Postal of the Dead

Az új Postal 2 mod legújabb helyszíne, némi iskolai zombiirtásra invitálja, a vállalkozó szellemű játékosokat. =)

16 hozzászólás to “Postal of the Dead”

  1. Márkusz Says:

    Hát ebben már az 1. másodpercben több mozgás volt mint a HOTD animeben.
    Na meg a fizika. Itt nem csöcsről pattan le a golyó. 😀

  2. Ha csak negyed ennyi akció, szorult volna az animébe, és a zombik csak fele ennyire néznek ki zombinak, már örültem volna neki. Így viszont kevés volt, csápos csöcsök és klón zombik hada, akiken a zombiságot egy-két vérfolt, meg némi hörgés hivatott jelezni. Unalmas volt.

  3. Unalmas. Nos, lehet. De azért ez a postal mod se semmi. Jópofa meg minden… úgy kemény 5 percig O.o

  4. Ez csak egy bemutató, ha élesben játszol vele, teljesen más élményt nyújt. =) Egyébként a video nincs 5 perc, mint ahogy az egész zombihent sincs több 10-nél. Nem úgy mint a HotD, aminek mire a végére érsz, elunod az életed, pedig csak 12 rész.

  5. Ha most azt mondanám, hogy nem sikerült unatkoznom a 12 rész alatt, mindezt úgy hogy már a mangában láttam előtte, akkor rám kerülne az igénytelen jelző?:)

  6. Ha te mondod… =)

    Mindenesetre én próbálkoztam vele, reméltem hogy az alatt a 12 rész alatt majd sikerül elkapnom néhány mementót, amiből megértem mi miért is történik, vagy megkedvelem valamelyik karaktert, esetleg megfog az akció, de semmi. Történet az nincs, az egész tele van untig hantolt ecchi jelenetekkel, gyakorlatilag egy perc sem telik el úgy, hogy ne villanna ki valamelyik csajnak a bugyija, ne hullámoznának a csápcsöcsök, vagy ne tapiznák le valakinek a mellét, és persze ott az elmaradhatatlan közös fürdőzés is. Shameless stuff.

    Persze biztos az én hibám, hogy nem találtam viccesnek az olyan jeleneteket, amikor a srác a csaj ZS 99-es méretű mellei között lövöldözik egy random sniper puskával az elnagyolt klón zombikra, miközben a csaj majd maga alá élvez a gyönyörűségtől. =P

  7. Nem hiba az, csak nem neked nem jött be… ennyi. De amúgy nem értem miért rugózol a dolgon, már eleve az első képsorok alapján leszűrhetted volna mire megy ki az egész (konkrétan már a legelső jelenet ezzel nyit). A műfaja találóan ECCHI, ami sejtésem szerint, jól láthatóan meg volt jelölve ha olvastál hozzá esetleg valami ismertetőt. Nem mintha kéne hozzá, mert amúgy is ordít róla, és most már ismétlem is magamat :]
    Innentől kezdve viszont én nem értem, hogy te ilyesmitől miért remélsz bármiféle érdekesebb mondanivalót? Meg úgy egyáltalán… zombis storykban mikor volt olyan? Félre ne érts, próbálok teljesen objektív maradni vele szemben (függetlenítve attól, hogy én szórakoztam rajta)..
    Az egész arról szól, hogy egy fasz mangaka kitalálta, hogy mekkora fun lenne honosított formátumban látni a Holtak Hajnalát. Szórjuk meg csöccsel és puncival gazdagon, hogy ugye, ha már csinálunk valamit, az hozzon is a konyhára. Lopjunk 28 nappal később filmzenét, sőt konkrét jeleneteket konvertáljunk át, egyéb ilyen túlélősdi jellegű filmekből, mert az eredetiben jó volt, itt is jó lesz, no sweat over it. És aztán még… még? mi még? ennyi?? ennyi. Ez erről szólt már a megjelenése előtt, és mindenki tudta, hogy mi fogja eladni. Picsák, zombik, puskapor. Nem pedig oscar esélyes story, szintén oscar-t érdemlő karakterekkel, égbemenően király grafikai megoldásokkal.
    Igen, ment a bazi nagy hype körülötte, de szerintem nem kell bemutatnom, hogy azt is kik generálták. Ha hype után nézel meg ilyesmit (mert gyanítom ez történt), akkor ne csodálkozz ha esetleg úgy gondolod utólag, hogy elpazaroltál X percet az életedből, így jártál. Pedig volt már előtted számos példa.
    Ebből az egészből pedig azt akarom kihozni, hogy beláthatnád végre, manapság az anime, az japán TESZKÓja. Vannak a termékek a kirakatban, amikből van akciós, ami valszeg a kívül szép, de belül rothadó alma alapján működik. de mivel olcsó volt, és könnyű elpasszolni, nagyobb reklámot kap, és a gyökerek úgy is megeszik. Ha teszem azt, nem lett volna ekkora visszhangja a HoTD-nek, hanem úgy elvegyül a többi szarság között, ami akkoriban megjelent, akkor felteszem te sem pazarolnál szót rá, hogy külön megemlítsd, mennyire nemgyerebe kategóriás volt. A kritika szólhatna inkább azoknak a faszfejeknek (jó… szólt is, több ízben), akik tömjénezik az ilyet. Pölö Rosario + Vampire echte ugyanez a kategória. Sőt, a második évad már látványosan meg se próbál mutatni valamit, azt miért nem szidod? Azt nem szeretik annyira? Jaaa? bocsika…
    Tudom, hogy troll mentalitás, meg satöbbi, de szerintem a fandom ez esetben is sokkal jobban érdemelné az ívet, mint az imádatuk tárgya. Mint szinte minden esetben.
    És most nem olvasom vissza az üzenetemet, hátha valamit mégse úgy gondoltam, ha hülyeséget írtam leszarom, így a végére elfáradtak az ujjaim. Ha meg már ennyit írtam, kár lenne nem elküldeni. Max. kikerülök mint külön post 😀

  8. Nehogy azt mondd, hogy TL;DR, mert leszopom magam xD

  9. Amit leírtál, azt én is pontosan tudom. Ettől viszont még meg lehet róla a véleményem, hogy miért nem tetszik. =) Nyilván nem vártam tőle semmi komolyat (ennyi rutin azért van bennem) és már az első screenshotok után tudtam miről fog majd szólni, illetve hogy mire számíthatok majd. Persze jó kérdés, hogy minek néztem meg olyat amiről tudom, hogy nem fog tetszeni, de a válaszom rá ugyanilyen egyszerű. Egyrészt azért néztem meg, mert bírom a zombis cuccokat, és eddig még(!)nem sok animu részletezte ezt, másrészt hogy senki se mondhassa nekem, hogy úgy kritizálom, hogy nem is láttam.

  10. Akkor én értettem megint félre, a véleményed objektív volt. Sorry
    Nálad mindíg beleesek ebbe a hibába, hogy valahogy mögé látom a fikát a véleménynek, pedig nem is 😀

  11. Nézd… nem tagadom, hogy a véleményemből leszűrhető az, hogy a HotD szerintem szar, és ezt már az előtt is tudtam, mielőtt belefogtam volna, hogy minden bizonnyal nem tévedek majd sokat. Ennek ellenére, miközben néztem, próbáltam objektíve értékelni a stuffot, annak fényében amit láttam, tényszerűen ott volt.

    Egyébként semmi gond azzal, ha valakinek tetszik a HotD, bár a népszerűségét nem értem, de ehhez meg már hozzászoktam. =)

  12. Argus Solotov Says:

    Van ugyebár az otakuknak (jó, nemcsak nekik, hanem minden, ismétlem MINDEN manavédő fandomnak) az a berögzült, szánalmasan szar és unalmas védekezési metódusa, hogyha valaki kritizálni/fikázni/negatívan véleményezni meri imádatuk tárgyát, az első visszavágás szinte biztos, hogy az lesz, hogy “Láttad/olvastad te ezt egyáltalán?”. Péter esetében (és általában az én esetemben is) erre a válasz minden esetben igen, lévén ő objektíven véleményez dolgokat, ahhoz meg minimum az szükséges, hogy végigszenvedje azt a borzalmat. Erre a második védvonal szinte minden esetben az, hogy “Akkor minek nézed, hogyha nem tetszik?”. Hát bazmeg pontosan ezért, hogy az ilyen kretén pöcsök, mint akik csak e mögé tudnak bújni, ne hozhassák föl az első kérdést, mint mentsvárat “igazuknak”. Ez a két kérdés egy kibaszott önellentmondás, de egy gyökerek mégcsak ezt se képesek észrevenni.
    Ergo a jutalmuk egy szívlapát a tarkójukba, s egy másfél másodperces zuhanás a Duna jeges vizébe…

  13. Na igen, innentől már csak az a kérdés, hogy az megéri-e. Mondjuk evidens, trollnak valszeg igen. De normális esetben a kérdés így nézne ki: “te most komolyan azért néztél meg xy művet, hogy az ilyen kukikkal tudjál hadakozni?”

  14. Na akkor… egyrészt nem szenvedtem miközben néztem, mert rossz és rossz között is van különbség. A HotD nem nézhetetlen, hanem csak simán egy full fanservice anime, ami rövid távon akár még szórakoztató is lehet (úgy az első 3 rész) de hosszútávon unalmas.

    Másrészt nem azért néztem végig, hogy a fanokkal vitatkozzak, hanem (ahogy írtam is) azért mert érdekelnek a zombis cuccok, na meg persze azért mert elég rövid idő alatt lett körülötte nagy hype, hát érdekelt miért is. De egyébként nem is értem minek kell ezt magyarázni… megnéztem és kész, aztán lett róla egy véleményem, ennyi.

    Trollnak meg lehet nevezni, de akármennyire is hihetetlennek tűnik, általában nem én keresem a konfliktust. Ha kérdeznek, válaszolok, és ha valami olyat látok amivel nem értek egyet, reagálok rá. Lehet egyszerűbb lenne leszarni, én nem szarom le. Nálam a trollkodást kiváltani szokták, méghozzá vaskalapos, flegma, vagy agresszív véleményekkel. Amúgy ez is ott válik érdekessé, hogy amikor elkezdődik egy ilyen vita, feltéve, hogy a partner nem egy nolife retard, általában mindig megtaláljuk a közös nevezőt. =)

  15. cheatergs Says:

    Ha már Higschool of the Dead, japánok, eredetiség… Korábban le akartam írni, csak lustaság miatt elhalasztva, szóval a 11-es rész végénél, mikor a tisztek készülnek a torpedó kilövésére, felfigyeltem, hogy milyen jó kis szám szól a háttérben. Gyanús is lett, hisz ilyeneket nem ütnek össze maguktól az animés zeneszerzők, utána is néztem. Yt-n a 28 days later trackjével azonosították, de egy komment jobbat mutatott:

    HotD-Hollow men

    Muse-New Born

    Ettől függetlenül bejön a MAD House verziója.

    Plusz a “pink” hajú Saya apja kiköpött a Seto no Hanayomében Luna apja, csak fekete hajjal.

    Magával az animével nem volt bajom, még mindig jobb, mint az ecchis sol-ok.

  16. Azoknál nem nehéz jobbat csinálni, de ettől még a HotD nem több, mint egy full fanservice anime, abból a fajtából, ami Agent Aika óta nem változott semmit.

Vélemény, hozzászólás?

