Mugen – Mások ajánlották…

Ráértem, gondoltam miért is ne? =)

YIORI – Thunder koma javasolta, hogy próbáljam meg leverni Broli-val:

Hát… nem nagyon tudott hozzámnyúlni. =)

Wind-SE – Ezt pedig még anno Wagner kolléga, hogy nyomjak ellene egyet egy normál karival:

Az air kombói elég szivatósak voltak, és nem mondom tud kontrázni. =)

Reklámok

16 hozzászólás to “Mugen – Mások ajánlották…”

  1. Én nem erre a Wind-re gondoltam.

  2. Akkor melyikre? Mutasd már meg. =)

  3. Ennek van egy brutálisabb verziója.

  4. Ja ez a sima Wind, az gyengébb mint az SE verzió. =)

  5. Majd csinálok videót arról a verzióról ami megvan. Azt csinálja, hogy maga mellé hív még 3 embert akik végig ottmaradnak a pályán. 4 az ellen elég veszélyes tud lenni. 🙂

  6. Igen tudom, azt nálam is csinálja, de amúgy simán le lehet verni. Próbáld majd ki ezt az SE verziót, ez se semmi.

  7. Simán le lehet verni? A Brolival persze.

  8. Nem csak a Brolival, annál jóval gyengébb karikkal is, az SE verziót se azzal kentem el. =P

  9. A Nightmare-t cheap karakterek ellen használom csak, vagy ha szórakozni akarok kicsit. =)

    Általában olyanokkal megyek, hogy Piccolo, SSJGoku, valamelyik SM char, Popeye, FatAlbert, stb.

  10. Én nem azt mondtam, hogy a Broli-val verd Iori-t. :/
    Egy átlagos karival próbáld meg és ne cheap-pel, akkor már kicsit más lesz.
    Cheap-pel unalmas menni.

  11. Te mondtad, hogy elég kemény, én hogy: “Hyper Broly-val biztos le lehet nyomni” te meg “Csinálj róla egy videót, aztán kiderül.”.

    Cheapel meg cheap ellen érdemes menni, például Guts vs DeathAdder, Broli vs Isabeau, Ultimate Sula vs Lucy Final, és a többi. Két cheap között ugyan úgy fair a küzdelem, mint két normál char között, és valljuk be, kicsit látványosabb egy Nightmare vs Lucy küzdelem, mint egy Ryu vs K. =P

  12. Nem mondanám, bár ízlések és pofonok. De szerintem jobb végignézni egy Ryu vs K meccset, mert ott legalább meg is sebzik egymást, normálisan megy a harc és a MUGEN sem fagy ki. 🙂

  13. Egyáltalán nem látványosak az agyoneffektezett, retard, cheap edit karakterek (Isabeau, Lucy). Most azér’ mer’ lő egy nagy zöld pukit vagy mi? Bizony, hogy egy Ryu vs. K’ sokkal látványosabb. Hiszen az SF3-mas karaktereknek nagyon szép az animációja. Rengeteg frame-ből állnak ugye. Egy Neo Reaper Vs. Nightmare meccs végignézése meg agykárosodást okoz.

  14. Én nem vetem meg egyik verziót sem, ugyan úgy szeretek normál karakterekkel is harcolni, mint cheap-ekkel. Másrészt egy cheap karakter is lehet minőségi darab, ami rengeteg frame-ből áll, és sok támadása van, lásd Rare Akuma, Nightmare Broly, Reaper Isabeau pont ilyen. Persze vannak igénytelen cheap karik is, mint a spanyol guku ssj editek, amik szegényesen effekteltek, borzalmas a hangjuk, stb.

    Oké, van aki nem szereti a cheap karaktereket, és csak SF vs KOF meccseket szeret játszani, de van akinek meg ennyi nem elég.

  15. Cheap karakterrel azok játszanak akik bénák a rendes karakterekhez.

  16. Attól függ, mi ellen mész cheap-el. 😉 Cheap-el cheap ellen érdemes menni. Aki normál karik ellen használja, az valóban béna. Normál ellen normállal kell menni, ilyen egyszerű. =)

Vélemény, hozzászólás?

