Old MSN Lolz

Keresgéltem ma a vinyón egy képet és némmá’ mire akadtam… egy újabb ékkő az otaku albumomból. =)

18 hozzászólás to “Old MSN Lolz”

  1. Na te jó ég, ez mi? 😀 Már a neve is egy “élmény”. Péter, te vonzod a hülyéket, valljuk be. 😀

  2. Animés körökben mozogni ezzel jár, és van még egy durvább is, lehet kirakom, ha meglesz. =)

  3. Péter miből van az avatárod?

  4. Beavis & Butthead Do America movieból.

  5. Ez nagyon komoly! 😀

  6. Egy kis egyszeri poénnak elment, ha már úgy se használtam fel. Mostanában nem nagyon láttalak, azt hittem már eltűntél te is. =)

  7. Nem tűntem el, csak kicsit beleolvadtam a háttérbe. De attól még figyelek. 🙂

  8. Oké, nem gond, amúgy se nagyon van most kedvem értelmes dolgokról írni, csak nyomatok pár hülyeséget, aztán úgy ennyi. =)

  9. Magdolna néni Says:

    Ajaj, ilyenek nekem is sokszor írtak. Egy idő után inkább msn címet váltottam, túl alacsony volt már az átlag IQ a partnerek közt.

  10. Szerencsére egy ideje már lekoptak rólam ezek az IQ betyárok, vagyis MSN-en már nem zaklatnak. Helyette itt a blogon osszák az észt alkalomadtán. =D

  11. Ki volt ez a szerencsétlenség? Oo Ráadásul fiú létére Sailor Venus a neve. XD

  12. Franc tudja, biztos valami nextgen gyökér volt, aki már a TMM-en keresztül jutott el az SM-ig.

  13. Yuriko-chan Says:

    Péter, SilverMoon is back. Duma vár minket szeretettel.

  14. Csak nem ő lett az új moderátor? =)

  15. Yuriko-chan Says:

    Nem, dehogy. Csak írta, hogy örül a visszatérésnek, mert még akart volna kommunikálni velünk (gondolom máshova nem regisztrálna).

  16. Nálam is szokott ilyen lenni gyakran ( meg skypeon )
    Ilyenek nem tudom, hogy találnak meg. 😀

  17. Szerintem ezek csak úgy összeszedik a címeket, aztán már arra sem emlékeznek kit és miért is vettek fel. Viszont a neve az üt ám. =D

  18. […] megtaláltam a “Daliás Herceggel” folytatott rövid eszmecserémet, felötlött bennem a gondolat, hogy be kéne már mutatnom […]

Vélemény, hozzászólás?

