Ünnepek, munka, és némi trollkodás =)

Egy újabb személyes bejegyzés következik, remélem tetszeni fog. =)

Miről is beszéljünk… hmmm… mondjuk az időjárásról? Oké, beszéljünk arról, nos tél van, méghozzá kurva hideg, és ami igazán durva, nálunk egy nap alatt lett tél! November 30. körül még vígan elvoltam egy szál vastagabb pulcsiban, erre December elsején olyan hideg lett, hogy a lakásból kilépve egyszerűn csak sarkon fordultam, szekrény kinyit, és előtúrtam a kabátom, a téli sapkát, és másodikára már a bakancs is előkerült, mert a sportcipő ezt már nem bírja.

Nyakunkon tehát egy újabb latyakos, hideg, nedves tél, ahol a sok retard már a 3 milliméteres havat is sepri, sózza, hagy fagyjon tükörjéggé másnap reggelre. Mégis van ebben az évszakban is némi szépség, a meleg otthon, a téli ünnepek, ajándékozás, sok sütemény, édesség, na és persze pia. =)

A hozzám hasonlóknak azonban, munkánkból fakadóan az ünnepek nem csak jót hoznak, hanem kurva sok melót is, és igen, kitaláltátok, rengeteg megrendelőt, akiknek egy jó része nem áll épp a helyzet magaslatán…

Mióta ebben a szakmában dolgozom, azóta megtanultam egyet s mást, például hogy a megrendelő egy olyan álltafaj, melynek különleges képessége a mérhetetlen dilettantizmus, ami sajnos szorgalommal is párosul. Bővebben az elmúlt évek során láttam én már annyi mindent, hiányzó betűkészleteket, rossz karakterkódolást, VGA mobilkamerával készített bmp képeket, amiket a tulaj naivan átnevezett jpg-vé és volt olyan rendes, hogy erről nem szólt, vagy ami rendszeres, hogy a netről letöltik az előnézeti, bélyegző méretű képeket, és aztán ezeket szeretnék egy A/3-as plakát háttereként viszontlátni (esetleg mozaikban haver). Szóval oké, én nem várom el, hogy valakiben legyen annyi rutin, hogy url alapján rájöjjön, hogy hát hoppá ez nem a teljes méret, de kérem… ott van oldalt az a nyavalyás teljes méret gomb minden böngészőben, hát olyan nehéz arra rábökni? Vagy ha már letölt netről egy fontkészletet, nem tenné rá törlés előtt egy pendrivera is? Esetleg ha lehetne, ne XP-s paintel mentsen már jpg-be oké? Áh… biztos csak én várok el sokat.

Na de szerintetek mi volt a legújabb húzás? Na mi? Adatbázis… adatbázis, vagyis szar kulimunka, mindenki utálja mint a szart (nem véletlenül) de fizetnek érte, szóval muszáj megcsinálni. Valami iskolai átlagolós baromság, na jól van akkor Acces betölt, 2007-es (amikor én már vagy 4-éve nem használtam a progit, akkor is érettségin és még a 2003-mas verziót) lap elő, és mit látnak szemeim? A papírra tollal, kézzel ráírva a nevek egymás alá, aminek a felét már így se tudtam elolvasni, mert hogy láthatóan mindegyik maga írta alá, ráadásul különböző színű tollakkal, de ami még ennél is durvább volt, hogy némelyik kretén a nevét becézve írta le! Antall Bea… fasza, na de ezt még kitalálom, nem nehéz, Beáta, viszont utána nem sokkal jön egy ilyen, hogy Balogh Juci, amit én először Lucinak olvastam ki és írtam is be az adatbázisba. Nagyon jó, hát ezt így nem lehet, munkatársamnak szólok, hogy hívja már fel azt a pöcs nőt, hogy akkor az most Júlia, vagy Julianna (később aztán eszembe jutott, hogy a Bea is lehet Beatrix). Szóval ilyenek vannak manapság meló szinten, meg az a rohadt műhó és aranyozott csillogás (fujj!).

Ám ha már szóba jött a meló, munkatársam, meglett 31 éves ember, akit ugye már nem nagyon érdekel a net, rajzfilmek, satöbbi. Mégis valahogy témába jött, hogy mi volt az ő gyerekkorában, meg mi az enyémben, és a lényeg, hogy megmutattam neki a Tehenes Anime csajokat (aki nem emlékezne rá, itt lehet elolvasni) mire ő kezét ölbe téve, szemöldökét felhúzva, száját pedig elhúzva a videó végén így szólt: “Most már tudom miért ilyen hülyék a mai fiatalok…”. Persze röhögtem, de valahol mégis éreztem, bizony igaza van.

Mi maradt még ki? Ja igen a Luci… hát emberek, nem tudom mi okból kifolyólag, de eme kis elírás folytán kapásból eszembe jutott mindenki kedvenc pinky loloija, amit valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva be is írtam a gugliba, és emberek… döbbentem. Azt már megszoktam, hogy rendszerint ilyen anime figurák vannak kiemelve, például gonoszként, hogy:

1.Nnoitora -> Buzi
2.Itachi -> Buzi
3.Yagami -> Ez is buzi
4.Envy -> Béna
5.Frieza -> Uncsi
6.Integra -> Gagyi
7.Sesshoumaru -> Nyomorék
7.Kurei -> Ez meg ki a fasz? Sose láttam.

Azt viszont a legmerészebb álmaimban se gondoltam volna, hogy ilyen kreatív témákon vitatkoznak, hogy Lucy vs Master Chief, Lucy vs Sesshoumaru, Lucy vs Aokiji, Lucy vs Lulu (na az is mekkora váza) ja és persze Lucy vs Ichigo. Oké persze, ez az internet meg minden, de emberek, a Lucy vs Ichigoban pl mi a kérdéses? Egyértelmű…

Lucy vs Alex Mercer, vagy Lucy vs Broly, na az már igen. =P

Viszont ha már feljött megint az animu, és a blog nemrég lett egy éves, akkor meg kell hogy mondjam, ennél szebb ajándékot nem is kaphattam volna. Hitomi drága feltűnése, és a kommentjei… hát emberek, azt egyszerűen élmény volt olvasni. =D

Igazából nem is értem, hogy lehet egy felsőoktatásban végzett lány 24 évesen, nyelvvizsgával ekkora debil. Kezdetben leolt engem és másokat is, akik segítő kezet nyújtanak neki pusztán jószándékból (komolyan). Aztán felkerül egy blogra, amit egy teljes évig nem vesz észre, helyezést kap, mire valahogy megtalálja a blogot (nyilván valamelyik rajongóm szólt neki, ezúton is köszönöm neki) és erre fel nevetséges kapálózásba kezd, fenyegetőzik, hazugnak nevez, a nyilvánvaló bizonyítékokat hamisnak titulálja, hazudik, hülyének néz, és mindennek a tetejébe még parancsolgat is. Köszönöm Hitomi, ismét kitettél magadért! =P

Nos hát… ennyi lett volna a mese mára fiúk és lányok, nem túl jó, de ennyire tellett, úgy hogy legyen jó, sziasztok!

Reklámok

10 hozzászólás to “Ünnepek, munka, és némi trollkodás =)”

  1. Argus Solotov Says:

    A Hitomival folytatott kedélyes beszélgetést nyugodtan közzé teheted =P.

  2. Itt olvashatod, Viki néven írt, mert hogy az a rendes neve: https://peter1989.wordpress.com/2010/11/27/weeaboo-championship-2010/

  3. rossz helyre kommenteltem, na mind1.. Hitomi bekeményít?: D

  4. Nem értem, hogy nem került elő a Lucy vs. Chuck Norris… 😀

  5. Az már túl egyértelmű lenne, bár mint ha lett volna Lucy vs Predator+Terminator is. XD

    Az jutott most még eszembe így pihent aggyal, hogy ha Lucyt elkapná egy facehugger, akkor egy olyan Alien kelne ki belőle, aminek vektor szájai is vannak? Mert az extreme cheap lenne, hogy egyszerre 8 koponyát lyukaszt át, plusz még egyet a saját szájával is. Ja és persze rózsaszín lenne. XD

  6. Jó volt ez is. 😀
    Access-t (mi csak SS-nek mondtuk) meg utálom, amiatt lett 4-es az ECDL vizsgám. 😀

  7. Kösz, Accesnél nekem is vontak le pontot, mert feltöltöttem a táblázatot, de a lekérdezések nem működtek. =D

  8. Jó így belelátni az életedbe. Ez a Hitomi meg egy nyomorék… XD

  9. Kösz, Hitomi meg csak Hitomi, ha nem lenne, ki se lehetne találni. =)

Vélemény, hozzászólás?

