Újévi elmélkedés =)

Kábé egy hete volt értelmes bejegyzés a blogon, szóval úgy gondoltam ideje egy újabb személyes bejegyzésnek, ha már lassan egy hónapja az új évtizedben vagyunk. =)

A melóról különösebben nem szeretnék most nyilatkozni, sajnos elég kesze-kusza dolgok vannak mostanában, leltár, gépek karbantartása, satöbbi izgalmas dolgok, így elég nagy a kavarodás, aminek a levét természetesen mi isszuk meg, dolgozók. Talán az egyetlen említésre méltó eset az volt, amikor nemrég két gépért kellett visszamenni a szervizbe, amik egyébként normál esetben a mi munka állomásaink. Elöljáróban annyit, hogy mivel ugye a mi gépeink a szervizben voltak, így napokig másik két gépen kellett dolgoznunk, amik mind hardwareileg, mind az operációs rendszer terén elég gyengén muzsikálnak már, így bőven volt miért idegeskedni. Egy átlagos, fél órás munka ezeken akár 1 teljes óra is lehet, ráadásul régi, szar, sötétedő CRT-khez vannak kötve, amik se a színhűségnek, se az ember szemének nem tesznek túl jót. Így tehát érthető, hogy mihamarabb szerettük volna visszakapni a jól megszokott masináinkat. A feladat pedig ki másra hárult volna, hogy ugyan hozza már vissza a gépeket, természetesen rám.

Nem gond, megleszek én azzal hamar gondoltam magamban, céges kocsiba be, leparkolok a megnevezett utcában pont egy mélygarázsból kialakított kocsma előtt, mert máshol nem volt hely, meg ez legalább ingyenes. Bemegyek a 2 gépért, bent semmi gond nincs, első gépet le is szállítom, ám mikor a másodikat hozom ki, épp mennék a kocsihoz, van vagy 3 méter köztem és az áhított hátsó ajtó között, mikor egy köcsög csöves a szar kemping biciklijével bevág elém, én meg majd hanyatt estem a nedves, fagyos járdán, kezemben a géppel.

Na mondom a kurva anyját a részeges taplójának, halad az úttesten, látja hogy a járdán jövök, erre fékezés nélkül bevág elém, hagy törjön össze a gép, amit ki se tudna fizetni. Naná… szerencsétlen ember nehogy már 2-3 másodperccel később jusson az életben maradásához elengedhetetlen kisvilmoshoz. És még akkor motyogott is valamit a bajsza alatt… kevés fogott vissza attól, hogy be ne szóljak neki, bazdmeg, te azért ihatod le mindennap magad, mert a hozzám hasonlók adójából utolják neked a segélyt. Egyébként utána jöttem rá, hogy ismerem a tagot látásból, arrafelé lakik, mint egyik haverom, és az utcánkban lévő büfébe is be szokott jönni. Tudjátok… az a fajta ember, aki úgy néz ki, és olyan mentalitás szerint él mint egy csöves, csak még van fedél a feje felett.

Na de hagyjuk is ezt a témát, beszéljünk vidámabb dolgokról, például arról, hogy a haverokkal összeülve két dolog jött most témába a szokásos dolgokon kívül, az egyik a való világ… Nos nem tudom ki hogy van vele, de engem ez a show műsor valami elképesztő módon nem tud érdekelni, olyan szinten hidegen hagy, hogy még a puszta létéről is csak azért tudok, mert vannak emberek akik beszélnek róla.

Bevallom, amikor először behozták hozzánk ezt a fajta műsort, néztem, mert még ha nem is izgalmasnak, de érdekesnek találtam, hogy mégis milyen lehet úgy élni, hogy össze vagy zárva csomó vadidegennel egy luxus börtönben, és az egész napodat kamerák rögzítik. Az első széria végén azonban úgy éreztem, nekem ennyi elég volt ebből a témából, a 2. és 3. szériát már nem követtem nyomon. Később aztán felrebbentek pletykák egy esetleg 4. szériáról, ám szerencsére úgy tűnt látja és érzi azt mindenki, hogy ez a téma már kifulladt, legalább is ebben a formában.

Volt is helyette más, Survival, amit még viszonylag nézhetőnek találtam, ám a Celeb vagyokos, dzsungelesnél már úgy éreztem, amit látok az inkább egy kabaréba illő majomparádé, mint sem reality show, így nem is néztem tovább az első 1-2 résznél. Erre pedig csak rátett az, amikor olyanokat hallottam pletyka szinten, hogy az a sok sztárnak nevezett szerencsétlen valójában nem is lakott a dzsungelben, csak a forgatás idejére vitték ki őket. Hogy valóban így volt? El tudom képzelni.

Szerencsére aztán ez is véget ért, ám úgy látszik az RTL Klub, a majd egy évtizedig húzott Mónika féle Roma Kombat hiányában nem túl jó nézettségi statisztikákat produkálhatott… így hát kellett valami új fillershow, és az isten tudja miért, úgy döntöttek előveszik újra a Való Vilgágot. Nekem speciel teljesen olyan érzésem volt ezen hír hallatán, mint ha a papírgalacsinokkal teli elkaszált ötletek ládájának aljára túrtak volna, és épp ez akadt volna a kezükbe.

Az egész egyszerűen olyan szinten meg van rendezve a reklámok, netes kisvideók alapján, hogy semmi valós nincs már benne, még az összeválogatott lakók is mind műmájer, pozőr idióták, akik generálják maguk köré a műbalhét, meg persze ribancok, élükön a Szandikának nevezett guminővel.

Azt hiszem, ez a kép úgy össze is foglalja az én véleményemet erről az egészről, szóval ha nem bánjátok ezt a témát nem is forszíroznám tovább, haverokkal se tettük, helyette inkább rátértünk valami értelmesebb témára (bár a VV4-nél nem nehéz értelmesebbet találni). =)

Ez a téma pedig az anime volt, ám a szokásostól eltérően ezúttal nem negatív kontextusban került elő, ugyanis a Panty & Stocking jött témába. Ki nézi, ki nem nézi, kinek mi és hogy tetszik, mi jött be, mi nem jött be, miért, stb. Büszkén mondhatom, két havert sikerült is megtérítenem, így ők már hasonló szinten terjesztik az igét mint én. =D Aminek még pluszban örültem, akadtak közben többen is akik érdeklődést mutatnak a téma iránt.

De ha már anime, egyik lány felhozta, hogy a barátnője mesélte neki, hogy Szilveszterkor abban a szobában ahol ő pihent az egyik tag képes volt bekapcsolni a TV-t és nézni az Animaxot. Ekkor vágtam én közbe, hogy ne is mesélje tovább, mert én is abban a szobában voltam, és tényleg így történt. Most képzeljétek el a szitut, 4-en aludnánk egy 2 emberre szabott szobában, mire az egyik random srác, akivel egész este ha két szólt beszéltem, benyomja a TV-t és mit kezd el nézni? Animaxot…

A TV zaja persze engem se hagyott aludni, felnézek, és erre Naruto vigyorog a pofámba… LOL! És ami külön poén, én rájöttem akkor este, hogy lehet élvezni a Narutot… piásan. Komolyan, én 1 üveg pezsgő, 2 sör és X feles után már olyan jót tudtam röhögni rajta, szinte minden jelenetén, mint addig soha.  =D Aztán volt még a Romeo is… a rész értelmét ugyan nem értettem, de annyi megragadt bennem, hogy a parasztok azon nyavalyogtak, hogy terméketlen a föld… naná, mert trágyázni kell. Szerencsére aztán a gyerek lenyomta a TV-t és végre sikeresen elaludtam.

Végül még feljött témaként az én két Brolys videóm is, hogy hogyan jut nekem eszembe ennyi hülyeség… hát azt én se tudom, jön magától. =) Viszont ha már Broly, akkor Dragon Ball, és ha Dragon Ball akkor már shounen. Nos erről egy jó 10 percig dumáltunk két sráccal két üveg sör között, hogy vajon mi is lehet a probléma, miért egyre hígabb ez a műfaj? Végül előálltunk egy érdekes elmélettel, miszerint a mai shounenek összkép szempontjából leginkább az egykori ős magickal girlök szintjén mozognak, vagyis a shounen ma már inkább magickal boys. És így utólag belegondolva, lehet van is benne valami, hiszen a shoujo és a shounen műfaj végső soron egymás ideológiai ellentétei, tehát ami az egyik műfajban epic, az a másik műfajban epic fail.

Na de nem fárasztalak már titeket tovább effajta elmélkedéssel, csak már ki kellett magamból írni ezt a sok hülyeséget (megint). =D

13 hozzászólás to “Újévi elmélkedés =)”

  1. Péter , te gondolat olvasó vgy már éppen szólni akartam miért nem írsz valamit a való világról XD De megelőztél!

  2. Én elnézegetem a VV-t, jó lenne megfigyelni ilyen körülmények között az emberi viselkedést, de egy megrendezett szar az egész.

    Szilveszterkor Animax, lol 🙂

  3. Az VV 1. szezonban még érdekes volt, utána ment egyre lejjebb.

    Szilveszterkor meg kész élmény volt Naruto retard fejével farkasszemet nézni, de legalább egy 10 percig elröhögtem rajta, csak úgy. =)

  4. A régi VV-ket én is néztem, mert új volt, meg mert nem volt más.
    Reality show-ok közül egy tetszett, a Tégla, és ennyi, plusz az se most volt.
    2011-ben ezzel jönni nagyon nem menő.

  5. Vagy inkább szánalmas, főleg amennyire fake és erőltetett már az egész. Az meg külön fekete pont, hogy olyan újrahasznosított arcokat raknak be műsorvezetőnek, mint a DorgoSthol, Lilu, Balázs… =/

  6. Hogy lett volna már érdekes VV 1??? Hiszen csak egy random Big Brother utánzat volt az egész.

  7. Nem néztem a Big Brothert, ez olyan Coke vs Pepsi szerű dolog volt anno. Egyébként lehet mai fejjel, ha ma adnák már az 1 is szánalmas lenne, de basszus… 2002-ben voltam olyan 13 éves? Azt néztem ami volt, ilyen meg még addig nem volt, és elsőre érdekesnek tűnt, hogy mégis mi a frászkarika ez. =)

  8. Márkusz Says:

    Eltudom képzelni, hogy annyi fika után Naruto felébreszt téged és mondja “Petiii kisértelek ” 🙂

    Persze majd jön Chuck Nor.. vagyis Broly 😀

  9. Szerintem reflexből bevágnék neki egyet. =D

    Chuck Norris… ez is egy olyan legenda, amit nem értek, mármint oké, jópofák azok a lehetetlen viccek, amiket kitaláltak, de miért pont ő? Van annyi másik B színész, mint a Segal, Bud Spencer, Jackie Chan, stb akiket szintén “nem lehet elverni”.

  10. Márkusz Says:

    Mert Chuck még lehetetlenebb.
    Spencernek meg ott a bab. 🙂

  11. VV… annak idején az elsőbe még úgy ahogy belenéztem, hiszen addig még nem volt olyasmi. Lehet rosszul emlékszem, de nem igazán rémlik hogy bármelyik szereplő kevesebb népszerűségben részesült, mint a saját nemes szerve, vagy lett volna minden szereplő egytől-egyig taktikusan összeválogatott, “érdekes” múlttal bíró idézőjeles egyén. És ami a legbosszantóbb, hogy az ember óhatatlanul belebotlik ebbe a csodába, az Origó főoldalán (freemaileseknek sztornó jár) csak úgy sorakozik a napi nedű: azon konkrétan elröhögtem magam, mikor az egyik szereplő lelki szenvedését valami igen feltűnő módon próbálták beállítani normálisnak. Erre kiderült hogy szimplán nincs aki bele helyezze a bizalmát, és ettől honvágya van. Poén skiccbe tökéletes lenne.

    Naruto Vs. Spencer akármelyik figurája? Utóbbinak elég lenne ránéznie, Ganajturó máris elszaladna lányos zavarában. 😀

  12. Igen ez engem is zavar, hogy bármerre jár az ember, azzal van tele az összes hírportál, hogy mi történt a Villában. Ki-kivel ordibált, ki-kivel feküdt le, ez ezt mondta, az azt csinálta… és ennek hír értéke van. =/

  13. Naruto szilveszterkor? Lol! ^^

Vélemény, hozzászólás?

