Anime Drawing, Graphics Fails & Mistakes v6

Hihetetlen, de még mindig találni annyi ilyet, a mostaniakból főleg az Engrish failokat ajánlom… =)

(Ez igen, egy anime, ami még a saját nevét se tudja helyesen leírni)

19 hozzászólás to “Anime Drawing, Graphics Fails & Mistakes v6”

  1. Anime quailty fail 10, 14, 15-> dat raep face. Az engrish elírások legalább olyan epicek, mint a rajzolási failek, különösen úgy, hogy némelyikről süt a nyelvtani hiányosságok és a hasraütés kombója (alelt->WTF).

    • Én csak azt nem értem, hogy ha ott van, csak mondok egy példát, 20 grafikus, akkor abból egynek se tűnik fel, hogy valamit kurvára elkúrtak? Meg eleve, ha nem vagyok biztos egy szó jelentésében, akkor fellapozok egy szótárat, nem? Oké hogy nekik ez egy munka, határidő, figyelmetlenség, meg tököm tudja, de ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy ha én ilyet hibát vétenék csak egy városi szórólapon, a főnök úgy lebaszni mint a pengős malacot.

  2. Még mindig durvák! XD Needless csaj… 😕
    English Mastar mi akarna lenni?

  3. Szerintem az Engilsh Master akarna lenni. Én a gorar szón filóztam egy darabig, aztán rájöttem, hogy az meg szerintem gore akarna lenni.

  4. Argus Solotov Says:

    Ma is rémálmok fognak gyötörni =P.

  5. Az Ergo.Proxys kép már önmagában egy horror, de a szökőkút szájú Black Jack, a békaszemű Rukia, meg a vízfejű, síró kopasz gyerek így együtt már engem is megrémít. =D

    Amúgy múltkor belenéztem a gagyimaxon a Nodaméba (vétek volt, tudom) és egyszerűen elképesztő, hogy nem képesek 2 egymást követő jelenetben 2 egyforma arcot rajzolni a karaktereknek. Bezzeg arra vették a fáradtságot a kedves grafikusok, hogy ilyen Q3 low szintű fake 3D jeleneteket bevágjanak a dobpergésnél… =/ Az meg már csak mellékes, hogy a csajt kapásból fiúnak néztem és a srác akivel dugni akar, pizsamában kivágta az utcára az éjszaka kellős közepén. Persze csajnak még ekkor is az volt a legfontosabb, hogy de a srác egyik párnáját még le tudta nyúlni, és így volt neki mit szagolgatni (WTF?).

  6. “…még ekkor is az volt a legfontosabb, hogy de a srác egyik párnáját még le tudta nyúlni, és így volt neki mit szagolgatni (WTF?).”

    Ez arra emlékeztet, mikor az egyik exem le akarta nyúlni a pulóveremet, mert szagolgatni akarta. Szóval a helyzet nem képtelenség, megtörténhet ilyesmi. 😀

  7. Jó, de nem úgy hogy utolsó tanyasi paraszt módjára pizsamában kivágod a ház elé az éjszaka kellős közepén. XD

  8. Hát az valóban nem, de hogy őszinte legyek, gondoltam már hasonlókra a szakítást megelőző napokon. XD

  9. Szakítás előtt sok minden átfut az ember agyán, de ezek még csak nem is jártak. A csaj csak kavarni akart egyet a sráccal, erre a srác, mint ha legalább is buzi lenne (lehet az volt?) olyan vehemenciával dobta ki a csajt, mint ha az leprás lett volna. Oké, hogy nem egy világ szépe a bige, de kérem, a sötét ezen sokat javít, lehet hátulról is, vagy ha más nem, ráhúzott volna a fejére egy zacskót, vagy ha végleg nem akar tőle semmit, akkor elég lett volna ennyit mondani: bocs de nem, ideje távoznod. =)

  10. “Oké, hogy nem egy világ szépe a bige, de kérem, a sötét ezen sokat javít, lehet hátulról is, vagy ha más nem, ráhúzott volna a fejére egy zacskót”

    Tipikus hím 😀

    Én nem vagyok valami penge angolból, de ekkora árnyékra vetődések azért nekem is feltűnnek.

  11. Hát most mit van mit tenni, nem szép de szúrható és akar, akkor miért ne, pláne ha még néhány decinyi tömény erre rá is segít, mondjuk a Kalinka Szamovárból. Végső soron ő jól jár, meg én is jól járok. =D Mondjuk ez se mindig jó, mert némelyik nőstény ilyenkor azt hiszi majd járás lesz, pedig nem, és ezt a tényt bizony igen nehezen hajlandók feldolgozni.

    Az english failok meg egyszerűen mesések tudnak lenni. =)

    • cheatergs Says:

      Nőstény! 😀

      Az nem világos, hogy az SD-ket miért fail-ezik (pl. Toradora), mivel ott direkt torzítottak az arányok.

      • Attól még hogy direkt torzított, még nem jelenti azt, hogy jól is csinálja, hiszen SD-ből is van olyan eset, mikor túllő a célon, és inkább hat idegennek, mintsem a humor szerves részének. Erre mostani felhozatalból jó példa a Yosuga, mikor az egyik csajnak SD gyanánt bitang nagy fejet rajzoltak gülü szemekkel, ami még véletlen se sikerült viccesre, de még wtf-elősre se. De ha már kellemes SD, inkább a kilencvenes évekbeli cuccokban látni jobban sikerültebbeket, pl. a Slayers első három évadéban is vannak jól sikerült darabok.

      • Mert van amelyik már annyira szar… =D

        Még az első oké, az poén, de a másodikon olyan fejet vág a csaj, mint akit éppen váratlan meglepetés ért hátulról. =D

  12. Yuriko-chan Says:

    Azt hiszem, ez a kép is jobban nézne ki, ha pár centit levágnánk az aljából. Már 10 éve sem értettem, hogy én nem látom, amit ábrázolni akartak, vagy tényleg ortopéd lába van szegény Minakónak.

  13. Nekem eleve egy vágott méretű van meg, de vannak ennél durvábbak is, lásd Akikan vagy Minami-ke: Okaeri.

  14. hangarii Says:

    szia Peter! nézegettem képeket a neten és találtam pár olyan képet ahol az ábrázolások nekem nagyon gyanúsak. persze nem súlyos fail, de azért gondoltam megmutatom hogy te hibának gondolod e vagy nem 😀









  15. Az első képen jót röhögtem, a többi inkább középszerű gagyiság, mint valódi fail.

Vélemény, hozzászólás?

