Mugen – Super Mech Hisui

Tegnap ajánlotta nekem Wagner az Element névre hallgató karaktert, de helyette találtam valami sokkal durvábbat. Tornado, storm, satöbbi kereső szavakkal akadtam erre a Super Mech Hisui nevezetű karakterre, ami a: “The legendary Hisui who has rainbow tornado of death. She can defeat Neo-reaper Isabeau SSj9 and other strong chars.” minősítéssel fel is keltette az érdeklődésemet…

Na mondom oké, Hisui, Melty Blood (amit nem igazán preferálok) lássuk mire képes, gondoltam fél perc alatt felsül majd ez is, mint a táposnak beállított Red Arcueid, vagy Aozaki… Watch mód, indul a fight, és nyert!

Azt a rohadt, ez durva… na jól van, nekiesek hát én is az ütőkártyámmal… =)

1. körben hamar meguntam  a tornádóját és felrúgtam a csillagos égig, 2. körben az elején elkapott az air kombójával, de aztán én is megmutattam neki az enyémet. =D

Reklámok

8 hozzászólás to “Mugen – Super Mech Hisui”

  1. És ebbe már mi az élvezetes, azon kívül hogy epilepsziás rohamot gerjeszt? Mert szó szerint ez tényleg nem jó másra szerintem.

  2. Konkrétan az értelmét én se látom, hogy mi értelme egy olyan karakternek, ami instant killben megöl, de mindenesetre vicces amikor két cheap char esik egymásnak. =) Az ilyeneket mint Mech Hisui, meg Reaper Isabeau azért csinálják, hogy megmutassák, ők képesek keményebb karaktert csinálni, mint a másik… aztán lehet, hogy azt el bírják vele kenni, de egy másikkal meg, ami nem feltétlenül erősebb, újabb, el lehet kenni az ő tápos karakterét, szóval ez amolyan X üti Y-t, de Z meg üti X-et dolog.

    Személy szerint ha Mugen elé ülök akár egyedül, akár haverral, javarészt DB, SM, KoF karakterekkel szoktam menni. Az ilyen cheap charok közül le van töltve pár, de csak akkor aktiválom őket, ha direkt velük akarok baromkodni, vagy tesztelni egy olyan cheap chart, amit még addig nem láttam, próbáltam. Egyébként a cheap charok egy része valóban igényes munka eredménye, de az ilyenek mint ez az overpowered Hisui, meg a spanyol DB karakterek már inkább szánalmasak.

  3. O.o ilyen fejjel néztem én is már csak, hogy ebben mi a poén : D de jólvan, akkor megnyugodtam, hogy semmi.

  4. A lehetetlenség benne a poén, hogy az értelmetlen, forrófejű erőfitogtatás egyesek részéről milyen overpowered karaktereket teremt (bocs de jobban nem tudom megfogalmazni).

    Az hogy egy karakter erős, az oké, az hogy erősebb mint a többi, még az is oké, hisz ha más nem főellenségnek jó… de van egy pont ahol már a dolog értelmét veszti. Például Reaper Isabeau hiába rohadt látványos, hangulatos, awesome, és hiába látszik rajta, hogy a kreátor jól összerakta a chart, egyszerűen 3-5 meccs után megunja az ember, és félreteszi.

    Én például úgy vagyok vele, hogy van egy két olyan karakter a Mugenemben, akik már a cheap kategóriába sorolhatóak, mint Hyper és Nightmare Broly, vagy Ultimate Sula, Lucy Final, de ezek még a verhető fajták, akik bossnak jók.

  5. cheatergs Says:

    Neked biztos több tapasztalatod van az AI-kkal kapcsolatban, de először te küzdöttél Mech Hisuival, aztán meg ellene. Tehát lehet, h le bírod nyomni Isabeau-t, de az AI-k általában gyengébbek az emberi playernél, tehát ha te vagy Isabeau, akkor nem tudod elkenni Mech Hisuit? Brolynál szintén úgy tűnt, h a gép simán kikapna Hisui ellen.

  6. Nem én voltam Hisui-val, ahogy írtam Watch mode, tehát Ai vs Ai. Az meg, hogy a gép játszik e jobban a karakterrel, vagy a játékos, az relatív. A karakterek többségénél az Ai jobban játszik, annál az egyszerű oknál fogva, hogy a gép azonnal tud reagálni mindenre, és halálpontosan időzít. Isabeau-val amúgy nem könnyű kombózni, mint ahogy Brolival sem… például az elején napokig fogalmam sem volt, hogy lehet összehozni a Kakarotto-t, az SSj5-öt, vagy a szuperkombókat, mondhatni ha összejött egy-egy normál kombó, már örültem. A könnyű kombós char olyan mint Lucy Final meg Ultimate Sula, azoknál annyi egy szuperkombó, hogy le, le, x.

    Az AI-ra visszatérve, Nightmare Broli-nál annyi van, hogy a gép hajlamos túlzásba vinni a sebző fúziót, így Broly annyira legyengül, hogy akár 1 ütéssel is meg lehet ölni (persze kis szerencse is kell hozzá). Hisui ellen azért nem kapna ki egykönnyen Broly, mert rendelkezik a brick wall nevezetű effektel, ami egy 3. szintű super armor. Ez azt jelenti emberi nyelvre lefordítva, hogy egyrészt amíg a földön van, addig se megtántorodni, se elesni nem tud, és megragadni se tudják így az ilyen előfeltételű kombókra immunis (1. szint) ha ütik közben tud mozogni és visszatámadni (2. szint) plusz ha egy sok hites kombóból hirtelen sok sebzés éri , akkor elfojtja azt, ergo a sebzés egy részéről nem vesz tudomást (3. szint). Ellene az egy nagy elvű támadások jók, vagyis ami 1 hit de az nagyot sebez, a sok kicsivel ellene nem sokra mész.

  7. LOL, megint egy cheap kari. =D
    Komolyan kezdem megkedvelni, ezt a Broly-t. 😀

  8. Epic Win karakter. =)

Vélemény, hozzászólás?

