Scott Pilgrim helyett Zombie Smasher X2!

Bizonyára ezért néhány blogger koma ki fogja majd tekerni a nyakam, de nekem nem jön be ez a Scott srác, nagyon nem, kezdve a hibrid grafikával. =/ A Jump Ultimate Stars meg a mugen charok chibi verzióira emlékeztet, amit kimondhatatlanul rühellek, na meg a játékban lévő animuk felét nem láttam (és nem is érdekel). Úgy hogy helyettük inkább ezt tolom:



Ja igen, most lehet kurvaanyázni. =)

Reklámok

41 hozzászólás to “Scott Pilgrim helyett Zombie Smasher X2!”

  1. AZTA KURVA!!! EZ BASZOTT KOMOLY!!! 😀
    Scottyt én se szeretem mert csak egy innen-onnan összelopott stuff bár a játék menet az hangulatos ( amennyit játszottam vele… (30 perc))
    Jump-al nekem egyedüli problémám pont a chibis cucc de hivatalos játékban kinyírni szászkét és ganajtúrót komoly lehet. 😀

    Ez a Zombie Smasher se néz ki rosszul meg tényleg több lehet benne mint az előző kettőben, mert itt van vér is. 🙂

  2. Jó játék, csak baszott sok idő volt, mire találtam hozzá normális káygent. Anno csak a demohoz volt szerencsém, de a final valami bitang jó lett.

    A Narutós homikat meg Mugen-ban is elég jól helyre lehet rakni (több másik vernivaló animu char mellett) mondjuk egy Supreme Vegito-val, vagy valamelyik Broly-val. ;]

  3. Magát az SP képregényt ha akarnám se tudnám védeni (egy oldalt nem olvastam belőle), de a játék maga meglepően jó ahhoz képest hogy hivatalos feldolgozás. De hát kinek a pap, kinek a papné, anyázás/máshova küldés nem történt, szóval annyira nagy majd csak nem lesz az a “kurvaanyád counter”. 😀

    Zombie Smasher pedig fun cuccnak tűnik videó alapján.

  4. Én olvastam belőle, javarészt sablonos poénok, olyan utalásokkal mint a Serious Sam bomba a dobon, a csaj kabátján az X men logo, Columbos kép a falom, Max Payne poszter, Knight Rideres limo, stb. A filmet is láttam, az se jött be. A játékot kipróbáltam, nem igazán fogott meg, unalmas volt.

    Smasher sokkal jobb, pedig 2005-ös shareware game, amit flashben írtak.

  5. Argus Solotov Says:

    Most biztos én leszek a paraszt, de még életemben nem hallottam erről a Scott Pilgrimről =P.

  6. Scott Pilgrim egy afféle mindentbele vegyes cucc lenne, tele filmes, videojátékos, animés utalásokkal, amit elvileg humorosnak szántak, de nem igazán lett az. A story lényegében a szokásos lúzer tini köré épít, aki iszonyatosan dugni akar az álomnővel, de a csaj exei a srác útját állják, úgy hogy azokat, illetve azok haverjait kell levernie Scott-nak. Röviden a szokásos gagyi tini story, csak felturbózva random hülyeségekkel, mindez hibrid “anitoon” grafikával.

  7. Megjegyezném, hogy az SP játék és képregény nem sokban hasonlít, mindkettőt napi rendszerességgel fogyasztom. A játékban főleg a harcrendszer az, ami kiemeli a többi hasonszőrű játékok közül, majdnem olyan jól összetudod fűzni a támadásokat, mint a Tekken 6-ban. + a grafika, zene, hangulat 10/10. A képregény valóban főleg a szerelmi kavarásokról szól, de van annyira (mennyire? NAGYON) csavaros sztori és beteg karakter, hogy az egyik legjobb ifjúsági comic lehessen.
    A ZS2 inkább tűnik egy Zs-kategóriás flash játéknak (a név kötelez?), mint egy komoly cuccnak, mondjuk én alapból rühellek minden olyan játékot, amiben bármilyen formában szerepelnek szörnyek, zombik, stb.-k.
    Legalábbis szerintem. 🙂

    • Argus Solotov Says:

      Wow, tehát a létező videójátékok 95%-át messze elkerülöd Oo? Nem semmi…

      Nézgettem a Scott Pilgrimet, és hát a képregény elég gagyi. Kb. ugyanaz, mint minden gamer webcomic, karakterfelállástól kezdve a poénokon át a kiszámítható történetvezetésig…

  8. Na mert a Pilgrimben aztán annyi komolyság van… =) Ha nem is játszottál a Zombie Smasher 2-vel, akkor honnét tudod milyen? Elég változatos támadásokat, kombókat, kivégzéseket össze lehet variálni, plusz mindenféle tárgyat, fegyvert, stb felvenni, amit el is lehet még pluszban dobni. Szvsz ez bőven több lehetőség, mint amit a Pilgrim nyújt.

    Hogy Flashben van írva? És? Sok konzolos game alapból olyan érzést kelt, mint egy internets flash játék, csak pixelesebb, DOSos spriteokat idéző grafikával. A pilgrim játék is pont ilyen, csak chibis karakterekkel.

    • “Elég változatos támadásokat, kombókat, kivégzéseket össze lehet variálni, plusz mindenféle tárgyat, fegyvert, stb felvenni, amit el is lehet még pluszban dobni”
      Ez pont benne van a Scott Pilgrim-ben is, de mivel ugye te azt ugyanúgy kipróbáltad, mint én ezt a zombis cuccot, ezt pontosan tudod. 🙂
      Szal’ kár ilyeneket felhozni. xD ^^

      • Áh értem már, tehát a szokásos Péter nem játszott vele és úgy fikázza című szöveg előhúzva a kalapból, very nice, de ennél több fog kelleni. =)

        De hogy te ismeretlenül elküldtél a francba egy gamet a szent Pilgrim 10/10-re húzásával az ugye korret… szóval igen, kár ilyeneket felhozni. XD

  9. Én ezzel úgy vagyok, hogy azért nem tetszik, mert a történet a szokásos sablon marhaság, hogy a gyökér srác, összeszedi a suli legjobb csaját…ezt már jó párszor láttuk szerintem. A képregénybe beleolvastam és az “elmegy” kategóriába belefér még. Amúgy meg nem értem, hogy csak azért jó, mert tele van mindenféle utalással? Persze még nem láttam a filmet, majd azt is megnézem, de nem tudom… kicsit szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. :/
    Unalmas a témája, na. =D

  10. Kábé olyan ez is, mint az az R.J. Berger cucc az MTV-n, amire azt mondták “milyen király” erre azt látom, hogy olyan mint ha Harry Potter valahogy belekeveredett volna egy sablonos Amerikai pite részbe. :/

  11. Aki ismer engem az tudja hogy imádom a Pilgrim kölköt. 😀 Játékkal még nem játszottam, bár annyira nem is izgat hogy PS3-at vagy 360-at vegyek. A filmre pedig kíváncsi vagyok már, elvileg december 30.-án fogják adni nálunk.

    Amúgy a 3. kötet után megváltozik a sorozat, ez pedig a rajzoláson is meglátszik és emiatt nem szeretem annyira a negyedik, ötödik és hatodik kötetet. A sztori vége pedig nagyon kiszámítható és a tipikusan úgy ér véget mint minden más love story. Nemtom, az első 3 kötet rajzolása olyan egyedi volt majd az író áttért ilyen “mainstream”-ebb cuccba. 😐

    Ami pedig a Zombie Smashert illeti… nálam ez felejtős cucc. Sorry. 😐

  12. Chibi karaktereket én is rühellem a mugenben, mert elég hülyén néz ki ha egy két centis figura megy neki egy Brolinak pl. De viszont a JUS-ben egyáltalán nem zavart, hogy pici karikkal kell harcolni. A kombórendszer és az animáció rendben van, ráadásul nincs is nagy fejük mint amiket más hasonló játékokban láthattunk (OP Grand Battle ). De azt is megértem, hogy neked miért nem tetszik.
    SP-ről nem tudok nyilatkozni, a játék ránézésre elég jónak tűnik.
    A Zombie Smasher 2 témában meg Benyóval kell egyetértenem. Bár ha kipróbálom lehet, hogy más véleményen leszek.

  13. Van benne egy kis szerepjáték vonal is, például lehet fejlődni (azért vannak a pénzek). Ne a flashes grafika alapján ítélj (ami még mindig jobban néz ki, mint a pixeles Pilgrim) mert egy kis ráérzéssel jó kis bunyókat lehet benne rendezni. Két lábánál fogva megpörgetni az ellent, elsöpörve a körülötted állókat, aztán nekivágni a legközelebb lévőnek, térdeden eltörni a gerincét, szaltóval mögé ugrani és kitépni a gerincét predator módra, hogy aztán azzal verd el a többit. Na ne mondja nekem senki, hogy ez nem zsír, pláne egy shareware flash gametől. =)

    JUS meg bejönne, ha normál méretű karakterek lennének benne.

    • Jól van, meggyőztél. 😀 Majd megcsekkolom később.

    • Scott P-ben is lehet fejlődni EXP szerzéssel és pénz segítségével. 😛
      Halkan megjegyzem: a SP játék nem azért pixeles, mert szarul programozták, hanem szándékosan akartak NES-es játék hatást kelteni, csak HD-ban, rajzolt hátterekkel és több tereptárggyal (pl. a zebráknál található átkelésjelzőt belehet kapcsolni, stb.). 😛

      • És ki mondta, hogy a Scottban nem lehet? 😛 Az meg hogy milyen szándékkal lett direkt pixeles, engem pont annyira zavar csak, mint téged a flash. =P

  14. És ki mondta, hogy engem zavar a flash? 😛 😛 😛

    • “A ZS2 inkább tűnik egy Zs-kategóriás flash játéknak (a név kötelez?)” – azt hiszem, pont te.

      • Jaa, hogy így állunk? Szóval, ha nekem nem tetszik a ZS2, akkor egyik flash játék sem tetszik?
        Na, szépen állunk. 😥 😥 😥 😥

        Én meg már komolyan azt hittem, hogy mivan, erre meg mégsem. 😥

      • “ha nekem nem tetszik a ZS2, akkor egyik flash játék sem tetszik” -> Ezt se mondtam, mindössze azt furcsállom, hogy a ZS 2 ismeretlenül le van húzva, a Pilgrim meg instant 10/10 amikor még van is bennük közös, játékstílusra.

  15. Szóval végül csak telibe trafáltam, nyehehe. xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD

  16. Vagy nem. Kipróbáltam, chibi csihi-pufi, ami vicces akar lenni, de nem az.

  17. Én is mondhatnám neked, hogyha ennyi sok közös van bennük, akkor hogyhogy nem jön be a SP. Még a képregényt sem kell hozzá ismerni. De jó, hát van ez így, nekem meg a zimbes-zombis cuccok nem jönnek be alapból. xD

    CS1.6-ban mennyire van otthon? Szarakszik, kéne help. 😛

  18. Azért nem jön be, mert idétlen, infantilis az egész karakterdizájn, grafika. Mint mondtam, utálom a chibis dolgokat. Értem én, hogy vicces akar lenni, de gyenge az amit humor címen akar eladni. Amúgy kevés jó zombis game van.

    CS 1.6-ból nekem egy portable verzióm van, ami egyetlen exe csak.

  19. Na, hát akkor mindent tudsz, kezdj neki mégegyszer, biztos befog jönni, egyszer kötelezőjelleggel vidd végig! 😉

  20. Oké, de csak ha te is kipörgeted egyszer a ZS 2-őt. Nem a zombi ott a lényeg (nem is igazi zombik, nem hörögnek, harapnak) hanem a bunyó. =)

    • Mugenes vagy, csináld át meztelen bögyös macákra vagy valami, és akkor bevállalom! 😀

      • Lol… bár jó lenne Haruhikat, Konatákat, és hasonlókat helyretenni a ZS 2-ben, de arra ott a mugen. =)

        Egyébként a Mugen féle char készítés és a flash programozás merőben más, még a Mugen-ben is kurva sok idő egy karaktert összehozni, pláne ha 0-ról indulsz (ami amúgy ritka).

  21. Vágom, gondoltam azért gondoltam, egy próbát megér. 😀
    Anno kipróbáltam mindkettőt (flash, mugen), de egyikbe sem jutottam el túl messze… finoman szólva.

  22. Igazság szerint az a nagyon macerás, amikor a spriteokat kell megcsinálnod úgy, hogy azok majd később animációvá álljanak össze. A program rész nem olyan bonyolult, kis C# tudással idővel átlátható.

    Mugen amúgy jó, csak idő még összeraksz egy jót.

  23. Császtok! Azt meg tudnátok mondani mi annak a zeneszámnak a címe ami videó elején szól? Nagyon kéne!

  24. Battling Seizure Robots – Ten Fold

    Egyébként minden zeneszám címét kiírja a játék.

Vélemény, hozzászólás?

