Gimis rasszizmus /:-)

Épp egy nyavalyás számlakivonatot kerestem, áttúrtam a fiókomat, amikor is egy csomag bontatlan rágó és koton között rábukkantam a régi, gimis tolltartómra, melyet felbontva igazi kincsekre bukkantam, relikviákra a nem is oly rég múltból. Ahogy anno padtársammal megállapítottuk: “Mindenkiben van egy kis rasszizmus, de bennünk talán több…”

Gondolom mindenki emlékszik még azokra az órákra, amikor az ember már unta a banánt, nem volt kedve se írni, se figyelni, és ezt meg is tehette, hiszen a tanár(nő) fegyelmezési képességei és tekintélye közel állt a 0-hoz, ergo nem a tanár(nő) irányított, hanem a diák. Nálunk ezt a személyt az irodalom, történelem tanárnő képezte, aki alacsony volt, kövér, és bár próbált néha fellépni, a próbálkozásai erőtlenek voltak. A diák olyan, akár egy jó véreb, azonnal megérzi a gyengeséget, és kegyetlenül kihasználja, például tőlem megpróbálta elvenni az mp3 lejátszót (mert órán hallgattam) amire egyszerűen csak azt mondtam: NEM, és ezzel a dolog le is volt játszva.

Nos tehát mivel megtehettük, padtársammal, egyben legjobb gimis haverommal olyan baromságokat csináltunk, mint a papír laptop, amit középen félbehajtottunk, és a tetejére a suli logoját, nevét írtuk (ezt már nem scanneltem be):

Egyszer aztán le is rajzoltam haver editált CS-s karakterét, a Dzipszi Blastert, mert hogy haver mindig ezen a néven nyomult a CS-ben:

Aztán előfordult olyan is, hogy töri órán a zsidó “értelmiség” kapcsán olyan halálfontos témáról kezdtünk el félkomolyan vitatkozni, hogy hány ágú is a zsidócsillag, aminek ez lett az eredménye:

Később a Q4-ben látottak alapján felmerült egy Cigó Irtó Gyár ötlete is, aminek el is készítettem a részletes tervrajzát:

Végezetül (ez a kedvencem)  egyik irodalom órán a tanárnő monológját hallgatva elcsíptünk egy-egy olyan szimbólumot, mint a “fény”, “isten keze”, “cigány” és elkészítettük a saját kis verziónkat:

Remélem ti is legalább olyan jókat nevettetek ezeken, mint én, ha meg nem, akkor így jártatok. =P Na és persze mint tudjátok: Csak vicc vót! De mi van, ha mégsem?

Reklámok

19 hozzászólás to “Gimis rasszizmus /:-)”

  1. Milyen jó is a rajzolás 😀
    Nekem egyik haver ( aki csak volt osztálytársam ) volt ilyen, hogy mindenből csinált rajzot de olyan szinten, hogy húú…

    A papír laptop egész jó “Quake 4, Winamp, Half Life 1” (y)

  2. Áh ezek csak ilyen kis órai baromságok, amiken jót röhögtünk míg eltelt az idő. =) Laptop amúgy élőben faszább, így kiterítve nem kelt laptophatást.

    Q4 pedig very best, sokak szerint csak “a Q2 remakeje” de szerintem ez egy faszság, hiszen teljesen más a szitu, plusz vannak járművek, és még testileg Stroggá is tudunk válni. Ja és Macron is sokkal epicebb lett.

  3. Yuriko-chan Says:

    Áháháháhá, az a papírlaptop (papírlap – laptop, értitek XD), KEGYETLEN. XD (Átmentem a kisboltba, és miattad végigröhögtem az utat, biztos nem néztek hülyének. XD) Mi egész füzeteket rajzoltunk tele, és mindig az vitte haza, aki üresen hozta, így most mindannyian őrzünk valamennyit.

  4. Örülök, hogy tetszett. =) Volt még több is szerintem, csak a franc tudja már azok hová lettek. Jó az ilyen órai baromságokra évek múltán visszaemlékezni.

  5. papírlaptop, de király. 🙂

    De a Dzsipszi Blaster is üt.

  6. Bizony, ráadásul a valósnál az usb, floppy, cd-rom fül-et ki lehet nyitni, és bele lehet tenni papír CD-t, pendriveot, és floppyt is. XD Kicsit se voltunk pihentek, áh dehogy. =)

  7. Ez kurva jó volt 😀 Sosem voltam az a nagy rajzos, én inkább szavakat firkáltam. A kedvencem, mikor padtársammal még gimiben a német könyvembe az általunk ismert és tapasztalt faszméreteket leírtuk névvel mérettel ellátva. 😀 Az egyik oldalra a kicsik kerültek, a másikra a nagyok. Hát igen, durván kattogtunk akkoriban 😛

  8. Hűha, hát ez kissé elborult, de azért tetszik. Látom ti is megtaláltátok a módját a fölös idő elütésének. =)

  9. Igen, mindig volt mivel elütni az időt, de az volt a legjobb, mikor magyar órán ültem és jegyzeteltem mint egy ember, egyszer csak azt érzékelem, hogy a padtársam kilök a padból én meg a földön kötök ki. Mondom ez így mi? 😀 Mindenki röhögött, én pedig viszonzásképpen a radiátorhoz hozzávágtam így lájtosan, hogy azért érezze a törődést.

  10. Papírlaptop. LOL 😀

    Gimiben az egyik faszfej osztálytársam jött mindig azzal, hogy én biztos zsidó vagyok, mert olyan nagy (értsd: hosszú) az orrom. pfff. az se látott még soha zsidót, de keménykedni azt tudott egy nálánál jóval gyengébb lánnyal. Ami azt illeti, az orrom sokkal inkább oroszos jellegű, de a családomban tudtommal sehol nincs ilyen vérvonal, se a felmenőim között (9 nemzedékig visszamenőleg elég lesz, azt hiszem XD), úgyhogy szívás. 😀

    Nálunk töri, matek, fizika óra voltak ilyen agyhalál órák. Olyankor a kedves osztálytársaim (fiúk-lányok egyaránt) elővették a 3 rekeszes tolltartóm tartalmát (igen, főleg a 24 színű zselés toll tetszett nekik, de volt még tűfilc meg minden egyéb – én magam szeretem a dekoratív órai jegyzeteket). 😀 persze mindig én kaptam, hogy nem figyelek (pad alatt könyvet olvasok LOL) és sürgősen üljek át máshova. Na, ezek miatt az átültetések miatt tűnt el rejtélyes módon ám a készletem. XD

  11. Nálunk pont a irodalom volt ilyen hót’ unalmas halálvölgy az ébrenlét és az alvás között, ez kombinálva a szakmailag túlzottan is fűtött tanárral remekül mentek az ok nélküli kötözködések. Még velem is, akivel amúgy az ég világon nem volt. Annyi volt a szentetlen bűnöm, hogy szakközép harmadikba bátorkodtam nem bemenni órarenden kívüli, délutáni nyelvtan korrepre, ami érdekes módon mindig az aznapi irodalom óra kitolása volt. Na az ő óráján fogott el mindig engem is a rajzolhatnék, kombinálva ezt az “érdeklődés” fenntartásával. Azt persze nem mondhatnám hogy remekművek lettek, de célnak megfelelt 😀

  12. Célnak megfelelt, csak teljen az idő, így voltam vele én is. =) Korrepek… na azokra sohasem mentem be, nálunk még lyukasórát se mertek a tanárok betenni, mert ilyen 70%-os hiányzás lett a vége minden próbálkozásuknak.

  13. Na igen, a hiányzások… Erre csak annyit tudok mondani, hogy hétfőn 6. óra időpontjában ne olyan tantárgy legyen, amin nincs osztálynapló. Röviden: abban a félévben osztályfőnöki figyelmeztetésre hajtottam, 11 óra igazolatlan hiányzással elértem az igazgatói megrovás szintet. Igen, majdnem kirúgattam magam, teljesítmény ez a javából. 😀

  14. Nálunk volt egy Rocker srác, akinek 300 óra igazolatlanja volt 9.ben és átengedték 10.be, mert az osztályfőnök piszok jó fej volt, az izgatónak meg minden diákra szüksége volt, hogy a suli kapja a nagyobb támogatást.

  15. A dzsipszi blaszter nagoyn ott van, de a cigó írtó gyár prototípusát nem ártana átteni a valóságba >:D

  16. Kösz, a gyár meg néha tényleg jól jönne, főleg mivel ahol én lakom, ott az év első szülöttje Szántó Rikárdó névre hallgat. =|

Vélemény, hozzászólás?

