The Menstruation of Haruhi Suzumiya

Ahogy múltkor ígértem, elkészült hát a Haruhis verzió, ám a Family Guy-os hangok helyett végül másra esett a választásom. Remélem tetszeni fog…. =)

Reklámok

22 hozzászólás to “The Menstruation of Haruhi Suzumiya”

  1. Már az előző is qrvajó volt, de EZ JOBB MINT A MAR!!!! XD
    Nem volt olyan pillanat amikor ne röhögtem volna, atomjól eltaláltad a párbeszédeket! Amikor Broly elvigyorodik h Jézus akkor a monitorra köptem. XDD

  2. Örülök hogy tetszett. =) Ezzel úgy vagyok most, mint anno a Zelfen 2-vel, jobban meg vagyok vele elégedve, mint az előzővel.

  3. Hatalmas lett megint és tényleg egyre jobbak lesznek. Ha tudod, azért dobd fel a Family Guy-os verziót is. 😀

  4. Kösz, de félreértetted, nincs Family Guy-os verzió, a Family Guy-os hangok helyett választottam más hangokat, pont azért, mert baromi sok idő lett volna mire átnyálazok X részt, és még akkor se biztos, hogy a kiszedett hangok összerakva jók lesznek.

  5. Jah, kár. De mindegy, még több ilyet. 😀

  6. Annyira nem kár, mert ez így szerintem sokkal jobb lett. Egyelőre amúgy ennyi volt, nem tervezek most újat, mert jelenleg kifogytam az ötletekből, és az alapanyagokból is. =D

  7. Ismét megcsináltad Peti, nagyon jó lett! ^^
    Kyon és Haruhi beszélgetése… XD Am tényleg mi azaz abbaalex? ^^”

  8. Fogalmam sincs, szerintem nincs is olyan. Egyébként kösz. =)

  9. Nekem is tetszett, jó lett. : )

  10. Argus Solotov Says:

    Ebből sorozatot kéne csinálnod (mármint egy hosszút)… Gondolkodtál már róla =P?

  11. Sajnos ez nem ilyen egyszerű… először is kellenek ötletek és ihlet, ami vagy jön magától, vagy erőltetem, de akkor szar lesz.

    Másodszor alapanyag szempontjából is korlátozott készletekből kell dolgozni, lehetőleg úgy, hogy amennyire csak lehet, ne nagyon ismétlődjön ugyan az. Például jelen esetben a Broly movienak és a Suzumiya 14 részének 80%-ban felhasználtam minden értékelhető jelenetét, plusz a hangokat is kiaknáztam olyan jó 70%-ban.

    Harmadszor pedig ott van az a nem épp elhanyagolható tényező, hogy ami fejben összerakva jónak tűnik, az nem biztos hogy a gyakorlatban is az lesz (persze van példa ennek az ellenkezőjére is, amikor menet közben egy spontán beszólás, szöveg nagyon jól sül el). Van amikor részben, vagy teljesen újra kell gondolnod egy-egy párbeszédet, mert nem tudsz rendesen megvágni egy szót, mondatot, vagy mert vágva nem hangzik jól.

  12. Ja simán lehetne sorozat! Nincs akkora cenzúra mint a gyengébb ilyesféle próbálkozásokon ( vagyis Magyar AMV Rettenet = MAR ) és ez a poén vicces is ráadásul nem moe-moe ugrál össze vissza gagyi mulatós zenére. 🙂

    Amúgy még 2009-ben csináltam egy anti haruhi videót és azt Haruhi Menstruációjának neveztem el. 😀

  13. Volt aki mondta még nem ez, hanem a másik kapcsán, hogy mehetne MAR-ba, csak hát már nem mondtam neki, hogy erre nem sok esély van, mert a MAR-t ha jól tudom egy bizonyos pedomaci felügyeli. =D

    Haruhi Menstruációja… ha jól emlékszem ezt még anno az AS fórumon beszéltük, meg a Tokyo Pudvás Punci Kommandót is. XD

    Látom az “Ezt az anyámért, ezt a Pápáért…” rész tetszett. =)

  14. zsinden Says:

    Ha jól emlékszem a Postal 2-ben voltak ezek a hangok. Legzseniálisabb FPS amit valaha játszottam, és az egyetlen FPS amit végig is vittem. A videó meg szokásosan zseniális. 🙂

  15. Én azért kipörgettem pár FPS-t az évek során, de azt mondom hogy a Postal 2 mindenképp az egyik legemlékezetesebb darab volt, amivel valaha játszottam, főleg mivel készült hozzá egy piszok jó mod és egy hasonlóan markáns Magyar szinkron. =)

    A 3-ból nem tudom lesz e valami az idén, de megmondom őszintén, nekem a gameplay videók alapján nem annyira tetszik.

  16. Nagyon ráakaszkodál erre a Haruhi, Elfen Lied témára. Ha már hypeolt cuccokat akarsz fikázni érdemesebb lenne a K-ON-t. Arra legalább rákapnak az otakuk. Csak annyit kellene tenned hogy a bejegyzésedet linkeled AnimeAddicts fórumán a K-ON topicba és már is ráugranak a no life lúzerek. No meg ajánlom a Mitsudomoe című animét. Könnyen bele lehet kötni abba a műbe és sokan nagyon is fanolják azt az undormányt. És ha netán írnál a mitsudomoe-ről egy bejegyzést, hülyézd le a nézőközönségét.

    • Nem akaszkodtam én rá semmire, egyszerűen csak elkap az ihlet és csinálok valami random paródia szerűséget. Az első Elfenes videóra nem is vagyok túl büszke, mert elég szar lett. K-On, Lucky Star, stb keményvonalas otaku animék, szóval nem nehéz idióta rajongókat találni, de megmondva őszintén, elég nekem az, hogy néhanapján idetéved egy-egy díszpinty és hülyét csinál magából. Fölösleges a balhénak utánamenni, ha jön az magától is, na meg hazai pályán mindig előnyben van az ember… =P

      Mindenesetre én ezt az egészet elsősorban mások na és persze saját magam szórakoztatásáért csinálom. Nekem az ha valaki jót nevet egy-egy ilyen hülyeségen, többet jelent mint 10 habzó szájú rajongó fröcsögése, akikből már bőven sokat kaptam a nyakamba ahhoz, hogy rutinból helyre tegyem őket. =)

  17. Yuriko-chan Says:

    (Y) (Nem, ez nem egy segg, hanem thumbs up.)

  18. Tetszett.
    Ebből is látszik, hogy a Postal 2-nek milyen fasza magyar szinkronja volt (és tényleg!). A Crystal Method meg csak feldolgozásra került! 🙂

  19. Ritka a jó és színvonalas Magyar játékszinkron (khmm… Witcher) de a Postal 2-é valami epic lett. Dude hangja nagyon illik a karakterhez, a szinkron ahol kell szöveg hű, ahol kell ott kellőképp hasonló szlenget használ, nincs erőltetett Magyarosítás, tükörfordítás, hasonlók. Plusz az Arab akcentust is sikerült jól visszaadni.

    Crystal Method igen, feldolgozásra került, eredetileg a Sevendust – Enemy című számát akartam felhasználni, de annál sajnos pont az a helyzet állt elő, hogy nem jött ki rendesen a részlet (tipikus csak 1-2 másodperc kéne még esete).

    Egyébként örülök, hogy tetszett. =)

Vélemény, hozzászólás?

