Zombie Shooter 2

Emlékeztek még a Resident Evil-re? Emlékezték még Tyrant-re, Nemesis-re, és a zombi hordára? Emlékeztek még a fős(nő)re aki (javarészt) egyedül vette fel a harcot ezekkel a szörnyekkel? Nos képzeljétek el újra, csak ezúttal úgy, mi lenne ha egyszerre 1000 zombi jönne ránk, 50minigun-al megerősített Tyrant-el, és 50 Nemesis-el, akit ezúttal tüskék borítanak és hozzácsaptak még egy 4csövű rakétavetőt is… Meg van? Durva lenne igaz? Elárulom, lesz is, ha kipróbáljátok ezt a gamet. =)

A Sigma Team az Alien Shooter – Vengeance után gondolt egy nagyot, és “mi lenne ha az idegenekkel jól működő formulát átdolgoznánk zombikkal?” – alapon elkészítette a Zombie Shooter 2-t. Aki játszott az Alien Shooter valamelyik részével (akár az alappal, akár a Vengeance-el), annak nyilván nem kell bemutatnom miről fog szólni a game, akinek viszont nem volt hozzá szerencséje annak elmondom nagyvonalakban a lényeget:

– A mára kihalt klasszikus izometrikus stílusban megalkotott akció-rpg, ahol a címből sejthetően az akció rész dominál. Egy zsoldost alakítva válogatott fegyverarzenálunk valamely darabjával kell a nagy tömegekben érkező ellent hidegre tenni, pontokat osztogatni, fejlődni, na és persze egy kis treasure hunt is befigyel. Illetve még ezen felül vannak még járműves részek, secretek, mellékküldetések, stb.

Persze felmerül a kérdés, oké zombik, meg zúzás, de akkor mégis mi változott az előző részhez képest? Nos egyszerűsödött a karaktergenerálás és a szintlépés is, most már nem kell külön páncélra fejlődnünk és fegyvertípusokra specializálódnunk, így tehát bármikor átnyergelhetünk egyik fegyvertípusról a másikra. Ennek megvan az előnye, bár nekem szvsz a régi rendszer jobban bejött.

Ezen kívül a játék már magasabb felbontásokat is elérhetővé tesz, támogatja a 16:9-et, sőt van benne pár jópofa szűrő is, amivel fekete-fehérben, és/vagy filmszerű behatással is játszhatjuk a játékot. Ezek egész hangulatosak, bár én kikapcsoltam őket, mert jobban tetszett a standard kép. =)

A zenék maradtak a régiek, a fegyverek többsége is, bár igaz, akad pár új, markáns darab is, mint például a körfűrész lapokat lövő fegyver, vagy a taposóakna vető, sőt még két sniper puskát is kézbe vehetünk. Utóbbiaknak kis szépséghibája, hogy az izometrikus nézetből adódóan távcső ugye nincs, viszont piszkosul nagy sebzésük van és a nagyobb ellenségeket is egy lövésből hidegre lehet velük tenni.

Végezetül íme pár gameplay videó, mire is számíthat az egyszeri gamer, ha leül elé… Na ezt a pisztolyt még Alucard is megirigyelné… =P

Final Boss… na itt már nem kicsiben gondolkozunk, full battlesuit és a legerősebb 12 csövű minigun:

Advertisements

6 hozzászólás to “Zombie Shooter 2”

  1. Érdekes, de nem válik egy idő után túlzottan repetatívvá?

  2. Annyira nem. =) Változatosak a helyszínek, meg vannak járműves részek, túlélők megmentése, bombák elhelyezése, vagy épp hatástalanítása, egyszóval nem egy nagy rétestészta darálás az egész. Na meg elég akciódús, szóval nem nagyon van időd unatkozni. 😀

  3. Hűha, Alian Shooter Upgraded! Avagy Painkiller 2d. 🙂

  4. A Painkiller azért más. 🙂

  5. Barátom sokat játszott vele, mikor néztem, engem a Crimsonlandre emlékeztetett. Az pedig jóféle gamma.

  6. El lehet vele szórakozni, bár azért az Alien-es verzión látszik, hogy annak volt rendes kiadója. Mindenesetre pár órára bárkit leköt, főleg aki szereti a klasszikus stílusú és/vagy a zombis gameket. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: