Broly vs Sasuke meet Family Guy XD

Elnézést, hogy már az év első postjában kezdem a fárasztást, de még 30. körül délután összedobtam egy ilyen kis szösszenetet. Utólag már nem tűnik annyira jónak, de egye-fene, remélem annyira nem rossz. =)

UI: Ez a 100. videóm a youtubeon. =)

20 hozzászólás to “Broly vs Sasuke meet Family Guy XD”

  1. Jó lett! ^^ Nem ismerem azt a nagyonizmos karit, de Stewiet imádom!

  2. Kösz, amúgy a DBZ 8. moviejából van, a neve Broly. =)

  3. Jó lett szerintem, végig nevettem rajta. 😀

  4. QRVA NAGY!!! XD
    -Csak az a lényeg hogy lenyomd a zöld manót és erre ott van Piccolo. 😀

  5. Örülök, hogy tetszett nektek is. =) Azon gondolkodom, lehet csinálok egy Haruhisat is majd valamikor.

  6. Argus Solotov Says:

    Nagyon pihent XD. Mehet belőle a sorozat. Te meg fordulj meg valamikor MSN-en =P.

  7. zsinden Says:

    Ez állat, köszi szépen. 😀

  8. zsinden Says:

    *hogy felvidítottad a napomat – ez lemaradt. Amúgy mennyi időbe telt ezt összerakni?

  9. Egy ilyet összerakni kábé úgy 1-2 óra, már persze úgy, hogy már van benne gyakorlatom. Először kimentem a rész audio sávját tömörítetlen PCM waveként Virtualdubal, aztán Nero Wave Editorral kivágom a megfelelő monológokat, és mentem szintén tömörírtetlen PCM wavekbe. Ha összegyűlt az audió, utána jön a video rész, ezeket Virtualdubal nyúlom ki direct stream copyban. Ha minden megvan, Movie Maker-ben összerakom, aztán mentem, szerencsére a W7-es már nagyon szép wmv-be ment, nem olyan pixeles szart csinál, mint az XP-s.

  10. Yuriko-chan Says:

    Egyet kell értenem quke véleményével. 😀

  11. Örülök, hogy tetszik. Egyik haverom lefordult a fotelből, amikor bejött az SM-es kép meg a Carmageddonos taps. =D

  12. Magdolnan néni Says:

    Ügyes vagy, jó lett. Valahogy nem értem Brian miért pont Saske, de ettől függetlenül jót röhögtem!

  13. Ez jutott eszembe, Szászke elég “kákabél”. =D

    • Magdolna néni Says:

      Ez igaz. Mondjuk Brolyhoz képest majdnem mindenki kákabél.

      • Igen, Broly még a ’80-as, ’90-es évek shounen mércéjével mérve is durván kigyúrt, már persze LSSJ formában. Normál formában egészségesebbnek néz ki. Bár még ilyen már-már abszurd módon eltúlzott izmokkal is jobban fest, mint a Narutos, Bleaches, Fairy Tailes srácok. Na meg a brutál izomzathoz párosuló brutál erő hihetőbben hat, mint amikor a 8 centis karvastagságú, nuku izom bishi legények robbantanak szét épületeket, meg gólem méretű monsztrákat. =D

  14. Márkusz Says:

    Én már tecsőn mondtam, hogy LOL de itt is akkor.
    LOL 😀

    Nekem meg az anime suckz rovatot kéne tovább vinnem meg végre kezdeni valamit az Otakukillah szörnyemmel csak nincs ihlet arra.
    Túl szar animek vannak mostanában, nem látom át még a motivációjukat sem. : ( ( azon kívül, hogy money )

  15. Értelmet, motivációt, tényleges tartalmat én már rég nem várok el animéktől, elmúltak már azok az idők nagyon rég (sajnos).

    Hogy miért ilyenek a mai animék? Ezt már eme bejegyzés: https://peter1989.wordpress.com/2010/08/24/miert-nem-nezel-uj-animeket-peti/ végén próbáltam fejtegetni, hogy szerintem mi is velük a baj.

  16. Ez kurvajó lett. 😀
    A végén meg a Type O Negative szám… xD

  17. Kösz! Nem gondoltam volna, hogy sikere lesz. =)

    Eredetileg amúgy a Crystal Method – Name of the Game számát akartam a fight alá tenni, de rájöttem, hogy a Type O Negative sokkal jobb lesz ide. =)

Vélemény, hozzászólás?

