Top 10 Worst Cartoon

Ha már múltkor felsoroltam néhányat a legrosszabb animék közül, gondoltam úgy fair, ha a másik oldalról is kiragadok néhányat… =)

 

10 – Storm Hawks

Az alapkoncepció még nem is lenne rossz, bár túl sok eredetiség nincs benne, és a karakterdizájn se nevezhető épp szépnek. Ami tönkreteszi ezt a rajzfilmet, hogy az ellenség állandó és totális kudarcra van ítéltetve, képtelenek sikereket elérni, ráadásul 90%-uk erőltetett poénkodás közepette fejezi be nem túl dicső pályafutását, például száguldás közben fejbe kapja egy csavarkulcs, és hasonlók.

 

9 – Winnie the Pooh

Sohasem értettem ennek a rajzfilmnek mi is lenne az értelme, mert nagyjából arról szól az egész, hogy egy autista kissrác beképzeli, hogy élnek a plüssállatai, akik hozzá hasonlóan pszichiátriai esetek. Mániákus, depressziós, üldözési mániás… van itt minden, és azt az egésze bizarr, flashelt bolondok erdejét próbálják valami idétlen módon humorossá tenni.

 

8 – Sponge Bob

Most biztosan felszisszentek páran, hogy miért? Elmondom, azért mert ez a rajzfilm nem más, mint Rocko a tengerben, gyerekesebb megvalósításban. Sohasem értettem miért ez lett a Nickelodeon zászlóvívője, amikor egy totálisan átlagos rajzfilm.

 

7 – Scooby Doo

Unalmas, klisés, idétlen, végtelenül önismétlő, és érthetetlenül overhypeolt. Mindig ugyan arról szól minden szezon és epizód, valami random bűnöző kitalál valami “zseniális” tervet, ami általában logikailag igencsak átgondolatlan és értelmetlenül túlbonyolított. Közben jön a banda, menekülnek a rossz elől, bizonyítékokat keresnek (vagy inkább az ölükbe hullik) építenek egy csapdát ami befuccsol Scooby bénázása miatt, de aztán a nagy bénázás közepette a rosszak is megszívják és lelepleződnek. Amiért még pluszban gyűlölöm ezt a rajzfilmet, mert ez az egyetlen oldtimer, amit a Cartoon Network még nem nyírt ki, ellenben minden mást már igen.

 

6 – Ben 10

Tipikus “ha nincs ötleted hát lopj jó sokat” rajzfilm. Egy gyerek talál egy órát, amivel át tud változni 10 idegenné, és jól helybenhagyja a rosszfiúkat. Az óra persze rosszul működik és Ben egy idő után visszaváltozik, de ekkor sem kell aggódni miatta, hisz hősünk egy serpenyő, vagy egy baseball ütő segítségével is effektív marad a rosszak ellen, sőt ha kell felmászik egy kilométeres függönyön, vagy elvezet egy markolót is. Nincs azonban egyedül, a kuzinja elcsór egy varázskönyvet és onnantól kezdve tud varázsolni, a nagyapjuk pedig idős kora ellenére profi szellem… izé idegen irtó eszközöket tárol a lakókocsijában. Ha pedig ez nem lenne elég, van folytatás is, ami még gázabb.

 

5 – Robot Boy

Egy professzor feltalál egy robotot, ami alapjáraton nem különb egy hétköznapi játékrobotnál, de ha bepipul, akkor ultimate harcirobottá alakul át, ami mindent és mindenkit legyőz. Oké, ez eddig még talán jól is elsülhetne, de van két olyan memento, amitől még egy átlag gyerek is hülyét kap. Először is a robot a protonágyúkat, rakétavetőket, minigunt, lángszórót, és az összes rendszert két nyamvadt 9voltos ceruzaelemről tartja fenn. Másodszor a prof elküldi a találmányát az egyik rajongójához, hogy ott igazi gyerekké váljon (khmmm… techno pinocchio?).

 

4 – Hero 108

Tökéletes példa arra, amikor kiszórnak egy csomó random hülyeséget, amik aztán összeállnak valamivé, csak nem egy épp egésszé. Emberek vs állatok téma még rendben lenne, de mik ezek a random kreténségek, hogy lánctalpas teknősökön száguldoznak, meg hogy a gyerek szeme azért szór villámokat, mert megeszik egy banánt, és a csapatvezér miért bambuszrügyekkel lövöldözik? A grafika pedig… no komment, a felhők olyanok, mint ha lego kockák lennének, és a színezés is pocsék.

 

3 – Total Drama Island

Nincs még herótod a valóság showktól, esetleg poénos lenne mindez egy rajzfilmben? Akkor itt a neked való rajzfilm, ami csak ezért jött létre. Összeválogattak mindenféle sztereotípiát, fétist, megszórták sótlan humorral, és persze az elmaradhatatlan valóság show elemekkel, mint a vetélkedők, védettség, kiszavazás, és a többi. Közben természetesen megy a shipingelés, keresztbecsalás, szövetségkötés és árulás körforgás is, hogy addig se unatkozzon a néző, na meg hát ezek nélkül nem is lehetne igazi valóság show feelingje. Akinek pedig nem lenne elég a szigetes kezdés, az megnyugodhat, van még 2 fillerszezon, ahol igazából csak a körítés más.

 

2 – Johnny Test

Ismét egy olcsó flash rajzfilm, amiben semmi eredetiség sincs. Egy fordított Dexter, ami elvileg Johnny Quest kalandjait hivatott kiparodizálni, de egyáltalán nem azt teszi. Újrahasznosított klisékből és elég béna filmes utalásokból áll az egész, Vega Vader, Man in Black ügynökök és a többi baromság.

 

1 – Hi Hi Puffy AmiYumi

Nem tudom emlékszik e még valaki erre, mert a Cartoon Network is viszonylag hamar levette a műsorról. Elég elnagyolt, gagyi flashtoon, amit animu elemekkel bombáztak meg, tehát egy hibrid. Két Jfos idolról szól, ahogy járnak koncertezni és közben hülyeségek történnek velük, amik még kiszámíthatók is. Unalmas, sótlan, ráadásul előhozza mind két médium legrosszabb kliséit. Plusz ott a zene, ami hát… szerintem el tudjátok képzelni milyen lehet. =)

Nos azt hiszem ez most így ennyi lett volna, pedig van még annyi gagyi itt is, mint a másik oldalon. (Atomic Betty, My gym partner is a Monkey, Juniper Lee, stb)

93 hozzászólás to “Top 10 Worst Cartoon”

  1. Scooby Doo-val egyetértek. Mondjuk nálam a világ legszarabb rajzfilmje címet viszi.. és hihetetlen, hogy még mindig adják. Ha belenézek a Boomerang műsoraiba minden második rajzfilm a Scooby. : (
    Total Drama, Ben10, Johny Test sorozatok pedig már már ideglelés kategória. A többiből egy részt nem láttam.

  2. Ráadásul a Scooby Doo ahogy ment előre, az újabb szériák egyre szarabbak lettek, főleg amit legutóbb csináltak, amiben már csak Scooby és Shaggy szerepel, a járgányuk átment ilyen Xzibit féle Pimp my Ride-on, és egy ilyen Doctor Genya kaliberű profal küzdenek.

    Többibe bele se nézz, a Hero 108-ból 1 részt alig bírtam ki. A Robot Boy-nál pedig amikor megszólalt a robot, hogy “Robotboy szeret Tomi, Tomi barát” és még ki is csordult egy olaj csepp a bal szemén, na ott kimentem, és beleordítottam a díszpárnába, annyira fájt. =)

  3. Üdv Petya,
    Látom tettél a mérleg másik oldalára is.És meg kell mondjam nagyon egyetértek ezzel a listával, bár én a Heroes 108-at közelebb tettem volna az abszolút sz@r dobogósaihoz, mind1 igazság szerint ez töredéke annak a temérdek szennynek ami napjainkban megy a Tv-ben.
    A mici mackós részen szó szerint szakadtam a röhögéstől 😀

    Persze a régi szép idők amikor még a Hódító Hódok meg a Rocko mentek….

    • Elképesztő mennyiségű szemét van Nyugati oldalon is, főleg már ma, ezt soha nem is vitattam, csak ott a fanbase visszafogottabb. =) Én legalább is olyat még nem láttam eddig, hogy egy Nyugati rajzfilm kapcsán elindult volna az, mint mondjuk az EL-nél, meg vagy még egy tucat másik animénél.

      Mindenesetre ahogy van szar, úgy van jó is mindkét oldalon. =)

  4. Scooby Dooval kapcsolatban szintúgy egyetértek, arról nem is szólva hogy SD-nek van még egy pár testvérsorozata, amelyek maximum a címükben térnek el az “ihletőtől”, a lényegi tartalmon viszont kicsit sem újítanak. A Captain Caveman, vagy az egyik Flinstone mellékág például csak a címben tér el az SD-től, de azokban is minden epizódban dettó ugyanaz játszódik le, ugyanazzal a színvonallal. Nem is értem miért pont ezt tartotta meg a CN a régi nagyágyúi közül, mikor ott lett volna egy csomó másik jó sorozat is. Kész csoda, hogy a Tom & Jerryt még nem vették le a műsorról.

    • Wacky Racersnek is volt 2 mellékága, meg a Dexternek, Cow & Chicken-nek, sőt még a 2 Stupid Dogsnak is. Én spec mindig úgy voltam ezekkel, hogy ha az alap rajzfilm tetszett, akkor a hasonló elven működő másikat is tudtam élvezni. =)

  5. Argus Solotov Says:

    Az egyetlen, ami tényleg jó új rajzfilm manapság a CN-ön, az a Flapjack (Nyomi szerencsétlen utazásai)… Mondjuk azt se ott nézem, mivel már jó régen lekódolták, hanem a neten, de mindenesetre van olyan beteg, mint a Ren és Stimpy.

  6. Nekem a Chowder is tetszik, meg a 3D Star Wars is elmegy egyszer nézősnek, esetleg még az új Batman, bár igaz az hangulatra nem ér fel a régivel. Ren & Stimpyt pedig csak egy rajzfilm közelíti meg, a Riping Friends. =D

  7. Hogy hozzászóljak:

    Viharsólymok: nem tetszett különösebben, de láttam már rosszabbat is.

    Micimackó: gyerekként imádtam, de ez autistás izé már nekem is feltűnt, mikor felnőtt szemmel néztem végig legutoljára.

    Spongyabob: egyetértek, én sem értem meg hogy miért van ennyire felkapva ez az egész.

    Scooby Doo: már kis pöcsösként sem tudtam megérteni, mi ebben a jó. Egyáltalán nem volt izgalmas. Szerintem csak a nosztalgia miatt fut még a Cartoon Networkön.

    Ben 10: ebből egyedül az a rész tetszett, ahol Ben 10 már felnőtt férfi és a fiát okítja.

    Robotboy: ez csak szimplán idegesítő.

    Hero 108: Nem láttam egy részt sem.

    Totál Dráma sziget: Már a címe sem bizalomgerjesztő.

    Johhny Test: Ebből sem láttam egy részt sem.

    HiHi Puffy AmiYumi show: Ebből sem láttam egy részt sem.

  8. Apropó ez lemaradt, Mad Jack-el hogy állsz?

  9. Hidd el, jobb is hogy nem láttad őket. =)

    Mad Jack nem rémlik, az hol ment?

  10. Fox kidsen, itt egy rész: http://www.youtube.com/watch?v=tKVE0X_MNQo

    A magyar szinkront ajánlom, mert Rékasi élete talán legjobb alakítását nyújtja benne Jack-ként. 😀

    • Jack a kalóz nagyon nagy rajzfilm volt, Kullancs szintén. 😀 De Fox Kids-en még ment 1-2 jó sorozat: a Kids from room 402 és a 3 jóbarát és Jerry. Meg ment jó néhány szar is, de még mindig jobb volt mint napjainkban a CN.

      • Ez sajnos így igaz, bár a Fox Kids-ből is Jetix lett, utána meg felvásárolta a Disney, és lett Disney TV. Szóval a választék itt is minden váltással egyre gyengébb lett.

      • Tényéeg, a 3 jóbarát és Jerry is mekkora volt. Az is Nickelodeonos cucc volt, csak betiltották Amerikában egy olyan rész miatt, amiben a barátok a lányok bugyijai közt matatnak.

      • Ripping Friends is náluk indult, aztán törölték a műsorról.

      • John Kricfalusi volt a Ren és Stimpy szellemi atyja is. Nem csoda hogy hasonlítanak.

      • Nickelodeon jobban bírta a strapát, bár ők is a Ren & Stimpy-ből nem egy részt cenzuráztak, vagy úgy ahogy van bannoltak.

  11. Fox Kids-ről 2 rajzfilm maradt meg, az egyik a Kullancs, a másik a Little Dracula.

  12. Micimackó, az egyetlen Disney rajzfilm aminél a falra másztam a benne lévő hülyeségektől 😦

    Egyébként, a mostani CartoonNetwork en bloc ez a kategória.

    Scooby Doot viszont kezdetben szerettem, amíg csak a “Where are You?” alapsorozat ment, majd egyre jobban megutáltam a fantáziátlansága miatt. De az már gyerekként is feltűnt, hogy
    1. miért félnek a szellemektől, mikor kivétel nélkül mindig egy ember van az álarc alatt (=mert idióták)
    2. ök öten vannak, “szellem” egyedül. Akár puszta kézzel elkaphatnák
    és ez már gáz 😀

  13. Bennem az is felmerült, hogy ha már bűnözőről van szó, miért nincs náluk legalább egy fegyver? Hisz egy bűnöző, pláne ha valami komoly tervet akar véghezvinni, ritkán járkál fegyver nélkül.

    • Végülis komoly tervnek minősül az ijesztgetés? Mert általában csak annyi a céljuk, hoy mindenkit elzavarjanak, míg megkeresnek/kirabolnak/megszereznek valamit.

      Lőfegyvert én annyira nem hiányoltam, elvégre a G.I.Joe-ban is hiába háborúztak, soha nem találtak el senkit 😀

      • Nem feltétlenül lőfegyverre gondoltam, de amennyi időt és energiát beleölnek egy-egy komplikált tervükbe, például hogy félbevágott, üreges ágyúgolyókkal lövik ki az ékszereket a városon kívülre a tengerbe, és ott kihalásszák, hogy ehhez képest a saját védelmükről, egérútjukról sose gondoskodnak. =/

      • A fegyverekről már azt hiszem volt szó egy interjú kapcsán. Azt mondták, nappali vetítésű rajzfilmsorozatban amit korhatár nélkülinek szánnak, valamiért tilos fegyvert rajzolni. Ez a Pókember – iszonyatosan minimalista – 1995-ös rajzfilm feldolgozásakor volt zavaró, ahol mindenki lézerfegyverekkel lövöldözött, kitalált fegyverekkel. Morbius a tenyerén lévő cuccokkal szívta a vért nem a fogával, Carnage nem darabolt fel senkit a szimbióta-kaszáival, stb.

      • Nem lövöldözésre gondoltam, a logikai részét firtatom a dolognak, hogy ha már valaki ennyit tököl egy tervvel, akkor annyi esze csak kéne hogy legyen, hogy felkészüljön arra az esetre, hogy magát kell védenie, másokat kell drasztikusabb eszközökkel elzavarnia, mert a csel nem jött be.

  14. Valóban. Ezért mese ez csak.
    De így belegondolva, nem éppen ugyanez a helyzet a Columboban vagy a Poirotban is (Detective Conant nem nézek, így azt nem tudom)? Mindegyikben a lényeg a rejtély megoldása, azután az elkövető mindig belátja, hogy vesztett és megadja magát – ahelyett, hogy lezúzná a főhőst és elmenekülne…

  15. Ezzel járnak az átlag detektív storyk, mondhatni ez a kliséjük, még ha logikailag ugye nem is érthető az elkövetők reakciója. A Scooby Doo-val inkább az a fő gond, hogy a lényeg ugyan itt is a rejtélyfejtés lenne (legalább is elméletileg) csak hogy ezzel a rajzfilm tökéletesen szembefordul, és kiszámíthatóvá teszi a rejtélyt, amikor a rejtély ugye pont attól lenne rejtély, hogy nem lehet kiszámítani. =D

  16. Régen láttam, de én úgy emlékszem, hogy a ScoobyDoo-ban képtelenség volt kitalálni a rejtélyt, míg a végén el nem mondták részletesen.
    Az elkövetőt sokszor ki lehetett szűrni, dehogy ők mikből rakták össze a bűntényt, az gyakran csodával határos értékű 😀

    Tudom már, mikor utáltam meg Scooby Doot: mikor behozták a Scrappy Doo-t. Attól a kis patkánytól eldurrant az agyam XD

  17. Crappy Doo-t én is rühelltem, de volt az a másik, az a fogyatékos szürke kutya ilyen piros sapkában, Scooby Dum, na én attól mentem a falnak. =D

  18. Skydragon Says:

    A lista nagy részével egyetértek:

    Storm hawks tényleg fasza lett volna, ha a sztori jó lenne és nem lenne ez a sok görcsös erőlködés tényleg.

    Micimackót rühellem könyv formában is, de a rajzfilmet pláne, nem értem mi lehet tanulságos benne.

    Scooby jó egészen addig, amíg meg nem nézel belőle 3 részt és látod, hogy mindegyik rész ugyanarról szól. XD Bár itt hozzá kell tennem, hogy volt egy nagyfilm, amiben volt egy poén jelenet, éppen le akarták leplezni a zombit, mikor Fred a nagy erőlködésben letépte az egész fejet és kiderült, hogy az valóban egy zombi. 😀 Kár, hogy a nagyfilm egészének a története ratyi volt =( ( de a zenéje szvsz egészen “catchy” lett ;] http://www.youtube.com/watch?v=3NfHCQdAdJw ).

    Ben10 első szériája nem is lett volna olyan borzasztóan rossz, ha jobban rákoncentrálnak, de amit a második évaddal csináltak az hihhetetlenül szar, nem követi az előző évad sztoriját, az ősellenségét veszi magához csatlósnak, akinek teljesen más képességei vannak mint korábban, stbstb borzalmas.

    Robotboy ultraszar, ráadásul az animációja is fos.

    Hero107-ből csak 2 percet láttam kb, nekem annyi bőven elég volt.

    Total drama islandról egy a véleményünk, eredetiség nuku, gondolom csak azért engedte a CN, mert nincs benne vér + csöcsök, mint az IRL cuccokban.

    Johnny Testről szintén ua. vélemény.

    Hi Hi Puffy AmiYumi hál’ istennek nem láttam egy részét sem, de kurva ciki lehet azoknak a kiscsajoknak akikről mintázták, mert hamar levették a műsorról a kis önreklámjukat. 😀

    Nos a felsorolásban, mint láthatod nincs benne a Spongyabob, mivel én aztat szeretem. ;P
    Én már akkor rajongtam érte, mikor nem volt akkora mainstream, szerintem szörnyen jó random humort tartalmaz, ami nagyon sok szar napomat dobta fel. Kifejezetten jól tud esni egy nehéz nap után, Spongyabob gyermeteg naivsága és végtelen pozitív energiája engem is feldob.
    Tudom bugyuták, egyszerűek a karakterek, de én mindig is oda voltam ezekért, de ami rátesz egy lapáttal az a szinkron, annyira zseniálisan használják azok a színészek a hangjukat, hogy eldobom az agyam (Plankton szinkron színésze az egyik kedvencem, abszolút nem is sejtenéd róla, hogy egy iszonyat magas és vékony geek alkat :D), de a stúdióban is meg van az alaphangulat, a készítők bejárati ajtajára ki van írva, hogy “Have fun or you’ll be fired”.
    Igaz az újabb évadok mérföldekkel rosszabbak, mivel Stephen Hillenburg a nagyfilm elkészítése után kilépett. 😦
    Egyébként Rockoval pont, hogy melléfogtál, ha mondhatom így mert Hillenburg segédkezett ám abban is sőt a 4. év rá volt bízva.

    • Ben10-t én már az alapötletnél megutáltam,mert sütött róla hogy csak a figuragyártók miatt készült az egész, a sztorit meg csak gyorsan összecsapták alája.

      De a legviszataszítóbb maga Ben. Önfejű, neveletlen, bunkó és ostoba hülyegyerek mintapéldánya (Imádom, mikor az introban mindezek elenére KEDVES gyereknek nevezik), akinek naponta kijárna a Bright Slap de abból sem tanulna semmit.

  19. Miért fogtam volna mellé? Nekem teljesen olyan érzésem támadt tőle, mint ha egy Rockot látnék, csak sokkal gyerekesebb, gyengébb megvalósításban.

  20. Skydragon Says:

    Gyerekesebb, de nekem olyan gyanúm van ezzel kapcs., hogy a csatorna sok-sok Ren és Stipmy-s (+ egyéb) bírálatot megkapva, nem akart ezért a rajzfilmért is újabb “mínuszt” kapni, így kivágatta a vitatottabb/erősebb részeket (rengeteg olyan cenzúrázott anyag van, ahol pont hogy Ren és Stimpy-hez hasonló poén van amúgy).
    A gyengébbről meg nem tudok nyilatkozni 🙂 és nem is szeretnék vitába szállni, én szeretem.

    • Skydragon Says:

      Szerk.: De elismerem, hogy itt is ugyanaz a jelenség látható már (és csak arra megy ki a játék), mint a Narutonál, minden csepp pénzt ki akarnak sajtolni a dologból, mindenféle merch. cuccokkal.

  21. Sponge Bobot én olyan reklámoknál, clipshowknál is láttam már, amiknél nem is értem hogy kerül egyáltalán oda. Múltkor az MTV-n láttam egyet. Igaz még így is jobb mint a Scooby Doo.

  22. Skydragon Says:

    ;Đ Ezen röhög mostanában mindenki.

  23. Japánok… tőlük már megszokott az ilyesmi. =) Mióta láttam hogy a “barátnőiknek” milyen programokat szerveznek, romantikus vacsora, piknik, strand, azóta már semmivel se tudnak meglepni.

  24. No nézzük, miből élünk!
    10: Viharsólymok
    ezt speciel nem is vágom, hogy mi.
    09: Micimackó
    Ebből egy rész tetszett, amikor bemennek a városba, és össze-vissza basznak mindent egy Tescóban. 7 évesen bepisiltam a röhögéstől.
    08: Spongya Bob
    Túlhypeolt. Egynek jó lenne amúgy, de igen, inkább a Rocko Modern Élete, és nem azért, mert jobb, hanem azért, mert SOKKAL jobb!
    07: Scooby Doo
    Teljesen jogos, már 10 évesen is halálra untam magam a nézése közben, az összes rész ugyanarról szól, 0 változatosság.
    06: Ben 10
    Na, ez speciel nagyon nem jött be. 😀 Meg túlhypeolt is.
    05: Robot Boy
    YT poop alapanyagnak kiváló, és ezzel ki is merült az idézőjeles “pozitívumokban”.
    04: Hero 108
    Na, ezt se nagyon vágom, mi a tököm.
    03: Totál Dráma Sziget
    Meg Totál Dráma Akció meg Totál Dráma Világturné meg sorolhatnám… Szar, nézhetetlen, viszont remekül reprezentálja, hogy mennyire ótvarszar a kanadai kortárs rajzfilmipar.
    02: Johnny Test
    Nekem ez speciel tetszett, néha jó kis háttérzaj.
    01: Hi Hi Puffy AmiYumi
    Nekem ezzel sem volt különösebb gondom.

    Na, majd én is összehozok egy listát a 10 kedvencemről. 😀

  25. Viharsólymokat nem sokáig adták, ismételték, gondolom nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Puffy AmiYumi… itt az egyetlen dolog ami tetszett, hogy a CN villámgyorsan leradírozta a műsorról. =D

    Best lista majd lesz nálam is, idővel. =)

  26. Összeírtam, komoly lett! 🙂
    Még ma kirakom, TOP 20 lesz belőle!

  27. Kíváncsi vagyok, miket raktál bele… =)

  28. […] Channel, Nickelodeon, Cartoon Network, stb.), műsorblokkjai (Kölyök Klub, stb.), és Péter negatív tízes listája megihletése után jöjjön az én 20 […]

  29. Huu 😀 Ezzel a listával nagyjából egyet értek.

    A Sponge Bob-ról: Tényleg eléggé érdekes, hogy pont ez lett a “példaképe” a csatornának pedig a többsége megeszi reggelire.

  30. Így igaz, egy Ahh! Real Monsters vagy egy CatDog simán veri. =)

  31. Sponge Bob – miééééééééért? :’O
    Nem mondhatod, hogy nem szórakoztató…

  32. Nem bitangpusztulatosanfostos, hanem csak aránylag szar. =)

    Unalmas és gyenge, a classic nicktoon-ok között akadnak sokkal ütősebbek nála.

  33. Yuriko-chan Says:

    Micimackó: sosem szerettem, a címszereplő és Malacka idegesítettek a legjobban. Még Nyuszi volt a legnormálisabb, de őt meg pont nem kedvelte a közízlés. Az eredeti mű, a könyv illusztrációi sokkal aranyosabbak, ott minden karakter szerethető.
    Spongyabob: az ezredforduló környékén néztem, amikor még igen messze volt a divattá válástól. Elszórakoztam rajta, de nem ez volt a kedvenc Nickelodeon rajzfilmem. Az olyan blődségek már akkor is zavartak, mint pl. tengerpart a tengerfenéken, tűzön grillezés víz alatt és persze a rák, akinek egy bálna a lánya.
    Scooby Doo: én sem tudom mire vélni az évtizedek óta tartó töretlen népszerűségét, és Scrappy engem is nagyon irritált. De tényleg hihetetlen, mennyi klónja volt: Captain Caveman, Josie and the Pussycats (ez kb. a Scooby és a Caveman egybegyúrva, legalábbis a karakterek alapján), Speed Buggy (http://totallylookslike.icanhascheezburger.com/2010/09/24/speed-buggy-gang-scooby-doo-gang – ennyi) stb.
    Total Drama akármi: nekem nincs vele különösebb bajom. Ez pont, hogy az ilyen valóságshow-k paródiája akarna lenni, nem?
    Puffy AmiYumi: ha hiszitek, ha nem, ez már akkor is kiakasztott, amikor még friss, lelkes animés voltam. Irtó gagyi.

    És akkor mindezek után egy kis felüdülés – The Saga of Biorn: http://www.youtube.com/watch?v=MV5w262XvCU A napokban láttam, és tényleg jó.

  34. Igen a TDvalamelyik elvileg “valóság” show paródia akarna lenni, csak az vele a gond, hogy konkrétan a paródia mint olyan nincs meg benne. Gyakorlatilag teljesen ugyan az megy benne, mint egy igazi “valóság” showban (kiszavazás, stb) csak itt a fő hangsúly a shipingelésre kerül, hogy ki-kibe zúg bele, ki-kivel jön össze, ki-kivel és kit csal meg.

    Ha már jó “valóság” show paródia, akkor Drawn Together, avagy a nem túl értelmes Magyar fordításban Firka Villa.

  35. Hűha jólett ez is! ^^

    Viharsolymok – Nem láttam
    Micimackó – Utálom kivéve Zsebibabát! ^^
    Spongyabob – Szeretem! ^^
    Scooby Doo – Régen tetszett a régi de ráuntam.
    Ben 10 – Nem néztem
    Robot Boy – Gagyi
    Hero 108 – Gagyi
    Total Drama Island – A szigetes jó volt, utána kifogytak az ötletekből sajna.
    Johnny Test – Unalmas
    Hi Hi Puffy AmiYumi – Erre nem is emlékszem. ^^”

  36. Magdolna néni Says:

    Ejha! Szép lista.

    Storm Hawks: 1 részt láttam, nekem ilyen Tini Titánok hatása volt, nem kívántam folytatást.

    Micimackó: Nem rajongok igazán a Disney-ért, de ez meg egyenesen okádék számomra. Sosem értettem miért volt még az egyetemen is Micimackós notesze a többi csajnak.

    Spongebob: Én személy szerint szeretem, de az a kategória, amit egyszer elég megnézni. Ha ismétlést látok inkább elkapcsolok. Most megint eszembe jutott mennyire hiányzik Rocko modern élete 😦

    Scooby Doo: Egyezik a véleményünk. Nézhetetlen. Azt viszont bírom, mikor más rajzfilmek kiparodizálják.

    Ben 10: 4-5 részt láttam belőle, a folytatásából 1-et. Nekem sem jött be, pedi valami biztos van benne, mert sokan szeretik. Van egy kolleginám aki fejből fújja az egészet.

    Robot Boy: A magyar szinkronja abszolút amatőr, de nem is éri meg foglalkozni vele.

    Hero 108: Nekem ez is abba az egyszernézős kategóriába tartozik, mint a Spongyabob. Mondjuk általában van valami tanulság az epizódokban.

    Total Drama Island/Action/World Tour: Én erre rendesen rácuppantam. Az 1. és a 3. évadot végig néztem, a 3. utolsó részét pont csütörtökön láttam. Mondjuk tényleg klisés, de én szeretem a hangulatát, meg azt, hogy nagyon pörög, nem nyújtják el a dolgokat, mindig történik valami. Van viszont egy másik valóságshown alapuló rajzfilm, amit nem csípek: A Drawn Together. Tudom, ő teljesen tisztában van vele, hogy paródia, és szándékosan sztereotíp, de mésgem szeretem. Mondjuk ebben lehet, hogy benne van az is, hogy minden kedden meg szeretném nézni az Ugly Americanst, de eddig egyszer sem sikerült, mert előtte van a Drawn Together és azon mindig elalszom.

    Johnny Test: A tesóm kedvence. Fogalmam sincs mit szeret benne. Megnéztem pár részt, de teljesen logikátlan és gügye.

    Amiyumi: No comment, nem ismerem.

  37. Ben 10 egy nagy merch hype most, mint pár éve a Pokemon.

    Total Drama XY-t én egyszerűen azért nem tudtam élvezni, mert nem olyan mint egy valóságshow paródia, hanem mint egy valóságshow… csak annyi, hogy rajzolva van, meg nem tudsz küldeni SMS-eket. =D

    • Magdolna néni Says:

      Tudom, nem igazán paródia. Vagy nem annak szánták, vagy igen, de nem sikerült. Mindegy, nekem tetszik.
      Sms-t valóban nem lehetett küldeni, de az évadok vége felé lehetett online szavazni, hogy ki nyerje a finálét. Az utolsó epizódnak két változatát készítették el, és országonként azt a verziót adták le, amelyre többen szavaztak.
      Nem akarom megvédeni a Totál Drámát, nem szándékom megváltoztatni a véleményed, csak őszintén elmondtam a véleményem 🙂

      • Nincs is ezzel semmi gond. =) Egyik srác a haveri körből még anno, amikor az első szezon ment, nagyon nézte, aztán most már úgy van vele, hogy jobb lett volna, ha ott abbamarad.

  38. Magdolna néni Says:

    Én a 2. évadból csak egy fél részt láttam. Lehet, hogy az volt a leggyengébb széria… nem tudom.
    Azt viszont látom, hogy ijesztően sokat szóismétlek, úgyhogy inkább megyek aludni.

  39. “Robot Boy: A magyar szinkronja abszolút amatőr, de nem is éri meg foglalkozni vele.”
    A Robot Boy magyar szinkronja konkrétan YouTube Poop alapanyagként is szolgál pár embernek. 😀

  40. A rajzfilm maga annyira gáz volt, hogy én már a szinkronra nem is figyeltem… =D

  41. Vihar Sólymok…hmm. Sose szerettem. Sablonos ócska poénok.
    Micimackó~ Szintén ratyi. De van ennél rosszabb. 3d-s változatot is csináltak belőle, ami sokkal dedósabb, és agy halottabb.
    A Spongya Bobbal nincs semmi bajom, de azért már a könyökömön jön ki az egész, mivel a teve kettő állandóan ismétli. ( na meg a nickelodeon is, megállás nélkül )
    Na a Scooby Doo-t szívből gyűlölöm! Sosem értettem mit hype-olnak rajta annyira. Idegesítő, és kiég a szemem a grafikától! ( legalábbis a régitől ) Csoda hogy megélt annyi évadot….
    A ben 10-el ugyan így vagyok. Mindig is utáltam. Persze majd nagyon komolyan kell venni egy 10 éves gyereket aki megmenti a világot~ Olcsó poén. Persze ezt sem képesek le venni a Cartoon Network-ról.
    a Robot Boy-t szerettem nagyon régen, de csak azért mert még új volt számomra XD De kezdett unalmassá válni hogy minden rész ugyanúgy végződik. Robotboy legyőzi a gonoszt bla bla….
    Hiró száznyóc…..ettől hánynom kell mindig! Ez már a legmélyebb szint….
    Totál Dráma sziget….nos régen mindig megnéztem, de nem kötött le túlzottan. Mondjuk én nem ellenzem a valóság show-kat xD
    Johny Test…húúúh….olcsó poén, amit már ezek meséből össze lopkodtak. ” ne nyúlj hozzá ” De azért a kisfiú csak azért is hozzányúl. -.-
    Noooo~ A Puffy Amy Yumit szereteeem XD Kár hogy hamar lekerült~
    Való igaz, már nem is nézek CN-t. Egész nap csak a ben tíz, híró száznyóc, szkubidú, betmeeeen~ Nem értem mire kellet berakni a sok hősös cuccot. Max a Comedy Central-ra átkapcsolok, hogy legyen valami értelmesebb háttérzaj xD ( már a Comedy is régen volt jobb ) Egyébként a rossz mesék közé betettem volna a nyomi szerencsétlen utazásait is xD

  42. Az első Ben 10 tetszett régen, mint az első Bakugan. Az újak sajna egyre gyengébbek lettek. Scooby Dooból a régiek sose tetszettek de ezaz új rejtélyfejtős nem tudom miért, bejön. 😀 A többi tényleg borzasztó, az elsőből hála az égnek egy részt se láttam.

    • Nekem a Ben 10 már a legelején se tetszett, a későbbi szériákból viszont kész szenvedés volt egy-egy részt végignézni. Az elején még “csak” az egyik főellenségből lett haver, és változott meg az egész skillje, aztán később láttam olyan részt, ahol már a boszorkánycsajt ölelgetik. =/

      Scooby Doo-ból számomra pont a legelső bizonyult a legnézhetőbbnek, aztán amiben már csak Scooby és Shaggy volt, az volt a mélypont. Ez a legutóbbi is elég tré… viszont van benne egyetlen dolog, ami jobb mint az egész sorozat maga, ez pedig az egyik minion, Obliteratrix: http://trakt.us/images/episodes/255-1-25.1.jpg

      Amikor először láttam, mondom: “Hoppá, mi ez a fasza rajzfilm?” aztán erre jött a banda, és kiderült, hogy Scooby Doo. El se akartam hinni, hogy a sok szellem, múmia, frankenstein gagyi után képesek voltak egy ilyet összehozni, ami jól néz ki, és jók a fegyverei, skilljei. Kár, hogy kábé egy fél résznyi műsoridőt kapott csak.

  43. Ahogy elnézem, gyakorlatilag a CN utóbbi 10-15 éves termését úgy cakumpúder utálod. 😀 A Scooby Doo-val tökéletesen egyetértek. A többiben azért akad olyan momentum, ami miatt még élvezhető lehet, ha az ember kikapcsolja az agyát.
    A Robot Boy sztem az Astro Boy alapötletére épült, csak iszonyú gyengén lett megvalósítva. Ebből kb 3 epizódot bírtam végignézni.
    A Ben 10 első szériáját én is kedveltem, sztem nem olyan rossz – mindemellett elismerem, hogy valóban klisés és érezhető benne, hogy sokmindent összelopkodtak a koncepcióhoz. Az új szériának is van egyfajta hangulata, bár nekem is epic fail, hogy a legjobban kitalált főellent teszik meg első számú szárnysegéddé.
    Hero 108: na, ezt még annyira se bírtam elviselni, mint a Robot Boy-t. 😀
    A maradékkal nincs különösebb bajom, nézhető hulladék. 🙂

    • Nem teljesen, akadt azért pár kivétel, de a többségük tény és való, hogy meg se közelítette az egykori What a Cartoon-os időszakot, vagy még előtte.

      Samurai Jack, Justice League, X-Men, Chowder, Flapjack, Adventure Time, nagyjából ezek azok, amikre azt mondanám, hogy jók. Esetleg még a Generator Rex, bár az újabb részek már abból se túlzottan jöttek be.

      A Nickelodeon még olyan sincs mint a Cartoon, ott tényleg egy darab nézhető nincs már, hogy a Minimaxról nem is beszéljünk.

      • A minimaxnak az első egy-két éve volt sikerszéria, akkor elővették a régi nagy magyar címeket. Utána leálltak róluk és azóta tényleg nézhetetlen marhaságokat játszanak. Unokahugaim meg tátott szájjal eszik azt a sok szemetet, ami minimaxon meg nickelodeonon van.
        Régen Nickelodeonon azért voltak jók. Úgy 8-10 éve még. 😀

  44. Kár hogy a kungfu csirkék nincs rajta, az a legrosszabb rajzfilm amit valaha láttam!

  45. renhoekfan Says:

    a totáldrámával teljes mértékben nem értek egyet veled szerintem nagyon jó rajzfilm pedig ren és stimpy fan vagyok mint látod a nevemből igen valoságshow de nem ez a lényeg .az hogy ha megszeretsz belőle karaktereket mint én courtneyt és gwent meg heathert akkor érdekelni fog mi lessz velük én imádtam őket együtt courtneyt és duncan :ha egyszer halgatnál rám! courtney: azzonal halgatok rád miként tudsz valami értelmeset is mondani duncan őrült vagy tudod! courtney és te meg egy szörnyeteg !!! XD és csok jelenet fiu létemre szarrá röhögtem magam e két karakter ellentétességéről 🙂 vicces volt hogy egy jó kislány és egy rosszfiu hogy rivalizálnak s jönnek össze 😀 én szeretem ezt a sorozatot a deviantarton olyan történetek születtek mint duncan volt egy náci tiszt ausvitzban 1941 ben courtney meg egy gazdag zsidó lány akit mindig megalázott a gaz náci duncan .szivhezszoló volt elolvasni és szarrá sirtam magam érdekes volt romantikus és fantasztikus . a cime volt a prinzessin ami németül hercegnőt jelent 🙂 és még sok más történet is van ám tényleg nem azért néztem mert szivatták a versenyzöket hanem ha van kedvenc karaktered belőle mint nekem akkor érdekelni fog mi lessz velük 🙂 😀 de csomoszór lehetett röhögni rajta szerintem az vicces volt már az első részben is hogy leugrott a dagadt owen és kiapadt az öböl :DDDD én meg a drawn to geathert nem szeretem mert szerintem undoritó és ultra kegyetlen és viszataszitó sorozat ja és én is péter vagyok üdv péter 🙂 és rengetegszer megközelitette a ren és stimpy szintjét nem volt pszichotikus de voltak benne jó jelenetek 😀

    • Öhm… oké. =/

      Akkor csak a lényeget ragadnám ki az egészből: “ha megszeretsz belőle karaktereket" Na most ez nálam nem jött össze. =)

      Ha már arra vetemednék, hogy a mai CN rajzfilmjei közül nézzek valamit, akkor max két rajzfilm jöhetne szóba. Az egyik a Thundercats remake, ami egész jól sikerült. Illetve a Dragons: Riders of Berk, ami bár gyengébb mint a mozifilmek, de még mindig inkább ez, mint a Gumball, vagy a TDakármelyik.

      Egyébként furcsállom, hogy ha a Ren & Stimpyt bírtad, akkor a Drawn Together, hogy hogy már sok volt? =D

      • renhoekfan Says:

        rendbenvan hogy nálad ez nem jött össze nincs ezzel semmi baly én 94 es vagyok nálam összejött 😀 🙂 azért a totáldráma is majdnem egyidőben ment mint a nyomi szerencsétlen utazásai tehát 2007-2008 ban nem voltak ám olyan rossz dolgok . a nyomit ,chowdert meg a totáldrámát imádtam szégyen nem szégyen én is kilencvenes vagyok és röhögtem rajta nagyon és nem csak én voltam ezzel igy ma igen mamár szar a cartoonetwork ezt aláirom nincs rajta semmilyen nézhető cuccc de 2008 ban még volt és mig picivel utána is ! a totáldrámát se szabadott volna gyerekeknek leadni mint anno a ren és stimpyt sem ! .mert azért az első évad utolsó részei amikor a rajzfilmben a müsörvezető mondja hogy kiderült hogy heather tényleg egy kétszinü ribbanc az nagyot ütött és én is ledermedtem ilyet mondani egy gyerekcsatornán kétszinü ribanc az ütött 😀

        a ren és stimpy számomra az abszolut kedvenc rajzfilm ahogy irtad a jó rajzfilmek világában ha a legjobb rajzfilmet kell megválasztanod az az tökéletesen egyetértek az volt a legbetegebb legszadistább és mára már majdnem teljesen tiltott pszichopata rajzfilm 😀 bármit megadnék 5 évad magyar ren és stimpyért imádtam naponta töbször is megnézem rajzolom szeretem 🙂 kedvencem naná hogy ren 😀 egy pszichopata rohadék és a nevetése jobb mint jokeré minden részét láttam töbször és nézem ma is 🙂 😀

        drawn to geather nos nézzük először még ugy voltam vele nem rossz de rohadt kegyetlen és ami pár részben a szereplőkkel történt minthogy princess klarának levágták a kezét az inkább szomorú és szánalmas volt számomra mint vicces vagy tooth undoritó segge szerintem tul durva volt vagy hogy hőskapitány hogy bánt a fogyatékos csajjal akinek folyt a nyála igen stimpynek is folyt a nyála de az ég szerelmére az egy buta macska és nem egy lány karakter aki fogyatápos ! viszon persze nevettem rajta mikor szkubival szekszel foxy és megszolal scooby hogy scooby doo vagyok te cafka!! :DD meg tapsi hapsi 🙂 ugye milyen köcsög vagyok 😀 meg prérifarkas .voltak benne jó ötletek de tul durva volt már nekem is 😦 számomra tul durva volt ezekkel mint imént irtam a southparkal semmi balyom hogy keny meghal stb a nyomi is egy gyöngyszem volt 😀 imádtam és élvezettel néztem hogy az 1800 évek vége és az 1900 évek elején milyen volt az élet 😀 meg bütyök is nagy forma volt 😀

        elég nagy ren és stimpy fannak érzem magam aki hangot is ad és megismutatja miket tud 😀 a deviantarton én vagyok a második magyar ren és stimpy fan nagyon örülök hogy neked is a kedvenced .:D szintugy nagyon érdekes nekem két kedvenc karakterem van az egyik courtney a totáldrámából a másik ren a ren és stimpy ből fasza nem hogy ilyen vagyok 😀 és péter 😀

        itt van nyugodtan látogass meg 🙂 ez csak ren 😀 http://renhoekfan.deviantart.com/gallery/49415896/REN-HOEK

        ez meg sokminden más is találsz billy és mandy karaktereket meg sokminden mást is 🙂 http://renhoekfan.deviantart.com/gallery/

      • Egy kérés, ha a jövőben írsz, légyszi a mondatokat kezd nagybetűvel, használj vesszőket, és mondatvégi írásjeleket, mert ezt így egy katasztrófa. =)

        A Drawn Together túl durva? Azért a Ren & Stimpy Adult Party se volt semmi. =D Főleg amikor Ren segítséget keres, meg amikor Stimpy “terhes”.

        Amúgy LOL, pár hete pont a te két artodat dobta ki a google, a Ren Seeks Help, és a Bitter Half Ren képet. =D Akkor már megnéztem a deviant profilodat, de nem hittem volna, hogy magyar vagy, azt meg pláne nem, hogy ide jössz majd. =D

        Amúgy jók lettek a képek, van hozzá tehetséged. Én sajnos béna vagyok a kézi rajzhoz.

      • renhoekfan Says:

        Számomra a megtiszteltetés hogy tetszenek a müveim 🙂 sajnos nehezen megy az irás diszgráfiával és diszkalkuliával küzdök de igyekszem mindig jobban csinálni gyakorolni és hogy jobban tudjak irni 🙂 Azért jöttem ide hogy beszéljek veled mert számomra is a legnagyobb megtiszteltetés volt hogy a legjobb rajzfilm kategoriába kezelted a ren és stimpyt és magyar ren és stimpy fanok valjuk be elég ritkák 😀 Meg azért is hogy elmondjam a véleményem a totáldrámáról .:D Természetes hogy ismerem az adult party cartoon igen az is undoritó és gusztustalan volt ,de az ren és stimpy, 😀 és ezért nekem megfelelt 🙂 Mindenhonnan probáltam megnézni a további adult party részeket csak a ren seeks help elérhető a többihez nem tudok hozzá férni sajnos, pedig régebben tudtam 😦 . 😦 Te nem tudsz segiteni hogyan érjem el a többi részt 🙂 ? Köszönöm szépen egész régota rajzoltam őket ,ha tudnád milyenek volt az első ren és stimpy rajzaim nagyon gagyik de belejön az ember emlékszem közép suliban mindig ezt rajzoltam 😀 Csajok utálták arra emlékszem undorodtak a ren és stimpytől, mondtam nem tudjátok hogy mit hagytok ki 😀 Nem biztos hogy béna lennél csak gyakorlás kérdése 🙂 Rengetegen a deviantarton angolul kérdezik és irigyelnek, hogy én hogy hogy nem használok geometriai részeket a rajzaimban mármint először kis körök ebből a kéz a nagy kör meg a fej . Mindig válaszoltam nincs szükségem ezekre nekiállok és csak ugy rajzolom a dolgokat. Szabályosan látom a fejemben Rent ,Courtneyt,vagy épp a többi karatereket mikor rajzolom 😀 Ren nagyon jól megy már 2 perc alatt tudok egy jó ren csinálni papiron 😀 Courtney van vagy több óra ,de nem azért normál kinézetét gyorsan le tudom rajzolni .:D De amikor ruhákat szabsz neki egyedieked és jó dögös cucokat az meg kell terveznem mindig 🙂 és a többi lány karekternél is igy müködik ott mindig azt mondom magamban jó munkához idő kell 😀 Imádom a ren és stimpy ábrázolást ha látad ,magamat is ilyen dizájnban rajzoltam meg 😀 Mivel ren és stimpy haver vagy te is 🙂 adok egy linket az összes ren és stimpy részt itt megtalálod angolul teljes 5 évad én innen nézek minden részt 🙂 csak kattints a linkekre és már nézheted is 😀 csak adult party nincsen az kéne nekem nagyon 😦

        http://www.animetoon.tv/watch-the-ren-and-stimpy-show

  46. Ó, ehhez anno sem szóltam hozzá?

    10. Viharsólymok? Azt se tudom ez mi…

    9. Micimackót annak idején szerettem a matinében, talán azért mert azt szerettem látni, ahogy Nyuszi újra és újra idegrohamot kap. 😀

    8. Talán egy rész tetszett belőle, ami Squidwart öngyilkosságáról szólt, és azon kívül… tényleg egy lecsupaszított Rocko, aminél csak most veszem észre, hogy mekkora egy rajzfilm volt… és 5-7 évesen azt se tudom miért néztem, de tetszett. 😀

    7. Scooby Doo-t is szerettem annyira, hogy több másik régi Hanna-Barbera címmel együtt azért néztem, hogy megtanuljak angolul. Nem vicc, CN-t nézve tanultam angolul gyerekként. Ha avalmi értelme volt a sorozatnak, akkor ez. Így visszagondolva legalábbis.

    6. Ben10: Sose néztem, 5 perc elég volt belőle.

    4-5. Egyiket se ismerem.

    3. Pár rész elég volt, hogy ne akarjam követni. Ritka nagy baromságnak tartottam, szereplőkedvesség ide vagy oda.

    2. Pár részletet láttam belőle Tube-on és annyi. Az alapján nem mondanám rossznak, de lehet csak a jobb pillanatait fogtam ki.

    1. Juj, erre emlékszem. Erre tényleg nem tudom a választ miért néztem. De nem is emlékszem egy percére se a főcímen kívül. =D

    • A Robot Boyból, és a Hero108-ból 1 részt érdemes megnézni, mert ezek már annyira rosszak. =) Ha fokozni akarod az “élvezetet”, akkor magyarul nézd meg azt az egy részt, mert a gagyi szinkron csak rátesz. =D

  47. Na ezt a posztot sem láttam eddig. Akkor véleményezzünk:

    Viharsólymok: Az alapkoncepció tényleg nem rossz, egész élvezhető kis fantasy szerűség is lehetett volna ha nem lenne istentelenül unalmas az egész. Pár részt láttam belőle mondjuk azt már akkor megállapítottam hogy a CGI pocsék és a humor vagy erőltetett vagy semmilyen.

    Micimackó: Kis hátulgombolós koromban imádtam bár a film jobban bejött mint a sorozat.

    Spongyabob: Néha bejött néha nem. Vannak részek amik nagyon tetszettek de olyanok is amelyeket a kukába se érdemes tenni. A Filmről meg ne is beszéljünk. A Rocko tényleg sokkal elborultabb és annak van egyfajta morbid bája is.

    Scooby-Doo: A sima Hanna Barbera sorozat szintén kiskorom egyik kedvenc sorozata a mostani erősen modernizált változatok viszont inkább hányingerkeltő hatást váltanak ki belőlem. De az élőszereplős filmek még azoknál is rosszabbak.

    Ben 10: Túlhypeolt sorozat semmi extrával. A 2. szériája azért szerintem jóval nézhetőbb lett.

    Robotboy: HOGY ÉN EZT MENNYIRE UTÁLTAM, UTÁLOM ÉS UTÁLNI FOGOM. Erőtlen,fantáziátlan és dögunalmas.

    Hero 108: Egyedül a kígyós rész jött be azok közül amiket láttam de inkább nem éri meg elpazarolni rá az időt.

    Totál Dráma Sziget: Egy szó: ÓTVAR.

    Johnny Test:Őszintén bevallom nekem anno tetszett. Ugyan a szereplőktől sokszor a falat lehet kaparni de ha az ember kikapcsolja az agyát elmegy egy egyszer nézhető sorozatnak.

    Puffy AmiYumi: A korrektség jegyében azért meg kell említeni hogy ez is csak egy promórajzfilm magának az eredeti együttesnek akárcsak az AKB0048 mivel aki kitalálta nagy rajongója az együttesnek, De sajnos ez sem mentség arra hogy tényleg gagyi az egész. Mondjuk azért 1-2 zene egész hallgatható.

    A Chowdert tényleg hiányolom a listádról, én kb betenném a dobogósok közé. Gagyi, gusztustalan,unalmas stb…..

    • Úgy tudom, hogy Péternek tetszett a Chowder.
      Huhh, kicsit újra átgondolva ezt a témát, lassan lehetne frissíteni újabbakkal. Sajnos valahogy egyre lejjebb süllyed az a bizonyos léc.
      Ami a PuffyAmiYumi-t illeti, azért amire emlékszem belőle, az alapján kicsit a PaSwG-re emlékeztet nyomokban.
      A listából 3 db van, amit nem néznék meg még egyszer: Scooby Doo (hogy én mennyire rühellem ezt az életképtelen kutyát és társait), Robot Boy (sok kocka fejű figura már látványában viszolygást vált ki bennem), Hero 108 (még több kocka fejű figura). A Viharsolymok szerintem vállalhatóak egyszer, a Micimackó azért elég jó kis rajzfilm volt (viszont általánosban nagyon utáltam olvasni), Spongyabobról ismered a nézetemet Péter. A TD sorozatok közül az első még whiskyvel elment, végül is volt benne egy-két beteg poén, de természetesen nincs egy súlycsoportban a Drawn Together-el. Johnny Testről asszem szintén nyilatkoztam már, lényeg az, hogy nekem nem volt vele bajom, noha egy haloványabb Dexter laboratóriuma klón.
      Ben 10: kicsit külön szedtem már. Van ebben a sorozatban valami, ami egyszerre erőltetett (marketing révén, mivel elég sok vackot megvetetnek a gyerekekkel, illetve azok szüleivel), másrészt azért egész vállalható is a maga módján, legalábbis az első szériája. Ez az újabb vonulat már annyi időparadoxont, önellentmondást tartalmaz, pluszban vállalhatatlanul kezdi túl komolyan venni magát, hogy inkább erre mondanám azt, hogy már a gagyi kategória.

  48. Robogátor Says:

    Storm Hawks – Nem sok mindenre emlékszem belőle. Birtam a főgonosz csajszit meg a zöld pilótát és ennyi. Unalmas rajzfilm volt.
    Micimackó – Soha nem néztem. Mindig is gagyiságnak gondoltam.
    Spongebob – Unalmas, nem értem miért kedvelik olyan sokan.
    Scooby Doo – A Mystery Incorporated nagyon jó, a többi silány.
    Ben 10 – Az eredeti jó volt, aztán már nem igazán érdekelt. Éppen most csináltak belőle egy rebootot.. minek?
    Robotboy – Szar szinkron, pocsék karakterek.
    Hero 108 – Nem volt vele különösebb bajom.
    Totál Dráma – Én imádom, leginkább a karakterek és a humor miatt. Az ötödik és a negyedik évad tré volt, de a többi nálam tiz pont.
    Johnny Test – Ezzel sincsen különösebb bajom.
    Hi Hi Puffy Ami Yumi – Egy árva részt se láttam belőle.

    Kiváncsi vagyok mi a véleményed a jelenlegi rajzfilmeken amik mennek a Cartoon Netwörkön. Ha engem kérdezel, egyedül a Steven Universe ér valamit.

    • Azt látom, hogy neked eléggé bejött a TDI. =) Nekem ezek az olcsó, kortárs kanadai vackok, finoman szólva se nyerték el a tetszésemet.

      A mostani CN-t, őszintén szólva, nem igazán nézem. Néha bele-bele kapok ebbe-abba, de általában, valahányszor odakapcsolok, vagy az Adventure Time megy, vagy az Angelo, vagy a Clarence. Azokat meg nem igazán csípem. Talán a Flapjack, meg előtte még a Chowder, Camp Lazlo voltak azok, amiket nézhetőnek találtam.

      A Steven Universe nem rossz, van egy sajátos hangulata, de engem annyira nem fogott meg. Én inkább MLP-s vagyok. =)

      • Robogátor Says:

        A TDI-t igen bár teljesen meg tudom érteni hogy miért utálja sok ember.

        Az Adventure Time szerintem tiszta olyan mint a PPG. Jól indult, de minél többet csináltak belőle annál érdektelenebb lett. Néhány karaktertől pedig egyenest a falra mászom (gondolok itt Finnre vagy Lumpy Space Princessre). A másik kettőt unalmasnak találom de a Clarance szerintem egy Ed, Edd és Eddy rip-off (5-6 évad amikor az iskolában vannak), annyi külömbségel hogy Ed a föszereplő Eddy helyett.

        Én csak a SU miatt nézem még a csatornát. Nem egy tökéletes rajzfilm, de sokkal jobbnak találom mint a többi szenyt ami a csatornán mégy (Uncle Grandpa, Teen Titans GO, Lego rajzfilmek, stb). A MLP-t én is birom bár már régóta nem néztem 🙂

      • Az MLP 6. évadának sikerült pár kellemes epizódot összehoznia, úgyhogy érdemes felmelegíteni a káposztát. 🙂
        Az Adventure Time-tól én komolyan hányingert kapok. Nem tudom, mit lehet azon szeretni? Már a megrajzolása is gyomorforgató. Jó, a Flapjacknél még így is jobb.

      • renhoekfan Says:

        Nos utobbi napokon végignéztem csomó robotboyt ,Eredeti Szinkronnal meg kell hogy mondjam nagyon jó volt a mostani szemetek helyet ami a cartoonon megy! .Mig a magyar szinkron egy kalap szar volt bár Kamikazi és Constantin hangja jó volt .Az tetszik benne hogy elég jók a karakter ábrázolások Vegyük a két kedvenc gonosz tevőmet a sorozatból : Dr kamikazi aki az Észak kóreai volt diktátorra hasonlit és Afenkugel aki kiköpött Adolf eichman A náci háborus bűnös .Pláne hogy tényleg német akcentussal beszél mig Kamikázit és Constantint egy japán szinkron szinész szinkronizálta japán akcentussal atom jól .Gonosztevőként Kamikázi nagyon megálja a helyét nem az a tipikus bohokás vicceskedő gonosztevő hanem egy igazi szemétláda gonosz szadista féreg és kegyetlen is persze ..És Affenkugel is tudott szadista meg kegyetlen is lenni de főleg kamikazi .
        Elég ritkák azok a rajzfilmek a cartoonon ahól voltak jó gonosztevők .Nekem a kedvencem volt annó a gonosz Concarnében Heg tábornok .Valami eszméletlen milyen aljas szadista és kegyetlen pszichopata figura is volt heg tábornok(General skarr) A sáját főnökét hectort is nem egyszer probálta kinyiratni és a világot leigázni mint egy igazi náci 🙂 Meg merem Kockáztatni hogy Mohó jojónál is gonoszabb volt 🙂

        Nos Sokan mondják a Steven Universt remek akciódús rajzfilm karekterek kiválóak főleg nekem a top 3 Pearl,Peridot,Lapis Lazulli 🙂

        ROBOGÁTORNAK : mondanám jöjjön a totál dráma .Első évad mai napig a kedvenc és karakterek közül Nálam Courtney az absolut faworite 🙂 Sajnos a második évadban elrontották az iró akit nők kihasználtak régen ,Courtneyt olyannak írta meg mint amilyennek ő hitte a késöbbi lányokat is pl tökön rug,kihasznál stb,Ematt a TDI készitői is fel voltak háborodva hogy az első évad békés szerelmes párját tönkretette ez a hülye barom . Harmadik évad jól indult de a vége ismét katasztrófa volt megcsalás ,szerelmi háromszög egy ujabb hülye író miatt .Sajnos az a baj hogy kurvára nem volt semmi féle ellenőrzés az írok között a második és harmadik évadnál sem nem beszélve a totális bukásról az 5 évadról a legnagyobb kudarc volt a Totál drámánál az Alstar( Köszönjük meg Ed mcdonáldsnak a remek munkát) Ez a tehetségtelen balfasz írot ugy vették fel hogy nem is látta a késöbbi részeket a karaktereket szánalmasan írta meg ,Nem vette figyelembe egyes karakterek strapabirását és szokásait sem . A régi már veterán karaktereket leszarta mivel csak ez a Mike gyerek meg a hülye személyiségei volt a legfontosabb ezért az egész szólt csak Mike és Zoeyról semmi másról .Amikor végre kibékült Gwen és Courtney azt is tönkre kelett tenni mert hát miért ne aminek órási rajongói felháborodás volt a következménye .Mert rendben legyen dráma de legyen élvezet is ez már több volt a soknál hogy mindent tönkretettek .Az 5 évad volt az ahól Ed mcdonáldsot az írót kirugták az első és egyetlen eset ahol kirugták utána az írot .Akkora volt a rajongói felháborodás nem beszélve hogy hogy ért véget az 5 évad .Elszáltak a fing ballonokban a szereplők a halálba hát ez igazán megnyugtató és remek befejezés is volt gratulálok szintén . Külön király dolog volt látni hogy miután lehuzták őket a wcén maradtak ám még klassz(irónia) kis kimaradt jelenetek ahol pl Duncan börtönben volt és közeledet felé egy rab mint hogyha meg akarná erőszakolni, Courtneyt lehányta egy cápa és az oceán közepén megalázottan sírt utána és be volt szarva, Gwen le esett egy vizesésről miközben sikitott .Ez tényleg a legjobbakat váltotta ki a nézőkből is .Utána a Fresh tv készitők meg igérték visszahozzák a veterán karaktereket és mindent rendbe hoznak és olyan lessz mint az első évad .Azt mondták innentől figyelni fognak és az írok munkáját ellenőrizni fogják mielött odadnák azok munkáját az animátoroknak .És jó írok lesznek ismét .Reméljük hamarosan láthatjuk ezt ismét a régi megszokott karakterekkel készüljön el mihamarabb.

        Nó igen a Nyomi Szerencsétlen utazásai abszolut 10 pont olyan brutálisan beteg mint az állat .Szeretem imádom mert az 1800 as évek Viktoriánus korában játszódik horror kategória ,minden van benne pestis,kólera,himlő ,ragya bubópestis no és persze Doktor barbár 🙂 Nekem a kedvenc karakterem a sorozatból Bütyök kapitány volt vérbeli szemétláda gonosztevő bünöző volt de a legnagyobb forma is egyben 🙂 Emlékszem mindenkinek volt betegsége a rajzfilmben rengeteg ragyás,pestises fickó volt meg kalózok is 🙂

        László tábor és Chowder mind kettő remek alkotás szintén 10 pontal jutalmaznám de nálam a nyomi a tetőpont Az a cartoon network Ren és Stimpyje 🙂 Hallotad e a remek hirt? Mint Péter a Péternek A nickelodeon vissza akarja hozni a Ren és Stimpyt 🙂 Remélem olyan brutális beteg lessz mint az eredeti. Kricfalusi ugyan is nem tür kedvességet meg érzelmeket a sorozatba 😉 Ren lessz megint gonosz és pszichopata mig Stimpy a szokásos idióta .Ahogy irták csak adni kell kricfalusinak pár gombát oszt megy minden úgy mint régen .21 év után ismét Ren és Stimpy te mit gondolsz Mindenesetre Spongyabob kezdhet félni ! Mindenki tudja hogy a nickelodeon nevét főleg a Ren és Stimpy miatt ismerik nem a sárga vihogó hülyegyerek miatt !

        Én nem Szeretem az MLP voltak elég rosz tapasztalataim a bronikkal .Barátomat kiüldözték a deviantartról csak azért mert elmondta a véleményét a sorozatról jöttek támadták utána elég sokan mondtam is magamban szeretet tolerancia hól van ilyenkor? Amit ők hirdetnek

        Ezzel Szemben én Sokkal inkább Steven Univers 🙂 Azt imádom.

      • Az Adventure Timeal nekem két kardinális problémám van. Egyrészt, mikor elindult, mint randomkodós, marhulós rajzfilm, a maga beszívott hangulatával, és látványvilágával, már akkor is gyengének éreztem. Belenéztem úgy 4-5 részbe, de össz-vissz ha két olyan poén volt benne, ami mosolyt tudott csalni az arcomra, már sokat mondtam.

        Másrészt később kitalálták a készítők, hogy na most akkor hirtelen történetet mesélünk, kiagyaltak valami nagyon zavaros világépítést, amolyan “semmi sem az aminek látszik” stílusban, csakhogy ez akkor már túl kevés volt, túl későn ahhoz, hogy érdekeljen.

        Ed, Edd, és Eddyt szerettem, legalábbis az első 4 évadot, amíg még a zsákutcában kalandoznak. Az utána következő iskolás évadokon viszont már érezni, hogy történt egy stílus váltás, ami sajnos nem sült el jól.

        Ugyanez a PPG. Bár mindig is úgy voltam vele, hogy személy szerint, annak örültem volna a legjobban, ha az eredeti pilot epizód stílusában ment volna a sorozat, mert az még jóval elborultabb, önironikusabb volt. Pl. a polgármester sem egy uborkamániás, félcédulás, életre kelt Monopoly figura volt még, hanem egy kvázi Clinton paródia. Ennek ellenére az első 4 évad ebből is tetszett, na meg eredetileg itt is lett volna vége, a klónozós dupla epizóddal, ami zárásnak szvsz tökéletes lett volna. Igen ám, csakhogy a Cartoon ide is berendelt még 2 évadot, új grafikával, más stílusban.

        Igaz, a mostani remakehez képest, még azok is simán jók voltak. Az új PPG ugyanis förtelmes lett, ezért teljesen felesleges volt visszahozni. Már eleve az gáz volt, hogy a hülye feministák kisírták, hogy Miss Bellum, ne szerepeljen benne, mert “szexista”. De ennél is jobban zavart, hogy teleszórták az egészet, hülye internetes mémekkel, a régi gonoszok teljesen máshogy viselkedtek, az újak meg szimplán gagyik lettek, és még a lányok erejét is megváltoztatták, ilyen Green Lantern mintára.

        “Hallotad e a remek hirt? Mint Péter a Péternek A nickelodeon vissza akarja hozni a Ren és Stimpyt” -> Ha jól tudom itt arról van csak szó, hogy a Nickelodeon, felkereste azzal Kricfalusit, hogy csináljon egy rövid filmet, a következő mozijukhoz.

        Új rajzfilmsorozatról, vagy a régiek újra műsorra tűzéséről, elvileg szó sincs. A Spongyabobot meg szvsz nem kell félteni, a Nickelodeon nagyobb pénzeket öl abba, hogy ezt a zászlóshajót fenntartsa, mint a Cartoon Network, a Scooby Doo-ba. Nem véletlenül hívják már régóta egyszerűen csak “The SpongeBob Channelnek”, mert valahányszor odakapcsolsz, 10-ből 9 alkalommal az megy.

        Ren & Stimpy, valóban eklatáns része volt a klasszikus Nicktoons érának, de legalább annyira szerepe volt ott a Rockonak, Aaahh!!! Real Monstersnek, vagy a CatDognak. Szóval nem kell ezt túltolni. =)

        MLP-hez annyit, hogy hülyék mindenhol vannak. Én speciel, lassan 3 év alatt, még nem találkoztam olyannal, hogy valakit csak úgy betámadtak volna a bronyk. Sőt, inkább azt láttam, hogy épp őket csesztetik pusztán azért, mert színes pónikat néznek. Ettől persze még nem elképzelhetetlen, hogy valóban történt olyan, mint amit leírtál, de néhány fan hülyeségéért, nem a rajzfilm a hibás.

        Ennyi erővel akkor a Steven Universöt is lehetne hibáztatni azért, mert a fandomára rátapadt egy igen masszív, és agresszív feminista, gender elméletes SJW réteg, akik még a saját házuk táján is halálba kergettek két fant, mert azok nem nekik tetsző képeket mertek rajzolni. Más téma, hogy ennél a rajzfilmnél spec nem az történt, mint általában, hogy jött egy rakás félcédulás a semmiből, hanem maguk a készítők is tettek azért, hogy ez bekövetkezzen. A sorozat szülőanyja, Rebecca Sugar, illetve az író Matt Burnett ugyanis jól benyaltak ezeknek, aztán meg rábasztak, mikor később szembesültek vele, hogy ezzel a gyökér társasággal, nem lehet értelmesen beszélni.

    • Noha ma is készülnek jó rajzfilmek, de valahogy már egyre kevésbé tudnak megfogni. 🙂
      Mondjuk ezekről a rajzfilmekről épp pár napja dumáltunk Péterrel. A Viharsólymokkal nekem nem volt bajom, bár a látványvilága elég fura. Micimackó se zavart, igaz, elég gyér a 70-es években készült Milne adaptációhoz képest. A Spongyabobot én szerettem, viszont a Scooby Doo-val ki lehet kergetni a világból. Ben10 is korrekt, főleg az eleje. Ez a riboot nekem is hányinger.
      Robotboy. Azt hiszem ez az a kategória, amire nyugodtan kijelenthetem, hogy a legrosszabb rajzfilmek egyike, ami CN-en futott. Nagyon utáltam A Hero108 meg simán csak béna.
      TDI és utódaival kapcsolatban valahogy Péter és közted van az álláspontom. Az első évad még jó volt, viszont utána már önismétlő és irritáló lett. A Johnny Testet én is szerettem. Hi Hi Puffy Ami Yumi-t érdemes pár rész erejéig megnézni. Összességében egy közepes ökörködés. Nekem tetszett, de nem mindenkinek fog.
      Amúgy a mai CN műsorát, ha akarnám, se tudnám követni. 🙂

      Gondolkodtam is már egy katalogizált lista összeállításán. Mondjuk nálam a top 3 legrosszabbak között leginkább a Scooby Doo, a Robotboy, meg a Johny Bravo állna.

      • Robogátor Says:

        Kábé én is ugyanezt gondolom a Viharsólymokról. Émlékszem hogy gyerekként néztem és kedveltem benne két szereplőt, de semmi más érdekes nem volt benne és egyetlen epizódra se emlékszem már belőle. De ettől még nem volt szerintem annyira rossz.
        Örülök hogy te is kedvelted a TDI első évadját 😀 Nekem a második meg a harmadik is tetszet, aztán már tényleg önismételő kezdet lenni.

        A Robotboy az enyémben is benne lenne negyedik helyezettként, a másik kettő nem hiszem. A Johnny Bravot nagyon kedveltem, a Scooby Doo pedig nem idegesitett annyira. Nem volt egy jó rajzfilm de szerintem vannak nála rosszabbak. Nálam a top 3: The Cramp Twins, Eliot Kid és Uncle Grandpa.

      • Johnny Bravo-val kb. egyedül vagyok. 🙂 Szerintem nincs még egy fő Magyarországon, aki annyira zsigeri gyűlöletet érezne ezen rajzfilm iránt, mint én. Engem már gyerekként felidegesített.
        A Scooby Doo fő hibája, hogy túl sok epizódot kapott. Mivel az önismétlés csimborasszója, így nem látom létjogosultságát annak, hogy évtizedek múltán is felvegyék újra a sorozatot.
        A Görcs ikrek szerintem sem volt egy jó sorozat, de messze nem idegesítettek annyira. A másik kettőt nem láttam.

  49. Na, erről nem sikerült eldöntenem, hogy ez most paródia, vagy komolyan gondolták:
    http://kisscartoon.se/Cartoon/Moral-Orel-Season-01/Episode-001-The-Lords-Greatest-Gift?id=32377

Vélemény, hozzászólás?

