My Mugen Edit – BloodRayne EX – Kommando’s FlashGrenade

Egész jól haladok a karakterrel, és a hétvégén összehoztam egy új speciál támadást. =) Aki játszott a BloodRayne-el, emlékezhet az egyik kisebb Boss-ra, a néma, teljesen páncélozott Kommandora, aki vakító gránátokat hajigált, ezzel okozva nekünk kellemetlen perceket. Ezen felbuzdulva úgy döntöttem, ezt a támadást most Rayne is kölcsönveheti (már persze nem ingyen). A támadás sebzése szinte 0, ám a lényeg nem is ez, hanem a Stun effect, vagyis hogy ellenfelünk egy rövid időre lebénul, így esélyt kapunk egy neccesebb, vagy akár egy vesztésre álló küzdelem kimenetelét megfordítani.

Reklámok

7 hozzászólás to “My Mugen Edit – BloodRayne EX – Kommando’s FlashGrenade”

  1. Most már nem bírom tovább… mi az a Mugen? 😀

  2. 2D-s bunyós játék, lényege hogy szabadon bővíthető karakterekkel, pályákkal, stb. Hátránya, hogy mivel minden karakter egy mini mod-nak fogható fel, így a balanszolás nem mindig jó.

  3. Gratula ismét, tudsz valamit. Az outro szöveg meg pont ide illik. 😀

  4. Kösz, amúgy tudod mi a durva? Hogy a legtöbb időt az ember az időzítésekkel cseszi el, mire minden pont akkor és úgy történik, ahogy szeretné.

  5. Nem semmi. 🙂 És a mozdulatot, meg, hogy mit mondjon azt hogyan csinálod? Vagy a szöveg az már mind bent van egy audio fájlban?

  6. Rayne animációja csak félig az én művem, én raktam össze a sorrendet, időzítettem, stb. Viszont magukat a nyers képeket nem én rajzoltam meg, hanem abból raktam össze, ami már benne volt az SFF fájlban.

    A gránát rajza, animációja viszont 100%-ban az én művem. A hangokat több helyről szedtem össze, a gránát hangjait netről töltöttem, Rayne hangját pedig a BloodRayne játék Pod fájljából mentettem ki.

Vélemény, hozzászólás?

