Prototype Gameplay

Mostanság nem sok értelmes cím jelent meg, és a tavalyi felhozatal se volt túlságosan érdekes, így a Duke Nukem Forever (ha tényleg kijön) érkezéséig úgy döntöttem előveszek valami pörgőset. =) Aki még nem próbálta a Prototypeot, mielőbb pótolja eme hiányosságát, hisz ez a game 2009-ben megmutatta mi az Openworld játékok jövője, és ezzel sikeresen nyugdíjba küldte a GTA-t.

Advertisements

17 hozzászólás to “Prototype Gameplay”

  1. S ez most miért is jobb mint a GTa? Nem biztos h értem. Oo

  2. Például grafika, játékmenet, irányíthatóság, optimalizáltság, port… csak ilyen apróságok. =)

  3. Na meg a GTA tele van bugokkal, a 4 előtti részek bűn rondák, és a rendőrök is síkhülyék, néha túl hamar lerázod őket, van amikor meg jobban megéri újra kezdeni a küldetést annyira rádszálltak… A fegyverek nem elég kiegyensúlyozottak (legalábbis a San Andreas-ban), a kocsik meg néha irányíthatatlanok, és zabálja is a videokártyát ok nélkül, pedig ronda…
    A letölthető multiplayer meg úgy hülyeség ahogy van, mind az RPG/Real-Life, mind a Fun/Drift/DM szerók…

    Mondjuk a Prototype-al még nem játszottam…
    Igaz, a mai GTA és Call of Duty pároson felnevelkedetteket úgysem lehet meggyőzni arról, hogy amit játszanak csak egy tucatjáték, összelopkodott ötletekből

  4. Először ugye volt az első két rész, ami lássuk be, epic volt, még ha grafikailag már akkor sem álltak a helyzet magaslatán.

    Aztán jött a 3, amit a Mafia első része hülyére vert, minden téren. Kedvencem a noclip módban közlekedő helikopter volt, ami gyakorlatilag házakon, hidakon, sőt még a víz alatt húzódó alagútba is utánad tudott jönni. =)

    Utána jött a Vice City, ami karakterek, hangulat terén jó volt, csak épp ugyan arra a szar alapra lett ráhúzva, és a storyt is eléggé elbaszták. Dias megölése után miénk a város, ennek ellenére öltönyös maffiavezérként nekünk kell kirakatokat betörni a plázában, és nekünk kell felrobbantani egy kávézót, ami után az egész hadsereg a nyakunkra akar lépni. Sőt ugyan ez megy akkor is, amikor megveszünk egy ingatlant… milyen röhejes már, hogy Vice City alvilágának ura maga kell hogy telelopja autókkal a saját autószalonját, vagy neki kell fagyiskocsival terjeszteni a drogot. Ja és a kedvencem se maradhat ki, a Malibu Club, amikor ki kell szabadítani a kasszafúrót (nem megkenjük a zsarukat vagy valami) sőt még versenyre is kell kelnünk egy nagyon fair checkpoint raceben, hogy legyen sofőr, akinek aztán semmi hasznát nem vesszük majd a bankrablás során. De az utolsó két küldetés se semmi, amikor két motocrossos tagot kell nyakon csípni, nehogy lerabolják az ingatlanjainkat, ami azért is FAIL, mert elvileg minden ingatlan előtt ott figyelnek az embereink, utána pedig (megint) egymagunknak kell az íróasztalunk mögül egy minigunal ledarálni a rosszakat, és érthetetlen okokból kifolyólag még a feka haverunk is ellenünk fordul.

    Ezek után bedobták a San Andreast, ami lényegében annyi plusszot hozott, hogy széjjel pimpelhettük CJ-t, meg a kocsiját. Mekkora faszság volt már ott is, hogy lenéztünk 3 alkalommal a kondiba, úsztunk egy napig a tengerben, vettünk egy kung fu leckét, ahol kapásból az elején a 10 danos mestert kellett elverni, és kész, kimaxoltuk a karaktert. XD Legalább már úszni lehetett, amiben csak az volt a FAIL, hogy egyedül mi voltunk rá képesek, a többi karakter a tengerfenéken szaladgált. XD

    Végül a GTA 4 ami grafikailag már elérte a néz is ki valahogy szintet, de az erőforrás 30%-át teljesen feleslegesen eszi meg. Kedvencem itt a létramászás kiemelése (2008-ban ezt most komolyan gondolták?) és az agyondícsért video felvevő funkció, amit próbáltak valami nagyon új dologként bemutatni, pedig az elv már a Carmageddon 1 óta létezik. =D

    Egyébként a Prototype se minden ízében eredeti ötletekkel dolgozik, de legalább értelmesen van összerakva, balanszolva.

  5. A Prototype egy elég jó cucc még most is. 🙂
    De egy egész jó gatyába rázást adott a GTA-s Rockstar Game-eseknek mert a Chinatown Wars ( ami visszatér végre a jó öreg felülnézetesbe )
    bizonyította, hogy még nem veszett el annyira csak más helyen kell keresni.
    De a GTA 4-töl hányni lehet…

  6. És ha minden jól megy, jövőre jön a Prototype 2! =D

    Igen a Chinatown Wars valóban jól néz ki, csak az vele a gond, hogy DS, PSP és ennyi. PC-re legutóbb valami buzi Tonys részről hallottam híreket, ami valahogy nem tudott érdekelni. =)

  7. Ajj a Gay Tony, ja és elne felejtsük! DLC!!!

  8. Ja most nézem én is hogy DLC (amit a Fallout 3, Dragon Age óta utálok) de legalább (a hírek szerint) a játék csak a címében lett gay. XD

    Vice City volt az egyetlen GTA, amit 2-nél többször, pontosan 3 alkalommal vettem elő (beleszámolva az elsőt). A többi az… a San Andreast elég volt egyszer végigszenvednem, és nem a feketékkel volt a bajom, hanem azzal hogy egyszerűen a harmadik GTA játék volt ugyan azon a szar alapon.

  9. Vice City-nek volt is feelingje csak az a vizes dolog…:D
    San-t én se akartam 1-nél többször kivinni mert olyan hosszú, de a terület dolgot szerettem benne meg néha utáltam is.

  10. Igen az kicsit vicces volt, hogy Miamiban vagyunk, ott a tengerpart, de megfulladunk a vízben. =D San Andrerasban tényleg jó volt az erdőben, sivatagban száguldozni, de amikor a térkép egyik végéből a másikba kellett utazni, meg vissza, akkor azért már nem volt olyan izgalmas. =)

  11. Nem tom a prototype nkem nem jött be sztem ez csak vérengzés nincs jó sztorija mint pl:
    crysis
    vagy
    deadspace1
    deadspace2

  12. Van története, csak oda kell figyelni azokra az emlékekre, amiket begyűjtesz. Erre van még egy külön menüpont is (web) ahol szépen egymáshoz kapcsolódnak a különféle események, így válik érthetővé az egész.

    Deadspace nem rossz, de stroy szinten az se egy nagy etvasz, a Crysis pedig egy tech demo.

    • Argus Solotov Says:

      Ami azt illeti, a Dead Space-nek meglehetősen összetett sztorija van, bár ez igazán akkor mutatkozik meg, ha nemcsak az alapjátékkal játszott az ember, hanem látta a filmeket/képregényeket, és esetleg tolta más spinoff-okkal. Elég konzisztensen állnak össze a dolgok, túlmutatva a sima “idegenes/vírusos/horroros/véreses/szerintem” témán.

    • Engem nem fogott meg annyira a Dead Space, hogy a filmeket/képregényeket nézzem/olvassam, azt se tudtam, hogy van belőle. A 2-t még nem is próbáltam, az 1-el toltam csak.

      • Argus Solotov Says:

        A 2 pedig pont hogy sokkal jobban sztorivezérelt, Isaac pedig immár egy hiteles és hihető karakter. Bár ami azt illeti, az összes karakternek megvan a maga indítéka, és a szituációra hihetően reagálnak. Ha adnál neki egy esélyt, biztos megtetszene. De nem akarlak rádumálni =P. Csupán azt mondom, hogy ez a franchise a mostani tendenciában az igényesebb, kivételesebb darab.

      • Majd kipróbálom, de egyelőre nem nagyon van időm komolyabban leülni gamelni. Az a fél max 1 órányi Prototype kellemes kikapcsolódást nyújt, mert a mugent mostanában pihentetem. =)

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: