HNK – When You’re Evil

Nem vagyok túlzottan oda az AMV-kért, de ez szerintem rohadt jó lett. Ilyenből kéne több…

Reklámok

6 hozzászólás to “HNK – When You’re Evil”

  1. Ezek a szöveget követő amv-k még most is tetszenek de a sima csak ritmust ( amúgy a zenéhez semmi köze nincs ) követő szarokat már nagyon rühellem.

    Nem láttam Kenshiro kalandjait de áthat, hogy ez a Jagi elég ívöl. 🙂

  2. AMV-ket illetően pont így vagyok vele én is. =)

    Kenshiro kalandjait egyszer érdemes végignézni, én a klasszikusat javaslom, de a remake se rossz. Ugyan azok csinálták mint a DB-t, One Piece-t, szóval értenek a fightolós dolgokhoz (meg a fillerezéshez).

    Jagi elég badass, de a végére elég szerencsétlen lesz, és dicstelen véget ér (mint a legtöbb anime gonosz). Vannak nála jobbak is, mint Thouther, Raoh.

  3. Jagi jó karakter volt HnK-ban (meg eleinte). Húzhatta volna tovább is mert elég hamar szánalmas nyomorékot csináltak belőle. Mondjuk ez Kenshiro legtöbb ellenfelére igaz. : ( Kivétel Raoh, Toughter..

  4. Kenshiro egyik ismertetőjegye, (ahogy te is említetted) hogy néhány kivételtől eltekintve a legtöbb alak aki szembeszáll vele, a végén megtörik, és kiderül, hogy a nagyszájú, keménykedő fellépés mögött valójában egy gyáva, gerinctelen, vesztes alak rejtőzik.

  5. “Ilyenől kéne több”-> damn right. HnK-ból ugyan nem sokat láttam eddig, de még így is tetszett az amv, az effektek hiányával együtt.

  6. Személy szerint jobban szeretem a szöveghez igazított pure cut darabokat. Általában ami 3-nál több Vegas/Premier/Cyberlink effektet használ, az nem is fog másról szólni, mint hogy random jelenetek vannak össze-vissza vagdosva.

Vélemény, hozzászólás?

