Újabb blogger díj =)

Úgy látom egyre nagyobb népszerűsége van ennek a jelképes cuccnak, de ha már így felterjesztettek rá, nem utasíthatom vissza. =) Köszönöm a díjat Thunder kollégának, megtisztel vele.

Mondjuk a dizájnt elnézve tuti csaj indította el ezt is, de mindegy, essünk neki…

Benyoboy – Ha nem is mindig kommentelek, de rendszeresen olvasom a blogját. =)

Soa Mark – Mindig látni a blogján valami jó poop viodeót, poop történelem, ja és persze nextgen otaku killer. =)

Asszem úgy ennyi, mert a többieket már jelölték.

Reklámok

15 hozzászólás to “Újabb blogger díj =)”

  1. De ez a logó egy fokkal jobban néz ki mint az előző. SZóval ez már haladás. 🙂

  2. Ja, bár ez szerintem tök ugyan az, mint a körleveles baromságok a közösségi oldalakon, csak itt nincsenek olyanok a végén, hogy “ha nem küldöd tovább 7 embernek, meghalsz”. 😀

  3. Szerintem is ugyanaz, de akkor miért is rakjuk ki? : )

  4. Elfér, meg ha már jelölnek rá… =)

  5. Nincs mit, csak így tovább. 😀
    Amúgy tényleg, elég körlevél feelingje van.

  6. Szerintem ezek arra jók, hogy felfigyeljünk olyan blogokra amiket eddig nem ismertünk.

  7. Lehet, bár én nem szeretem a blogok ilyen jellegű promózását.

  8. Köszönöm a jelölést, bár én nekem már kicsit herótom van ettől a gportálos szokástól :)…

  9. Ne aggódj, nekem is. 😀

  10. Hű, hát köszönöm, az én blogom aztán baszottul kreatív, meg egyedi. xD xD xD

  11. “én nem szeretem a blogok ilyen jellegű promózását.”

    Miért nem?

  12. Azért mert úgyis nyilvánvaló, hogy egy nagy circle jerking lesz a dolog vége. Benyomatunk párat azok közül, akik amúgy is fel vannak véve blogrollba, aztán cső. Akinek a blogja érdekel, az fel van véve blogrollba, ha valakit érdekel én kikét szoktam nézegetni, ott megtalálja. Ez az egész díjasdi csak extra linkelgetésre jó.

  13. Látom sikerült megtalálnunk a közös nevezőt, ez ritka momentum animésekkel, de azért örülök neki. =)

Vélemény, hozzászólás?

