M.U.G.E.N. – A 3 legpoénosabb karakter

A Mugen-hez sok féle karaktert lehet találni, igényest és igénytelent, gyengét és erőset, látványosat és unalmast, okosat és butát, csalót, félkészt, komolyt és végül komolytalant. Utóbbiakról szeretnék most egy rövidke megemlékezést tartani, melyek szerintem a legjobban sikerültek. =)

– Omega Celebs (Hitler, Tiger Woods, Tom Hanks)
– Superiors (Planet Earth, The Internet, Error Dialogs)
– Ronald McDonalds
– Chuck Norris
– Michael Jackson

Csak egy pár név azok közül, akik képesek mosolyt csalni az emberek arcára (bár a többségük eléggé instabil és csaló) ám a legjobb 3-hoz mind kevésnek bizonyultak. Kezdjük a 3. helyzettel… =)

 

3. helyezett: The King (Mah Boi)

Bizony, a híres youtube poop celebnek létezik Mugen-es verziója is, nem túl erős, nem túl agresszív, nincs sok támadása, de hihetetlenül idétlen.

Apropó… ebben a videóban ugyan nem látszik, de van egy speciális támadása, amikor robbanó Link fejek hullnak az égből szőnyegbombázás gyanánt. =D

 

2. helyezett: Peter Griffin

Tudom, tudom, van ugyan ilyenben Homer és Frédi is, de szvsz ez a legigényesebb edit, ami játék közben totál áthozza a Family Guy-os hangulatot. =) Lehet elfogult vagyok (Simpson-t sohasem bírtam, se a Flinstones-t) de én játék közben némelyik kombón (például amikor a köptetős rész kultikus jelenete visszaköszön) jókat tudtam nevetni, főleg haverokkal, egymás ellen játszva. =D

Ez egyébként már egy táposabb edit, az alap nem túl aktív.

 

1. helyezett: Rare Akuma

Először is szögezzük le, a karakter piszkosul agresszív és csal (majdnem olyan brutális, mint Reaper Isabeau) viszont egyszerűen nincs olyan épp humorérzékű ember, aki ezen ne nevetne, annyira eltalálták. =D Hihetetlenül agyament, látványos, ugyanakkor mégis van benne egyfajta debilség a jobbik fajtából. =)

Apropó, a Konata klónokat nem nehéz lenyomni, az a csel, hogy mindig csak egyet, az eredetiti lehet sebezni, a többi klón csak fake. Kérdés, a 6-8 közül melyik az… =P

25 hozzászólás to “M.U.G.E.N. – A 3 legpoénosabb karakter”

  1. Magdolna néni Says:

    A CD-I Hyrule Kinges kari is nagyon vicces, de Peter… Integető hajbókoló lufiember! Integető hajbókoló lufiember! Integető hajbókoló lufiember! Ja, és a kiscsaj a herezacsi-állánál fogva teperi le a földre!

  2. Basszus tényleg… 😀 Azt észre se vettem. Amúgy szerintem van valami ebben az egész Peter vs Haruhi dologban, mert a karakternek (Peternek) külön úgymond belépő animációja van Haruhihoz (amikor az elején beint neki). 🙂

  3. Argus Solotov Says:

    Másnak sosem int be?

  4. Már megint mugen…nem sokáig bírtad Péter. 🙂
    Ez a Rare Akuma rohadt poén ahogy odagöngyölíti a karaktergombócot 🙂

  5. Na azért volt a legutóbbi óta vagy 4-5 bejegyzés, meg ehhez most kedvem volt. 🙂

    Rare Akuma támadásai közül az tetszik a legjobban, amikor ráhajítja a holdat az ellenségre, aztán még párszor meg is tiporja. De a “gombolyagos” is nagy. 😀

  6. Soa Mark Says:

    Mah Boi, Mah Boi, Mah Boi DINNER, DINNER legnagyobb videó játék karakter kétségkívül… 😀

    Nekem is meg van és én tudok Squdalaaat csinálni.
    Amúgy lehet a mugennek van vagina detektora.

  7. Ez a The King mekkora egy szar. 🙂

  8. Poén az egész, youtube poop-ból van összerakva. 😀

    • Magdolna néni Says:

      Lehet, hogy Youtube-ból szedték ki közvetlenül, azt nem tudom. De a karakter eredete 2 philips CD-i játék (Link: The Faces of Evil, Zelda: The Wand of Gamelon) átvezető animációi, amik valószínűtlenül gagyira sikerültek.

  9. Nincs is annál jobb, amikor haver jön Mai-val, én meg csak Mah Boi, Mah, Boi, Enuff, Dinner, Dinner, Dinner. 😀

  10. Magdolna néni Says:

    Én? Nem, nem próbáltam a Mugent. A Mugenes cikkeidet mind elolvastam, de mivel nem értek hozzá nem volt hozzászólni valóm. Itt viszont nem bírtam magamban tartatni a véleményem, mert az első 2 karaktert legalább ismerem.

  11. Értem, de te legalább elolvasod még azt is, amihez nem tudsz hozzászólni. 🙂 Sokan még azt se olvassák el, ami érdekli őket. :/

    • Magdolna néni Says:

      Teljesen egyet értek. Most a Te blogodtól elvonatkoztatva is… az elmúlt 5 napban 4 teljesen FFFFFUUUUUUU szituációba kerültem.
      Pl.: Egy illető kikérte a véleményem egy másfél oldalas írásról a foglalkozásomhoz lazán kapcsolódó témában. A cikket én szépen elolvastam, utánanéztem szakirodalomban, hogy ne mondjak hülyeséget, egy napig készültem vele. És amikor visszajött a csóka, elkezdtem mondani neki. Sokáig magyaráztam, feltűnően hülye kérdései voltak, gyanús volt. Rákérdeztem, hogy egyáltalán azt a szart elolvasta-e amit ő adott. Hát nem. Elég rosszul esett mondhatom.
      A másik legdurvább egy nőci volt, aki fémallergiás. Ezermillió ambuláns lapja és zárójelentése van az elmúlt 40 évből. Rászántam az időt, és átolvastam minden papírt ahogyan kell, mielőtt bármihez hozzákezdenék. A nyomtatott lapok között volt 3 egyforma, színes képekkel illusztrált tájékoztató szóróanyag, amiben le volt írva, milyen tárgyaktól óvakodjon az, akinek fémallergiája van. Természetesen ott szerepelt köztük az a tárgy, amit akkor is viselt, és pontosan az okozta a panaszát amiért hozzánk fordult… Jaj, hát ő az ilyeneket nem szokta elolvasni. Szóval… Megmondom őszintén, hogy a pokolba kívántam, amiért pazarolta az időmet!
      A többit inkább el sem mondom, mert csak felidegesítem magam, ha rágondolok, meg téged is csak fárasztalak a hülyeségeimmel.

      • Semmi probléma, ismerős a téma. =) Én olyan helyen dolgozom, ahol elsősorban magán megrendelésekkel foglalkozunk, szóval kész öröm amikor némelyik nem épp az eszéről híres és/vagy idegesítő stílussal megáldott illető beleköt olyan dolgokba, hogy például a jobb felső sarokban lévő kék szín árnyalata nem tetszik, stb, vagy olyan dolgot akar, amit vagy meg se lehet olyan formában csinálni, vagy csak egyszerűen nincs értelme.

        Egészségügyben dolgozol amúgy, vagy valami ahhoz kapcsolódó? (kommented alapján erre következtetek)

  12. Skydragon Says:

    offoff
    Nyilván hallottatok arról a cégről, aki az általános szerződési feltételébe csempészte bele azt a mondatot, hogy “mostantól miénk a lelked”, így több ezer ügyfél lelkét megkaparintva. 😀
    Egyébként én is olvasgatom a cikkeket, de ha érdemben nem tudok hozzászólni, akkor meglapulok és kukkolom a kommenteket, azért mégis csak okosabb döntés, mint annyit beírni, hogy “LOL” vagy “ez egy fos”. :P:D

  13. Magdolna néni Says:

    -még mindig off-
    Ez az enciclopaedia dramatica elég fura hely.

  14. Nem szeretem az encyclopediadramaticát… =(

    • Argus Solotov Says:

      Egy rakás kretén, akik azt hiszik, vicces, amit összehordanak… Ez is egy internet állatfajta…

      • Skydragon Says:

        Tény, de ez kivételesen egy nagyrészt igaz és mindegyik fórumra jellemző szöveg/mondatgyűjtemény, csupán csak ezt akartam szemléltetni. 🙂
        Azért fura hely az ED, mert nagyrészt 4chanosok szerkesztik, akik nem kifejezetten a normális viselkedésükről híresek, bár ez leginkább a /b/-re igaz ugye.
        Valaki szereti, valaki nem, valaki flémel, de én többnyire a többi topicot szoktam nézni, nem egy fasza receptet, papercraft mintát szedtem már le onnan, de már megint másfelé megy a téma.

        Mugen: habár sokan ajánlották, még én sem próbáltam, egyelőre elvagyok a psx emulátorra letöltött régi nosztalgia játékokkal (Tekken, Bloody Roar, Guilty Gear, Darkstalkers), de ami késik nem múlik, főleg hogy olyan beleéléssel írogatod a cikkeket. 🙂

  15. Magdolna néni Says:

    és off és off és off
    Péter: “Egészségügyben dolgozol amúgy, vagy valami ahhoz kapcsolódó? (kommented alapján erre következtetek)”
    A kommentre érkező második válaszra már nem lehet válaszolni.
    Egyébként igen. Sajnos igen.
    Amúgy… próbáltam ködösen, de azért érthetően fogalmazni itt, mert köt a titoktartás. Azért ennyiből még nem lehet beazonosítani az eseteket szerintem.

Vélemény, hozzászólás?

