Hatsune Miku and Broly XD

Ez nagyon nagy… XD

Nos… annak ellenére, hogy az asztalt ütöttem, úgy röhögtem, utána mégis ellenállhatatlan kényszert éreztem rá, hogy úgy isten igazán a földbe döngöljem Brolyval, Mikut. =D

Áhh… sokkal jobb érzés. =) Nehogy már csorba essen a True Legendary Super Saiyan becsületén, aki mint tudjuk a legjobb főellenség, a Baddest of the Bad:

17 hozzászólás to “Hatsune Miku and Broly XD”

  1. A legjobb rész a zenében, amikor Broly nevet. 😀
    Közös intrójuk van? o_O

  2. Közös intró alatt mit értesz?

  3. Hogy integet Mikunak Broly. Jah, a MUGENre gondoltam. 🙂

  4. Nem, az a normál intro vége a “na gyere” szerű hívogatás. Egyedi introból 2 van, de azok csak bizonyos feltételek teljesülése esetén jönnek elő. Például Neo-Reaper Isabeau-nál alapból SSJ5 formában kezd.


  5. 😀

  6. Ezt is láttam, nagyon nagy, csak kéne alá valami karácsonyi zene. =)

  7. Yuriko-chan Says:

    Ez a zene nagyon szar volt. XD

  8. Tudom, csak a Brolys alávágások miatt röhögtem rajta. =D

  9. Yuriko-chan Says:

    Én is röhögtem rajta, jó értelemben volt szar. 🙂

  10. Értettem hogy érted, csak mondom, hogy én csak a Brolys rész miatt röhögtem rajta. =)

  11. Yuriko-chan Says:

    Én is.

  12. Akkor egy véleményen vagyunk, ezt szeretem. =)

  13. Micsoda zene… XD

  14. cheatergs Says:

    Nem úszod meg! 😀

  15. Ismerem, de a fenti jobb. =)

Vélemény, hozzászólás?

