Vizsgatemetőn jártam =)

Haver jóvoltából voltam vizsgatemetőn múlthét pénteken, rám volt bízva a többiek meghívása, még haver a szaktársait szedte össze. Egy bárban, vagy inkább igényesebb kocsma volt az, foglaltunk magunknak helyet, a tulaj tök rendes volt, benéztünk kedden mondtuk tartanánk itt egy kis bulit pénteken, azt mondta semmi akadálya, így legjobb helyet le is stoppoltuk egy 1000-ért 8-tól zárásig. Ez nem is volt sok, tekintve hogy két bőrkanapé volt, 4 bőr fotel, meg egy tölgyfa dohányzó asztal, de egyik se az a lehasznált gagyi, meg tényleg szép igényes hely volt, volt ott csocsó, biliárd, nyerőgép, minden. Egy bánatunk volt csak, citromos Gösser, de még csak sima Gösser se volt, viszont volt helyette Tuborg, Pilsner, Becks, Stella, Borsodi, Soproni, szóval nem azaz 1 sörös hely volt.

A buli hivatalosan 8-kor kezdődött el, egy helyi gimi előtt gyülekeztünk 7 és 8 között, ott kezdődött a bemelegítés, aztán odaértünk fél kilencre és beindult a buli. Kérdeztem is havert, mi van a sulival, mire mondja megbukott, abbahagyja, én meg fasza, látod,látod, mentél volna te is kiadványosnak mint munkatársam, aztán taníthatnád be a sok dilettánst, de erről majd később. =)

A buli a szokásos jó hangulatban indult, és ahogy haver mondta, ugyan megbukott a fő sulin, de egy dolgot azért csak megtanult, hogy lehet a tantárgyakat levezetni piálásnál, vagyis először kezdődik a bevezetés az alkoholizálásba, utána jön az alkohol alapokismeretek, végül a magas szintű piálás. Na mi ebből az utolsó kivételével sikeresen levizsgáztunk, méghozzá kitűnő eredménnyel.

Nem akartunk amúgy berúgni, csak kellemesen iszogatni és dumálni az élet nagy dolgairól, ahogy általában szoktuk, ezért is fogyasztott csak 3-4 sört mindenki, meg volt egy kis Ouzo, amit sunyiban csempésztünk be, az egyik srác hátizsákjában. Oda tettük be, ahol a két kanapé találkozik, a sarokban, ott volt egy álló lámpa is. Aki még nem kóstolta volna, nem vesztett vele semmit, mint a negró, olyan íze van, nem rossz, de ha már Görög pia, akkor az 5*-os Metaxa simán veri. Ja meg haverral ittunk egyet a nagy bukásra, Becherovkát. =)

Szóval az este kellemesen telt, egy kifogásolható volt csak benne, egy srác, akiről mint kiderült haver egyik szaktársának a barátnője hívta meg. Na most ez a gyerek eleve lekésett az alapozásról, és azt hittük már a bulira se jön, tartott már egy jó háromnegyed órája a party, mikor hívta a csajt, hogy hol vagyunk, mert ő már 10 perce ott áll a suli előtt… LOL. De jól van, megesik az ilyesmi, elmondjuk hol a hely, egy húsz perc múlva megint csörget a gyerek, kinn van a kocsma előtt, a csaj meg a párja menjenek ki érte… újabb LOL.

Végre aztán bejött a gyerek… hát mit mondhatnék, a tipikus Harry Potter, némi SP beütéssel. Inni persze semmit se ivott, csak teát(!), de abból vagy 3 csészével. Pedig a jó indulat meg volt bennünk, mi próbáltuk volna, hogy sör, Ouzo, valami, de ő csak majdozott, ergo nem merte bevallani, hogy anit-alkesz, vagy csak simán büntibe kerülne otthon, ha megtudnák, hogy ivott. Hozzászólni semmihez se tudott egész este alatt, csak ilyen iszonyat szar vicceket nyomott, hogy: 2 kolbász megy a sivatagban, melyik a sportriporter? A Gyulai, és ebből a sivatagosból még vagy 6-ot elmondott.

Gondolom ismerős mindenkinek az a szitu, amikor az ember próbál valami erőltetett nevetést összehozni, kívül vigyorog, de belül sír. Na mi meg is untuk hamar, és ha már ő ilyen szar viccekkel szívatott minket, akkor úgy gondoltuk, mi is megvicceljük, és kitaláltuk, hogy eljátszunk vele néhány kocsmai trükköt. =) Itt aztán volt csocsó mászásra, biliárd kúszásra, ropi 2 perc alatt ivás nélkül, két sört hamarabb meginni mint ő egy felest, stb. Szerencsétlen persze sorra bukta be mindet. Mi és a többiek jót szórakoztunk, ő már kevésbé, látszott rajta, hogy képtelen ellazulni és poénnak felfogni az egészet.

Utána aztán egyik haver, nagy nyerőgépes, bevezette őt a pénznyerés rejtelmeibe, de a gyerek ott is csak vesztett vagy 600 forintot. Én amúgy nem sokszor nyomom ezt, bár egyszer nyertem rajta 5000-ret, de haver, az nem normális ilyen téren. Egyszer régen már 20.000-nél járt, és úgy elkúrta, hogy 800 lett a vége.

Ezek után jött azonban az este csúcs pontja ilyen téren, ugyanis bulik alkalmával ugye köztudott, hogy a lányok szokták ölelgetni, puszilgatni a fiúkat, még akkor is, ha csak barátok, fiú-lány barátságba (ami a közhiedelmekkel ellentétben létezik) ez bele fér. A mi társaságunkból volt ott 4 lány, haveréból 1, az is barátjával, rendes csaj volt, de ő inkább kimaradt ebből. Mi persze maradunk a hagyományos fiú-lány felállásnál, mivel nem vagyunk diszkósok, így nálunk az azonos felállás nem játszik. =)

Szóval megy ott a hülyéskedés, mikor az egyik lány elkövette azt a hibát (egyébként nagyon bírom a csajt) hogy adott annak a viccmondós gyereknek is egy puszit, ha már a többi lány nem akart neki (szerintem igazából ő se). Na és ekkor következett be a lehető legrosszabb dolog, ami ilyen helyzetben előfordulhat, a viccmester ugyanis úgy vélte, hogy érdekli a lányt, és ennek bizony kúrás lesz a vége. Mi persze jót röhögtünk rajta, élveztük ahogy a próbálkozik a gyerek, hova mész, mit csinálsz hétvégén, számodat megadod stílusban, ám a leányzó már annál kevésbé. Gyakorlatilag menekült már előle, de bárhová ment, az mindig ment után. Igaz mikor már a WC-re is majdnem utána ment, akkor már gondolkodtunk rajta, hogy fel kéne világosítani a tényállásról, de végül is annyira nem szállt el. A buli amúgy hajnali 2-ig dúlt, másnap délig alvás, pedig be se rúgtam, inkább fáztam már hazafelé, mert a város másik végén lakok.

Apropó csajok, a buli közben egy rövid ideig téma lett az anime is, DB, aztán valami új gyanánt beajánlottam ott pár embernek a Pantyt, és ez kapcsán jegyezte meg egyik haver, hogy annak az animének egy tanulsága volt, mégpedig, hogy a goth csajok sunyik, és nem lehet megbízni bennük. Ahogy ezt kimondta, egyből eszembe is jutott, hogy mennyire igaz, mert ezt magam is tapasztaltam. Bizony… nem tagadom, egyszer régen elkövettem azt a hibát, hogy összejöttem egy ilyen sötét lélekkel, már persze nem abból az ássál magadnak te is, hullává maszkírozott fajtából, hanem az igényesebb, ember kinézetű verzióból.

Tök jól indult minden, volt téma, érdeklődés, stb, viszont utána… valami megváltozott, vagy inkább csak ekkor jöttem rá a csaj defektjeire. =) Most képzeljétek el azt, hogy felhívom, és ez a beszélgetés zajlott le:

Szia! Mi a helyzet, hogy vagy?
Jaj szia! Jól, épp a gép előtt vagyok most.
Igen, és mi jót csinálsz rajta?
Áhh semmi csak véres képeket nézegetek, háttérnek…

Szóval igen, már itt érezni lehetett, hogy valami nincs teljesen rendben a kis fejében. Ja és csak úgy puszta kíváncsiságból én is beírtam… hát olyan képeket dobott ki, még szűrés mellett is, hogy kajak rosszul lettem. De rendben van, oké, ennyiért még nem szakítunk, na de utána ilyenek voltak, hogy átküldött nekem egy storyt, amit a goth haverjaival írtak, és ilyenek voltak benne, hogy a kifolyik a prosti bele, meg a pap fel van szögelve a templomi keresztre… persze az egész ilyen viktoriánusos, Londonos, estés, teliholdas, anti-keresztény körítést kapott, mert hát ugye mi mástól is lehetne deep dark. Sőt a vége felé már olyat is csinált, hogy lefényképezte és a mobilján mutatta nekem, hogy megvágta véletlenül az ujját, és úgy döntött, bekötés helyett sokkal jobb ötlet a naplójába egy törött rózsát rajzolni vérrel… so sick! =/

Egyébként múltkor mentem haza melóból, és láttam a városban egyik volt gimis osztálytársamat. Na most ő gimiben 4 évig cső rocker volt, természetes full fekete haj, fekete ruha, bakancs, stb. Húga amúgy nagy ribanc, egyszer rám mászott piásan, de nem hagytam, hogy lekapjon, nem azért mert csúnya, csak én nem így szoktam ismerkedni. =) Na de visszatérve a csajra, most képzeljétek el hogy úgy átalakult, hogy a fekete haját nem szőkére, hanem fehérre(!) benyomatta, és az öltözködése, az ilyen Avril féle se ez, se az alter lett. Köszönni persze nem köszönt, de nem is baj.

Mi maradt még… ja igen a meló. Jönne most hozzánk egy új csaj, vagyis inkább már nő lenne, de annyira nem vág semmit, hogy munkatársam mondta is a főnöknek, nem csak szoknyája rövid, de az esze is. Pedig nem szőke, matt fekete, de sajnos nem csak a hajszíne sötét. Egyszer én mutattam meg neki, hogy kell a photoshopban új réteget csinálni. =D

Velem amúgy nem sok érdekes történt mostanában meló szinten, talán csak egy poénos helyzet volt, amikor vittem ki a rendelést, és a közelben volt egy óvoda. A környéket ismerem, 4 emeletes házak, jórészt öregek lakják, jó nyugis, és az óvoda udvarán épp sorakozó volt, hogy majd mennek valahova. Haladok, kezemben a papírral, elmegy egy mentő valahol, hallani a szirénáját, mire az egyik gyerek ilyen tök hangosan megszólal: Valakit már megint elbasztak a gecibe. Én persze röhögtem, az óvónő kevésbé, olyan taslit levágott neki egy Dávid, mit mondtál? után, hogy rendesen bevisszhangzott a környéken, a gyerek meg csak vigyorgott magában. =)

Nos ennyi lett volna, remélem lesz aki szórakoztatónak találja… =)

 

17 hozzászólás to “Vizsgatemetőn jártam =)”

  1. Jó lett! ^^
    Pont 2hete volt szerencsém nekem is egy próbálkozóhoz, a buszmegben szólitott le. Ő is kérdezte h hol lakom? meddig utazom? mikor indulok? nem ülök be vele valahova? Irtó gáz alak volt. ^_^”
    Gothos barátnő? Ki nem néztem volna belőled Peti… Oo

  2. Na igen, az ilyen utcán, buszmegállókban, buszon ismerkedőket én is nagyon bírom. Valahogy én ezt nem tudom elképzelni, hogy csak úgy odamegyek valakihez az utcán, és teljesen ismeretlenül elkezdek rá nyomulni. =/

    Én spec házibulikban, meg amíg suliba jártam, ott ismerkedtem lányokkal, ritkábban szórakozó helyeken.

    Gothos exemet (azért pontosítsunk) én se tudom, hogy a francba tudtam anno összeszedni, nem tudom mi volt velem. Mindegy, régen volt már… =)

    • Argus Solotov Says:

      Vágytál az exotikumra XP.

      • Külsőre nem látszott annyira rajta, meg voltak témák, amikről tök jól el tudtunk beszélgetni, csak azok a defektek nem kellettek volna.

        Oké, minden embernek vannak hülyeségei, de van egy pont, amitől már sok.

  3. Ááá, a vége az baszott nagy volt, ennyit rég röhögtem, mintha egy profi stand-up arc mesélte volna. 🙂 Valamit nekem is össze kéne hegeszteni, csak nincs semmi humorom, és sok koleszos arc + szülők olvassák a blogom. 😉
    Amúgy én anti-alkesz vagyok, és eddig egy nagy ivós bulin sem volt gond belőle. Múltkorin is kerek-perec elmondtam mi a helyzet, és ennyi, senkinek nem származott kellemetlenség belőle se előtte, közben vagy utána. 🙂

    • Azért ne túlozzunk, de azért örülök, hogy tetszett. =)

      A blogomat nekem is olvassák haverok, meg munkatársam, még ha nem is kommentelenk, aztán néha a fejemhez is vágják, ezt meg azt miért tettem ki… =D

      Anti-alkesz… az nem jó, biztos van olyan pia, amit szeretnél, ha más nem egy citromos Gössert, az olyan limonádé féle, de nagyon finom. =)

  4. Faja lett, sokat nevetgéltem 🙂 Gothos volt barátnőt ki nem néztem belőled. Biztos csak fiatal voltál, és bolond 🙂

  5. Na látod, ez az amit én sem értek, hogy miért és egyáltalán hogy jöhettem vele össze. =) Bár akkor még én is jobban elmentem ebbe a bakancsos, bőrkabátos irányba, szóval lehet azért… =)

  6. “kifolyik a prosti bele” – na, ilyet már sikerült írnom nekem is…xD

  7. Csak nem te is gothos vagy? XD

    Egyébként bírom a véres, durva és brutális dolgokat… de amikor csak ilyenekkel van tele valami, és semmi haszna, akkor inkább fárasztó.

  8. “Áhh semmi csak véres képeket nézegetek, háttérnek…” – legalább őszinte volt! XDD
    Nekem is van egy külföldi goth ismim, aki ha jól értettem vámpírnak képzeli magát vagy mi: “köszi, hogy érdeklődsz felőlem, kevés az áldozat és a vér, úgyhogy inkább visszatérek a koporsómba…” o.O OKÉ! 😀 Szeretném megérteni ezeket az embereket, de félek, hogy az igazság fele annyira se lenne érdekes, mint amilyen cirkuszt ezek levágnak. @_@

  9. Gondolom a szeretet és a figyelem együttes hiánya okozza ezt náluk, ami aztán ilyen szélsőséges, depresszív módon csapódik le. Én legalább is erre tudok gondolni, de az is lehet, hogy egyszerűen csak így akarják megbotránkoztatni a környezetüket.

    Egyébként régen láttalak már itt, vizsgaidőszak, tárgyfelvétel, ilyenek biztos elvették a szabadidődet mostanában.

  10. Nem tudom pontosan, mert ok, hogy nevelőszülők nevelték fel tisztességesen, szeretetben, de a fazon még mindig mániákusan keresi az igazi anyját. Szerintem leginkább egy barátnőre/feleségre lenne szüksége. Na de ilyen viselkedéssel (pl. meztelenül pózol mindenféle fémkardokkal stb) elég nehéz lesz. Ill. ha talál hozzá hasonló deviáns viselkedést tanúsító nőnemű lényt. hmm…

    Amúgy befejeztem a sulit és dolgozom. 🙂 A meló viszont az életkedvemet is elveszi. @_@ De amíg próbaidőn vagyok, sajna nem rosszalkodhatok (értsd. ebéd szünetben e-mailt nézni, vagy blogot olvasni). emiatt tökre fusztrált vagyok és ideges, és gyakorlatilag itthon már semmire sincs időm! @_@ Ilyenkor tudok igazán örülni annak, hogy nincs se férjem se gyerekeim! XDDD

  11. Én se értem az enyémnek mi volt a baja, mert a szülei, anyja apja is hihetetlenül jó fejek voltak, nem úgy néztek ki, mint akik nem törődnek a gyerekükkel, vagy nem szeretik. Szóval gondolom marad az utóbbi, a polgárpukkasztás.

    A vizsgához gratulálok, a melóhoz pedig kitartást, lesz az majd jobb is. =) Első pár hét alkalmával engem is et az ideg, meg persze minden szarral engem találtak meg, kétszer is leellenőrizték mit-hogy csinálok, aztán csak belerázódik az ember idővel. Bár sunnyogni nem nagyon lehet, de ezt-azt már megengedhetek magamnak, főleg mivel baráti viszonyban vagyok a munkatársaimmal, a főnök meg ugye nincs mindig ott. =) Ennyiből jó az a hely ahol én melózok, hogy amikor a főnök lelép, akkor igazi családias hangulat lesz. =D

  12. Wow, a goth csajodon kihaltam. 😀 Azért az kemény lehetett.

  13. Az elején még tök normális volt (vagy csak én hittem annak) de aztán ahogy jöttek elő a stiklijei, egyre inkább beérett a szakítás. =)

Vélemény, hozzászólás?

