Mugen – KoF – Human Candy XI

Na ezért szeretem a Mugent, ha van egy félbehagyott, gyenge char, előbb-utóbb valaki felkarolja, és készít belőle egy baromi jó editet… Jelen esetben Diamond kis android segédje esett át néminemű változáson… =)

Reklámok

17 hozzászólás to “Mugen – KoF – Human Candy XI”

  1. Fasza! Nagyon tetszik! Linket adsz? 😀
    Jó dolog ez a MUGEN csak egy idő után már nincs kedvem csinálgatni. Többet is összeraktam az elmúlt félév során de egyik sem lett olyan igazán jó.

  2. Tessék: http://www.esnips.com/doc/eea2423b-f6dc-4d02-96ed-3e656092870d/Human-Candy-XI-Final

    Nekem 1 Mugenem van már jó ideje, azt bővítgetem, ha találok valami értelmeset hozzá. =) Van benne Dragon Ball, Sailor Moon, SF, KoF, Power Instinct, Samurai Shodown, DC, Marvel, meg még egy csomó más random anime, és rajzfilm char is.

    Amúgy egy-két óra alatt bőven össze lehet rakni egy normális Mugent. Letöltesz egy alap Winmugen plusot valami értelmesebb screenpackal, Mugen Infantyról és Esnipsról összevadászod a neked kellő charokat, mapokat, aztán irány a select.def fájl, és már csak fel kell tölteni.

    Karinév, pályanév (én ide randomot szoktam írni), order= hányadik körben szeretnéd, hogy jöjjön. Itt kis segítség magadnak, ha az order 1-be nem raksz semmit, mert ha leszedsz egy új karaktert, amit tesztelni szeretnél, akkor ha ide beteszed, egyből ő jön majd ellened.

  3. Ezt majd én is kipróbálom, és nem is tűnik cheap-nek..

  4. Nem az, csak szép látványosak a kombói. =) Lehet vele életet is tölteni, de nem nagyon éri meg, mert az energiát inkább kombóra jó költeni. Amúgy találtam egy fokkal normálisabb Alucardot is, az már nem spanyolul beszél, meg normálisan lehet vele a stukkereket használni.

  5. Egész jó kis edit lett, majd Én is kipróbálom, lehet.

  6. Megéri kipróbálni, mert egész kellemes dolgokat lehet vele csinálni, bár az AI kicsit gyenge. Szóval inkább vele menni jó.

  7. Azt az Alucardot majd paszolhatod. 🙂

  8. Tessék: http://www.megaupload.com/?d=NUORPD79 Ez már nem az a 2 megás, spanyolul beszélő borzalom, bár még messze nem tökéletes.

  9. Nekünk is ugyanez van meg. Elég szar. 😀

  10. Mugen egyetlen hátránya, hogy a karakterek nincsenek teljesen jól felosztva mert folyamatosan változóak mivel itt készíteni kell.

    Nekem sok bajom volt azzal, hogy nem tudtam megütni csak lehajolva az ellenfelet mert egy chibi volt.
    Chibi vs Chibinél meg alig látni valamit.

    Bár utóbbi az elmúlt év fighting gammáiban megtalálható pedig azok hivatalosak. 😀

    Amúgy valami érdekelne Mugennel kapcsolatban: Lehet úgy megcsinálni mint pl: Marvel vs Capcomot? 3vs3 és, hogy váltana legyőzés után rögtön? Az lenne a világ legepicebb mugenje szerintem. 😀
    Nem mintha baj lenne a mostanival csak érdeklődtem.

    • Igen, a Mugen legnagyobb hátránya, hogy baromi kiegyensúlyozatlan tud lenni, ha nem válogatod össze megfelelően a karaktereket, mivel teljesen különböző játékokból származnak, sőt rengeteg olyan is van ami csak mugenhez létezik, így nem egyforma erősségűek. A normál méretű vs chibi charok általában elég vicces dolgokat eredményeznek. =) Speciel én utálom a 2 centis chibi karaktereket, alig látni belőlük valamit, és általában vagy aránytalanul agresszívra csinálják őket, vagy meg alig csinálnak valamit. Egyébként vannak olyan charok is, amiknél meg pont a túl nagy méret okozza azt a problémát, hogy nem tudsz a közelébe menni, mert jóval nagyobb távolságról képes megütni.

      Karaktereket néha érdemes frissíteni, főleg ha béta, de általában kevés kreátor az, aki viszonylag gyakran frissítené a karaktereit.

      Amit szeretnél, arra a Team Arcade a megoldás, van single, simul, és turns. Illetve ha van egy haver is a közelben, akkor meg lehet Team Vs vagy Team Co-op.

  11. Van 3 vs 3. Screenpack-től függ, nálam pl Team VS-re kell menni, és utána a harmadik opció, hogy Team – és ott állíthatod, hogy hány emberrel gyere. Egytől négyig lehet általában. Sorban fogja adagolni mint a kof-ban.

  12. Egy kis alapanyag…. lol

  13. LOL! Ez most jól esett így meló után… XD

  14. Péter, találtam egy neked való karaktert.

  15. Nem rossz, Rugalból is van annyi tápos edit, ez az Element meg valami Iori átírat ahogy nézem.

Vélemény, hozzászólás?

