Favourite Video Game Musics

Ha már mindenki nyomatott ilyet, hát én se maradok ki belőle. =)

  

Highway Hunter – Evil Drivers

  

Stargunner – Stage 1

  

C&C Generals – USA Theme 1

  

Red Alert 2 – Hell March

  

Dawn of War – Gabriel’s War Cry

 

Max Payne Music – Killer Suits

 

Return to Castle Wolfenstein – Action!

 

Necrovision Soundtrack – Last Battle

  

Serious Sam SE – Yodeller

 

Painkiller – Snow Bridge

 

Duke Nukem 3D – Grabbag

10 hozzászólás to “Favourite Video Game Musics”

  1. Alapzenék a C&C és DN3D-s számok. 😀

  2. Így bizony, a Grabbag-nek megvan vagy 10 verziója, még a techno remix is (gabbag). =) Majd hallgass bele a többibe is, azok is nagyon jók. ;]

  3. A Serious Sam-eset többször is végighallgattam, tisztára jó. A többi pedig szintén ugyan úgy, nagyszerű. 😀

  4. Nem hallgatok én rosszat, ebből mind epic. =)

  5. RTCW,DN3d, és Painkiller számok bejövősek, RTCW-ből ráadásul a kedvencem lett linkelve. 🙂

    Grabbagből egyébként a Manhattan Projectes volt mindig is az, ami a 3D-s verzión kívül bejött.

  6. Az is megvan, de a legjobb zene a Manhattan Project-ben az első főellenségnél, a helikopternél szól. =)

  7. Argus Solotov Says:

    A Necrovision-ös szám valójában a Globus együttes Preliator című száma.

  8. Attól még zsírjó, és megy is a játékhoz. =)

  9. R.Gy.360 Says:

    Nálam a duke 3d doom és mafia zenék az elsők

  10. A Duke 3D zenéjét (grabbag) már nagyon sok féle-fajta feldolgozásban halottam, de még mindig az alap a kedvencem, illetve a Manhattan Projectes. Igaz ott a legjobb az a szám, ami a helikopteres boss alatt szól, csak kár, hogy önállóan hallgatva a közepe monotonná válik.

    Mafia zenéjét szintén szeretem, annak ellenére, hogy nem igazán az én stílusom. Ezt még anno, amikor nem volt netem, úgy vettem fel Neroval, a játék alól. =D

Vélemény, hozzászólás?

