolok majd egy-kettőt, de perpillanat még 3 bejegyzés vár a sorára, utána lehet. =)

  41. Skydragon Says:

    Nah, egy napig nem nézek fel és akkor történnek a dolgok e?:D

    Én azt hiszem, pár napja világosan és korrekten leírtam a véleményem anélkül, hogy bárkit is sértegettem, vagy belekötöttem volna. Attól függetlenül, hogy szeretem a Naruto sorozatot, _szerintem_ ez egy színvonaltalan unalmas cucc (és igen én is megnéztem több részt, mielőtt véleményeztem), vannak ennél sokkal de sokkal poénosabb próbálkozások is.
    (Noh tipikus példája ez a kis comic annak, ahogy a mai fanok hozzáállnak a dolgokhoz (nem csak a tvájlájthoz, hanem mindenhez):
    http://badgods.com/images/twilightargument.png)
    Egyébként, igen látszik, hogy a srácnak vannak művészi ambíciói, én azt tanácsolnám neki, hogy tényleg próbálkozzon be egy Flash filmecskével.

    Jaj igen, az erőltetetten gagyi dolgok mostanában nagyon felkapottak és népszerűek (meg a minimal design pfajj), még az elismert emberkék is áttérnek a direkt amorf témák rajzolásához, nem feltétlen azért mert szeretik a stílust, hanem mert ebből jön a pénz és a hírnév (legalábbis itthon)..

    Talán Péter pont az olyanok miatt van kiakadva az anyimefanokra meg az egész szubkultúrára, mint akik pár napja/hete ész nélkül írtak, mint a hülye gyerekek, érvek nélkül, fröcsögve a gyűlölettől.
    Én például pontosan ezt a hozzáállást untam meg más fórumokon, pár éve még bármiről lehetett beszélgetni anélkül, hogy az emberek egymás torkának estek volna, de manapság _mindenhol_ csak ez a fajta flémelés megy és ezt untam meg sok helyen.
    Azért volt bátorságom ide írni, mert sejtettem, hogy itt nem leszek lehurrogva, még ha nem is mindenben értünk egyet (meg merem kockáztatni, hogy már legalább 2-3éve nem írtam máshova ilyen hosszú posztot), node mindegy is elkalandoztam. :}

    Lényeg a lényeg, mindenkinek megvan a szubjektív véleménye és ezt tiszteletben kéne tartani.
    (Amúgy sorry ha összefüggéstelenül fecsegek, hosszú volt az este. ^^”)

  42. Péter, mikor írsz már egy új post-ot? 😀

  43. Mascamaru Says:

    “Én például pontosan ezt a hozzáállást untam meg más fórumokon, pár éve még bármiről lehetett beszélgetni anélkül, hogy az emberek egymás torkának estek volna, de manapság _mindenhol_ csak ez a fajta flémelés megy és ezt untam meg sok helyen.”

    Ez a sorozat alkotóját is zavarta. Mindenki istenítette és a rajongók előszeretettel hurrogták le azokat akiknek nem tetszett. Ő és a kedves családja is kérték már hogy ne bántsák azokat akiknek nem tetszik a sorozat, hisz mindenkinek megvan a véleménye. És hogy álljanak már le az istenítéssel mert már idegesítette az egész.

  44. Azt hiszem, nekem már ehhez nem is kell fűznöm semmit. 🙂

  45. Mascamaru Says:

    Néha a rajongóktól nagyobb agyfaszt lehet kapni mint azoktól akik fújolnak. 😀

  46. Az anime szubkultúrában minden sokkal elcseszettebben működik, ami betudható annak, hogy 5-év alatt még mindig nem emelkedett ki az a bizonyos “értelmes többség”.

  47. Mascamaru Says:

    Az értelmesebb többség azért nem emelkedett ki, mert nem akarják magukat égetni a hülyébbekkel együtt egy Conon például. Ők inkább csöndesen rajonganak valamiért. A média pedig szereti mutogatni a hülyéket, szóval erre nem sok esély van. 😀 De ez itt már off.

  48. Lehet off-olni. 🙂 Amúgy amit mondasz, abban van valami, de számomra ez azért érdekes, mert egyik másik hasonló szubkultúrában sincs így.

  49. Mascamaru Says:

    Annyira nem nagy etvasz. Miket értesz más szubkultúra alatt? Ha most a Harry Pottereket meg a Star Warsszosokat érted ez alatt, akkor a különbségek egyértelműek. Aki hajlandó egy könyvet elolvasni – legyen az bármilyen – az még mindig okosabb szerintem, mint aki csak rajzfilmeket néz. A Star Wars valódi fanjai között pedig kevés tizenévest találunk, a nagy részük felnőtt már, vagy nagykorú.

  50. Belenéztem. Annyira nem vészes, a rajzolás ahhoz képest, hogy MS Paint, meg egész jó.
    De lehet, csak túl lágyszívű vagyok, mert már buktam rajzból.
    Viszont a hangminőség felháborítóan szar.

  51. Grafika a legkevesebb, bár a szájmozgás lecsalása elég amatőr húzás (főleg, hogy egy egyszerű loop-al meg lehetne oldani). A poénok gyengék, na de a hang minőség… ez az egész cucc legnagyobb buktatója.

  52. Katze127 Says:

    Szia Péter! Bevallom, ez a komment most nem ez alá a téma alá való, amihez írok, de szeretném, hogy elolvasd, így jobbnak láttam ide írni.
    Először is minden tiszteletem a tiéd, hogy több éve írod már, ezt a fantasztikus blogot. Bevallom, az animés írásaidért, illetve, azok fikázásáért olvasom. 😀 Rengeteg dologban egyetértek veled, mert tapasztaltam. Amikor otromba CP-sek fajtalankodnak egymással, és a yaoi fangörlök veszekednek, hogy melyik páros a cukibb, valami iszonyatos. 😀 De írhatnék még regéket szinte én is, pedig nem is vagyok nyakig benne a dologba, csak egy aprócska kis szeletében. Conon is 1x voltam csak.
    Viszont, az írásaid miatt bevallom bűntudatom támadt.

    Rengetegen becsmérlik a Narutot, illetve Fekete Dánielt.
    Kezdjük ez elsővel. Én személy szerint nem mondanám magamat Narutardnak, mivel elismerem, hogy vannak nála jobb animék, sőt, rengeteg logikai bukfencet szerzett az utóbbi pár évben a manga, de mégis… számomra ez a legkedvesebb shounen anime, mivel ez vezetett be az animék világába. Nyugodtan lehet mondani, hogy “de Dragon Ball copy” vagy “de az One Piece sokkal jobb”, engem nem érdekelnek ezek a tények, ha igaz, ha nem, mert a hibái ellenére is, ez a történet megfogott bennem valamit, amit eddig csak nagyon kevés “végtelenhosszú” animének sikerült, hisz még mindig követem, annak ellenére, hogy 12-13 éves koromban találtam rá, most pedig 17 vagyok.
    A másik, akit említettem Fekete Dani.
    Tény, hogy az EAÉ nem egy Oscar-díjas alkotás, de mégis, ahhoz képest, hogy eleinte csak unalomból, és önszórakoztatásból született, mint anno pl. a RPCJS, igen szépen felfejlődött ez is, és rengeteg nézője lett. Felőlem nyugodtan becsmérelheti bárki, aki szeretné, Dánielt. Tudom, hogy nem fog rajta bedurcizni, mivel igaz, nem olyan régóta, de volt szerencsém megismerni őt. Viszont ettől eltekintve, az ő szapulását nem érzem jogosnak, hiszen az EAÉ-ből nem húz hasznot, és nem döngeti a mellét, hogy ő csinálta az EAÉ-t. Persze mindenkinek szíve joga dönteni.

    És itt jön képbe a bűntudat, és én. Bevallom, én sajnos orvosi okok miatt eléggé otthonra vagyok kötve, így szétcsesz az unalom, így magam is belekezdtem egy amolyan “paint Narutos sorozatba”. Na, de mielőtt újjal mutogatnál, nem, semmi konkrétabb köze nincs az EAÉ-hez. Igen, bevallom, az igaz, hogy, annak a motiválására kezdtem el, hogy “hmm, unatkozok, szeretek rajzolgatni, szeretem a Narutot, rengeteg ötletem van, akkor miért ne?” és onnan is jött a painttel való rajzolás, ugyanis bátran bevallom, hogy flashhel próbálkoztam, de még megnyitni is hülye voltam, nemhogy bármit is csinálni vele. Viszont én teljesen más részét fogom meg az egésznek, és csak a rajzolási, készítési módban hasonlítható az EAÉ-hez, amit csinálok, de ez nem is lényeg.
    A lényeg a következő mondat:
    Rossz ember lennék attól, hogy az egyik kedvenc animém a Naruto, tartom valamire Fekete Dániel munkáját, és unalomból (és néha provokációból is) készítek az adott témákhoz fanartokat, videót, vagy bármi mást?
    Ezt azért kérdem pont tőled, mert sok írásoddal egyetértek, de efölött a dolog fölött nem tudtam elsiklani. Vagy szarjam le, hogy mások mit gondolnak? De mégis… talán szégyellnem kéne? Azt is, hogy Barátok Köztöt nézek muterral, mert lány vagyok? 😀
    Köszi a válaszod! Katze127

    • Üdv! Először is, ha már hozzászólsz, akkor legyél szíves azt a megfelelő bejegyzéshez elküldeni, és ne olyanhoz írj, aminek köze sincs hozzá. WordPressen sajnos nem lehet egykönnyen áthelyezni a hozzászólásokat.

      Az Akatsukis életéről, továbbra is tartom a véleményem, és ezen semmit se változtat az a tény, hogy Dani ebből nem húz hasznot. Ettől még nem fog jobb elbírálás alá esni, már csak azért se, mivel rengeteg tehetséges animátor van, akik szintén önszorgalomból dolgoznak, és mégis egy jóval magasabb színvonalat képviselnek. Ha neked ennek ellenére mégis tetszik, az a magánügyed. Mint ahogy az is, hogy mit nézel, szeretsz, vagy csinálsz a szabadidődben.

      Ha kiteszed a netre, az már egy egészen más történet. Onnantól kezdve akaratlanul is vállalod azt a következményt, hogy erről véleménye lesz az embereknek, ami ugye nem feltétlenül pozitív.

      • Katze127 Says:

        Bocsánat, hogy rossz helyre írtam!
        Persze, természetesen nem vagyok Dani fangirl, nem csak az ő munkáit szeretem nyálcsorgatva. A youtubeon rengeteg zsenilális alkotás van, ami tényleg jobb, mint az EAÉ. Ennek ellenére nekem mind más emberek munkái, mind az EAÉ tetszik.
        Szerintem a legnagyobb probléma az, amikor az emberek csak csőlátással mennek előre, és egy adott dolog iránt nyáladzanak, anélkül, hogy elismernék annak hibáit, vagy más dolgoknak az értékét. Ilyen tényfeltáró szempontból nagyon derültem a Weaboos írásodon. 😀

        Igen, tudom, ha kiteszem a netre az magával von némi felelősséget, de úgy vagyok vele, hogy amíg nem adom hozzá az arcom, szerethetnek, vagy gyűlölhetnek akárhányan, nem találnak meg. 😀
        Őszintén szólva rengeteg ember a neten azon vérzett el, hogy a közönséggel foglalkozott. Én csak szimplán csinálok valamit, és felrakom, mindenféle cél nélkül. Persze, nyilván van cél, mégpedig az, hogy akinek tetszik az jót derüljön rajta, de más nincs.

      • péternek abszolute igaza van. Nem csak felelősséget von magával ahogy írtad Katze 🙂 ,ha feltöltesz bármit és nagyobb közönség elé társz, természetesen nem tetszhet mindenkinek a munkád. Véleményt pedig lehet alkotni bármiről. Nem csak pozitív kritikák fognak érni. Ez van ,ezt kell szeretni. Nem értem a felháborodásod okát ezzel kapcsolatosan. Te is az életed során biztos voltál , vagy mondtál valamiről negatív véleményt, egy kritikákkal foglalkozó blogon pedig értelemszerűen nem mindig csak pozitív vélemény születhet valamivel kapcsolatosan.

        Ha péter véleménye ez, akkor ez van 🙂 az ő oldala, a kommentek rész azért van ,hogy te is leírd ezzel a témával kapcsolatosan a véleményed, ahogy megtetted ,

  53. YeneTheBerserK Says:

    Én már jó ideje néztem…
    De nekem teccet bár tény hogy vannak “KIS” hibái de azért egész jó pofanak találom már persze aki vevő az effajta humorra… És az is igaz voltak lapos poénok számomra 3,5/5

    At 2.
    A naruuto szerintem cool anime van pár rész amikor az eremet vagnam de azért a történet szerethető és a játék adapciok nagyon ott vannak 😀
    Üdv:Yene

Vélemény, hozzászólás?

