Mugen – Titánok Harca

Mi a legdurvább küzdelem amit el tudtuk képzelni egy bunyós játékban?

Raiden vs Goro? – Ugyan már…
Ryu vs Mr. Bison? – Kanyarba se…
Bryan Fury vs True Ogre? – Nem hinném…

A választ természetesen a Mugen adja… =P

Személy szerint azokat a karaktereket szeretem, akikkel jól lehet kombózni, látványosak, hangulatosak, és úgy alapjáraton értelmesen, áttekinthetően vannak felépítve. Vannak azonban olyan charok is, akikben ugyan ez megvan, csak épp annyira kemények, hogy a normál karikat megeszik reggelire, őket nevezzük imbalancednek. Sokan nem szeretik és kerülik az ilyen charokat, én azonban valami különös oknál fogva szeretek velük hülyülni, és egymással versusoztatni őket, mert ez is ad egyfajta élményt, csak épp másmilyet, mint egy normál fight. =D

Hogy a lényegre térjek… hölgyem és uraim, tegyék meg tétjeiket, vajon ki nyer, a Rémálom…

vagy az Új Kaszás?

Na had szóljon!

20 hozzászólás to “Mugen – Titánok Harca”

  1. Várható volt egy ilyen post. Kemény harc és közben epic zene, mi kell még? 😀

  2. Írták páran a neten (jewtube, fórumok) hogy Reaper Isabeau- és Nightmare Broly között (is) “Endless Battle” van, én meg kíváncsi voltam, le tudom e nyomni. Hát mit mondjak, azon lestem amikor a 999 hit-es Rayon Cataclysme meg se sebezte, de úgy látszik a Meteor-t már ő sem bírta. 😀

  3. Hiszen nem is sebződtek. Vagy csak nem lehetett észrevenni? O_O

  4. Nem sebződik egyik sem, mert Broly SSJ5 szinten automatán minden beérkező sebzésre fúziót nyomat, Reaper Isabeau-nak is elég brutál a védelme, szóval itt mondhatni a var kódok küzdenek egymással. =)

    Azért halt meg, mert a Rayon Meteor azonnal elporlassza az ellenséget, ha az éppen nincs benne egy támadásban, aminek scriptje bokkol (lényegében réteg variáció az egész).

  5. Ejjha, de nagyon komoly volt ez. 😀 Van még hozzájuk hasonlóan erős kari amúgy?

  6. Van persze, például jó pár Orochi (Ultimate Chaos Orochi, Ultimate God Orochi, God Ares, Golden Orochi, Sun Orochi, Hyperion) akkor Omni-Psych Super Dizzy, Psycho Shredder, Rare Akuma, Ultimate Sula, Metal Evil Athena, Kakaroto trans SSJ8, Gogeta SSJ7, Seph.

  7. Amúgy nem vagyok HC Mugen-es, csak nézegettem a CNS fájlokat, olvasgattam neten, meg letöltöttem a Fighter Factoryt, így ha chart nem is tudok kreálni, de azt már átláttam, lényegében hogy működik az egész. Általában érdekel az ilyesmi. =)

    • Argus Solotov Says:

      Röviden “majdnem” HC Mugen-es vagy =P.

      • Miért? Engem már régen is érdekelt, hogy lehet például egy Age of Empires-höz pályát csinálni, sőt anno még az Opposing Force-hoz is elkezdtem egy saját pályát összerakni. 🙂

  8. Nemrég találtam a blogodra a mugen kapcsán és majd lehidaltam h mikettudsz ezzel a Brolyaval… :O
    Nekem is megvan u. ez de alig tudok vele valamit csinálni. 😦 Azokból szinte semmit se amit a gép, azt a nagy tüzeset meg a gyógyitást… ritkán jön össze egydarab kombó is. Szal nem tudnál valami leírást adni h csinálsz átalakulást meg h egyből átalakulva kezdesz?

  9. Az össze-vissza gombnyomogatás a legtöbb karakternél nem jön be, a Mugen nem Hack ‘n’ Slash. =)

    A legtöbb kombó 1000-5000 powerba kerülhet, a többségnél nem figyeltem meg, csak a fontosabbaknál.

    Na akkor lássuk:
    – Gyógyító fúzió -> X+A
    – Sebző fúzió -> Y+B
    – Kakarotto -> C+Z (-7000 power)
    – SSJ5 -> C+Z (10.000 power kell hozzá és sikeres Kakaroto)
    – Átdobás -> előre(hosszan)+Y (csak ha közvetlenül az ellenség előtt állsz)
    – Energia elszívás -> előre(hosszan)+Z (csak ha közvetlenül az ellenség előtt állsz)
    – Felrúgás -> előre(hosszan)+C (csak ha közvetlenül az ellenség előtt állsz)
    – 3 tűzlabda -> előre+Z
    – 3 nagy ütés -> hátra+A
    – Superkombo -> előre+A
    – Gyengébb fúziós csapás -> előre+B
    – Erősebb fúziós csapás -> előre+C
    – Rayon Cataclysme -> hátra+Y (Kakaroto után 10.000 power vagy SSJ5)
    – Rayon Thunder -> hátra+C
    – Rayon Meteor ->előre, hátra+B (Kakaroto után 10.000 power vagy SSJ5)

    SSJ5 módban amúgy nem tudsz csak úgy kezdeni, erre külön var kódok vannak, amik figyelik az ellenséges karakter nevét, illetve a kezdő értékeit, ha ebből valamelyik “true” akkor kezdesz SSJ5-ként.

  10. cheatergs Says:

    Összes mugenes tapasztalatom két DBZ meg egy-két SM. Broly már ott is tápos volt, csak egy másik Brolyval együtt lehetett legyőzni. Kár, h ezeknél az ultracheater kariknál repetitív lesz a játékmenet, mint ahogy mutattad is, mivel állandóan maxon kell járatni a figurát, és csak a legcombosabb kombókat lehet használni.

    A zene nekem is tetszik. Nem tudod mi lehet?

  11. Nem feltétlenül repetitív, mert Broly-ból, főleg ebből a fajtából elég sok féle kombót ki lehet hozni, meg nem kellenek pók ösztönök se, hogy tudd variálni. Reaper Isabeau ellen muszáj a legütősebb kombót használni, hiszen másképp nem lehet megölni. 🙂

    SM karakterekből amúgy több féle is van, vannak amiket a Sega Genesis-es platformjátékból vettek ki (ezek elég lámák) vannak amiket a Mames verzióból vettek ki (sokan erre esküsznek de szerintem csúnyák, meg nem is túl erősek) illetve vannak amiket a Super Nintendos game-ből vettek ki. Én erre szavazok, mert ezeket eleve fighting gameből vették ki, nem platform játékból, másrészt talán ezek adják vissza leghitelesebben az anime grafikáját. 🙂

  12. A zene valamilyen filmből, vagy animéből van szerintem, de hogy konkrétan miből, azt nem tudom.

  13. Mindjárt sikerül összeraknom egy mugen-t nekem is, Wagner adta oda, csak még ki kell válogatnom a karikat, mert túl sok van benne. 😀
    Az Isabeau meg a Sula azok tényleg nagyon dúrvák. =D Előbbivel elég csak a start/taunt gombot megnyomni és menet vége. 😀

  14. Hajrá, kiváncsi vagyok, miket teszel bele… 🙂
    Reaper Isabeau nagyon cheap, inkább a sima Isabeau-t válaszd, az nem olyan durva. Ultimate Sula meg inkább csak az ide-oda teleportálgatás miatt erős, de le lehet nyomni.

  15. Jó ez az új is, bár unalmas vele/ellene játszani mert esélytelen. 😀
    Igen, Ultimate Sula meg csak a teleportálgatása miatt húzós, amúgy meg lehet verni, de néha iszonyatosan tud sebezni. :/

  16. Ultimate Sulá-nak a szuperkombói veszélyesek, de van amit lazán át lehet ugrani, például amikor a kezével azokat az energia nyalábokat nyomatja. Reaper Isabeau ellen meg max olyan karakterekkel van értelme menni, mint Nightmare Broli. 😀

  17. Oh Boi
    Ez tényleg beteg.

  18. Az, főleg hogy Isabeau alig hagy szóhoz jutni, szóval szinte folyamatosan a superkombó előhívására kell gyúrnod, és abból is az erősebbikre, mert csak az képes megölni, és a legszebb az egészben, hogy a két szuperkombó között egyetlen iránygomb a különbség.

    De legalább látványos, és hangulatos. =)

Vélemény, hozzászólás?

