Fist of the North Star Live LOL

Az eredeti Fistet bírom, és tudom, hogy úgy általában roppant gagyik a live filmek, de ezen szétröhögtem magam. XD

15 hozzászólás to “Fist of the North Star Live LOL”

  1. Mikor én megnéztem a filmet, még nem láttam az animét. Úgy nézve komolytalanabbnak tűnt, de még mindig több köze van a HnK-hez, mint a Dragonball Devolúciónak a DBhez.

  2. Az igaz, de ezen a jeleneten akkor is majd beszartam. XD Amikor megláttam, kábé háromszor tekertem vissza. Amúgy a film tényleg nem annyira gáz, sokkal rosszabb liveok is vannak az biztos, DB-ből a Magic Begins az mindent vitt. =D

  3. Én magyarul láttam még, Pusztító ököl lett a magyar címe. Amúgy végre befejeztem az első 22 részt. Azt kell mondjam, eddig nagyon tetszik ez az anime. Ha végig ilyen marad, akkor nagy eséllyel II. helyezett lehet a listámon.

  4. Ha nem ismerném a film címét, egészen biztosan valami nagyon random, nagyon olcsó, Z kategóriás, 521. műakciófilmre tippeltem volna. Jó, az Evil Dead (főleg a harmadik) se volt az a filmművészeti remekmű, de az direkt poénra vette a figurát. Ez szimplán csak a semmire. 😀

    Ha már rossz adaptáció: anno a Super Marióból is volt egy live-action film, de természetesen annak is csak a két főszereplő nevében volt köze a játékokhoz. Az is pontosan olyan kategória, mint a HnK film: cím nélkül biztosan nem ismertem volna rá.

    • Evil Deadet régen nagyon bírtam, volt belőle valami viszonylag élvezhető játék is ha jól emlékszem. Mad Max 2 óta amúgy nem igazán láttam valóban hangulatos posztapokaliptikus filmet. Talán a Water World aka a vízi Mad Max volt még nézhető.

      Igaz volt nemrég valami film amiben egy vak feka volt a főszereplő, de az meg annyira a pozőr látványra meg a fűalatti keresztény maszlagra lett kihegyezve, hogy a végére már rohadtul untam.

  5. A Sailor Moonból is készült egy japán élőszereplős változat.

    A Mariósat még nem láttam, de kivi vagyok, milyen lett. 😀 Csak nem átmentek démonvadászba?

    • Igen tudom, a PGSM, ami a mangaka eredeti animés elképzeléseit mutatná be. Hozzáteszem, én speciel örülök annak, hogy az anime nem ilyen lett, mert az első szezon sokkal jobb az animében.

      Egyébként nem kis lelkierő és kitartás kell ám hozzá, mert a shounen, magickal girl cuccok nagyon jók 2D-ben, rajzolva, de 3D-ben, élőszereplőkkel valami eszméletlenül gagyik és röhejesek. Talán az egyetlen jó pont, hogy a PGSM-ben a karakterek civilként és senshiként teljesen máshogy néznek ki, míg az animében és a mangában superman módra csak a ruhájuk változik meg.

  6. Jah, annak a Mario-s filmnek tényleg nincsen semmi köze a játékhoz, mert ott valami dinóból emberré változott lényektől akarják megmenteni a földet. 😀

    • Az geciszar, nem is bírtam végignézni, megvettem még régen DVD-n.
      Videojáték adaptációkból az eddigi legrosszabb a King of Fighters és a Street Fighter: Chun Li filmek voltak, de a Double Dragon is elég fosra sikerült.
      Majd lehet írok egy posztot az általam látott adaptációkról. 🙂

      • Nekem sem tetszett, de 1x elég is volt végignézni. 😀 A videó játék adaptációs témával egyetértek, a KoF-nak köze sem volt még csak érintőlegesen sem a témához ellenben a Tekken-nel. Várom azt a post-ot.
        Jah, és, hogy a jelenlegi post-hoz is írjak valamit. Ahogy Péter is írta a címben, LOL: 😀

  7. Hát gyerekek, ez a film geciszar lehet. Majdnem mint a Story of Ricky, csak vér nélkül.

  8. Argus Solotov Says:

    Én azért jót röhögtem ezen a másfél percen. Kiba**ott gagyi XD.

Vélemény, hozzászólás?

