Mugen – New Nightmare Broly!

Viszonylag új és elég ritka edit, lényegében egy RistaR87 nevű illető fogta és Gulthor 2 karakteréből gyúrt össze egyet, némiképp módosította, és hozzácsapott még egy-két új dolgot, plusz a japán hangokat is lecserélte jobb minőségűre.

Egyébként szerintetek is sunyiság guggolva rugdalni az ellent? Haver mindig kiakad ha ezt csinálom, pláne ha utána még kombót is kap… =D

6 hozzászólás to “Mugen – New Nightmare Broly!”

  1. A másik Broly, amivel szoktál játszani jobbnak tűnik. 🙂

  2. Ennél szebbek a karakter spritek, és kevésbé cheap, nincs super armorja, stb. Viszont az igaz, hogy Gulthor 1. Nightmare Brolyja a leglátványosabb, rengeteg effektet használ.

  3. Sztem abszolút nem cheap guggolva rugdalni. Verekedős cuccban abszolút célszerű. Ha az ellen arra nem gondol, hogy alul is védekezni kéne néha, hát így járt. Én is elég sokat szopok miatta guilty gear-ben, mivel a jobbak alapból 28 féle ritmusban adja a testre, és a lábra való támadását vegyesen… aztán találd ki, mikor hogy védekezzél:D

  4. Így bizony, én azért támadok guggolva, mert úgy könnyebb megtörni a védelmet, legalább is a Mugenben. =) Na meg sok kombó eleve le, előre, közepes rúgás alapon kezdődik, Brolynál főleg.

  5. Én pl ugrásból jobban szeretek támadni, KOF-ból adódóan. Azt meg nem szeretem ha valaki direkt egyfolytában lábra megy (guggolva is kell védelkezni hát), annál csak az rosszabb amikor valaki folyton az eldobást nyomja. : )

  6. Ugrásból rúgást én is szeretem használni, főleg ha a földre is tudom vele küldeni az ellent. Viszont az air combókkal nem vagyok jóban. Átdobás, megragadás… AI ellen ritkán tudom csak összehozni, már ha nem forceos.

Vélemény, hozzászólás?

