BUÉK mindenkinek!

BUÉK mindenkinek!

Nem sok mindenről van most kedvem írni így az év utolsó napján, lényegében azt mondhatom ez az év is eltelt, megvan még a munkám, a barátaim, és az életszínvonalból se kellett leadnom, úgy hogy örülök. =)

Blog szinten mindenképp sikeresnek mondható évet zártam, tavaly decembertől nézve gyakorlatilag folyamatosan nőtt a nézettség, a kommentek száma is gyarapodik, nagyjából május óta be van állva egy szintre, amivel úgy összességében meg vagyok elégedve.

Gamerkedés terén azt mondhatom úgy általában véve nem sok időm jut már rá, vagyis nem huzamosabb ideig, bár idén nem is nagyon jelent meg olyan cím, amiért érdemes volt leülni. Az új AvP és a Mafia 2 is elég közömbösen hatottak rám. Ha gép elé ülök, inkább mugenezek, ha tehetem valamelyik haverral, illetve így az év vége felé nosztalgiázgattam kicsit, újra elővettem a Carmageddont és más régi kedvenceimet is.

Apropó nosztalgia… ez részben az animés vizekre is kihatott nálam, elővettem a Fist of the Northstar és a DBZ Broly moviet, és azt kell hogy mondjam, eddig is tudtam mi hiányzik a mai srácos animékből, de ezek még meg is győztek róla, hogy jól gondoltam.

Idén animuk közül azt kell hogy mondjam, az év termésének 99%-a teljesen érdektelen volt a számomra, többségét megrágtam, aztán kiköptem 2-3 rész után, mondván “ennek nincs íze”.

Szerencsémre a Cromartie High School és (hogy ideit is mondjak) a Panty & Stocking with Garterbelt meggyőzött róla, hogy akármennyire is silány az anime humor úgy általában, mégsem veszett fejsze nyele. Így részemről a Panty & Stocking with Garterbelt az év animéje díj nyertese. Amit még ajánlanék az a Shiki, bár elég sok horror klisét vonultat fel.

Persze ha már win oldalról kiemelünk ezt-azt, akkor legyen szó a Fail oldalról is:

Bayonetta… azt hiszem ehhez nem kell hozzáfűznöm semmit, jól demonstrálja a mai konzolos igényeket és mentalitást (tisztelet a kevés kivételnek).

MM! (What? Another deep moe shit?)
High School of the Dead (Pantyshot filler, zombikkal, inkább akkor Agent Aika)
My Little Sister Can’t Be This Cute (Tsundere filler a családon belüli szaporodásról)
StarDriver (Képzeljétek el a Gurren Lagannt, gay verzióban)
Kuragehime (Transzvesztita hercegnő… kell még több indok?)

Ezek meg azt foglalják össze, miről is szólt 2010-ben az animék többsége. A fanok? Idén se lettek se szebbek, se okosabbak. =)

Politika… nem nyilatkozom, mert csak felidegesítem vele magam.

Szebb jövőt emberek! 2011-ben találkozunk… ;P

Reklámok

19 hozzászólás to “BUÉK mindenkinek!”

  1. Neked is Boldog Új Évet! 🙂

  2. Évértékelés by Péter for the win! 🙂
    BUÉK beléd is, Panty valóban az év animéje (nálam is), az év lemeze a Black Space Riders debütje, az év legtúlhypeoltabb dolga Justin Bieber, az év játéka meg a DKCR. 🙂

  3. Buék. 😀 Mostani kielemzős bejegyzésem után tervezem hogy írok TOP20-as listákat (legrosszabb játékok, legnagyobb csalódások, legjobb játékok, kedvenc karakterek, legrosszabb karakterek stb.).

  4. Argus Solotov Says:

    Az új AVP játékmenet szempontjából nem volt szerintem szar, viszont rohadt rövid volt, ráadásul mindenkinek ugyanazok a pályák voltak…
    Számomra az év fénypontja, hogy visszatértem a Honvédségbe (amit meg is bántam már =P), valamint hogy ismét aktívan foglalkozom hagyományőrzéssel, sőt, fölcsaptam “hobbi vértkészítőnek”… Kapcsolatok terén az év gyakorlatilag egésze nulla volt, és ironikus módon pont december utolsó 3 hetében talált meg a szerelem =P. Nah nem mintha bánnám…
    Az év felfedezése számomra egyértelműen a Vinland Saga volt, animék terén semmit nem tudok mondani: az átlagszínvonal egyre mélyebbre süllyed minden téren (a sok CG effekteléstől méginkább hánynom kell). Gondolom ez jövőre se lesz jobb… De engem aztán nem érdekel, nyomják a FAIL-t, hogy legyen min röhögni =P.
    Noh ennyi voltam, húzok inni. Bujjék belétek is a chestbuster =P!

    • Nem volt rossz az új AvP, de az AvP 2 sokkal jobb volt, meg ott valahogy az Alient is kényelmesebb volt irányítani. =)

      hobbi vértkészítő -> Ez jól hanzik, részleteket! =D

      Animék terén a véleményed való igaz, max egyes folytatásokhoz fűzök reményeket.

  5. BUÉK!

    A lépcsőhöz meg gratula. 😀

  6. Magdolnan néni Says:

    Boldog Új Évet kívánok!

  7. dani576 Says:

    Boldog Új Évet! 😀

  8. Milyen furcsa, én pont most jöttem ki a nosztalgikus kedvemből. Egy jó ideig DOS-os játékokkal ütöttem el az időt – áldom a Bethesdát amiért kiadták ingyért a Daggerfall-t – most ráálltam az újabbakra, a Mount&Blade Warband az egyik legzseniálisabb játék valaha, azért csak egyik, mert a legzseniálisabb a Dwarf Fortress, annak is csak nem rég sikerült felfedeznem az örömeit, pedig már korábban is hallottam róla. Lesz még a jövőben amúgy mivel játszani, 2011 novemberére lett bejelentve a TESV: Skyrim, majd meglátjuk miben lesz jobb/rosszabb mint az Oblivion, bár tuti ennek is kellesz majd egy atomerőmű, hogy normálisan fusson.
    Animukat már nagyon régen nem nézek, ebbe a Panty & Stockingba belenéztem mert tesóm még régen mutatta a mangáját, van benne vicces, de nekem nem jön be ez a “parodizáljuk ki a divatos dolgokat, biztos lesz valami” dolog szóval igen hamar leszartam.
    BTW, remélem lesz jövőre is jó sok RL dolgokról szóló post is, azok tetszettek a legjobban, Dózer és az antifa ribanc eszmecseréjére örökre emlékezni fogok azt hiszem.
    Amúgy, BUÉK.

  9. Kösz mindenkinek! Tegnap este 6-kor már lenyomtam a gépet és 8-tól ment a pörgés, de majd erről később. =)

    gabir2: TESV jó lenne, meg a Duke Nukem Forever, én kábé ennyit szeretnék (egyelőre) kipróbálni az idei év terméséből (már ha elkészülnek).

    Animu téren már láttam nagyjából mire lehet majd számítani tavasszal… hát nem sok jót tudok róla elmondani, eddig úgy néz ki, nem lesz bitagpusztulatosanfostos a felhozatal, hanem csak aránylag szar. =)

    Dózer… egyik epic win esemény volt tavaly, remélem idén is néhány hasonló story. =D

    (Basszus, szinte folyamatosan elcsesztem menet közben az “idén” és a “tavaly” szavak helyét)

  10. BUÉK! ^^

  11. Boldog új évet, bár kicsit elkéstem. 😀

  12. Semmi gond. =)

Vélemény, hozzászólás?

