Duplikátumok

Mi történik akkor ha valaki felsorol néhány olyan nevet, mint Doom, Diablo, Soldier of Fortune, Mafia? Természetesen mindenki automatikusan ugyan arra gondol, két FPS-re, egy RPG-re, és egy TPS-re, miközben ugyan ezeken a neveken léteznek teljesen más gamek is. El tudnátok képzelni a Diablo-t, vagy a Doom-ot mint logikai játék? Vagy a Mafiát mint felülnézetes ügyességi játék? Esetleg a Dead or Alive-ot mint bikinis animebabektől mentes western lövölde? Nehezen igaz? Pedig bizony ezek a nevek régen ilyen témájú gameket takartak… =)

 

Remélem érdekes volt… =)

9 hozzászólás to “Duplikátumok”

  1. Mascamaru Says:

    A Dead or Allive néven több western játék is van. Van egy commandos szerű és van egy TPS játék is.

  2. Én Dead névvel csak a Dead Man’s Hand nevű westernt ismerem, igaz az FPS.

  3. Mascamaru Says:

    http://www.miastogier.pl/encyklopedia,pc,536.html

    Igaz, itt a Dead or Allive csak egy alcím, de a lényeg ugyanaz. 😀 Western Commandos játék volt, nem az én műfajom.

  4. Hasonló stílusú volt a Wanted Guns, amit anno eredetiben adott egy haver, hogy “vigyem el neki nem kell” aztán amikor kipróbáltam, rájöttem miért nem kellett neki. 😀

    Anno az RPCJ-s FreddyD is tesztelte, bár szerintem kicsit lehúzta, mert annyira azért nem rossz, de a lovas rész az tényleg agyrém.

    Sajnos az Outlaws óta normális Western FPS nem igazán termett… =(

  5. Érdekes, ezt nem is gondoltam volna. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

