Mugen – Red Arcueid

Sohasem voltam oda a Melty Blood játékokért, a Lunar Princess (Shingetsutan Tsukihime) animut meg nem láttam, de ez az Arcueid edit érdekesnek tűnt, Youtube videók alapján Brolyt is el lehet vele kenni (noná, a simát). Ha már démoni edit, gondoltam összemérem Isabeau-val (a simával) hogy mire képes, hát nem igazán nyűgözött le. :/

Reklámok

9 hozzászólás to “Mugen – Red Arcueid”

  1. Pedig 2nd magic circuit-ben elég aranyos chain strike-ot lehet vele csapatni.

  2. Nem szeretem a Melty Blood-ot. A Mugenemben csak ez az Arcueid edit van benne, de ez se akkora szám. Inkább KoF és Street Fighter, illetve anime, marvel, dc karaktereket preferálom.

  3. Már írtad hogy, hogy nem csipázod, én se kimondottam voltam oda érte, de a specialok momentán tetszettek.

  4. Ez még a legelső Isabeau, vagy már egy fejlettebb?

  5. Én ezt töltöttem le anno, tudtommal azóta nem frissítették: http://www.esnips.com/doc/dd69cb0b-a69e-4391-b88d-dbf49022efa0/Isabeau

  6. Ez démon edit? Nekem teljesen az alapnak tűnik, csak más skin palette-el.

  7. Nem tudom mennyit módosítottak rajta, elvileg ez valami evil edit lenne, és keményebb mint a sima. :/

Vélemény, hozzászólás?

