Születésnap, munka, bevásárlás =)

Ahogy ígértem, íme egy kisebb beszámoló…

A születésnapomon most kivételesen mindenféle különösem felhajtás vagy probléma nélkül zajlott le, délután szűk családi körben, este pedig a haverokkal egy házibuli jegyében. Kellemesen dumáltunk, iszogattunk, elvoltunk, kaptam néhány ajándékot is, kitől ezt, kitől azt, egyszóval (végre) úgy történt minden, ahogy a papírforma szerint elképzeltem, ami azért nem túl gyakori jelenség.

Nem zajlott azonban minden ilyen rendben és simán az élet más területein, kezdeném a melóval. Mint köztudott, a szakmámban a szezonális reklámok/hirdetések mellett az ünnepi megrendelések a legrosszabbak. Egyrészt azért, mert az ember már 2-3 hónappal előtte tudja, mi fog következni, másrészt mert 2-3 héttel előtte meg 99%-ban csak ebből áll a meló, ami így elég hamar letargiába fullad. Talán túlzásnak hangzik a letargia kifejezés, de higgyétek el, amikor 2 hétig más se nagyon van mint március 15, akkor a harmadik héten már úgy mész be, hogy vágni lehet a feszültséget.

A téma ugyan adott, de az ötletek/kedv/morál ilyen korra már rendesen megcsappan. Adott a kokárda, zászló, Petőfi, Pilvax, Kossuth, Széchenyi, stb (bár utóbbi kettőt max az iskolák kérik) nagyjából ebből kell gazdálkodni, ami azért lássuk be, nem túl sok alapanyagnak. Ám ahogy lenni szokott, a legidiótább, legkényesebb, legidegesítőbb, legkötözködőbb megrendelők, akik még a maci faszára is szeretnek csomót kötni, mindig ilyenkor esnek be. A mostani felhozatalból egy faszit emelnék ki, aki már ránézésre is cső fideszes, tudjátok az a fajta, akin már februárban kinn van a kokárda, és decemberig le se veszi (vagy még akkor se).

Na már most ez a derék ember azt találta ki, hogy legyen egy zászló alapra ráhelyezve az ország körvonala, az három felé törve, az ország nyugati fele Mohács, a közepe (Duna-Tisza köze) 48, és a keleti fele 56. Hogy a három eseménynek mi köze egymáshoz, azt ne is kérdezzétek, mert azon kívül, hogy mindhármat elvesztettük, nem sok közös van bennük. Na már most ez így ahogy van, már eleve baromság, de a faszi még el is kezdett variálni, hogy a 3 kép legyen színtelen, aztán mégis csak legyen színes, aztán mégis legyen színtelen, de inkább pepita szerű, végül pedig, hogy Petőfin legyen kokárda, ami színes. Ez utóbbi ugye azért érdekes, mert Petőfin volt kokárda, de az ugye színek nélkül, pepitában eltűnik, szóval oké, tegyük rá, viszont a tag képes volt úgy, hogy már az áldását adta rá és kinyomtattuk, utólag visszadobni az egészet, mert én a helyes kokárdát tettem rá (aminek a közepe piros és a külseje zöld) nem pedig az általánosan elterjedt fordítottat. (Egyébként ez is megfigyelhető, hogy a fideszek annak ellenére, hogy nagyon ragaszkodnak a kokárdához, folyton a kifordítottat veszik fel.) Na ebből aztán lett egy “kisebb” balhé, még a wikipédián is megmutattam a tagnak, hogy de így a helyes, a megrendelőnek azonban mindig igaza van, hiába egy seggfej, így szépen, utolsó hét közepén önköltségen nyomtathattuk újra az egészet.

Apropó meló, erről jut eszembe egy másik ominózus esemény, amikor reggel már késében voltam és nem ittam kávét, gondoltam nem baj, majd bent iszok, és erre mit ad isten, pont nem volt már, és mivel a főnök egész nap kinn trónolt az egyik külső gépnél, még csak ki sunnyogni se tudtunk egyért. Na már most rólam tudni kell azt, hogy én naponta minimum egy, ragacsos, sötét, keserű, büdös löttyöt legurítok, ha lehet 2 cukorral, hogy azért ne legyen annyira keserű. Én egyszerűen így működöm, érettségi tájékán állt ez így be, nekem reggel kell a kávé (meg délután, meló után is jólesik egy) különben használhatatlan vagyok, igaz a munkahelyen a főnök kivételével mindenki ilyen, ő is csak azért nem, mert valami megjegyezhetetlen nevű táplálkozási módot folytat, ami kávé helyett szűz teát javasol. Mi már a látványától is rosszul vagyunk, ahogy ilyen bazinagy csészében kortyolgatja a cukor/édesítőszer és citrom/citrompótló mentes pisát. Röviden aznap a meló valami kínszenvedés volt, amin csak rontott az, hogy délelőtt nem volt semmi, így majdnem elaludtam.

Ha már előjött a kávé téma, nem vagyok túl válogatós, sokféle ízt, íz harmóniát kedvelek, viszont múltkor a Tescoban sikerült egy olyat vennem, ami komolyan mondom, olyan volt, mint ha virágföldet innék (Segafredo Intermezzo). Elég volt belekortyolnom, máris jött a “Fúú bakker, és még van pofájuk ezt a szart eredeti Olasz kávénak nevezni?”. Nos nem tudom tényleg az e, vagy csak X-edik után gyártott, de nagyon szar volt, az egyszer biztos.

A kávéról ennyi elég is volt, ám ha már feljött a vásárlás, ott is történt egy két érdekes dolog. Szerintem mindenkinek van egy üzletlánc, ahol rendszerint mindig történik vele valami váratlan, nálam ez a Spar. Sehol máshol nem szakadt még el szatyor, csak ott, sehol máshol nem esett még rám konzerv, csak ott, és sehol máshol nem vágta még meg a kezem csomagolás, csak ott. A legjobb azonban legutóbb történt, az egész úgy kezdődött, hogy mivel anyám mostanság kezd egyre kevesebbet bírni, így ugye rám és apámra hárul több dolog is, ami nem mindig jut eszünkbe.

Jelen esetben az történt, hogy mivel lépcsőházban lakunk, így az üres sörösüvegeket a lépcső alá gyűjtjük, aztán amikor már van vagy 20, visszavisszük. Na most ezt sikerült úgy elfelejteni itt a hetek, hónapok alatt, hogy szám szerint 68 darab sörösüveg gyűlt össze, de aztán abba volt minden, Gösser, Dreher, Amstel, Tuborg, Pilsner, stb. Visszavinni meg legközelebb és legegyszerűbb hol máshol, mint a Sparban, mert ott automata van, ami gyors és egyszerű. Van ez a nagy zöld táska, biztos látott már olyat mindenki, abból 4 darab dugig televolt üvegekkel, kocsiba be, fel a Sparig, ott bevásárló kocsiba be a táskákat és szépen betolni a termést egészen az automatáig, ami ott van hátul a francba. Na most még a parkolóból csak a bejáratig elértem, ami megjegyzem végig macskakő, egyszóval zörgök, elég hangosan, kábé 30 ember bámult meg, volt aki el is mosolyodott, szóval már ez így ciki volt, két punk srác akiket menetközben megelőztem még meg is jegyzeték, hogy “ez igen” de amikor már a fotocellás ajtó előtt jártam, és így bal oldalamon egy csöves széles vigyorral rám mosolygott, már csak az nem hagytak el a száját, hogy “Jó napot kolléga!” akkor én ott megsemmisültem.

Bent aztán folytatódott az alkoholistának nézés, már csak azért is, mert alig hogy leadtam azt a kisebb lakás beüvegezéséhez elegendő mennyiséget, utam egyből a sörök felé vezetett és vettem 4-et, 2-t nekem, 2-t apámnak hétvégére.

Ez után a gyümölcsárazó pont nálam akart csődöt mondani, amit én nem hagytam (kitéptem a félúton megakadt matricát a francba) így aztán az utánam következő uborkás öreg néninél csődölt be a gép, és pechemre egy ott dolgozó szemüveges kis 40 kilós ex rendszergazda ezt észrevette, és úgy rendesen rám is próbálta húzni a vizes lepedőt, hogy én basztam el. Na itt aztán elkezdődött néhány környi egymás rokonairól érdeklődés, aminek az lett a vége, hogy egy 50-es nagydarab nő odajött, megigazította a szalagot, és már rendben is volt minden. Kicsit se volt ciki, áhh… =)

Végül ha mindez nem lenne elég, a pénztárnál egy olyan 25 körüli picsa képes volt tőlem megkérdezni, hogy “tizennyóc eeeemúte e má? “. Mondom “eeeel egy ideje, 89es vagyok” és erre a nő nekiállt fejben kiszámolni hogy tényleg elmúltam e, ez tartott kábé 2 percig, osztott szorzott, kivont, összeadott és… elkérte a személyimet. Fasza volt, már a számon volt, hogy jogosítványt, forgalmit, TB kártyát nem e kéri, de nem akartam már szívózni. Egyébként utánam jött egy olyan 17 körüli csaj, láttam ott van nála a Finlandia, gondoltam megvárom már tőle elkéri e, de aztán inkább visszamentem a kocsihoz. Bepakolok, tolom vissza a kocsit, és erre mit ad isten, ott a csaj meg a barátnője, leszólítanak, hogy nem e kérném ki nekik a piát, mert a pénztáros visszatartotta… tipikus így lenne ötösöm a lottón pillanat, aztán nem voltam genya és kikértem nekik, végül is adtak pénzt, meg kaptam aztán 2 puszit 2 fiatal lánytól, akik nem is néztek ki rosszul, szóval lehet végső soron megérte ennyit szívni. =)

19 hozzászólás to “Születésnap, munka, bevásárlás =)”

  1. Konklúzió: csak a pia meg a nők, igaz-e Péter? :DD

  2. Így bizony, meg a munka… pont mint Oroszország. =D

  3. XDDDDDD “20 és 25 éves kora között a férfi olyan, mint Oroszország: hatalmasnak képzeli magát, de még mindig a pia és a nők rabja!” 😀

  4. Egy darabig még így is fog maradni (remélem). Bár ha találok megfelelő női egyedet, akkor ki tudja. =D

  5. Jó poszt megint! Spart szeretem, nálam a Tesco a mumus ilyen szempontból, fizetésnél csípett már meg darázs (!!!) is az egyikben. xD

  6. Tesco nem rossz, ott inkább az emberi igénytelenség az ami fel tud cseszni, de erről majd máskor.

  7. Ha már Tesco, akkor:

  8. Én ezt ismerem:

  9. Yuriko-chan Says:

    Hallod, te tényleg elmehetnél stand up-osnak. XD

  10. Oh, a személyi elkérése… Egyszer azon röhögtem, hogy a 26 éves (ki is néz annyinak) haveromtól elkérték a személyit. Biztos újonc volt még a pénztáros 🙂 Tőlem szinte mindig elkérik – nem baj, legalább fiatalabbnak néznek – ez már nem is bosszant, viszont a kisgyerekek/gyerekek csókolom köszönése… Na az számomra a lelki törés.

  11. Engem is bácsiztak már le, de nem zavar, gyerek még. =)

    • Persze, ez a normális hozzáállás, de én már túl spilázom, és egyből az “öregségemmel” kapcsolatos gondolatok jutnak eszembe. Mondjuk mikor egy 16 éves köszönt csókolommal és 19 voltam… Na akkor közöltem vele, hogy ezt sürgősen felejtse el.

      2 puszi 2 fiatal lánykától… Szarul megy, mi? 😀

      • Szarul bizony… =D 2 puszi még nem jelent semmit, na meg nem a két szép szememért kaptam, bár az is igaz, hogy aki a kicsit nem becsüli… =D

  12. Argus Solotov Says:

    Tőlem múlt héten kérdezte meg a szolnoki állomáson a pénztáros nő, miután egy egészes jegyet vettem, hogy “maga elmúlt már 18”? 24 órás szolgálat után mentem hazafelé, borostásan, hulla fáradtan, de ezután olyan szinten néztem, hogy akaratlanul is kibuggyant belőlem a kérdés, hogy “Nem tűnök annyinak?”…

  13. Jól sikerült, főleg a bevásárlós tetszett! ^^
    Nem is tudtam h kávézol amúgy. O.O

  14. Ja, szoktam, jól esik. =)

Vélemény, hozzászólás?

