Egy átlagos nap =)

Ha már úgy is hiányolták páran a személyes bejegyzéseket, gondoltam írok már pár sort magamról, hogy is zajlik egy napom. =) Jelen esetben az előző hét csütörtököt fogom kiragadni…

Reggel 7, ébredek (mint a Belga számban) fogmásos, készülődés, majd irány az edzőterem, ahol haver már az átöltözés végén járt. Bicepsz, tricepsz, hát, has nap, plusz 20 perc kardió levezetés gyanánt. Edzés közben haverral mindenfajta téma feljön, filmek (Resi 4, hogy mennyire szar) csajok (konstatáljuk az örök igazságot, miszerint a nőkben sohasem szabad megbízni) majd témába jön részemről a meló (idióta megrendelők) az ő részéről pedig a fősuli.

Ez utóbbira ki is térnék kicsit, haver ugyanis úgy járt, hogy a beiratkozáskor kapott papír fecni alapján felvette a neptunban a tantárgyakat, amiről persze első nap kiderült, hogy nagyjából szart sem ért, XY link alapján kellett kimazsolázni, hogy nekik bizony van olyan tárgy amit fel se kellett volna venni, mást meg igen, plusz mivel az órarendet képtelenek voltak úgy összeállítani, hogy 2-3 embernek ne legyen ütközése, ezért átvariálták az egészet, persze jó kérdés, miért érint ez olyat, akinek nem volt ütközése? :/ Na mindegy, szerencsére én ebből a “jóból” kimaradtam. =)

A másfél órás edzésünk közben a végéhez érkezett, kifelé menet azonban belebotlottunk 2 indiánban, a kiskövérbe és a nagyvéznába, akik tömegnövelőt szándékoztak venni.  Az egyiknek mondjuk már ránézésre se volt szüksége ilyesmire, pláne hogy a kezében már eleve ott himbált egy tömegnövelőt (üres 2litere Coca Colás üveg). A tulaj, Gyuri bá persze mondta nekik, hogy edzés nélkül ez szart se fog érni, de hát ők ugye 18-évesen (kábé) biztos jobban tudták, mint az aki 30-éve csinálja, hogy az egyiket idézzem: “Ütöm otthon a falat!”… naná, a hungarocell falat. =P

Az edzésnek tehát vége, elindulok kifelé, én egyik oldalon, haver a másikon, szar esős idő van, minden csupa nedvesség, utam a helyi parkon át vezet, ami ekkor javarészt üres, de útközben mégis kereszteztem egy 25, de 35-nek kinéző, dagadt, festett szőke bige útját, akinek a haja már javában nőtt lefelé, bőven látszott az eredeti hajszíne, ami matt fekete, kezében cigi, mellette egy másik bige (gondolom egy helyre járnak) azt annyira nem is figyeltem, valami jellegtelen csaj volt. Na szóval ezek jöttek, rajtam meg ott figyelt a régi szabadidő gatya és megfáradt sportcipő kombó (hiszen nem fogok a fekete gyakorlómban edzeni) amit persze a tempósabb csaj kiszúrt és megszólalt, hogy : “Nézzed már azt a gyereket mi van rajta…”

Hát gondolhatjátok nekem se kellett több, egyből beszóltam, hogy: “Bazdmeg, edzésről jövök, mert van aki még a testével is törődne, nem csak a füstöt a szívja” – a dagi szeme persze egyből felakadt, nem szólt ugyan semmit, de szartam is rá, haladtam haza, zuhany, ruhacsere, irány a meló, délelőtt semmi érdekes, délben főnök elhúz (hála az égnek) aztán egyik munkatársamat felhívta egyik ismerőse, hogy ugorjon már egyik előadására felvilágosítani a hallgató palántákat, mit is fognak majd dolgozni. Munkatársam, nevezzük nevén, Zsolti természetesen kapva kapott az alkalmon (naná, addig se kell melózni… =P) gépet kinyomta, laptopját előszedte, de anyagot azt nem talált, beugrik hozzám, nekilátok keresni, kezébe nyomtam vagy 8 random dvd-t mire megkérdi: “Nem e mennék el vele, úgyse lesz már ma semmi? ”

“Miért is ne? ” – mondtam, hiszen volt még vagy 3 óra a melóból, addig meg simán beeshet valamelyik visszatérő kötekedő, amihez őszintén szólva nem volt már kedvem, gondoltam, majd boldogítsák Gerit, ő úgy is viszonylag új, hagy szokja csak. =)

Céges kombiba bepattanunk, én vezetek, Zsolti ölében pötyög a laptopon, megérkezünk, kiszállunk, bemegyünk, az előadó valami idősebb tag volt, a diákokon látszik, hogy már nem az első előadás, és miközben Zsolti próbált okosakat mondani, mutogatni, körbejártam kicsit a lépcsős elrendezésű tömörülést, hát láttam pár érdekes dolgot… =)

Bal oldalt a felső két sorban helyezkedett el a hungaro pack, 4-5 mélymagyar, revizionista hátterekkel, jobbikos póló, minden kutyafüle.
Alattuk a nerd pack, akiknek még a hátterük is turbo pascal és egymással is csak kódnyelven kommunikálnak.
Bal legalul a metrós cukifiú/lány pack, belőtt haj, napszemüveg, lila, flitteres póló, Ed Hardys cuccok, a szemük üveges, látni rajtuk, hogy már csak az esti dizsi gondolata élteti őket.
Jobb alul a rocker pack, laptopja mindnek tüntetőleg lecsukva, hosszú haj, fél vagy minkét fülben az mp3 fülese, amiben a pólók alapján Iron Maiden és Slipknot, Korn szólhatott.
Ő felettük meg a vegyes pack, amiben a “mindenki más” kapott helyet.

Amúgy láttam két animést is – legalább is a laptopjuk háttere alapján azok lehettek – az egyiknek (csaj) Narutos XP téma volt kitéve, a másiknak (fiú) Windows 7, háttérnek meg kitéve a La Blue Girl.

Közben az előadás és vele együtt a melóidő is véget ért, kocsit vissza a céghez, irány haza, majd estefelé egy kis összeröffenés (pénteken úgyis szabadnapos voltam). Iszogatunk bort, eszegetünk pizzát, mikor látunk felfelé jönni két csajt kézen fogva, amiről persze én először azt gondoltam naivan, biztos ittak már pár pohárkát, aztán így jobban érzik az utat, vagy valami ilyesmi, na meg a lányoknál ugye az ilyesmi sohasem tiszta… de bizony hamar felvilágosítottak, hogy ők bizony egy “pár” lennének. :/

Öhm… hát… eddig még nem láttam élőben lezbikákat, és mindig is tudtam, hogy a valóságban nem olyanok, mint az XXX jelzésű filmekben, de ez akkor is valami durván kiábrándító volt. Az egyik alacsony és kövér, az a típus, akinek ami hiányzik magasságban, az meg van szélességben, kék farmer, fekete kötött felső, pattanásos arc, vastag szemüveg, mint a szódásszifon talpa, a haja összefogva, tipikus jellegtelen barna, agyontöredezve, és mint kiderült, cigizik és rendszeresen füvezik. Párja totál az ellentétje, iszonyat magas és rohadt vékony, melle semmi, alak luxus, szaggatott koptatott farmer, fehér felső, haja 2cm, hajvágóval letúrva, barna, idegbeteg fej, röviden olyan volt, akár egy villanypóznára felhúzott madárijesztő.

Szóval egyik se volt az a tipikus királylány, sőt az igazat megvallva szerintem ez már az a kategória, akikért nem kár. =P Tudom ez gonosz volt, de ez az igazság. Egyébként állítólag a colos csajnak egyszer az a zseniális ötlete támadt, hogy diófalevélből főzött teát fogyaszt, meg habszifonozik…  ergo végső soron, nem véletlen, hogy ilyen sorsra jutottak, hiszen épp eszű férfinak úgyse kellenének… =P

De hogy ne csak a csúnya lányokat szidjam, volt egy szép szőke lány, akivel össze akartam volna jönni, már egy ideje figyelgettük egymást, mire mondták nekem, hogy állítólag amikor a hapsija megcsalta, megkereste a rivális hölgyeményt, és egy ollóval összevágta a frizuráját… szóval igen elég szélsőséges reakció, de végül is érthető, persze ettől még durva. Jó kérdés mitévő legyek… :/

Hát ennyi lett volna kedves olvasó belőlem, remélem elégedetten távoztok. =)

21 hozzászólás to “Egy átlagos nap =)”

  1. De szép dolog a szerelem… wait, what?

    Ilyen szempontból “szerencsés” vagy, nálunk még a kínai bolt kínai tulaja is egyfajta egzotikus kuriózumnak hat, nem hogy még ilyen felvilágosult párocskák. 😀

  2. Zsír poszt, tetszett. 😀
    Leszbi itt koliba RENGETEG van, 3 emeletnyi csaj közül alig van 1-2 normális, többi gyakorlatilag selejt… mindenileg…
    A tömörüléses részen nagyon röhögtem, nagyobb előadásokon nálunk is így alakult ki, max. annyi a változás, hogy sarkokban szoktak lenni függöny mögé bújva a napszemcsis “készek”, vagy mi haverokkal, hogy nyugodtan tudjunk Worms kettőzni, vagy mangát olvasni. 😀

  3. Edzés: Nekem is vissza kéne térnem rá csak egy időben elhanyagoltam és inkább fogytam de nem edzettem. : (
    Azóta is hízni szeretnék és aztán edzeni rá úgy az igazi.

    Nekem volt csajból 3 is akit kiszemeltem már hónapok óta
    Egyikből lett valami de aztán 2. találkozásra eldölt, hogy weeabookkal nem járok mert betegek elmében és…
    Másik meg szimpatikus volt, okos is de Twilight fangirl és annyira megsértette az, hogy nekem nem tetszett az a film, hogy nem is akar többet látni CSAK EZÉRT 😀
    Harmadik meg csak nézegetni való marad. 🙂

  4. Dodger: Szép lenne, csak nem tudom belevágjak e, mert a csaj majdhogynem 5 csillagos, csak hát ha ilyeneket produkál, akkor lehet nem kéne. De veszni hagyni meg kár lenne… dilemma a javából.

    Kínaiak… nálunk televan velük a belváros, egymás mellett van 3 kínai áruház.

    BenyoBoy: Akkor lehet én vagyok túl naiv, és a lezbülés is gigászi méreteket öltött már (bár amennyi szakadt ribancot látni manapság, nem is csoda). Haveromék is nyomják a wormsöt egy laptopról, csak ők az Armageddont. Na meg Mugen-eznek, lehúzta tőlem pendrivera. =D

    Soa Mark: Sajnos nekem sincs már rá mindig időm, szombat az ugye nekem is pihenő lenne, vasárnap meg nincs kondi. Weeaboo és Twilight fangirl? Hűha, na ez is húzósnak hangzik. =)

  5. Argus Solotov Says:

    Figy, amíg nem a volt barátja torkát vágta el az ollóval, mi a gond XD?
    Nem a leszbik védelmében, de én ismerek szép lezbi párt is (igaz, azt az egyet), akik közé szívesen befeküdnék =P.

  6. Bocs de a szex szerintem két emberre tartozik, egy harmadik félnek semmi keresnivalója ott. Én egy lánynak szeretnék teljes élményt nyújtani, akinek rendben van az orientációja. =)

    • Argus Solotov Says:

      Ezzel azt akartam kifejezni, hogy mennyire jól néznek ki, nem kell mindent vérkomolyan venni =P.

      • Nem vettem vér komolyan, egyszerűen csak elmondtam erről a “befeküdni két lezbi közé” témáról a véleményem. =) Hiába néznek rohadt jól, ha egyébként meg… és akkor most nem kezdek monológba. =)

  7. Argus Solotov Says:

    Ha egyébként meg le se szarnak, persze, tiszta sor =P.

  8. Nem pont erre gondoltam, de végül is ja. =)

  9. Na, most már értem, miről beszéltél a yuris posztban. 🙂 A lezbika kifejezés amúgy a férfi szerepet alakító női homoszexuálist jelenti. 😉
    Fúh, irigyellek, hogy meló előtt még edzőterembe is jársz. o_O Én reggelente örülök, ha fel tudok kelni, nem még edzésre elvonszolni magam. :S
    Argusnak igaza van, az én anyám pl. megmondta apámnak, ha csak 1x is megcsalja, kikaparja mindkét szemét. És egy vak embert azért kevesen fogadnak el… Hát ennyit a szélsőségekről. 😀
    De ha biztosra akarsz menni, szerintem nyírd kopaszra a fejed, úgy legalább a te hajadat biztosan nem tudja ollóval összevagdosni. XDD

  10. Nem a srácnak vágta le a haját, hanem a rivális hölgyeménynek, hogy a sráccal mi lett, arról nem volt szó. =)

  11. Argus Solotov Says:

    Amúgy érdekes, hogy megcsalásnál a megcsalt gyakran hajlamos a haragját csak az egyik félre irányítani, holott a félredugáshoz két emberre van szükség (minimum).

  12. Meglepő, hogy ilyen élesen elkülönülő csoportok figyelhetők meg egyes felsőoktatási sulikban is. Nálunk pont az ellenkezője volt a jellemző, mi egy nagy összetartó család voltunk, felnőttek, akik kinőttek a különböző stílusok hajkurászásából.
    Amit meg sosem értettem: mi a pékért megy be bazmeg az előadásra az aki amúgy csak végigunja vagy végigdumálja az egészet másokat zavarva? Az ilyen húzzon a faszomba, otthon hasznosabban is el tudná tölteni az idejét, mondjuk dögölhetne délig az ágyban és kialudhatná magát vagy bármi…

  13. Sokszor haveromék is csak Worms-öznek, mert egyszerűen semmi értelmeset, hasznosat nem mond a tanár előadáson. Amíg másokat nem zavar vele, nincs gond, ellenkező esetben tényleg jobb, ha otthon marad.

  14. Hihetetlenül jó bejegyzés lett, nevettem rajta. ^^

  15. Kösz, örülök hogy tetszett. =)

  16. Érdekes hogy a leszbi csajok hogy szemet szúrnak, de az hogy valaki megcsalja a párját már nem annyira 😀 Vagyis dehogynem, félsz hogy veled is megtörténhet. Ez nem Epic? 😕 Szerintem ez nagyobb fake minthogy valaki megszületik úgy, hogy nincs minden a “helyén”. A csaj meg hülye volt, pont 😀 Na jó, nem akarok én kötekedni, ez is csak apróbb észrevétel volt. 😀

  17. Ha nem is félek, de mindenképp tartok tőle. Senki sem szeretné ha megcsalnák, mert egy kapcsolat alapja ugyan a bizalom, de nem a teljes bizalom. Az ember szeret és bízik, de sohasem lehet tudni.

    A leszbi témához meg… ha az ember kiül a haverjaival iszogatni, dumálni, és meglát egy csúnya lányt, akkor is megbámulja, ha akarja, ha nem, mert egyszerűen ez a természetes reakció indul be. Na most amikor ez a helyzet fokozódik, két csúnya lányt lát, akikről aztán kiderül, hogy ők egy pár lennének, és még odabent sincs nekik minden rendben, akkor azért érthető hogy ezen úgymond kiakad. Pláne mivel kisvárosban élek, így nem vagyok hozzászokva ahhoz, mint a pestiek, hogy a ratyik minden évben vonulnak. =D

  18. hm, bocsánat, rosszul fejeztem ki magam a megcsalós résszel kapcsolatban, de végül is nem nagy ügy.

    Nemá’! 😀 Pesten kívül is van élet? Olyan furcsa olvasni hogy nem csak én nem vagyok pesti, hanem azért élnek magyarok az ország többi részén is 😀

  19. Hát van ez így… Semmi pénzért nem laknék Pesten. =)

Vélemény, hozzászólás?

