Egy éves a blog!

Következzen hát némi összegzés… =)

 

Blogstatisztikák

– Látogatók száma: 107.403 találat
– Bejegyzések száma: 168
– Kommentek száma: 3070

Ez azt jelenti, hogy átlagban 18 komment jut 1 bejegyzésre, ami azért jó arány. =)

 

Top 10 bejegyzés nézettség alapján:

1. Yellowblight, avagy jelentés otaku frontról -> 7,440
2. Classic Games – v1 – Az epicek -> 3,957
3. Anime Sucks -> 2,843
4. Dragon Age: Origins -> 2,411
5. A nagy Elfen Lied kiértékelés -> 1,971
6. Caleb vs Alucard -> 1,689
7. Underground Szubkultúrák vs. Mainstream -> 1,494
8. RPG vs. JRPG -> 1,284
9. Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod -> 1,214
10.Yuri – avagy “a cuki kislányok puncit nyalnak” -> 1,010

Nos csodálkoztam azon, hogy egyrészt a Yellow ilyen nagy arányban veri az összes többit (már persze nem baj =D) viszont az, hogy az Elfen az ötödik… hát elképesztő még mindig minnyire tarja magát a Juci (erről majd később). =/

 

Top 10 bejegyzés kommentek száma alapján:

1. Anime Sucks -> 90
2. Caleb vs Alucard -> 86
3. RPG vs. JRPG -> 79
4. Kill All AnimeNerd! -> 71
5. Yellowblight, avagy jelentés otaku frontról -> 64
6. Beszólt pár köcsög Moetard -> 58
7. Serious Business az internetes csoda -> 57
8. World of FAILcraft -> 55
9. A nagy Elfen Lied kiértékelés -> 54
10. Szentmise megMondós Dönci atyával és Mangofan Csabi tiszteletessel -> 53

Na igen, az Animu oltó bejegyzések vezetnek minden más kategória előtt, mondjuk az AnimeNerdös előretörésre meglepett, hiszen aránylag friss bejegyzésről van szó.

 

Top 10 kommentelő:

1. Wagner -> 243
2. Benyoboy -> 133
3. Soa Mark -> 125
4. Petrus -> 122
5. Thunder -> 93
6. SSally -> 82
7. Yuriko-chan -> 70
8. Magdolna néni -> 63
9. Skydragon -> 42
10. Baluzz -> 40

Wagnernek gratulálok, nem gondoltam volna, hogy ennyit pofáztunk már… =D

 

Top 10 keresőszó

1. Hentai -> 1234
2. Stalker -> 665
3. Bugs Bunny -> 568
4. Elfen Lied -> 519
5. Anime -> 494
6. Dragon Age -> 331
7. Postal -> 265
8. Otaku -> 243
9. Mugen -> 219
10. Nitro Family -> 202

Arra számítottam, hogy valami baromság lesz majd az első, de hogy a Hentai lett az, méghozzá ilyen magas fölénnyel, úgy hogy az anime csak 5. lett… nos erre azért nem gondoltam volna. Ami még meglepett, az a Nitro Family 10. helye, hogy olyan címeket szorított magam mögé, mint a GTA (193) a CoD (179) vagy a WoW (154).

 

Top 10 Rám kattintók listája:

1. soamarko.wordpress.com -> 896
2. thunder21.wordpress.com -> 854
3. sjonna.wordpress.com -> 778
4. benyoboy.wordpress.com -> 769
5. hardcoregamer102.wordpress.com -> 711
6. elhaym.wordpress.com -> 509
7. junchidono.wordpress.com -> 410
8. baluzz.wordpress.com -> 171
9. hitosan.wordpress.com -> 153
10. dodgers20.wordpress.com -> 127

 

Top 10 Rátok kattintók listája:

1. soamarko.wordpress.com -> 1,359
2. benyoboy.wordpress.com -> 1,340
3. hardcoregamer102.wordpress.com -> 1,206
4. sjonna.wordpress.com -> 1,066
5. thunder21.wordpress.com -> 677
6. dodgers20.wordpress.com -> 483
7. junchidono.wordpress.com -> 454
8. baluzz.wordpress.com -> 369
9. dinkyyy.wordpress.com -> 223
10. zaizenjotaro.wordpress.com -> 169

 

Top 5 csak röviden:

1. A leghosszabb bejegyzés: Yellowblight, avagy jelentés otaku frontról, 10 oldal (A/4), 305 sor, 3432 szó, 19.664 karakter szóközök nélkül, és 23.052 karakter szóközökkel.
2. A leghosszabb kommentet írta: Venom a Miért nem nézel új animéket Peti? című bejegyzésben.
3. Legtöbb támadást kaptam: Yuri – avagy “a cuki kislányok puncit nyalnak” 5 flame a 48 kommentből.
4. A legnagyobb FAIL-t produkálta: Master.Sesshoumaru666 a Yuri – avagy “a cuki kislányok puncit nyalnak” című bejegyzésben.
5. A legtöbb FAIL-t produkálta: Ricsi-Sensei

Statisztikákból úgy vélem ennyi elég is volt, ha most esetleg valakit díjaznék, akkor a statisztikát Soa Mark nyerte Win oldalról, jutalma egy art a lolimoekillah munkásságáról:

 

Személyes

Változott e valami a blog megnyitása óta? Nos nem sok minden, gamelni még szeretek, de manapság már egyre ritkábban van rá időm, lehetőségem. A Mugent még mindig bírom, és a CoD továbbra is a Number 1 a hate listámon, közvetlenül a WoW előtt.

Az animékről úgy általánosságban nem változott a véleményem…

A rajongóiról szintén nem…

A Cosplayről sem…

Ha pedig üzennem kéne nekik valamit, akkor ezt mondanám:

A Jgameket továbbra se bírom, bár ötleteim lennének, hogy lehetne játszhatóvá tenni ezt az animésdit…

Végül, hogy mit hoz a jövő? Azt még én sem tudom, de a hitem az én pajzsom, és az ezt mondá:

Jövő ilyenkor ugyan itt srácok/lányok! =D

Reklámok

41 hozzászólás to “Egy éves a blog!”

  1. Gratula!
    5. – 2. és 5. lettem, jee. =D Nem gondoltam volna, hogy az Én blogomról ennyien kattintanak a Tiédre.

  2. Hopp, nem -2., na, hanem második. 😀 Bocs, a dupla posztért, maximum javítsd ki, ha gondolod. 🙂

  3. Elfér, amúgy kösz, majd írok már értelmesebb dolgokról is nemsokára. =)

  4. Én ugyan eltűntem már az éterben, de még mindig jönnek hozzám szép számmal, ezek szerint reklámnak még elmegy a blogom.

    Kíváncsi leszek, hogy mikor fogsz kiégni…

  5. Azért tőlem is mennek hozzád, szóval oda-vissza. =)

    Hogy meddig bírom? Nos az még a jövő zenéje, egyelőre még tudok, akarok miről írni, persze ez bármikor változhat. Mindenesetre az örömmel tölt el, hogy az ide látogatók többsége értelmes, érett felfogású ember, a többin meg ha más nem, legalább röhögni lehet. =)

  6. Gratulálok a szülinaphoz! : )
    Azt meg nem gondoltam volna, hogy én vagyok a legtöbbet kommentelő. O_o

  7. Hepi börszdéj. 🙂

  8. Yuriko-chan Says:

    Boldog szülcsinapcsit! XD És benne vagyok egy Top 10-ben, juj de szupcsi! XD

  9. Bizony, szülcsi napcsi bulcsi van! XD

  10. Boldog szülinapot! Sajnálom, hogy még csak nem rég óta olvasom a blogod, de mentségemre váljon, bepótoltam visszamenőleg. 😀 Némelyiken (és némelyik “értelmes” kommentelőn) jót röhögtem, szóval megérte.

  11. Örülök neki ha tetszik, ritka, hogy valaki visszaolvassa a régebbi bejegyzéseket, szóval ennek külön örülök. =) Na és mik tetszettek eddig?

  12. Nagyrészt a wapanese kategóriát olvasgattam, mert elég jó volt nevetni az ilyen embereken, egy kettőt talán el se hinnék, ha nem találkoztam volna már magam is hasonlóakkal. 😀 A régebbi játékokról szóló bejegyzéseid is tetszettek, mert mostanság szinte csak az újak mennek, a legtöbbje érdemtelenül, ezért megpróbálok mindenhol ott lenni, ahol klasszikusokról van szó, legalább tanulok. Az életedről (mint a múltkori “konditermes”) szóló postok is jók, mert viccesek. Régen elég nagy animefüggő voltam, majdnem cosplayeltem is, talán éppen ezért élvezem a otakukról szóló bejegyzéseket, mert láthatom, mivé válhattam volna, ha nem gyógyulok ki még a végső stádium előtt. 🙂

  13. Egy darabig én is viszonylag komolyan benne voltam ebben az animés dologban, fanoldalt vezettem, ráadásul egy nem is épp túl srácos animéről, szóval tudom mire gondolsz. =)

    Animékre meg ugyan az érvényes mint a gamekre, manapság alig adnak már ki olyat, amiért érdemes lenne a gép elé ülni. Most legutóbb a Gothic 4 se túlzottan váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, sőt mondhatni mint Gothic, csalódás volt. Azt hiszem idén az egyetlen játék, amivel tényleg huzamosabb ideig el tudtam lenni, és le tudott kötni, az a Kings Bounty volt.

  14. A Gothic 4-ről csak hallottam, a Kings Bountyt pedig nem ismerem, köszönhető ez annak, hogy még csak most kezdtem el néha játszani számítógépen. Eddig néhány kisebb játékon kívül csak a Max Payne-el játszottam, de az tetszett, csak sajna szörnyen kacskakezű vagyok a billentyűzet + egér irányításhoz. Az idei év játéktermése már nem is igazán érdekelt, egyedül két játékot szereztem az X-boxomra. Az egyik a BioShock 2, amit használtan vettem olcsón, a másik pedig a H.a.w.x. 2, amit nyertem. Nagyobb pénzt már nem áldoznék egy játékra se. Régebben, még a PS2 megjelenésének elején volt, hogy napi 10 óra játék egy hétig, de mára már jó, ha heti egyszer megfogom a kontrollert. Egyébként még a World of Gooval szoktam játszani PC-n, az nem rossz. 🙂

  15. Ha végig gondolom az utóbbi évek termését, egyre kevesebb nevet tudnék felhozni. Tavalyról ami nekem megmaradt, az a NecroVisioN (szigorúan patchelve) a Prototype és az Overlord 2, na meg persze az alap Dragon Age, amit azóta mondjuk sikeresen elbasztak a DLC fillerekkel.

    Idén amit próbáltam AvP3, Force Unleashed, Darksiders, Gothic 4… mind csupa-csupa csalódás volt.

  16. Gratulálok, még tízszer ennyit a blogodnak! 😀 Nem titkoltan az egyik legolvasottabb oldal a tiéd, nagyon bírom az írásaidat!
    A statok meg nagyon érdekesek voltak, ezek után engem hívjatok csak… Másodiknak! 😀

  17. Kösz az elismerést, nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszik az a sok hülyeség, amit én itt összehordok. =D

  18. Azt hol nézted meg, hogy ki mennyit kommentelt?

  19. Anno volt olyan rész a blog statisztikákban, de mivel a wordpress volt olyan rendes és ezt valamiért kikapcsolta/eldugta/franc tudja mit csinált vele, így fogtam és a kommenteknél a keresés részbe beirkáltam a neveket, ott írja mellette összesen hányat talált. Ennek a módszernek egy hátránya van, hogy érdemes végigpörgetni nem e más kommentjét is bekereste, mert ilyenkor nem csak a nevet nézi, hanem a komment szövegét is. Összeszámolod hány ilyen volt, levonod belőle, és meg is van. =)

  20. Aha. Kösz. Jó munka lehetett ezt átnézni. : D

  21. Annyira nem volt vészes, kicsit pepecselős volt, de már megszoktam. A melóban ennél jóval többet kell néha szarakodni, pláne amikor “egyedi igényeket” vagyis 90%-ban értelmetlen, dilettáns marhaságokat kell megvalósítani. =)

  22. Boldog születésnapot, kedves blog! 😀

  23. Kösz, el se hiszem, hogy már egy teljes éve csinálom. =)

  24. Boldog blog születésnapot! 🙂

  25. Kösz, bár az enyém majd csak jövőre lesz. =D

  26. Na thx a helyet 😀
    És boldog szülinapot a blognak. 🙂

  27. Szívesen és kösz. =)

  28. Argus Solotov Says:

    Boldog születésnapot a blognak =). Bocsi, hogy mostanában nem nagyon kommentelek, de élni se nagyon van időm. Viszont a postokat olvasom rendszeresen =P.

  29. Semmi gond, nekem se túl sok szabadidőm van manapság, köszönhetően az ünnepi időszaknak, gőzerővel megy a meló.

  30. Magdolna néni Says:

    Isten éltesse a blogot!
    Nahát-nahát 63 komment… el kellene gondolkodnom a regisztráción…

  31. Kösz szépen! Regisztráció? Csak nem te is blogot akarsz nyitni? =)

  32. Isten éltesse a blogot! ^^ Bocsi, hogy az utóbbi pár hétben totál eltűntem, de lefoglalt a melókeresés meg a rohadt nyelvvizsga. @_@
    Háhá, szóval én vagyok a top 10-es lista 4. helyezettje! 😀 Király! negyedik lettem… NEGYEDIK LETTEM???! Na nee… azért durva, hogy 122-szer jártattam a számat! o_O XDD

  33. Kösz szépen! =) 122 még nem is sok, több mint 3000 kommentből.

  34. 6. lettem! Dejó! ^^
    Boldog szülinapot a blogodnak!
    A hentai elsősége meg… Oo?

  35. Köszi neked is. =)

    Hentai… lehet írni kéne már erről is, ha már ennyien keresnek rá… =D

Vélemény, hozzászólás?

