Munkavédelem óra

A szitu a következő: Tanár nincs bent, így hát a diákok elütik az időt. =) 1-2 éve készült a felvétel, egyik barátom küldte át anno. Egy ideig a mobilomon pihent a videó, de nemrég sikerült működő adatkábelt találnom…

UI: A Lowrider szék úgy működik, hogy kerít az ember egy szar forgószéket (minél szarabb, annál jobb) és a seggével pattogni kezd rajta jobbra-balra. A hatást lehet fokozni ritmusra kiadott szelephangokkal. =)

11 hozzászólás to “Munkavédelem óra”

  1. Hááát, nem mondanám, hogy nevettem rajta, sőt…

  2. Szerintem töröld.

  3. Engem nem zavar, csak tanács volt.

  4. Péter csak nem te vagy a videón? 😀

  5. Jé kit látnak szemeim… hány éve is beszéltünk utoljára? 3 biztos van már… =D

    Amúgy nem, nem én vagyok rajta, hanem Zsolti lökött osztálytársa. Bár mi is csináltunk ilyen mókákat ha lyukasóra volt. =)

  6. Jah hát jó régen volt az már biztos! ^_^ MSN címed megtudnád adni? Kérdezni szeretnék egykét dolgot. 😀

  7. Ugyan az, mint volt, a régi freemail címem. Az én fiókomban még benne van a régi címed.

Vélemény, hozzászólás?

