Omega Hitler vs Neo-Reaper Isabeau SSJ9

Azt hiszem ez epic win. =D

Reklámok

7 hozzászólás to “Omega Hitler vs Neo-Reaper Isabeau SSJ9”

  1. Az gáz, ha ebből nem fogtam fel semmit?

  2. Nem, de azért poén. Ilyet máshol nem látni… =)

  3. A zenéről valahogy eszembe ötlött a gondolat, hogy space marine karakter nincs még a mugenben? Ha nincs, akkor valaki megcsinálhatná igazán 😀

  4. Tudtommal Warhammer karaktert még nem csináltak Mugen-hez, legszívesebben egy Warboss-t látnék. =)

    Én egyenlőre még egy karaktert kezdtem el módosítgatni, de attól hogy saját chart csináljak, még nagyon messze vagyok. Sprite rajzolás meg nem az én világom.

  5. Ajj Péter, ez nem játék! 😛

  6. Dehogy is nem, poén. =)

  7. Argus Solotov Says:

    Nem tudom, mit láttam éppen, de sírva röhögtem XD.

Vélemény, hozzászólás?

