Cool Dragon Ball Arts

Nemrég bukkantam ezekre, szerintem nagyon jók lettek… =)

11 hozzászólás to “Cool Dragon Ball Arts”

  1. Ejjha! De jó nő lett Brolyból! 😀

  2. Na ja, durván néz ki (jó értelemben). =)

  3. dani576 Says:

    Tényleg jók! A Chun-Li – C18 keverék is komoly! Dhalsim – Krillin sem semmi. 🙂

  4. 18-Li szerintem is jól meg lett csinálva, meg Biccolo is. =)

  5. Márkusz Says:

    Akuma x Goku s azért is poén mert ma láttam egy BT3 hacket ahol Goku Akuma skint kapott 😀

    Amúgy látom Bojack és Broly FÚZIÓZOTT!
    Hmm… Bojy? 😀

  6. Street Fighter/Dragon Ball crossoveres képek egytől egyig királyak, különösen Biccolo. De a genderswappolt Broly se néz ki rosszul. 🙂

    Oh, és Street Ballt mindenáron.

  7. Biccolo és 18Li nekem is a kedvencem, Brolyból meg kijelenthetjük, hogy jó nő lenne. XD

  8. Csaj!Broly = WIN! :3 (Bár Gokuma se rossz.)

  9. Ugye? =) Lehat majd még nyomatok pár ilyen fanartos postot.

Vélemény, hozzászólás?

