The Bitchy Puff Girls

Hát ez valami rohadt nagy, köszönet érte Kashim-nak! XD

Reklámok

18 hozzászólás to “The Bitchy Puff Girls”

  1. Nagyon jó lett tényleg! XD

  2. Argus Solotov Says:

    Lássuk be, ez elkerülhetetlen volt XD…

  3. Na igen, és nem is téved oly sokat… =)

  4. Magdolna néni Says:

    Hasznos:)
    Na jó, tetszik, szuper lett!

  5. Várható volt, hogy valaki megkreálja, de faja lett. Adalék infó, Urahara Shop oldalán a heti szavazás: Legyen-e Panty and Stocking fordításunk?

    • Még szerencse, hogy nem vagyok magyar feliratokra szorulva, mert tökéletesen értem az angolt. =) Angol szinkronra leszek majd kíváncsi, már ha lesz.

    • Ha nem fordítjátok le a japán eredetiben is benne maradt angol szövegeket, és nem fordítjátok le a szereplők neveit, akkor áldásom rá.

      • Rossz hír, hogy le fogják, írta kommentben az illető. Mármint a szereplők neveit még nem biztos, de a káromkodásokat már 100%.

  6. Nem az én ízlésem ez a P&S, de ez a kép nagyon jó! ^^

  7. Jó bizony, igényes átszerkesztés. =D

  8. WIN, különösen Stocking jön be a képről! ^.^

    Amúgy lol, egyre inkább erősödik bennem az “ezt mégis meg kéne nézni” érzés, pedig tudom, hogy nem az esetem, meg minden, de… áh, dögöljek meg – elkezdem! 😀

    Adok neki egy esélyt, hátha lesz belőle valami. Mechákat is rühellem, aztán TTGL mégis az egyik nagy kedvencem, szal… :3

    • Mechákért én se vagyok oda, például a Gundam, Macross sose jött be, viszont a Battletech, vagy Warhammer féle mecheket már szeretem. TTGL meg epic win, nem a mechák miatt érdekes, hanem inkább a humora miatt.

      Panty & Stockingnak szerintem adhatsz egy esélyt, max ha nem jön be, abbahagyod. Gainaxék az első duplarész első felét megcsinálták úgy, hogy vagy megfog azonnal, vagy soha. Ha azt kibírod, hogy a szarszörny lerántja Pantyt a klotyóba, csupa szar lesz az egész város, az emberek rosszul lesznek és hánynak, stb, esetleg még el is mosolyodsz rajta, akkor a többi már menni fog. Ténylegesen ez után indul majd be a sorozat a Death Race-es epizóddal. =)

      • “Rossz hír, hogy le fogják, írta kommentben az illető. Mármint a szereplők neveit még nem biztos, de a káromkodásokat már 100%.”

        Na szépen vagyunk… oks, akkor visszavonom amit mondtam. Magyarul nem ütne akkorát.

      • Biztos hogy nem, szinkronba meg bele se merek gondolni… bár az Animaxon ezt le nem adnák, az tuti. =D

  9. “Biztos hogy nem, szinkronba meg bele se merek gondolni… bár az Animaxon ezt le nem adnák, az tuti. ”

    Egyrészt mert sértené az otaku lelküket, másrészt pedig a jelenlegi fordítóbrigádból nem nézem ki hogy egy ilyet tökéletesen vissza tudnának adni. Fordítás terén iszonyatosan elavult tud lenni a gondolkodásmódjuk. Noha láttam már rajongói fordítók között sokkal rosszabbat is…

    Másrészről…

    Eljutottam a hetedik részig, hurrá. Ezek a démon nővérek kegyetlenek. 😀

  10. Őket én is bírtam, régen láttam már ennyire ütős ellenségeket, bár igaz ők is “állandó” kudarcra vannak ítélve, de a karakterük az piszok jó. =)

  11. Azjutott eszembe melyik pandúrra hasonlítanak. A szőke lenne puszedli, a ghotos meg csuporka? Akkor holmarad sziporka? ^^

  12. Jaj ezek a zseniális magyar nevek… köszönöm TV2. =)

    Panty kinézetre olyan Bubbles és Blossom kombónak néz ki, viselkedésre viszont egyértelmű Buttercup, tipikus mocskos szájú kemény csaj, csak még pluszba szeret dugni is. =D Stocking az kinézetre egyáltalán nem hasonlít egyik karakterre sem, viszont viselkedésre olyan naiv és gyerekes tud lenni, mint Bubbles.

Vélemény, hozzászólás?

