Új fejléc

Meguntam a régit, így csináltam egy újat. Random ez is, de ez most jobban illik a hangulatomhoz. =P

9 hozzászólás to “Új fejléc”

  1. Soa Mark Says:

    Broly destroyed Peter’s banner 😀

  2. Kellett már valami, az előzőt nagyon untam. 🙂

  3. Ez akár maradhat is, bitang jól néz ki!!! :O

  4. Kösz. 🙂 Egy ideig filóztam mi legyen, aztán úgy döntöttem valami egyszerű legyen, de ütős.

  5. Ja, jobb mint az előző. 🙂

  6. Azt csak random összedobtam aznap, amikor a blogot megnyitottam. 🙂

  7. Magdolna néni Says:

    Nekem ettől fáj a szemem, ezért inkább lescrolloztam, hogy ne is lássam… De lehet, hogy csak a monitorom adja hülyén a színeket.

  8. Érdekes monitorod lehet… 🙂

  9. Ez olyan Petis lett. ^^

Vélemény, hozzászólás?

