Anime Drawing, Graphics Fails & Mistakes v5

Első, második, harmadik, negyedik, és most már elérkeztünk az ötödik felvonáshoz! (Gyanítom ez lesz az utolsó.)

19 hozzászólás to “Anime Drawing, Graphics Fails & Mistakes v5”

  1. Még mindig LOL. 😀

  2. Többségén még így az 5. felvonás körül is meg tudok lepődni. =)

    Például a két kardosnál (Saki, Strikers) vagy egy percig csak néztem, hogy oké, én értem mit akartak ezzel ábrázolni, de hogy az istenbe lehetett ezt így elcseszni?

    Meg ezek a perspektíva failok tudnak még kiakasztani, mint a tortás, vagy amikor a csaj az ágyban alszik, meg úgy az összes Tokyo Magnitude.

    Ja meg azt is szeretem, amikor a háttér minősége olyan szinten elüt a karakterektől, mozgó dolgoktól, mint a léghajós, meg az első Tokyos képen, amikor a Play Stationt nyomják. =D

  3. A Conanes példa szándékos elrajzolás. A lehetetlen módon kidugott nyelvvel való magabiztos röhögés tíz részenként legalább egyszer előfordul, az egyik szereplő viszonylag gyakran szokott így röhögni.

  4. Ja azt vágom, anno én is nézegettem a Detective Conant, még jóval a gagyimaxos vetítés előtt. Bár azért a nyelve, fogai mérete… hát inkább egy lóéhoz hasonlítanak, mint emberéhez. =D

  5. Mi értelme az ilyen írásoknak? Csak hogy megmutasd az embereknek milyen hibákat vétenek egy aniomében?
    Ez szőrszálhasogatás , és a fele PSop…
    Inkább hagyd ezt a műfajt és keress mást amit szétcincálhatsz.

    /elkalandozik

  6. Nem tudom miért lenne szőrszálhasogatás, hogy félresikerült, röhejes képeket mutatok be szórakoztatási céllal… :/

    A Program neve meg, amiről beszélsz Photo Shop, nem Sop (ejtsd: szop). Ám ha már felhoztad… elárulnád nekem, mégis mely képek vannak meg buherálva? Csak mert nekem egyik se tűnik szerkesztettnek.

    Az utolsó mondatoddal pedig szépen kibuktattad a szöget a zsákból. =)

  7. Ennyi a hozzáfűznivalóm. A szemet figyeljétek.

  8. LOL! Mint ha be lenne piálva… =D

  9. Uramisten…bazdmeg…NEEEEE!

  10. Naruto, Bleach duónál már megszokhatta az ember az ilyen failokat, de a többinél… hát meglepő, mikre nem képesek pár Yenért, de legalább lehet belőle tanulni. =D

    A mostaniakból a kedvencem a tortás (bár a dinnyés, szörpös kép se marad le sokkal tőle) a két kardos (Saki, Strikers) az ágyban alvó a csaj, aki olyan, mint ha lefekvés előtt még valaki egy ásóval jól képen nyomta volna, ja meg a kitört lábú Needless loli se maradhat ki. =D

  11. Idővel legyen majd még azé ilyen post. Most kifogyott a tarsoly 😛

  12. Többségükön látszik a fail, rossz perspektíva, bandzsalitás, low budget rajzolás, lehetetlenül kinéző kezek, kitört láb, és még sorolhatnám. =)

    Amúgy 5 felvonás bőven elég volt, nem akarom túlzásba vinni.

  13. Nem mostanában, maaajd, idővel gondoltam :]

  14. Eszméletlenek! ^_^
    Hyakko… élből dobtam 2 rész után., mint ahogy a TM8.0-át is… ritka randa egy anime. Toradorat szeretem.

  15. Csak azt nem értettem a Toradora kapcsán, hogy mit eszik a sok retard Aisakán? =/ Kurvára nem néz ki jól.

  16. “Mit eszik a sok retard Aisakán?”

    A Sankakun megforduló rajongók általában két plusz egy okot szoktak emlegetni, amiért imádják: DFC, tsundere, és Kugumiya Rie. Utóbbit speicel én sem értem, mert a hangja körülbelül olyan, mintha egy kés ütné keresztül a hallójáratot.

  17. Fogalmam sincs mi a fasz jó a lapos, feleslegesen keménykedő csajokban, akik enyhén szólva túljátsszák az amúgy sem túl bonyolult szerepkörüket. =/ Tököm tele van már ezzel a mai, abszolút minimalista trenddel, ami áthat mindent, az igénytelenség, semmitmondóság netovábbja.

  18. “Tököm tele van már ezzel a mai, abszolút minimalista trenddel, ami áthat mindent, az igénytelenség, semmitmondóság netovábbja.”

    Ezzel maximálisan egyet tudok érteni.

  19. Amikor Canaan ugy cserél tárat,hogy még van benne golyó ezt már mások is felhányták,de valaki adot ésszerü választ,miszerint taktikai tárcsere vagy valami hasonló a lényege,hogy nem egy kritikus pilanatban cserélünk tárat

Vélemény, hozzászólás?

